آرشیو برای: "آبان 1394"

آرزو

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آبان, 1394
حُــســیــن جــــــــــــــــــــان بــگذار کــه دِلــبَــســته یِ نــامَــت گَـردَم.... مــانَــندِ کَــبـوتَــری،بـه بــامَت گَــردَم.... خــواهَم بـه جَـوانے،زِ خُـدا عُـمرِ دِراز.... تــا پــیــر شَـوَم،پــیــر غُــلــامَـت گَــردَم.... دعا کنیم… بیشتر »

چرا پیاده به زیارت اربعین می‌رویم؟

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آبان, 1394
در منابع شیعی آمده است که زیارت سید‌الشهدا علیه السلام با پای پیاده، ثواب بسیار دارد. امام صادق علیه السلام فرموده است: «من خرج من منزله یرید زیاره قبر الحسین بن علی علیه السلام انتهای پیام کان ماشیا کتبت له بکل خطوه حسنه و محا عنه سیئه...» هر کس به… بیشتر »

چه خوش است چون اسیر می میرم + دانلود خدایا بی حسین من می میرم

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آبان, 1394
شبایی كه دلا رو غم می گیره دل تنگم واسه حرم میگیره میاد آقا یه گوشه ی صحنت پای شش گوشه ی صحنت دم می گیره آقام آقام آقام آقام حسین بازم امشب دارم بهونه ی تو با رفیقام شدم دیوونه ی تو همه ی حاجتم آقا همینه سر بزارم به روی خونه ی تو بی تو ای شه حقیر می… بیشتر »

حسن جان...

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آبان, 1394
حسن جان... ضریح خاک و حرم خاک و پرچمت هم خاک... بیادِ چادرِ مادر چه خاک آلودی؟ بیشتر »

نفوذ خطرناکی که راهش بسته شد/وقتی Foie Gras خوشمزه طعم تروریست می‌دهد+ تصاویر

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آبان, 1394
در راستای یک حمایت مالی از تروریسم صهیونیستی Foie Grasها طعم تروریست می‌گیرند. این روزها که در فضای پس از برجام به سر می‌بریم، در تناسب با پی‌آمدهایی که این اتفاقِ حوزه‌ی سیاست خارجی می‌تواند برای کشورمان داشته باشد، بحث‌ها و جریاناتی در جامعه جاری است.… بیشتر »

گاهی وجوب حج ساقط می شود اما زیارت سیدالشهداء تعطیل بردار نیست!/حضرت رقیه نماد تشیع در سوریه

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آبان, 1394
  آیت الله علوی بروجردی:  ما در حج اگر خوف جان داشته باشيم وجوب ساقط مي‌شود؛ اما نسبت به سيدالشهدا علیه السلام و زيارت امام حسين علیه السلام نمي‌توانيم چنین چیزی را بگوييم؛ زیرا مردم جلوي چشم ائمه علیه السلام به زیارت مي‌رفتند در حالی که دشمنان، دستشان… بیشتر »

دو شرط امام حسن (علیه السلام ) برای دوست گرفتن

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آبان, 1394
حضرت امام حسن علیه السلام دو شرط اساسی را در دوست گرفتن بیان کردند. قَالَ (علیه السلام ) لِبَعْضِ وُلْدِهِ يَا بُنَيَّ لَا تُؤَاخِ أَحَداً حَتَّى تَعْرِفَ مَوَارِدَهُ وَ مَصَادِرَهُ فَإِذَا اسْتَنْبَطْتَ الْخِبْرَةَ وَ رَضِيتَ الْعِشْرَةَ فَآخِهِ عَلَى… بیشتر »

ما حزب الله رستگاریم!

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آبان, 1394
نخستین خطبه امام حسن مجتبی علیه السلام: مردم عراق داشتند، نتوانستند در راهي كه انتخاب كردند، پايدار بمانند. در جريان بيعت با امام، كساني كه اصرار بر جنگ با معاويه داشتند... به مناسبت هفتم صفر که بنابر نقل مشهور مصادف با شهادت امام حسن علیه السلام ، است… بیشتر »

این خانه در نظر اهل آسمان نورافشانی می کند.

