آرشیو برای: "خرداد 1394"

سبک رفتاری ائمه اطهارعلیهم السلام در ماه مبارک رمضان

نوشته شده توسطرحیمی 31ام خرداد, 1394
«نهايت کوشش خودتان را بنماييد که در اين ماه روزى ها تقسيم مى شوند، و سرآمد عمرها و اجلها نوشته مى شود و در آن شبى است که عمل در آن ماه از عمل هزار ماه برتر و افضل است.» نگاهی به ویژگی های این ماه مبارک در کلام پیشوایان و بزرگان دین، به خوبی روشن می… بیشتر »

علاقه رهبر معظم انقلاب به قرآن

نوشته شده توسطرحیمی 31ام خرداد, 1394
حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) که از سال ۴۳ درس های تفسیر قرآنش را در مشهد شروع کرده بود، یکی از توصیه های همیشگی اش به مردم توجه به قرآن و تلاوت آن بود. به گزارش جهان، اواخر دهه ی چهل که هنوز نوار کاست رایج نبود، آیت الله خامنه ای به زحمت رادیویی تهیه… بیشتر »

سال روز شهادت دکتر مصطفی چمران

نوشته شده توسطرحیمی 31ام خرداد, 1394
خدایا به سوی تو می ‏آیم از عالم و عالمیان می ‏گریزم تو مرا در جوار رحمت خود سکنی ده. شهید چمران در 1311 متولد شد. جهت تحصیل راهی آمریکا شد. وی معتقد بود که برای مبارزه بر ضد رژیم، به یک مبارزه سازمان‏دهی شده نیاز می‏باشد. بدین جهت وارد مصر، سپس با امام… بیشتر »

تفسیر دعای سحر1

نوشته شده توسطرحیمی 31ام خرداد, 1394
از جمله معارف الهی و تعالیم اسلامی دعا می باشد که در عرف عارفان به آن تضرع و انابه و در فارسی به آن «راز و نیاز و توبه» گفته می شود که در اسلام از مهم ترین امور به شمار می رود، و از سیرت انبیای و اوصیا و اولیاء بر شمرده شده است، برای اهل عرفان لذیذترین… بیشتر »

5 عمل مستحبی ، که موجب تعالی روح میشوند

نوشته شده توسطرحیمی 31ام خرداد, 1394
  در این مقاله به 5 عمل مستحبی ، که تأثیر زیادی بر روح و روان و اعمال ما دارند اشاره می کنیم:‌ 1- دائم الوضو بودن دائم الوضو بودن توفیقی است كه اگر شامل حال انسان شود؛ دارای آثار و بركاتی فراوان می باشد. وضو بر وضو توجه انسان را نسبت به خداوند بیشتر می… بیشتر »

دانلود نماهنگ نوای "ربنا" با صدای حامد زمانی

نوشته شده توسطرحیمی 31ام خرداد, 1394
دانلود نماهنگ ربنا حجم: 6.94 مگ دانلود آهنگ ربناحجم: 6.59 مگ "ندای یک بسیجی" بیشتر »

هر کدام از شماها یک نسخه قرآن در جیب بغلتان داشته باشید

نوشته شده توسطرحیمی 31ام خرداد, 1394
امام خامنه ای (حفظه الله): هرکدام از شما ها یک نسخه ی قرآن در جیب بغلتان داشنه باشید. اگر در جایی منتظر کاری می ایستید و فراغتی پیدا می کنید، یک دقیقه، دو دقیقه، پنج دقیقه، نیم ساعت ، قرآن را باز کنید و به تلاوت آن مشغول شوید تا با این کتاب انس پیدا… بیشتر »

«شفاعت ما به آنکه نماز را کوچک بشمارد نمی‌رسد»

نوشته شده توسطرحیمی 31ام خرداد, 1394
«لیس منّی من استخفّ بالصّلوة» رهبرمعظم انقلاب (حفظه الله):      از ما خواسته شده که در حال نماز دلمان را ببریم به پیشگاه پروردگار؛ از دلمان حرف بزنیم، با دلمان حرف بزنیم؛ اینها مهم است. این را در وضع ترویج نماز، در نمازی که خود ما میخوانیم، نمازی… بیشتر »

ازدواج دراسلام ( با نگاهي به كاركردهاي تربيتي و روانشناختي)

نوشته شده توسطرحیمی 30ام خرداد, 1394
  بشر از نخستين روزهاي حضور خود بر عرصه خاك و شكوفايي جوانه هاي تأمّل و تدبير بر شاخسار حيات، به خوبي دريافته است كه خانواده بهترين مأمن انسان و شايسته ترين كانون براي تبلورسكون و اطمينان است. اين امر نشان مي دهد كه خانواده يكي از اساسي ترين و طبيعي… بیشتر »

فرمول تسلیم بودن در برابر خداوند

نوشته شده توسطرحیمی 30ام خرداد, 1394
به گزارش بخش خبر سایت دفتر امور تربیت اخلاقی ، آیت الله ضیاءآبادی از علمای اخلاق تهران در یکی از جلسات اخلاقی هفتگی خود در مسجد علی بن الحسین علیه السلام به ایراد سخن پرداخت و گفت: بنده ای که خدا محبوبش است در برابر مادیات دنیا کور می شود چنین فردی چشم… بیشتر »

این جمعه هم گذشت...

نوشته شده توسطرحیمی 29ام خرداد, 1394
دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت مانند مرده ای متحرک شدم بیا بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت می خواستم که وقف تو باشم تمام عمر دنیا خلاف آنچه که می خواستم گذشت دنیا که هیچ,جرعه ی آبی که خورده ام از راه حلق تشنه ی من مثل سم گذشت بعد از تو هیچ رنگ تغزل… بیشتر »

پاداش انتظار برای فرج !

