آرشیو برای: "مهر 1394, 15"

مجموعه روضه و سینه زنی دهه اول محرم ۱۳۹۳ (۱۴۳۶ ه.ق) با نوای کربلایی جواد مقدم+دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 15ام مهر, 1394
مجموعه نوحه های دهه اول محرم 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید. شب اول محرم 93 هیئت خادم الرضا تصویری: سفیر گرفتارِ ، شده غریبُ آواره ( زمینه ) بسم رب الشهدا ، می… بیشتر »

مذاکره با آمریکا ممنوع

نوشته شده توسطرحیمی 15ام مهر, 1394
مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن مسیر برای نفوذ در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور است. حضرت علی علیه‌السلام با زبیر و حضرت امام حسین علیه‌السلام با عمربن‌سعد، مذاکره به معنای امروز یعنی معامله نکردند بلکه هر دوی این بزرگواران به طرف… بیشتر »

رابطه ایمان و عمل صالح

نوشته شده توسطرحیمی 15ام مهر, 1394
« أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ، وَ أَمَّا مَنْ آمَنَ وَ عَمِلَ صَالِحاً فَلَهُ جَزَاءً الْحُسْنَى وَ سَنَقُولُ لَهُ مِنْ أَمْرِنَا يُسْراً»[1]؛ اين برنامه دو تا بيان دارد، يكي بيان اجمالي و يكي­ تفصيلي است. بیان اجمالي­اش اين است که در… بیشتر »

محبت و عزاداری برای امام حسین علیه السلام

نوشته شده توسطرحیمی 15ام مهر, 1394
حاج میرزا اسماعیل دولابی رحمه الله : محبت و عزاداری برای امام حسین علیه السلام انسان را زود به مقصد می رساند. کلنا سفن النجاه و سفینه الحسین اسرع.1 همه ی ما اهلبیت کشتی نجاتیم ولی کشتی امام حسین علیه السلام سریعتر است . هنگام عزاداری انسان در دلش را… بیشتر »

سر سلسله متّقین

نوشته شده توسطرحیمی 15ام مهر, 1394
سرسلسله اهل تقوا حضرات معصومين عليهم الصلاة و السلام هستند. خدا نسبت به آنها زیاد اظهار علاقه و محبت مي­كند و این به خاطر چمدان عصمتشان است. آنها ذره­اي با فرمان خدا مخالفت نمي­كنند؛ حتي جايي كه خطر جاني داشته باشد، مي­روند و اين بسیار ارزشمند است.… بیشتر »

آقایان ایستادگی را از رهبری بیاموزید!/ برخی مسئولان نرمش مقابل دشمن را نتیجه‌بخش می‌دانند.

نوشته شده توسطرحیمی 15ام مهر, 1394
عضو جامعه مدرسین در گفت‌وگو با فارس با انتقاد از برخی مسئولان که نرمش مقابل دشمن را نتیجه‌ بخش می‌دانند، خطاب به آنان تاکید کرد وگفت: آقایان باید ایستادگی در برابر دشمن و صراحت کلام را از رهبر معظم انقلاب بیاموزند. حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی در… بیشتر »

اعمال و دعای روز مباهله + صوت

نوشته شده توسطرحیمی 15ام مهر, 1394
    خداوندا، بر محمد و آل محمد درود فرست و به من شادی و خرّمی، استقامت و گشایش، عافیت و سلامت و کرامت، روزی پاک و فراوان، و هر نعمت و وسعت که نازل شده یا از آسمان به زمین نازل می شود، قسمت کن. اعمال روز مباهله روز بیست و چهارم ذی الحجّه، روز مباهله… بیشتر »

سست‌ کردن اعتقادات از برنامه‌های لشکر سیاسی و فرهنگی دشمن است

نوشته شده توسطرحیمی 15ام مهر, 1394
رهبر انقلاب در دیدار اعضای کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری: سست‌کردن اعتقادات دینی و سیاسی و تلاش برای جذب جوانان فعال و اثرگذار در سطوح مختلف از جمله برنامه‌های لشکر سیاسی و فرهنگی دشمن است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، بیانات… بیشتر »

تو را برای خودم آفریدم

نوشته شده توسطرحیمی 15ام مهر, 1394
  عارف واصل حاج محمد اسماعیل دولابی: خداوند می فرماید ای بنی آدم هرچه هست ونیست برای تو آفریدم وتو را برای خودم ، یعنی ای بنده مرا بخوان اهل آسمان برای اهل زمین استغفارمی کنند خداوند می فرماید ای بنی آدم هرچه هست ونیست برای تو آفریدم وتو را برای خودم ،… بیشتر »

دست‌بوسی وزیر راه در جلسه استیضاح! + عکس

نوشته شده توسطرحیمی 15ام مهر, 1394
آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز در جلسه استیضاح خود اقدامی انجام داد که سوژه عکاسان شد. دست‌بوسی وزیر راه در جلسه استیضاح! + عکس بیشتر »

پناهگاه امن

نوشته شده توسطرحیمی 15ام مهر, 1394
وَ تَوَكَّلْ عَلىَ الْحَىّ‏ِ الَّذِى لَا يَمُوتُ وَ سَبِّحْ بِحَمْدِهِ وَ كَفَى‏ بِهِ بِذُنُوبِ عِبَادِهِ خَبِيرًا (فرقان/58) و توکل کن بر آن زنده‏ای که هرگز نمی‏میرد; و تسبیح و حمد او را بجا آور; و همین بس که او از گناهان بندگانش آگاه است! بیشتر »