آرشیو برای: "تیر 1394, 09"

"در انديشه مرگ"

نوشته شده توسطرحیمی 9ام تیر, 1394
  حکایت در انديشه مرگ از آیت الله سيد رضا فيروزآبادى آن عالم فرهيخته، از همان آغاز زندگى، خود را مهاجرى مى ديد كه دير يا زود بايد از قفس تنگ دنيا برهد و به عالم جاويدان آخرت بپيوندد. او اين احساس غريب را از كودكى به همراه داشت و همين تصوير آن سفر بى… بیشتر »

محبوب ترین عمل نزد خداوند

نوشته شده توسطرحیمی 9ام تیر, 1394
حضرت پیامبراکرم (صلی الله علیه و آله) به حضرت علی علیه السلام می فرمود: یا علی! سه خصلت نزد خداوند، از هر عملی محبوب تر است: 1 ) انجام واجبات؛ کسی که واجبات إلهی را انجام دهد از عابدترین مردم است. 2 ) ترک گناهان؛ هر که از گناه پرهیز کند از با تقواترین… بیشتر »

توجه به مفاد قرآن

نوشته شده توسطرحیمی 9ام تیر, 1394
  قرآن همه چیز است... قرآن الفاظ نیست، از مقوله چیز‌های سمعی و بصری نیست، از مقوله اعراض نیست، لیکن متنزلش کرده‌اند. برای ماها که کور و کر هستیم، تا آنجایی که بشود این کور و کرها هم از آن استفاده بکنند آنهایی که آن استفاد‌ها را می‌کردند، آنها وضع… بیشتر »

اوقات شرعی هر شهری را به تلفن همراه خود بیاورید + دانلود/ویژه ios و اندروید

نوشته شده توسطرحیمی 9ام تیر, 1394
با نرم افزار iPray می توانید اوقات شرعی هر جای دنیا را که می خواهید روی تلفن همراه خود ببینید. نرم افزار iPray یک برنامه فوق العاده اوقات شرعی است که با توجه به هر شهری در جهان اذان عصر، مغرب، عشا و صبح را اعلام می کند. این نرم افزار حتی قابلیت پیدا… بیشتر »

مديحه و مولودی امام حسن مجتبي علیه السلام + دانلود(با نوای 20 مداح)

نوشته شده توسطرحیمی 9ام تیر, 1394
 حاج منصور ارضی وقتی که خدا هم گرفتار حسن شد(مدیحه سرایی،سال 91) حاج منصور ارضی می آید نسیم آشنایی شد ماه مبارک(سرود،سال 91) حاج منصور ارضی ای دل زمان عرض تشکر به کبریاست حاج محمود کریمی با خوب و بد گدا میسازه (مدیحه سرایی سال 93) حاج محمود کریمی اگه… بیشتر »

فهم و دريافت زبان قرآن

نوشته شده توسطرحیمی 9ام تیر, 1394
  من امیدوارم که ما این حجاب جحود را از قلب‌هایمان برداریم و از خدای تبارک و تعالی بخواهیم که ما را آشنا کند به لسان قرآن. زبان قزآن یک زبان خاصی است، ما آشنا بشویم به آن زبانی که با آن زبان، قرآن وارد شده است، قرآن مثل انسان می‌ماند، قرآن یک سفره‌ای… بیشتر »

ویژه اندروید؛ بهترین و دقیق ترین برنامه اذان و نماز + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 9ام تیر, 1394
نرم افزار Muslim Pro علاوه بر داشتن قرآن کریم به صورت کامل همراه با ترجمه انگلیسی، دارای بخش نمایش زمان اذان، سوره های مورد نیاز برای خواندن نماز، تقویم هجری قمری، قبله نما و... می باشد. نرم افزار Muslim Pro مجموعه ای کامل از ملزومات هر مسلمان است. این… بیشتر »

"قصه های قیامت" برای روزه داران + دانلود نرم افزار،ویژه اندرویدی ها

نوشته شده توسطرحیمی 9ام تیر, 1394
 در ماه مبارک رمضان بیشتر افراد به دنبال داستان های مذهبی و آموزنده برای پر کردن زمان فراغت خود هستند، نرم افزار "قصه های قیامت" جزو این دسته از نرم افزارها است. در برنامه معرفی شده داستان هایی از قرآن کریم جمع آوری شده و در یک محیط کاربرپسند در اختیار… بیشتر »

نماز، يكي از مواقع استجابت دعا

نوشته شده توسطرحیمی 9ام تیر, 1394
  «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اسْمَعْ نِدَائِي إِذَا نَادَيْتُكَ وَ اسْمَعْ دُعَائِي إِذَا دَعَوْتُكَ وَ أَقْبِلْ عَلَيَّ إِذَا نَاجَيْتُكَ فَقَدْ هَرَبْتُ إِلَيْكَ وَ وَقَفْتُ بَيْنَ يَدَيْكَ»[1]. دعا در نماز عشاء ما در یک… بیشتر »

اعتقاد به امام زمان از نگاه شيعه و سني

نوشته شده توسطرحیمی 9ام تیر, 1394
  «قل ارایتم ان اصبح مائکم غورا فمن یاتیکم بماء معین»[1]؛ آیه سی سوره مبارکه ملک از سوره های بخصوص قرآن است و بر حسب روایات و تجربیات اولیا اسرار زیادی در بر دارد. گفتیم که تاویل آیه امام است، امام معصوم علیه الصلاه و السلام« ان اصبح مائکم غورا یعنی اذا… بیشتر »