نوشته شده توسطرحیمی 29ام خرداد, 1394
عَنِ الْباقِرِ عليه السلام: وَاعْلَمُوا اَنَّ الْمُنْتَظِرَ لِهذَا الْأَمْرِ لَهُ مِثْلُ اَجْرِ الصّائِمِ  بدانيد كسى كه منتظر حكومت حقّ باشد، پاداش او همانند پاداش روزه دار شب زنده دار است. اصول كافى، ج 2، ص 176، چاپ اسلاميه بیشتر »

دعا چیست و چگونه دعا کنیم؟

نوشته شده توسطرحیمی 29ام خرداد, 1394
دعا، چشمه سار عشق و عبودیت و ریسمانی است که بنده را به خدا متصل می کند و سایه ساری از محبت را در قلب آدمی برپا می نماید. دعا، اندیشیدن در حکمت آفرینش و آموختن رازهای خلقت است. با دعا رحمت الهی به سوی بندگان چون آبشاری از نور سرازیر می شود و روح و جسم او… بیشتر »

گناهانی که مانع قبولی روزه است+صوت و فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 29ام خرداد, 1394
حضرت فاطمه(سلام الله علیها) درباره آداب روزه‏‌داری می‏‌فرمایند: «مما یصنع الصائم بصیامه اذا لم یصن لسانه و سمعه و بصره و جوارحه»؛ روزه‌دارى که زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نکرده، روزه‌اش به چه کارش خواهد آمد. روزه‌داری شرایطی دارد که برخی از… بیشتر »

مهمترین نتایج و دستاوردهای درک ماه مبارک رمضان

نوشته شده توسطرحیمی 29ام خرداد, 1394
  آیت‌الله محمدعلی جاودان استاد اخلاق و از شاگردان آیت الله حق‌شناس در آستانه ماه مبارک رمضان بیانات و توصیه‌های ارزشمندی برای روزه داران جهت بهره مندی از فیوضات این ماه عزیز مطرح کرد. ایشان با اشاره به مطلبی درباره روزه ماه رمضان که در حدیث معراج آمده… بیشتر »

اعمال شب هاى مبارک رمضان

نوشته شده توسطرحیمی 28ام خرداد, 1394
  اعمالى است كه بايد در شبهاى رمضان بجا آورد، و آن چند عمل است: اوّل:افطار نمودن و مستحبّ است پس از نماز شام افطار كند مگر آنكه ضعف بر او چيره شده باشد،يا جمعى جهت فطار منتظر او باشند. دوّم:با غذايى پاكيزه از حرام‏ و شبهه افطار كند،و بهتر است با خرماى… بیشتر »

دانلود متن وصوت دعای افتتاح با نوای مداحان

نوشته شده توسطرحیمی 28ام خرداد, 1394
دعای "افتتاح" : «اين دعا از ناحيه ى مقدّسه ى امام زمان عليه السلام صادر شده و خواندن آن در شبهاى ماه مبارك رمضان توصيه گرديده است». صوت/ دعای افتتاح با نوای حاج مهدی سماواتی صوت/ دعای افتتاح با نوای حاج میثم مطیعی صوت/ دعای افتتاح با نوای حاج امیر رضا… بیشتر »

دانلود زلال ۱.۵.۳(اندروید) تفسیر المیزان

نوشته شده توسطرحیمی 28ام خرداد, 1394
مشخصات زلال قرار است قرآنی باشد که با نگاه به ظاهرش، کمی از عمق آن هم پیداست؛ درست مثل آب روان. این‌طوری می‌خواهیم کمی تدبر اضافه کنیم به قرائت‌های روزانه. • نسخه ۱.۵.۳ - نمایش تفسیر المیزان عربی و فارسی - نمایش نکات تفسیری مربوط به آیات - جستجو در… بیشتر »

دانلود قرآن همراه نور ۱ (اندروید)

نوشته شده توسطرحیمی 28ام خرداد, 1394
نرم افزار اندرویدی قرآن همراه نور با قابلیت نمایش ترجمه و تفسیر و دانلود صوت .... زبان واسط کاربری: فارسی, عربی, انگلیسی موضوع: قرآن و علوم قرآنی سیستم عامل: اندروید دانلود نرم افزار مشخصات • نسخه ۱.۰ - رابط کاربری سه زبانه - امکان مشاهده چند ترجمه… بیشتر »

شرح ادعیه روزهای ماه رمضان( آیت الله مجتهدی )

نوشته شده توسطرحیمی 28ام خرداد, 1394
شرح ادعیه روزهای ماه رمضان( آیت الله مجتهدی ) مجموعه 19 سخنرانی تصویری از مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی سخنرانی اخلاقی - مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی (1) سخنرانی اخلاقی - مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی (2) سخنرانی اخلاقی - مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی… بیشتر »

دانلود نمآهنگ ثریا [تیتراژ برنامه ثریا]

نوشته شده توسطرحیمی 28ام خرداد, 1394
  عنوان: ثریا – تیتراژ برنامه ثریا   خواننده: حامد زمانی     شاعر: علی فردوسی دانلود با لینک مستقیم: .: کیفیت خیلی عالی با حجم ۹٫۱۸ مگابایت .: کیفیت عالی با حجم ۳٫۶۹ مگابایت .: کیفیت خوب با حجم ۹۷۰ کیلوبایت دانلود به وسیله کد QR مخصوص تلفن همراه… بیشتر »

شعر خوانی صابر خراساني براي شهداي افغانی مدافع حرم + مداحی حاج عبدالرضا هلالی برای شهدای افغان مدافع حرم

نوشته شده توسطرحیمی 28ام خرداد, 1394
شعر خوانی صابر خراسانی در جمع خانواده شهدای افغانستانی دانلود فایل تصویری باز هم حیله به‌دنبال شکار افتاده، گره تازه‌ای این بار به کار افتاده، گرگ خونخوار لباس گله را پوشانده، پرده فتنه رخ حرمله را پوشانده... شعر خوانی زیبای صابر خراسانی در یادواره… بیشتر »

منظور از تدبر در قرآن چيست و آيا با تفسير يا تفكر در آيات متفاوت است؟

نوشته شده توسطرحیمی 28ام خرداد, 1394
«تدبّر» از ريشه «دبر»، به معنى پشت سر و عاقبت چيزي است.[1] بنا بر اين تدبر يعنى بررسى نتائج و عواقب و پشت و روى چيزى مى‏ باشد. انديشيدن در پشت و ماوراء امور كه «ژرف انديشى» و «عاقبت انديشى» را نظر دارد كه نتيجه‏ اش كشف حقايقى است كه در ابتداى امر و نظر… بیشتر »

تصویر توهین آمیز روزنامه آرمان به شهدای غواص(به خاطر انتشار این طرح گرافیکی عذر می خواهم.)