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آبان, 1394
امام صادق علیه السلام در حدیثی خانه هایی که در نظر اهل آسمان می درخشند را معرفی نمودند. عَنْ فُضَيْل عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام) قَالَ إِنَّ الْبُيُوتَ الَّتِي يُصَلَّى فِيهَا بِاللَّيْلِ بِتِلَاوَةِ الْقُرْآنِ تُضِي‏ءُ لِأَهْلِ السَّمَاءِ… بیشتر »

ثواب عجیب کمک هزینه به دیگران برای سفر اربعین حسینی!

نوشته شده توسطرحیمی 27ام آبان, 1394
هشام بن سالم: از امام صادق(علیه السلام) پرسیدم : کسی که خودش به واسطۀ بیماری یا مشکلی نتواند به زیارت امام حسین(علیه السلام) برود و در عوض شخصی ديگر را روانه کند(هزینه‌هایش را بدهد)، چه اجری دارد؟ امام صادق(علیه السلام) فرمودند: به ازای هر درهمى كه خرج… بیشتر »

کدهای سرویس RBT تلفن همراه (ویژه اربعین)

نوشته شده توسطرحیمی 27ام آبان, 1394
در آستانه اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) کدهای سرویس RBT تلفن همراه با نوای حاج میثم مطیعی ویژه اربعین، برای مشترکین(همراه اول)، (ایرانسل) و (رایتل) در ادامه آماده دریافت می باشد. در ضمن برای دریافت کدهای بیشتر RBT و همچنین نحوه فعال… بیشتر »

شعر/ حسین بود و تو بودی...+ فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 27ام آبان, 1394
شعرخوانی مرتضی امیری برای حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) در یازدهمین «سوگوارۀ هنر و حماسه»، هرشب یکی از شاعران آیینی، به شعرخوانی در وصف حماسه عاشورا می‌پردازد و مرتضی امیری اسفندقه نیز به خواندن اشعار عاشورایی‌اش در این سوگواره پرداخت. در اینجا دو قطعه از… بیشتر »

کرامت زن مسلمان تربیت فرزندان سالم برای جامعه اسلامی

نوشته شده توسطرحیمی 27ام آبان, 1394
حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی با انتقاد از حضور زنان در برخی میادین و عرصه ها گفت: کرامت و کمال زن مسلمان به این است که در حریم خانه به دنبال به کمال رساندن اهل خانه، شوهر و فرزند باشد تا بتواند فرزندان سالمی را برای جامعه اسلامی تربیت کند. این مرجع… بیشتر »

نظر رهبری درباره نماز تمام یا قصر در محدوده حرم امام حسین علیه السلام

نوشته شده توسطرحیمی 27ام آبان, 1394
در چهار مکان مسافر مخیر است که نماز را شکسته یا تمام بخواند: اول مسجدالحرام در مکه معظمه ، دوم مسجدالنبی(صلی الله علیه و آله) در مدینه منوره ، سوم حائر امام حسین(علیه السلام) یعنی داخل حرم اصلی، البته بعض از فقها محدوده داخل حرم را نیز مشمول حکم می… بیشتر »

توجه عاطفی به دختران را از امام حسین علیه السلام بیاموزیم

نوشته شده توسطرحیمی 27ام آبان, 1394
امام علیه السلام کاملا به عواطف کودکانه‌ی دخترش توجه می‌کند و با اظهار محبت شایان، در آن گیر و دار جنگ و خون ریزی و شهادت، به نیازهای عاطفی او پاسخ می‌دهد و جنگ و جهاد، هرگز سبب بی توجهی ایشان به او نمی‌شود. رشد معنوی و تربيتی کودک، مستلزم پرورش سالم… بیشتر »

آخرین دغدغه های آیت الله خزعلی/من نباشم و نبینم روزی را که هاشمی رفسنجانی بخواهد به قدرت برگردد.

