موضوعات: "خوارج" یا "اباضیه"

عیان شدن ارتباط حجت الاسلام سید حسن مصطفوی با فرقه شیرازی ها

نوشته شده توسطرحیمی 27ام آذر, 1398

 

?پس از فتنه ۸۸ بود که منتقدین نظام احساس کردند برای پیداسازی اهداف انحرافیشان نیاز است با هم پیوند بخورند.

در همین خصوص اخیرا خبری منتشر شده، که طلبه لندنی که پس از گرانی بنزین به مردم جسارت کرده بود، از شاگردان جناب سیدحسن خمینی می باشد، این مطلب از چند جهت دارای اهمیت است.

?اولا اینکه این روحانی نمای هتاک اتفاقا جز فرقه شیرازی ها بوده و احتمالا به دلیل اشتراکات سیاسی سید صادق شیرازی با سیدحسن، مرید و شاگرد او شده است! چرا که برخی اندیشه های سید حسن با سیدصادق شیرازی همسو بوده، که می توان به قضیه چهارشنبه های سفید (بی حجابی) و یا حمله به سفارت ایران در انگلیس و یا قضیه شهادت سردار همدانی، که هر دوی این جریان موضع مشترک سکوت و سیاه نمایی را داشتند اشاره کرد که بعنوان لکه ی سیاهی در پرونده تاریخی این دو نفر ثبت شده است!

?ثانیا جالب است بدانید که حجت الاسلام علی اکبر احسانی مسئول دفتر قم و حجت الاسلام رشید داودی از شاگردان سید حسن مصطفوی از رابطین باندمنتظری درمنزل حسن خمینی می باشند!

?ثالثا زمانی که آقای یادگار یادگار با احمد منتظری، سراج موسوی عمادالدین باقی( از مرتبطین باند هاشمی معدوم) ارتباط دارد، دیگر چه انتظاری از شاگردان و مرتبطین سیدحسن است.(رجوع به نشریه حریم امام ره )

?وقتی موسسه نشر آثار امام ره به دستور سید حسن در یک برنامه منظم چندساله بمنظور تبیین اندیشه های امام (ره) بیش از ۲۰ جلسه مصاحبه از آقای بیات زنجانی تهیه و سایر مراجع مانند حضرات آیت مکارم شیرازی و نوری همدانی را در این موضوع بایکوت می کند دیگر انتظاری نیست!(رجوع، دفتر موسسه در قم)

? اگر بازهم شنیدید که برخی از مرتبطین سیدحسن مصطفوی در لندن یا کانادا و۰۰۰۰ علیه انقلاب و مردم فعالیتی داشته اند ، اصلا تعجب نکنید! و احتمالا در آینده نزدیک باید شاهد سهم خواهی #مثلث مصطفوی، منتظری و شیرازی باشیم!

?جناب سید حسن خمینی«فأين تذهبون»؛ به كجا چنين شتابان؟ از شما بعنوان یادگار یادگار، انتظار پاسخگویی است و استدعا داریم اگر جنابعالی، مرتبط و همسو با جریان شیرازی ها و باند منتظری نیستید، رسما تکذیبه صادره کنید.

?فیلم هتاکی این فرد
https://eitaa.com/khabarehowzeh/8916

رسانه مستقل خبر حوزه