نوشته شده توسطرحیمی 28ام خرداد, 1394
روزنامه آرمان در شماره 2780 روز چهارشنبه 27 خردادماه 94، در ستون "کارتون" خود که همه روزه در صفحه آخر این روزنامه منتشر می شود، طرحی گستاخانه و توهین آمیز نسبت به شهدای بزرگوار و مظلوم غواص کشورمان را چاپ کرد. سر انجام پس از دو روز حمله روزنامه های… بیشتر »

مدگرایی

نوشته شده توسطرحیمی 28ام خرداد, 1394
مقام معظم رهبری درباره مد و مدگرایی می فرماید: بنده با مُد خیلی موافقم، جزو آدم هایی هستم که به مد گرایش دارم، اما مدی که از داخل جوشیده باشد؛ چون مد ابتکار و نوآوری به چیزی که از بیرون بیاید، مد آرایش مو و لباس و حرف زدن ما، همه اش دارد از بیرون می آید… بیشتر »

« ماه میهمانی خدا »

نوشته شده توسطرحیمی 28ام خرداد, 1394
حضرت امام باقر: شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ رَمَضانَ، وَالصّائِمونَ فيهِ أضيافُ اللّهِ وأهلُ كَرامَتِهِ؛ فضائل الأشهر الثلاثة ، ص ۱۲۳ ،ح ۱۳۰ ماه رمضان، ماه رمضان! روزه‌داران در آن، ميهمانان خدا و اهل كرامت الهی‌اند. بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ شَهْرُ… بیشتر »

گلچین اجراهای شاعر اهل بیت صابر خراسانی

نوشته شده توسطرحیمی 27ام خرداد, 1394
۱- می شود دست از قدم برداشتند – دانلود ۲- پا شدم قابله پیدا کردم از خودم فاصله پیدا کردم (ایام فاطمیه) – دانلود ۳- شهیدان گمنام – دانلود ۴- مداحی همراه با حاج حسین خلج – دانلود ۵- مدح امام رضا (علیه السلام) – به لهجه مشهدی – دانلود ۶- عاشقی دردسری بود… بیشتر »

حلول ماه مبارک رمضان مبارکباد

نوشته شده توسطرحیمی 27ام خرداد, 1394
حلول ماه مبارک رمضان ماه عبادت و اطاعت، ماه تقویت روح و تثبیت ایمان ، ماه زدودن زنگار گناهان از ساحت دل و جان ، ماه تعیین سرنوشت ماه رفتن به سوی بهشت ماهی که با مرکّب اخلاص باید نوشت: ماه رمضان راهی میانبر برای به خدا رسیدن ماهی که سراسر خیر و برکت است… بیشتر »

پیام رهبر انقلاب در پی تشییع پیکر مطهر شهدا با حضور حماسی مردم تهران

نوشته شده توسطرحیمی 27ام خرداد, 1394
در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه‌ی پیکر مطهر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند. متن پیام رهبر انقلاب به شرح زیر است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم صلوات و سلام… بیشتر »

10 ویژگی روزه گرفتن

نوشته شده توسطرحیمی 27ام خرداد, 1394
روزه در آموزه های اسلامی ویژگی هایی دارد که به آن ها اشاره می شود: 1 سلامتی و تندرستی پیامبر اسلام صل الله علیه و آله فرمود: ان اللّه اوحی الی نبیّ من بنی اسرائیل: اخبر قومک ان لیس عبد یصوم یوماً ابتغاء وجهی الا صحّت جسمه واعظمت اجره؛(1) خدای سبحان به… بیشتر »

مشاهده ملکوت

نوشته شده توسطرحیمی 27ام خرداد, 1394
  روزه دار به دلیل صبر و مقاومت در برابر گرسنگی و تشنگی و امیال و غرائز می تواند ملکوت را مشاهده کند. توضیح آن که: بزرگترین مانع پیشرفت معنوی بشر اشتغال به خوردن و آشامیدن و لذائذ بدنی است و بهترین عامل رشد روحی وی نزاهت و پرهیز از این امور است روزه… بیشتر »

هدف از روزه گرفتن؟

نوشته شده توسطرحیمی 27ام خرداد, 1394
تقوا، هدف واجب‌شدن روزه ماه رمضان یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا کُتِبَ عَلَیکُمُ الصِّیامُ کَما کُتِبَ عَلَی الَّذینَ مِن قَبلِکُم لَعَلَّکُم تَتَّقونَ﴿۱۸۳﴾ ای افرادی که ایمان آورده‌اید! روزه بر شما نوشته شده، همان‌گونه که بر کسانی که قبل از شما بودند… بیشتر »

تجلّی رحمت خدا در تکلیف روزه

نوشته شده توسطرحیمی 27ام خرداد, 1394
با این که روزه از ارکان اسلام است اما انجام آن با مشقّت و محرومیت از لذایذ مادی و مشکلاتی چون تحمّل رنج گرسنگی و تشنگی همراه است اما خداوند اولاً آن را با خطاب عاطفه برانگیز و مسؤولیت بخش يا أَيهَا الَّذِينَ آمَنُو همراه کرده است تا علاوه بر اهمیّت… بیشتر »

نصایح یار/ زاهد، صابر، راغب

نوشته شده توسطرحیمی 26ام خرداد, 1394
فردی از امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) نصیحتی طلب می‌نماید. شخصی (که در روایت به نامش اشاره نشده) از حضرت می‌خواهد توصیه‌ای به او بنماید تا به وسیله‌ی آن به نجات و رستگاری برسد. حضرت در پاسخ ابتدا خط سیری را بیان می‌نمایند که از «إفهم» آغاز شده و به «إستعمل»… بیشتر »

دانلودکلیپ شهدا- با نوای صابر خراسانی

نوشته شده توسطرحیمی 26ام خرداد, 1394
دانلودکلیپ شهدا-شعرخوانی صابر خراسانی دانلود کلیپ صابر خراسانی/کهف الشهدا شعرخوانی صابر خراسانی در یادواره شهدای مدافع حرم افغانی صابر خراسانی - سالگرد شهید طهرانی مقدم بیشتر »

نماهنگ زیبای «مادران گمنامی» با صدای صابر خراسانی

نوشته شده توسطرحیمی 26ام خرداد, 1394
تقدیم به مادران صبور شهدای گمنام دانلود نماهنگ زیبای «مادران گمنامی» با صدای صابر خراسانی بیشتر »

احکام روزه ( نظر مراجع معظم تقلید) + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 26ام خرداد, 1394
معناى روزه 1. «روزه» در شرع مقدس اسلام آن است كه انسان در تمام روز (از طلوع فجر تا مغرب) با قصد اطاعت از فرمان خداوند از خوردن و آشاميدن و چيزهاى ديگرى كه به تفصيل گفته خواهد شد خوددارى كند.   احکام روزه  از نظر مقام معظم رهبری دانلود فایل  احکام روزه… بیشتر »

