آرشیو برای: "شهریور 1394, 04"

حدود قواميت مرد بر همسرش یا لزوم اطاعت زن ازهمسرش

نوشته شده توسطرحیمی 4ام شهریور, 1394
الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاءِ بِمَا فَضَّلَ اللَّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنْفَقُوا مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِلْغَيبِ بِمَا حَفِظَ اللَّهُ وَاللَّاتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ… بیشتر »

داستانی هشدار دهنده !!!

نوشته شده توسطرحیمی 4ام شهریور, 1394
حضرت علی علیه السلام در باره سخن گفتن با زنان نامحرم فرمود : «ای بندگان خدا ! بدانید که... گفتگو و اختلاط مردان با زنان نامحرم سبب نزول بلا و بدبختی خواهد شد و دل‌ها را منحرف می سازد و پیوسته به زنان چشم دوختن؛ نور چشم دل را خاموش می گرداند و همچنین… بیشتر »

چادر=پرچم جمهوری اسلامی ایران

نوشته شده توسطرحیمی 4ام شهریور, 1394
فرانتس فانون (جامعه شناس و فیلسوف فرانسوی)می گوید: هر چادری که دور انداخته می شود افق جدیدی را که برای استعمار ممنوع بوده در برابر او می گشاید و پس ازدیدن هر چهره بی حجابی، امیدهای حمله ور شدن استعمار ده برابر می شود و دیدن در برخورد با زن محجبه، یکطرف… بیشتر »

دعاى مستجاب

نوشته شده توسطرحیمی 4ام شهریور, 1394
  ۱- آل برمک، مخصوصاً یحیى بن خالد بر مکى براى حفظ حکومت و مقام خویش هارون عباسى را وادار کردند تا موسى بن جعفر علیه السلام را شهید کرد، بدین سبب امام رضا علیه السلام در مکه به آنها نفرین کردند، حکومت و مقامشان تار و مار گردید. محمد بن فضیل گوید:… بیشتر »

سلام! ضامن آهو...

نوشته شده توسطرحیمی 4ام شهریور, 1394
همیشه از حرمت، بوی سیب می آید صدای بال ملائک، عجیب می آید! سلام! ضامن آهو، دلِ شکستهِ ی من به پای بوس نگاهت، غریب می آید طلای گنبد تو، وعده گاه کفترهاست. کبوتر دل من، بی شکیب می آید برات گشته به قلبم مُراد خواهی داد چرا که ناله «امّن یُجیب» می آید بیشتر »

عالم آل محمدعلیهم السلام

نوشته شده توسطرحیمی 4ام شهریور, 1394
هنگامی که بر هر گروهی راه استدلال را بربندم و استدلالشان را باطل کنم، مامون خواهد فهمید که شایستگی آن جایگاه که انتخاب کرده است ندارد. در کتابهای روایی بر ویژگی علم و دانش آن حضرت تاکید شده است که علاوه بر گفتار پیشین امام صادق علیه السلام روایات دیگری… بیشتر »