آرشیو برای: "تیر 1394, 03"

حجاب مصونیت نیست!!

نوشته شده توسطرحیمی 3ام تیر, 1394
امروز دیگر حجاب مرا مصون نمیکند! در دنیای غرب! و مهد آزادی و حقوق بشر! داشتن حجاب میتواند مرا هدفی کند برای گلوله های داغ! محرومیتها! محدودیتها! اسارتها! و در دنیای غربزده!، داشتن حجاب میتواند مرا هدفی کند برای طعنه های سرد! اینکه با آن به دنبال کسب و… بیشتر »

شهادت 3 تن از مدافعان ایرانی حرم حضرت زینب (س) در سوریه+تصاویر

نوشته شده توسطرحیمی 3ام تیر, 1394
  روز گذشته 3 تن از مدافعان ایرانی حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) به نامهای "شهید محمد حمیدی (ابوزینب)، شهید حسن غفاری و شهید علی امرائی (حسین ذاکری) در جبهه های نبرد با تروریسم تکفیری در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. مِّنَ ٱلْمُؤْمِنِينَ… بیشتر »

گناه، جنگ با خداست!

نوشته شده توسطرحیمی 3ام تیر, 1394
گفتاری از آیت الله جوادی آملی: خداوند فرمود: هیچ کس گناه نمی کند مگر این که با یک شرک مرموز و خفی همراه است، «وَمَا يؤْمِنُ أَكْثَرُهُمْ بِاللَّهِ إِلَّا وَهُمْ مُشْرِكُونَ»(يوسف/106) و بيشتر آنها که مدعي ايمان به خدا هستند، مشرکند! وقتی از امام معصوم… بیشتر »

دعا و درخواست بندگان از خداوند

نوشته شده توسطرحیمی 3ام تیر, 1394
  میرزا جواد آقا ملکی تبریزی از جمله سالکان و عارفانی است که بندگان خالص و مشتاقان می توانند به توصیه های او در دعا و نحوه درخواست کردن از محضر خداوند متعال توجه کنند.بخشی از سخنان این عارف وارسته در خصوص آداب دعا از کتاب «المراقبات» تقدیم می شود. امید… بیشتر »

آیا دعای شما به اجابت می رسد؟!

نوشته شده توسطرحیمی 3ام تیر, 1394
روایت شده است که چهار نفر هستند که دعایشان مستجاب نمی شود: ۱. مردی که در خانه اش نشسته و بگوید: خدایا روزی ام را برسان! ۲. مردی که زنش را نفرین کند و مردی که خدا اموال و دارایی هایی در اختیارش بگذارد و او آن ها را تباه کند. ۳. مردی که مالی را به مردی… بیشتر »

ظریف ترین دوربین بازار!

نوشته شده توسطرحیمی 3ام تیر, 1394
خداوند برای چشم، چند محافظ قرار داده است: جایگاه آن را در میان گودالی از استخوان ها قرار داده و چون چشم از پیه ساخته شده، آن را با اشک شور مخلوط کرده است تا فاسد نشود. مژه، دربان و پلک پوشش چشم است. ابرو، سایبان و خطوط پیشانی برای انحراف عرق به دو سوی… بیشتر »

سفارش امیرالمؤمنین علی علیه السلام در خصوص ماه رمضان

نوشته شده توسطرحیمی 3ام تیر, 1394
قَالَ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ عَلَیکمْ فِی شَهْرِ رَمَضَانَ بِالاسْتِغْفَارِ وَ الدُّعَاءِ أَمَّا الدُّعَاءُ فَیدْفَعُ عَنْکمُ الْبَلَاءَ وَ أَمَّا الِاسْتِغْفَارُ فَیمْحُو ذُنُوبَکمْ. بر شما باد در ماه رمضان به آمرزش خواهی و دعا؛ زیرا دعا، بلا را دفع… بیشتر »

شاهکاری از منشاوی/ آیاتی از سوره مبارکه یوسف+دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 3ام تیر, 1394
 محمد صدیق منشاوی از قاریان نامدار کشور مصر است که به مناسبت پنجمین روز ماه مبارک رمضان یکی از تلاوت‌های شاهکار وی تقدیم می‌شود.  شاهکاری از تلاوت های استاد «محمد صدیق منشاوی» شامل آیات 1 تا 27 سوره‌ مبارکه «یوسف» تقدیم می‌شود. استاد«منشاوی» ملقب به… بیشتر »

هر کاری کردم، اما. ...

نوشته شده توسطرحیمی 3ام تیر, 1394
نه، نمیخواهم دروغ بگویم؛ نمیخواهم بگویم که هر کاری کردم، اما نشد. این را در دلم هم نمی گویم. آخر من همه ی زورم را نزدم. خودم را به هر آب و آتشی نزدم. سعی هم نکردم. بیشتر »

اسلام، دین بی غروب

نوشته شده توسطرحیمی 3ام تیر, 1394
با پایان یافتن حجة الوداع در سال ده هجری و بازگشت پیامبر، مدینه خود را برای وداعی دیگر آماده می کرد; وداعی جانسوز با رسول اکرم صلی الله علیه و آله آخرین فرستاده الهی و پایان بخش سلسله پیامبران. این انتظار تلخ در 28 صفر سال 11 هجری به سرانجام رسید و امت… بیشتر »

بیا گناه کنیم جایی که خدا نباشد....!!!

نوشته شده توسطرحیمی 3ام تیر, 1394
جوانی خدمت امام حسین علیه السلام رسید و گفت: من مردی گناهکارم و نمی توانم خود را در انجام گناهان باز دارم، مرا نصیحتی فرما. قال الامام الحسین علیه السلام: «افعل خمسة اشیاء و اذنب ما شئت، فاول ذلک: لا تاکل رزق الله و اذنب ما شئت، و الثانی: اخرج من ولایة… بیشتر »

برداشتی از دعای افتتاح ...

نوشته شده توسطرحیمی 3ام تیر, 1394
خدای عزیزم خدای من ..... براستى گذشت تو از گناه، و پرده پوشیت بر کار زشتم، و بردباریت در برابر جرم بسیارم، که گاهی به خـطا و گاهی از روى تعمـد کردم، مرا به طمـع انداخت تا از تو درخواست کنم چیزهایى را که مستحق آن نیستم .. ........ و سبب شد که تو را از… بیشتر »