چه افرادی از گرفتن روزه ماه رمضان معاف هستند؟

نوشته شده توسطرحیمی 26ام خرداد, 1394
خداوند روزه را پله‌ای برای کمال و رسیدن انسان‌ها به رضوان و غفران خود قرار داده است. روزه ماه مبارک رمضان از بیماران، زنان شیرده، زنان باردار و مسافر برداشته ‌شده است. کارشناس احکام فقهی مطرح کرد؛چه افرادی از گرفتن روزه ماه رمضان معاف هستند: سخنران… بیشتر »

ماه رمضان ماه بندگی خدا

نوشته شده توسطرحیمی 26ام خرداد, 1394
مهمترین و موثرترین آمادگی برای ورود به ماه رمضان چیست؟ برای این که بتوانیم بر سر این سفره معنوی بنشینیم و بهره کافی از آن ببریم باید نکاتی را به عنوان مقدمه در نظر گرفت و پیش از ورود به ماه رمضان به آنها عمل کرد. حجت الاسلام جلال صدر، مبلغ دینی در… بیشتر »

می شود با دسته بسته سربلند آمد برون

نوشته شده توسطرحیمی 26ام خرداد, 1394
کجاست مرد دلیری که نیل بشکافد حجاب توطئه را با دلیل بشکافد همان که فاتح نیل و نهنگ اروند ست همان که بر سر پیمان عشق پابند است خوش آمدید که در شهر ما هوا پس بود که در نبود شما آشیان کرکس بود به انتظار تو از کربلای چار، دچار به خاطرات تو یک عمر آزگار دچار… بیشتر »

غواص ها دیدند ما داریم غرق می شویم خودشان را رساندند

نوشته شده توسطرحیمی 26ام خرداد, 1394
به گوش موج‎ها خواندند غواصان، شب حمله: "کجا دانند حال ما سبک‎باران ساحل‎ها" شهادت آرزوشان بود و از دنیا گذر کردند "متی ما تلق من تهوی دع الدنیا و اهملها" بیشتر »

«غواصان کربلایی»

نوشته شده توسطرحیمی 26ام خرداد, 1394
  « من می‌روم اما دلم در کربلاست». خبری از آن شب دیوانه‌کننده نبود، شبی که خبر شکست عملیات را شنیدند، درجا خشکشان زد اما ماموریت خود را تا پایان ادامه دادند، دیگر کسی آب اروند را با گلوله‌های شیمیایی مسموم نمی‌کرد تا هنگام درآوردن لباس غواصی، پوست… بیشتر »

نماهنگ: «بهشت رمضان»

نوشته شده توسطرحیمی 26ام خرداد, 1394
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت ایام رمضان المبارک، کلیپ تصویری «بهشت رمضان» را با استفاده از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از روحانیون  منتشر می‌کند. قسمتی از بیانات رهبر انقلاب که در این کلیپ‌تصویری می‌شنویم: ماه رمضان در هر… بیشتر »

ملا حسينقلي همداني (ره)

نوشته شده توسطرحیمی 26ام خرداد, 1394
در سال 1239 هـ . ق در روستاي «شوند درگزين» از توابع همدان، نوزادي به اين عالم خاكي قدم نهاد كه در اثر شو و نما در خانواده‌اي كه مهد اخلاق و تقوا بود، به رفيع‌ترين قله‌هاي عرفان و تهذيب نفس صعود كرد. او آن چنان با عشق و شور به سير و سلوك معنوي پرداخت كه… بیشتر »

حجت‌الاسلام پناهیان یادداشتی را برای 175 شهیدغواص شهید نوشت. متن این یادداشت به شرح زیر است: یکی از مصادیق سخن مقام معظم رهبری که شهدا مظهر قدرت ایران هستند، همین است که 175 شهید غواص با دست‌های بسته آمده‌اند تا یک ملت را از بند هر اسارت احتمالی و تحمیل

نوشته شده توسطرحیمی 26ام خرداد, 1394
نماهنگ جدید «بی‌قرار» محسن چاووشی برای 175 غواص شهید دوباره وقتشه جنون بگیری برای مادرها زبون بگیری     دانلود نماهنگ محسن چاووشی برای 175 غواص شهید  دوباره وقتشه جنون بگیرن قراره مادرها زبون بگیرن صدا زدن دوباره مادرها رو عکس بیارن استخون بگیرن صدا… بیشتر »

فرزندان غریب مام میهن پیام آورده اند… ماهیان لب تشنه از دنیا گذشتند.

نوشته شده توسطرحیمی 25ام خرداد, 1394
ماهیان تشنه لب از دنیا  گذشتند با شما هستند فرزندان این بوم کهن با شما هستند، آری با شما! با شما مردم ، بسیجی، کارگر با شما مسئول از ایشان بی خبر *** دسته های بسته شان پیغام بود آه تکرار همان فریاد بود یادم آوردند ایشان باز یاد روزگار شیعه پر تکرارباد… بیشتر »

غواصان عملیاتهای کربلای ۴ و ۵ در نگاه امام خامنه ای(حفظه الله)

نوشته شده توسطرحیمی 25ام خرداد, 1394
حضرت امام خامنه ای (حفظه الله): مجاهدت غواصان دریا دل هرگز از یاد تاریخ این مرز و بوم نخواهد رفت. دانلود کلیپ  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، هم زمان با تشییع تعدادی از شهدای غواص در روز سه شنبه که در عملیات کربلای 4 به شهادت رسیدند جمله… بیشتر »

رمضان در کلام مقام معظم رهبری

نوشته شده توسطرحیمی 25ام خرداد, 1394
مقام معظم رهبری می فرمایند:  اگر بخواهیم در یک جمله ماه رمضان را تعریف کنیم،                                        باید عرض کنیم ماه فرصتها.   در طول سالهای گذشته مقام معظم رهبری طی مناسبت های مختلف، نکات آموزنده ای را درباره ماه مبارک رمضان و باید ها… بیشتر »

دعای سحر( ماه رمضان ) متن + دانلود صوت

نوشته شده توسطرحیمی 25ام خرداد, 1394
دعای سحر: دعاى عظيم الشأنى را كه از حضرت رضا عليه السّلام روايت شده‏ بخواند،آن حضرت فرموده است:اين دعا دعايى است كه امام باقر عليه السّلام در سحرهاى ماه رمضان مى‏ خواندند: دریافت فایل صوتی دعای سحر با نوای مداحان: دعای سحر با نوای فرهمند آزاد دعای… بیشتر »

