موضوع: "وقایع امروز"

روحانی و تکرار انتساب دروغ به رهبر انقلاب درباره FATF

نوشته شده توسطرحیمی 7ام بهمن, 1398

 

رئیس‌جمهور امروز در نشست استانداران با گلایه از عدم تصویب لوایح fatf در مجمع تشخیص مصلحت، مدعی شد رهبری با لوایح دولت مخالفتی ندارند. ادعایی که یک‌بار نیز از سوی جهانگیری مطرح اما تکذیب شد.

دوم بهمن‌ماه امسال مهلت یک‌ساله مجمع تشخیص مصلحت برای بررسی CFT (یکی از لوایح چهارگانه FATF) به پایان رسید و نظر شورای نگهبان درباره این لایحه باصطلاح قانونی مُحکَّم شد.

سال گذشته لایحه پوستن ایران به کنوانسیون CFT که از لوایح مرتبط با گروه ویژه اقدام مالی (FATF) است، به‌دلیل اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد و چندین جلسه‌ مجمع به بررسی این لوایح و صحبت‌های موافقان و مخالفان گذشت. 

ادامه »

شهادت، اجر مجاهدت‌های «حاج قاسم»

نوشته شده توسطرحیمی 13ام دی, 1398

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شهادت سردار امت اسلامی حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و فدارکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد خبر داد.

در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی در نزیکی فرودگاه بغداد و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه چند تن دیگر از فرماندهان جهبه مقاومت ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد. 

متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿ الأحزاب آیه ۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

به استحضار امت اسلامی بویژه ملت شریف و قهرمان ایران می رساند بامداد امروز (جمعه) و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی درنزدیکی فرودگاه بغداد ، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت ، فداکاری و نقش آفرینی های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیم السلام و سرافرازی ایران عزیز ، به شهادت رسید.

در این حمله جنایات بار چند تن از همراهان وی و نیز  فرماندهان و رزمندگان حشد العبی قهرمان عراق به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک و  تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی)، ملت قدرشناس ایران اسلامی، احاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی ، اطلاعات و برنامه های مربوط به آئین های استقبال، تشییع و به خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گرانقدر را به آگاهی خواهد رساند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پاسخ رهبر انقلاب به تهمت و تهدید ترامپ

نوشته شده توسطرحیمی 11ام دی, 1398

 

پیوندهای مرتبطخبرخبرعکسعکسصوتصوتعکس پوستریعکس پوستری

 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار صبح امروز با پرستاران در پاسخ به اظهارات شب گذشته ترامپ:
 
ملاحظه کنید [آمریکایی‌ها] در عراق و سوریه چه میکنند. انتقام داعش را از حشدالشعبی دارند میگیرند.
 
حشدالشعبی چون داعش را -که اینها ساخته و پرداخته کرده بودند- زمین‌گیر و ازاله کرد، حالا دارند انتقام میگیرند. بنده و دولت و ملت ایران بشدت این خباثت آمریکا را محکوم میکنیم. حالا نکته‌ی قابل توجه این است که وقتی از این حوادث برای آمریکایی‌ها پیش می‌آید -
 
ملاحظه میکنید در بغداد و سراسر عراق هیجان ضدآمریکایی چقدر است- باز آن جناب توییت کرده که ما این را از چشم ایران می‌بینیم و پاسخ ایران را خواهیم داد.
 
اوّلاً غلط میکنید؛
 
ثانیاً منطقی باشید، که نیستید.
 
مردم کشورهای این منطقه از آمریکا متنفرند.
 
شما آمریکایی‌ها در عراق و افغانستان جنایت کردید و آدم کشتید. مردم عراق و سوریه و افعانستان از آمریکایی‌ها متنفرند و این تنفر یک جایی بیرون میزند. لازمه‌ی حرکت سیاسی و امنیتی که آمریکا در منطقه میکند، همین نفرت است.

جمهوری اسلامی اگر تصمیم بگیرد با کشوری معارضه و مبارزه کند، صریح این کار را میکند. ما به منافع و مصالح کشور و ملتمان پایبندیم؛ به عزت و پیشرفت و عظمت ملت ایران بشدت پایبندیم و هر کس اینها را تهدید کند، بدون هیچ ملاحظه‌ای با او روبه‌رو میشویم و ضربه‌ی خود را وارد میکنیم. ۱۳۹۸/۱۰/۱۱

 
 
گزیده دیدار: پاسخ رهبر انقلاب به تهمت و تهدید ترامپ

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :

کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 179.0 MB

 

کیفیت متوسط و فرمت Mp4 و با حجم 37.9 MB

 

مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی

بدون #خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود

نوشته شده توسطرحیمی 17ام مرداد, 1398

 

? رهبرانقلاب:

اگر زحمات شما [خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود… شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌هاى شما براى تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهاى ما مثل یک چیزهاى تثبیت نشده است.

۱۳۸۰/۸/۲۳

پاسداران آسمانی

نوشته شده توسطرحیمی 30ام بهمن, 1397

پيامبر اعظم صلى الله عليه و آله : هر عملى پس از مرگ صاحبش از او جدا مى شود مگر عمل كسى كه در راه خدا مرزبانى كند، عمل چنين كسى رشد مى كند و تا روز قيامت روزی اش داده مى شود. (كنز العمال_10611)

 

مادری که تاب نیاورد

نوشته شده توسطرحیمی 30ام بهمن, 1397

مادر شهید ‘عبدالرضا بروجی’ از شهدای حادثه تروریستی زاهدان، یک روز پس از تشییع فرزندش دارفانی را وداع گفت.

شهید عبدالرضا بروجی پاسدار مدافع وطن از شهدای حمله انتحاری اخیر مرزبانان جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

پیکر مطهر شهید بروجی روز یکشنبه بر روی دستان مردم شهیدپرور بروجرد تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه هفته گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیرو‌های مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.

