آرشیو برای: "مهر 1394, 14"

صدور توقيع ازناحيه امام زمان(عج) براي شيخ مفيد(412ق)

نوشته شده توسطرحیمی 14ام مهر, 1394
توقیع امام زمان(عج) به شیخ مفید؛ اگر پیروان ما به راستی در راه وفای به پیمانی که بر دوش دارند، همدل و یک صدا بودند، هرگز خجستگی دیدار ما از آنان به تأخیر نمی‎افتاد. پنجشنبه بیست و سوم ذی‌الحجه سال 412 هجری قمری، فرمان دیگری از پیشگاه مقدس… بیشتر »

رسيدن خبر شهادت مسلم بن عقيل و هاني بن عروه به امام حسين(علیه السلام) در منزلگاه ثَعلَبيّه(60ق)

نوشته شده توسطرحیمی 14ام مهر, 1394
امام(علیه السلام) به سوى کوفه پیش مى رفت تا فرزدق، شاعر معروف را دید، فرزدق سلام کرد و گفت: «اى فرزند رسول خدا! چگونه به مردم کوفه اعتماد کردى با آن که آنان پسر عمویت ـ مسلم بن عقیل ـ و پیروانش را کشتند؟» اشک از دیدگان امام جارى شد و فرمود: «رَحِمَ… بیشتر »

مجموعه روضه و سینه زنی دهه اول محرم ۱۳۹۳ (۱۴۳۶ ه.ق) با نوای حاج سید مهدی میرداماد+دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 14ام مهر, 1394
مجموعه روضه و سینه زنی دهه اول محرم ۱۳۹۳ (۱۴۳۶ ه.ق) با نوای حاج سید مهدی میرداماد هیئت رزمندگان اسلام   شب اول محرم عاشق گرفته باز قنوت دعا بیا - مناجات روضه حضرت مسلم علیه السلام یا ساکن کربلا یا وارث الانبیاء - زمینه سلام ای دو عالم به عشقت اسیر -… بیشتر »

این آل‌سعود است که در حال سقوط است/ دانلود با نوای حاج مهدی سلحشور

نوشته شده توسطرحیمی 14ام مهر, 1394
مداحی جدید «حاج مهدی سلحشور» که در روز عید غدیر هشتم مهر امسال اجرا شده با عنوان «این آل سعود است که در حال سقوط است» را بشنوید و دانلود کنید. بخشی از متن این مداحی: ما منتظر حمله ای از سوی حجازیم تا بین بقیعش حرمی ناب بسازیم یاحیدر کرار زند نقش به… بیشتر »