مناجات ماه مبارک رمضان با نوای مداحان مختلف + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 25ام خرداد, 1394
حاج حسن خلج ، خدایا از عقابت ترس دارم (مناجات)  حاج حسن خلج ، با آنکه حد جرمم بالاتر از عذاب است (مناجات) حاج حسن خلج ، لبالبم زخطا ، از گناه لبریزم (مناجات)  حاج حسن خلج ، عبد گناهکار من چرا زمن جدا شدی (مناجات) حاج منصور ارضی، مژده ای منتظران ماه خدا… بیشتر »

وداع با ماه شعبان

نوشته شده توسطرحیمی 25ام خرداد, 1394
حاج میثم مطیعی وداع با ماه شعبان حاج منصور ارضی/ وداع ماه شعبان 92/04/19 دانلود قسمت اول دعای وداع دانلود قسمت دوم دعای وداع   التماس دعا بیشتر »

دانلودکامل تفسير نورPDF + اندروید

نوشته شده توسطرحیمی 24ام خرداد, 1394
تفسیر نور pdf 1 حمد 31 لقمان 61 صف 91 شمس 2 بقرة 32 سجده 62 جمعه 92 لیل 3 آل عمران 33 احزاب 63 منافقون 93 ضحی 4 نساء 34 سبأ 64 تغابن 94 شرح 5 مائده 35 فاطر 65 طلاق 95 تین 6 انعام 36 یس 66 تحریم 96 علق 7 اعراف 37 صافات 67 ملک 97 قدر 8… بیشتر »

دانلود نرم افزار رمضان الکریم (ویژه ماه مبارک رمضان) مخصوص کامپیوتر و موبایل

نوشته شده توسطرحیمی 24ام خرداد, 1394
با سلام و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مهمانی خدا گروه فرهنگی – مذهبی نگارنامه به مناسبت ماه رمضان نرم افزار رمضان الکریم را برای کاربران آماده کرده است. این نرم افزار با فرمتexeبوده و درویندوزهایXP،7و ویستا اجرا میشود.   قابلیت های کلیدی نرم… بیشتر »

انس با دعا

نوشته شده توسطرحیمی 24ام خرداد, 1394
طلبه باید با دعا ، با ذکر و با مناجات انس پیدا کند. طلبه بایدزندگی خود را یک زندگی دینی محض بکند. طلبه باید دل خود را پاک و صاف کند تا وقتی در مقابل انوار معرفت و توفیقات الهی قرار گرفت، تلألو پیدا کند؛ برادران ! بدون اینها نمی شود. بیشتر »

نگاهی به کتاب مکیال المکارم + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 24ام خرداد, 1394
مکیال المکارم، به معنای «معیار سنجش خوبیها» است و نام کتابی است که به سفارش خود حضرت مهدی (ارواحنا له الفداء) نوشته شده است. در این کتاب به تفصیل راجع به فواید دعا برای فرج سخن گفته شده است. مرحوم آیت الله سید محمد تقی موسوی اصفهانی مشهور به فقیه… بیشتر »

اهمیت وفایده در دعا برای فرج امام زمان(عج)

نوشته شده توسطرحیمی 24ام خرداد, 1394
آیت الله سید محمدتقی موسوی اصفهانی (ره) در کتاب گران سنگ مکیال المکارم خلاصه آثار و فواید و ویژگی‌هایی را که بر دعا کردن برای تعجیل فرج مترتب است، بیان می‌کند و ما هم به جهت این که کتاب مکیال المکارم به امر مطاع ولی عصر علیه السلام نوشته شده و کتابی… بیشتر »

دعای پدر ( از خداوند خواستم نسل من مبلّغ دین باشد).

نوشته شده توسطرحیمی 24ام خرداد, 1394
خداوند به پدرم فرزندی عطا نكرده بود و سنّ او از چهل سال می گذشت كه همسر دوّمی انتخاب كرد، بازهم بچه دار نشد. یكی از همسایه ها كه وضعیّت ما را می دانست روزی یك گونی بچه گربه را كه تازه در خانه آنان متولّد شده بودند، به منزل ما آورد و در حالی كه آنها را… بیشتر »

میان من وخدا «إِلَيْكَ أَشْكُو»

نوشته شده توسطرحیمی 23ام خرداد, 1394
  بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ به نام خدا كه رحمتش بسيار و مهربانى ‏اش هميشگى است إِلَهِي إِلَيْكَ أَشْكُو نَفْسا بِالسُّوءِ أَمَّارَةً خدايا از نفسى كه فراوان به بدى فرمان ميدهد به تو شكايت می ‏كنم وَ إِلَى الْخَطِيئَةِ مُبَادِرَةً وَ… بیشتر »

آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند+ دانلود فایل صوتی

نوشته شده توسطرحیمی 23ام خرداد, 1394
برای دریافت فایل صوتی«آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید: دریافت کیفیت خوب  3/12 MB دریافت کیفیت متوسط 1/10 MB دریافت کیفیت پایین 1/43 MB  شما می‌بینید که الآن مرکز فساد آمریکا را… بیشتر »

" آب خوردن ما دست آمریکاست"

نوشته شده توسطرحیمی 23ام خرداد, 1394
        عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: عده‌ای می‌گویند برای اقتصادمان، شرف ملت را فعلا قلم بگیریم، نمی‌دانند اگر شرفمان را کنار بگذاریم شکممان هم سیر نخواهد شد      حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در کنفرانس نقش مدیریت انقلاب اسلامی در… بیشتر »

تقوی بزرگترین ارزش و برتری انسانی

نوشته شده توسطرحیمی 23ام خرداد, 1394
يا أَيُّهَا النّاسُ إِنّا خَلَقناكُم مِن ذَكَرٍ وَأُنثىٰ وَجَعَلناكُم شُعوبًا وَقَبائِلَ لِتَعارَفوا ۚ إِنَّ أَكرَمَكُم عِندَ اللَّهِ أَتقاكُم ۚ إِنَّ اللَّهَ عَليمٌ خَبيرٌ﴿سوره مبارکه الحجرات آیه ۱۳﴾ ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را… بیشتر »