نوشته شده توسطرحیمی 27ام آبان, 1394
ناگفته های کبری خزعلی از برخورد انقلابی پدرش با منحرفین زمانه پدر خیلی نگران بودند که حضرت آقا آزرده خاطر شوند، در این چند ماه گذشته مکرر در این باره سخن می‌گفتند، حتی نیمه های شب از خواب بیدار می‌شدند و می‌گفتند: «نگرانم که آیا حضرت آقا از من راضی… بیشتر »

سیل عاشقان حسینی به سوی کربلا روان است + تصاویر

نوشته شده توسطرحیمی 27ام آبان, 1394
هیئت‌های عزاداری بسیاری از شهرهای مختلف عراق، ایران و سایر کشور ها برای حضور در مراسم سوگواری  اربعین حسینی روانه کربلا شده و لحظه به لحظه بر تعداد زائران حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) افزوده می‌شود. بیشتر »

انتقادات اساسی آیت‌الله مکارم شیرازی به انتشار برخی کتب‌، فیلم‌ها و موسیقی‌ها

نوشته شده توسطرحیمی 27ام آبان, 1394
توضیح دفتر آیت‌الله مکارم شیرازى درباره علت عدم ملاقات وزیر ارشاد دفتر حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور پیامی علت عدم موافقت ایشان با درخواست ملاقات وزیر ارشاد را انتقادات این مرجع تقلید به انتشار کتب‌، برخی فیلم‌ها و موسیقى‌ها با مجوز وزارت ارشاد… بیشتر »

به یاد سردار شهید مهدی زین الدین

نوشته شده توسطرحیمی 27ام آبان, 1394
زندگی نامه شهید مهدی زین الدین شهید زین الدین در مهرماه 1338 در تهران متولد شد. هنگامی که متولد شد مسؤولیت مادر او در تربیت و پرورش این فرزند، بیش از پیش شد و این معلم قرآن فرزندش را با آیه کتاب عشق پروراند، از کودکی، قرآن را یاد گرفت. در 5 سالگی به… بیشتر »

چرا حجاب؟

نوشته شده توسطرحیمی 27ام آبان, 1394
چند روز پیش می خواستم برم خرید یکی از همکلاسی هایم از من خواست که همراهم بیاد و من هم قبول کردم. این همکلاسی عزیز من از لحاظ پوشش و حجاب و حتی نوع رفتار، کاملاً با من متفاوت هست. البته این موضوع باعث نمی شود که من درباره اش فکر بدی کنم یا خدایی ناکرده… بیشتر »

اهمیت زیارت عاشورا و فواید آن چیست؟

نوشته شده توسطرحیمی 26ام آبان, 1394
درباره زیارت حضرت سیدالشهدا روایات فراوانی وجود دارد1 و در خصوص زیارت عاشورای معروف، احادیث متعددی از امام باقر علیه السلام و امام صادق علیه السلام نقل شده است.2 امام باقر علیه السلام این زیارت را به یکی از اصحابش به نام «علقمة بن محمد حضری» آموزش داده… بیشتر »

زیارت عاشورا نسخه ای برای تمام دردها

نوشته شده توسطرحیمی 26ام آبان, 1394
فضیلت زیارت عاشورا از شیخ طوسی در کتاب مصباح نقل شده است: حضرت باقرعلیه السلام فرمود: «هر که زیارت کند حسین بن علی علیه السلام را در روز دهم محرم، تا آن که نزد قبر آن حضرت گریان شود، خدا را در روز قیامت با ثواب دو هزار حج و دو هزار عمره و دو هزار جهاد -… بیشتر »

معشوق جان ها

نوشته شده توسطرحیمی 26ام آبان, 1394
ای حسین! ای فرزند شریف ترین انسان، ای معشوق جان های شیفته حق و حقیقت و ای امید حیات پاکان اولاد آدم. داستان خونین تو در دشت سوزان نینوا، قرن ها پیش از آنکه چشم به این دنیا باز کنیم، به وقوع پیوست و ما و گروهی از کاروانیان گذرگاه حیات پرمعنا، به حکم… بیشتر »