در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد ۲۷ نفر از نیرو‌های جان برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.

پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان اسامی شهدا را «میثم عبدالله زاده، ابراهیم صیادی، محمد صابری، ابوالفضل موسوی، مهدی نوروزی، روح الله بابایی، حیدر براتی، یونس امیری، علیرضا پناه پوری، یحیی براتی، علی اکبر قبادپناه، علی خادمی، محسن صفری و تقی مهرابی» اعلام کرد.

براساس این گزارش همچنین «حسین قدیری، اسماعیل کرمی، سعید سلیمی، عباس کوهی، داوود میرزایی، امید اکبری، حسن مجیدی، مرتضی فاضل، رضا رحیمی، ابراهیم براتی، سید ثارالله موسوی، حسن علی ترکیان و عبدالرضا بروجی» از دیگر شهدای این حادثه تروریستی هستند.

شهید شما از ملائکه هم بالاتر است

نوشته شده توسطرحیمی 27ام بهمن, 1397

شهید شما از ملائکه هم بالاتر است

رهبر انقلاب: من به فرزندانی که پدران شهید خود را هرگز ندیدند و به همسرانی که سنگینی فراق همسر و یار و غمخوار خود را تحمّل کردند، عرض میکنم:
عزیزان من! با شهادت عزیزانتان، شما خسارت و ضرر نکردید.
عزیزانِ شما اگر از دست شما رفتند، اما در خزانه گرانبهای شهادت الهی، شخصیت‌شان همچنان محفوظ و حاضر و ناظر است.
این زندگی میگذرد و همه کس خواهد رفت؛ اما آن کسی سرافراز است و بُرد کرده است که رفتن او از این دنیا، برای مردم و دین و تاریخ و کشورش دستاوردی داشته باشد.
چنین انسانی است که خدای متعال او را از ملائکه هم بالاتر دانسته است. رهبر معظم انقلاب اسلامی


۸۰/۸/۲۰

 

 

 

وحدت کلمه، رمز موفقیت انقلاب

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1397

سعی دشمن این بوده است که ملت را از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب جدا

کنند. هر سال در ۲۲ بهمن، ملت ایران با حضور خودشان در این عرصه‌ی نمایش

عمومی ملی و انقلابی، دشمن را ناکام کردند.

 

رهبر معظم انقلاب

 

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

 

دشمن ملت ایران بداند...

نوشته شده توسطرحیمی 4ام مهر, 1397

هشت سال دفاع مقدس، آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری پیروز ملت ایران است. روزهای حساس و سرنوشت ساز دفاع مقدس، سرشار از حماسه آفرینی ها و سلحشوری های بهترین و دلاورترین فرزندان این امت است.

دفاع مقدس یکی از مهم ترین مولفه های عینی است که مفهوم عینی - عملی مقاومت را شکل داده است.

نظام جمهوری اسلامی زمانی توانست قدرت غالب عراق صدام را از بین ببرد که «مقاومت» را به عنوان مدل عملی سیاست ورزی خود تعریف کرد. اگر تمام جنگ تحمیلی در یک خرده گفتمان خلاصه شود، آن خرده گفتمان «مقاومت» است.

هفته دفاع مقدس گرامی باد.

#حالا_فهمیدید_چرا مدافعان حرم در خارج از مرزها جنگیدند؟ +تصاویر

نوشته شده توسطرحیمی 1ام مهر, 1397

 

واکنش کاربران به منتقدین جنگ با تروریست‌ها در خارج از کشور

حمله  تروریست‌ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز مجالی را به وجود آورده تا کاربران از علت جان گذشتگی مدافعان حرم در دفاع از مرزهای کشورمان بنویسند.

با پررنگ شدن حضور گروهک تروریستی داعش در منطقه تعدادی از نیروهای داوطلب از کشورمان حاضر شدند برای دفاع از حریم اهل بیت و همچنین برای دفاع از مرزهای کشورمان  در مقابل تروریست ها به عراق و سوریه بروند و مقابل دشمنان اسلام بجنگند.همزمان با دفاع مدافعان حرم در خارج از کشور برخی از ایرانیان نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و گفتند لازم نیست جوانان ایرانی جان خود را در کیلومترها آن طرف تر از خاک سرزمین شان و به دور از خانواده هایشان برای مبارزه با دشمنان اسلام فدا کنند.


حمله تروریستی اخیر در اهواز تلنگری بود به این مدعیان  تا بدانند اگر دفاع جانانه مدافعان حرم نبود هم اکنون در شهرهای مرکزی کشور پیر و جوان و زن و مرد باید در مقابل این تروریست ها می جنگیند و امنیت لفظی بیش در افکار ساکنان این سرزمین نبوده است.

امروز کاربران فضای مجازی تصویری از حمله تروریستی صبح امروز را به اشتراک گذاشتند و زیر آن نوشتند:#حالا_فهمیدی_چرا، در ادامه خطاب به مخالفان مدافعان حرم بیان شده است:شاید حالا بفهمید مدافعان حرم برای چه در خارج از مرزهای کشورمان با تروریست ها می جنگند.

حالا فهمیدید چرا مدافعان حرم در خارج از مرزها جنگیدند+ تصاویر


در ادامه نمونه ای از آنچه کاربران درباره این موضوع منتشر کردند را می‌توانید ببینید:

حالا فهمیدید چرا مدافعان حرم در خارج از مرزها جنگیدند+ تصاویر

حالا فهمیدید چرا مدافعان حرم در خارج از مرزها جنگیدند+ تصاویر

حالا فهمیدید چرا مدافعان حرم در خارج از مرزها جنگیدند+ تصاویر

ادامه »