تزکیه نفس

نوشته شده توسطرحیمی 22ام خرداد, 1394
تزکیه در اصل از ماده "زکو" و به معنای تطهیر نفس و مال، صلاح، تقوا، زمین پاک، مدح و ستایش و تنزیه خویش می­باشد.[1] در اصطلاح اخلاق و عرفان، عبارت است از تطهیر و پاک­سازی نفس از اخلاق ناپسند و آلودگی­های اخلاقی، به منظور گام برداشتن درجهت فضائل اخلاقی که… بیشتر »

پای درس اخلاق آیت الله نخودکی اصفهانی (ره) 1

نوشته شده توسطرحیمی 22ام خرداد, 1394
اعوذبالله من الشيطان الرجيم بسم الله الرحمن الرحيم قال الله تعالى : و عباد الرحمن الذين يمشون على الارض هونا و اذا خابطهم الجاهلون قالوا سلاما (416). از صفات بندگان خداوند رحمن يكى آن است كه سخنشان با دشمنان نيز سالم و ناآلوده است چه رسد به گفتارشان با… بیشتر »

اقامت در بهشت در همین دنیا

نوشته شده توسطرحیمی 22ام خرداد, 1394
روایت از موسی‌بن‌بکر است. می‌گوید: «كُنّا عِنْدَ اَبِي عَبْدِ اللهِ علیه السلام» ما در حضور امام صادق علیه السلامبودیم. «فَقالَ‏ رَجُلٌ‏ فِي‏ الْمَجْلِسِ‏ اَسْاَلُ‏ اللهَ‏ الْجَنَّةَ» کسی از حضّار که در حضور امام صادق علیه السلام بود، عرض کرد: من از… بیشتر »

تشیع انگلیسی؛ از تکفیر اهل سنت تا تفرقه میان شیعیان

نوشته شده توسطرحیمی 22ام خرداد, 1394
رهبر انقلاب کدام تشیع را برادر شیطان خواندند؟ "تشیع انگلیسی" یا "شیعه لندنی" ؛ اصطلاحی که مدتی است بر سر زبان‌ها افتاده است. پس از "اسلام آمریکایی" که امام خمینی (ره) در برابر اسلام ناب محمدی تبیین کردند، رهبر انقلاب و نخبگان کشور از تهدیدی به نام "تشیع… بیشتر »

همدلی و همزبانی در کلام امام (زمان عجل الله)

نوشته شده توسطرحیمی 22ام خرداد, 1394
امام زمان(علیه السلام) : وَلَوْ أَنَّ أشْیاعَنا ـ وَفَّقَهُمُ اللّهُ لِطاعَتِهِ ـ عَلَى اجْتِماع مِنَ الْقُلُوبِ فِی الْوَفاءِ بِالْعَهْدِ عَلَیْهِمْ لَما تَأَخَّرَ عَنْهُمُ الْیُمْنَ بِلِقائِنا، وَلَتَعَجَّلَتْ لَهُمُ السَّعادَةُ بِمُشاهَدَتِنا عَلى… بیشتر »

دعا برای چیست ؟

نوشته شده توسطرحیمی 21ام خرداد, 1394
در هر کاری و در رسیدن به هر هدفی و به هر کمالی، هم سعی و کوشش لازم است و هم دعا انگیزه دعا این است که چون بشر از هر نظر ناتوان محض ، بیچاره ، ضعیف ، نادان و ... بوده و از طرفی در محیطی زندگی می کند که محلّ حوادث و هدف بلاها و عوارض جسمی و روحی و دچار… بیشتر »

خطرناکترین گمراهان از نظر قرآن

نوشته شده توسطرحیمی 21ام خرداد, 1394
انسان ها از دو طرف بالا و پایین راه دارند. از بالای سر اگر دست به دعا برداشتند یا به سجده افتادند، اینها می‌توانند از شر شیطان نجات پیدا کنند. آیت الله محمدی ری شهری با اشاره به خطرناکترین گمراهان از نظر قرآن گفت: خطرناکترین شیاطین انس، رهبران سیاسی و… بیشتر »

قبل از عقد، صیغه نکنید!

نوشته شده توسطرحیمی 21ام خرداد, 1394
درصد کمی از گفت و گو های قبل از خواستگاری مرتبط با ازدواج است؛ دوست بودن دختر و پسر نامحرم با هم شرعا حرام است؛ بنده صیغه موقت و محرمیت را توصیه نمی­ کنم و پسری که به خواستگاری دختری رفته است، قبل از تصمیم به ازدواج دلیلی ندارد که به یکدیگر محرم… بیشتر »

سکوت مثبت و سکوت منفی

نوشته شده توسطرحیمی 20ام خرداد, 1394
  درسی برای آموختن سکوت مخاطبانه و منتظرانه و جویا در برابر قرائت کتاب خداوند تا صدای تسبیح فرشتگان و سایر موجودات نظام کیانی با سمع دل شنیده شود چنان سکوتی، ذکر و فکر و شکر خداست. واژه «عبادت» در اصل به نظر بسیارى از واژه شناسان به معناى «خضوع» است و… بیشتر »

عفو و انتقام

نوشته شده توسطرحیمی 19ام خرداد, 1394
    بسم الله الرحمن الرحیم «وَ جَزاءُ سَيِّئَةٍ سَيِّئَةٌ مِثْلُها فَمَنْ عَفا وَ أَصْلَحَ فَأَجْرُهُ عَلَى اللّهِ إِنَّهُ لا يُحِبُّ الظّالِمينَ »(شوری- 40) كيفر بدى، مجازاتى است همانند آن؛ و هر كس عفو و اصلاح كند، پاداش او با خداست؛ خداوند ظالمان را… بیشتر »

نکته هایی پیرامون تربیت فرزند

نوشته شده توسطرحیمی 19ام خرداد, 1394
لزوم برقراری ارتباط عاطفی و دوستانه با فرزندان برقراری رابطه صحیح با فرزند، یکی از مهم ترین و اثربخش ترین عوامل تعلیم و تربیت او به شمار می آید. تأثیرپذیری شخص از جامعه، از سنین خردسالی آغاز می شود و این فرآیند تا واپسین لحظه های زندگی ادامه می یابد.… بیشتر »

تکیه گاه ما امیرالمؤمنین است...

نوشته شده توسطرحیمی 19ام خرداد, 1394
زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی کمک ز غیر تو ننگ است یا علی مددی گشاد کار دو عالم به یک اشاره توست به کار ما چه درنگ است یا علی مددی بیشتر »

ظریف ببین! ...

نوشته شده توسطرحیمی 18ام خرداد, 1394
هنوز از جبهه ها داره بازم شهید می آد دانلودنماهنگ دسته گلای بی زبون - فریدون آسرایی و خشیار اعتمادی صوت دسته گلای بی زبون - فریدون آسرایی و خشیار اعتمادی تشییع پیکر غواصان شهید، 26خرداد در تهران  با سیلجبهه می آرند تابوت جوان ها را کدامین کار اشک… بیشتر »

اعتقاد به طلبگی

نوشته شده توسطرحیمی 18ام خرداد, 1394
ایجاد عشق و ایمان و اعتقاد به طلبگی      یکی از مهم­ترین راهکارهای تقویت انگیزه و ایجاد نشاط در میان طلاب، ایجاد عشق و ایمان و اعتقاد به طلبگی در جان و دل آنان م ی­باشد. تا این عشق به رسالت طلبگی نباشد، بسیاری از مشکلات و کاستی­های فراروری طلبه غیر قابل… بیشتر »

انقلابی باید بصیر باشد...

نوشته شده توسطرحیمی 18ام خرداد, 1394
انقلابى بايد بصير باشد، بايد بينا باشد، بايد پيچيدگى‌هاى شرائط زمانه را درك كند.      مسئله اينجور ساده نيست كه يكى را رد كنيم، يكى را اثبات كنيم، يكى را قبول كنيم؛ اينجورى نمي شود.      بايد دقيق باشيد، بايد شور انقلابى را حفظ كنيد، بايد با مشكلات… بیشتر »

ای تاریخ نویسان عالم ، بشکند قلمتان اگر ننویسید بر یاران خمینی چه گذشت.+ عکس

نوشته شده توسطرحیمی 18ام خرداد, 1394

پیام تسلیت حوزه علمیه محدثه به مناسبت درگذشت دکتر امیر معتمدی

نوشته شده توسطرحیمی 18ام خرداد, 1394
جناب مستطاب سرور ارجمند حضرت حجه الاسلام سعید نجفی بروجردی دامت برکاته درگذشت نابهنگام خواهرزاده برومند و فرهیخته تان مرحوم دکتر امیر معتمدی موجب اندوه خاطر و تالم فراوان گردید.بی شک، فضایلی که آن مرحوم از پدر انقلابی و تلاشگر خود شهید غلامعلی معتمدی… بیشتر »

گلچینی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد حضرت ولی‌عصر(عجل الله)

نوشته شده توسطرحیمی 18ام خرداد, 1394
بدانید حضرت ناظر است و ما را می‌بیند. این، آینده‌ى قطعى شماست ملت ایران به فضل پروردگار، با هدایت الهى، با کمکهاى معنوى غیبى و با ادعیه‌ى زاکیه و هدایتهاى معنوى ولى‌الله‌الاعظم ارواحنافداه خواهد توانست تمدن اسلامى را بار دیگر در عالم سربلند کند و کاخ با… بیشتر »

سید حسنی

نوشته شده توسطرحیمی 17ام خرداد, 1394
یکی از نشانه های ظهور امام عصر ارواحنا فداه که بوی حتم و یقین به خود گرفته است، خروج فردی به نام سید حسنی است. در تعدادی از روایات ، سخن از حسنی بمیان آمده است و در بعضی از روایات از او به عنوان نفس زکیه یاد شده است.[1] وی حرکتی را در عراق آغاز می… بیشتر »

رسیدن به آرزوها

نوشته شده توسطرحیمی 17ام خرداد, 1394
سه درخت، روی تپّه ای، با هم صحبت می کردند و از آرزوهایشان برای هم می گفتند. درخت اوّل گفت: من آرزو می کنم که روزی، به صندوقچه زیبایی تبدیل شوم که داخل آن را با طلا و جواهر، پر کنند». درخت دوم گفت: من آرزو می کنم که روزی، به کشتی بزرگی تبدیل شوم. آن… بیشتر »

جلب محبت

نوشته شده توسطرحیمی 17ام خرداد, 1394
قالَ الإمام الجواد - علیه السلام - : ثَلاثُ خِصال تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّهُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَهِ، وَ الْمُواساهُ فِی الشِّدِّهِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْب سَلیم.«كشف الغمّه، ج 2، ص 349» امام جواد - علیه السلام - می… بیشتر »

پنج دقیقه برای خدا

نوشته شده توسطرحیمی 17ام خرداد, 1394
 کلیپ صوتی «پنج دقیقه برای خدا» را درباره انجام دادن کارها به قصد قربت و با نیت خدایی منتشر می‌کند. برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید: دریافت کیفیت خوب 3/12 MB           دریافت کیفیت متوسط 2/36… بیشتر »

چهارده نکته اخلاقى در مورد زى‌طلبگى

نوشته شده توسطرحیمی 16ام خرداد, 1394
  کسب توفیق در کارهادر کلام حضرت آیت الله تبریزی ره اولین گام جهت کسب معنویت و توفیق، اهمیت به تکالیف شرعى است، لذا انسان ابتدا باید نسبت به انجام واجبات اهمیت خاصى بدهد و وظایف خود را به نحو احسن ادا کرده و در انجام آن‌ها سهل انگارى نکند. 1.سعى مى‌کند… بیشتر »

عوامل مؤثر بر اجابت دعا بخش دوم

نوشته شده توسطرحیمی 16ام خرداد, 1394
پيغمبر اکرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) در روايتي فرمودند: «من قال ‌الحمدلله رب‌العالمين أربع مرات قال‌الله عزوجل سل تعطه». الدعاء للطبراني/1/491 جزء‌الثامن؛ يعني هركه چهار مرتبه بگويد «الحمدلله رب‌العاالمين» خدا به او مي‏فرمايد:بخواه، تا به تو عطا شود! با… بیشتر »

انزوای روحانیت نقشه قدرت های بزرگ است!

نوشته شده توسطرحیمی 16ام خرداد, 1394
       امام خمینی(ره)در وصیت نامه خود می فرمایند:       از نقشه‌های شیطانی قدرتهای بزرگ استعمار و استثمارگر که سالهای طولانی در دست اجرا است و در کشور ایران از زمان رضاخان اوج گرفت و در زمان محمدرضا با روشهای مختلف دنباله‌گیری شد، به انزوا کشاندن… بیشتر »

مداحی دلنشین حاج میثم مطیعی برای ۱۷۵ غواص شهید تازه تفحص شده + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 12ام خرداد, 1394
مداحی حاج میثم مطیعی برای ۱۷۵ غواص شهید تازه تفحص شده برای دانلود کلیک کنید. جهان به جلوه­ ی نور و سرور مهمان است که ماه، ماه رسول خداست، شعبان است طلوع این همه یوسف به صبح کنعان بین ستارگان محرّم به ماه شعبان بین نسیم مهر و وفا از مدینه می­ آید شمیم… بیشتر »

فرزندانتان را با قرآن مأنوس کنید.

نوشته شده توسطرحیمی 12ام خرداد, 1394
والدین عزیز بیایید دستان  فرزندان دلبندتان را دردر دست قرآن بگذارید. امیرالمؤمنین علیه السلام می‌فرمایند: که هر پدر و مادری نسبت به فرزندش وظیفه دارد تا او را قرآنی و قرآن‎خوان بار بیاورد و قرآن را به او بیاموزد. بیشتر »

هدیه­ ای از طرف خدا

نوشته شده توسطرحیمی 11ام خرداد, 1394
درویشی، مقداری طناب داشت. آن را به بازار برد و به یک درهم فروخت. می­خواست با آن یک درهم، برای بچه­ های خود غذایی تهیه کند. به طرف بازار که می­رفت، دو نفر را دید که با هم جر و بحث می­کردند و کم­کم کارشان به دعوا کشید. مرد درویش از اطرافیان پرسید: «چرا… بیشتر »

خدا را یاری کنید تا خدا هم شما را یاری کند!

نوشته شده توسطرحیمی 11ام خرداد, 1394
آیت‌الله بهاءالدینی (ره):تمام وفای به عهد‌ها و وعد و وعیدهای خداوند، جنبه‌ی جزایی دارد. مثلاً خداوند به مؤمنین و کسانی که عمل صالح انجام داده‌اند وعده مغفرت و اجر عظیم داده است: خَتَمَ اللَّهُ عَلَى قُلُوبِهِمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ… بیشتر »

نرم افزار موبایل دعای "عظم البلاء" برای فرج امام زمان (عج) + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 11ام خرداد, 1394
«بهترین کار برای به هلاکت نیفتادن در آخر الزّمان، دعای فرج امام زمان (ع) است؛.. مخصوصا دعای شریف «عظم البلا و برح الخفا» را بخوانیم و از خدا بخواهیم که صاحب کار را برساند؛ با او باشیم.»  دعای فرج یا عظم البلاء، دعایی است برای ظهور حضرت حجت بن حسن… بیشتر »

دانلود نرم افزار مبشرات ظهور امام زمان (عج)

نوشته شده توسطرحیمی 11ام خرداد, 1394
نرم افزار موبایل(مخصوص اندروید) کم حجم و خواندنی مبشرات ظهور شامل 89 بشارت از بزرگانی مانند: مقام معظم رهبری، آیت الله بهجت، حاج اسماعیل دولابی و آیت الله ناصری است که نزدیک بودن ظهور امام زمان (عج) را وعده می دهد. دانلود نرم افزار ناقص / مبشرات ظهور… بیشتر »

"اي قلم سوزلَرين دَه اَثريوخ" با نوای حاج ابراهیم رهبر+ دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 11ام خرداد, 1394
دانلود فایل صوتی متن و ترجمه مناجات : اي قلم سوزلَرين دَه اَثريوخ اي قلم در حرفهايت اثري نيست آشنا دَن مَنَه بيرخَبَر يوخ از آشنا براي من خبري نيست گَلدي بو جومعَه دَ گِشدي آلله آمد اين جمعه هم گذشت اي خدا فاطمَه يوسيفينَّن خبر يوخ از يوسف فاطمه خبري… بیشتر »

مولودی نیمه شعبان با نوای مداحان مختلف + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 10ام خرداد, 1394
حاج حسین سازور هر جایی اسم تو باشه بهشته (جدید سال 93)  2 دیده به راهم از آسمون (جدید سال 93)   مهدی مختاری این معز الاولیاء این مذل الاعداء   حاج حسین سیب سرخی مژده به یاران رسیده وقت هم احدی حاج حسن خلج کشتی برده فروشان ز ره دور عیان است دلبر هر دل… بیشتر »

اختلافات عربستان، ترکیه و قطر تمام شد و علیه مقاومت متحد شدند!

نوشته شده توسطرحیمی 10ام خرداد, 1394
دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه دیگر دوران اختلافات عربستان، قطر و ترکیه در خصوص سوریه تمام شده و همه علیه مقاومت متحد شده‌اند، گفت: شرایط به اندازه سال ۱۹۸۲ خطرناک است و احتمال اعلام بسیج عمومی وجود دارد. پ«سید حسن نصرالله» در دیدار با شماری از… بیشتر »

توصيه‌هاي استاد قرائتي بر توجه به قرآن در آستانه ماه رمضان

نوشته شده توسطرحیمی 10ام خرداد, 1394
مديران و مدرسان و متوليان حوزه‌هاي علميه سراسر كشور در اين يك ماه كه فرصت داريم با تدبيري كه با مشورت ائمه جمعه و جماعات و سازمان‌هاي فرهنگي مي‌انديشند اقدامي در شأن قرآن انجام دهند. حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در آستانه فرا رسیدن ماه مبارك رمضان… بیشتر »

برترین اعمال امت، انتظار فرج

نوشته شده توسطرحیمی 10ام خرداد, 1394
یا بقیه الله اي آنکه در نگاهت حجمي زنور داري     کي از مسير کوچه قصد عبور داري؟ چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابي     اي آنکه در حجابت درياي نور داري من غرق در گناهم، کي مي کني نگاهم؟     برعکس چشمهايم چشمي صبور داري از پرده ها برون شد، سوز نهاني… بیشتر »

فضای مجازی هم محضرخداست !

نوشته شده توسطرحیمی 9ام خرداد, 1394

طرح‌های گرافیکی ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان

نوشته شده توسطرحیمی 9ام خرداد, 1394

روز جوان

نوشته شده توسطرحیمی 9ام خرداد, 1394
اسلام و جوانی سید محمد صادق میرقیصری دین اسلام، دوره جوانی را پر اهمیت ترین و اثرگذارترین دوره زندگی انسان برمی شمارد؛ به گونه ای که در این دوره، انسان هر کار مفیدی انجام دهد ارزشمندتر است؛ زیرا اعتقاد اسلام بر این است که شخصیت اصلی آدمی، در جوانی شکل… بیشتر »