راز سجده آخر زیارت عاشورا

نوشته شده توسطرحیمی 26ام آبان, 1394
    در این گفتگو حجت الاسلام میرزا علی سلیمانی بروجردی به واکاوی و بررسی ابعاد مختلف این زیارت شریفه پرداخته است. حجت الاسلام سلیمانی از پژوهشگران حوزه دین بیش از 148 کتاب و 34 مقاله در موضوعات مختلف تراجم، فلسفه، عرفان، تاریخ و حدیث در کارنامه علمی… بیشتر »

چرا سفارش کرده‌اند هر روز زیارت عاشورا بخوانیم؟

نوشته شده توسطرحیمی 26ام آبان, 1394
سرّ این که سفارش کرده‌اند هر روز زیارت عاشورا بخوانید و نسبت به اهل‌بیت(علیهم السلام) تولّی داشته و بر آنان صلوات و درود بفرستید و از دشمنانشان تبرّی بجویید، برای آن است که طرز فکر معاندان ایشان منفور شود وگرنه هم‌اکنون سخن از معاویه و یزید نیست تا آنها… بیشتر »

زیارت عاشورا برای پرورش روحیه ظلم‌ستیزی است، نه وسیله‌ای برای ثواب

نوشته شده توسطرحیمی 26ام آبان, 1394
ما خواندن زیارت عاشورا را هدف می‌دانیم و با خواندن آن مخصوصاً اگر با صد لعن و صد سلام و در یک اربعین باشد، خود را عامل به وظیفه مطلوب از آن زیارت به حساب می‌آوریم در صورتی که زیارت عاشورا وسیله است و می‌خواهد در مقابل ظالمان و جباران انسان‌هایی مبارز و… بیشتر »

شعر/ روضه‌ی سر، از زبان حضرت رقیه سلام الله علیها

نوشته شده توسطرحیمی 26ام آبان, 1394
جدیدترین شعر سجاد شاکری شاعر جوان کشورمان بمناسبت ایام شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها که آن را در زیر می خوانیم: نشان سنگ نشسته به جای جای سرت چه سوگنامه‌ی تلخی است ماجرای سرت! حرام باد! که نان میخورند خولی‌ها از آن تنورک داغی که بود جای سرت خدا کند… بیشتر »

کلیپ شهدای مدافع حرم با صدای حامد زمانی + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 26ام آبان, 1394
دانلود کلیپ شهدای مدافع حرم با صدای حامد زمانی بیشتر »

10 نفوذی ایرانی خارج نشین را بشناسید+زندگی نامه

نوشته شده توسطرحیمی 26ام آبان, 1394
جریان نفوذ تنها مربوط به امروز نیست و نگاهی به گذشته نه چندان دور و سوابق نفوذی‌های دیروز که امروز آشکارا در خدمت اهداف و برنامه‌های دشمنان ایران هستند، عبرتی است برای کسانی که آگاهانه یا ناآگاهانه خطر نفوذ را جدی نمی‌گیرند. نفوذی های سوخته که روزی در… بیشتر »

السلام علیک یارُقَیـّـِه بنت الحسین شهید

نوشته شده توسطرحیمی 26ام آبان, 1394
گُلِ سر نیست ولی موی سرم هست هنوز تـن مـن آب شــد امـا اثـرم هـســـت هـنــوز جای سیلی ز روی گونه من پاک نشد! رد شلاق بـه روی کمرم هسـت هنـوز می تـوانـم بــه خــدا بــا تـو بـیـایـم بـابـا جان زهرا کمی از بال و پرم هست هنوز گفتم ای دختر شامی برو و طعنه… بیشتر »

مداحی شب چهارم صفر 1394 با نوای سید مجید بنی‌فاطمه + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 26ام آبان, 1394
 فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی حاج سید مجید بنی‌فاطمه در شب چهارم صفر المعظم 1437 آماده دریافت است. سر آمد شام غمهایم مه عیدم کجا بودی (روضه) شبی در ازدحام و دود و خاکستر تنم (روضه) دل بی تاب اومده چشم پر از آب (زمینه جدید) چه روزایی بود یادش بخیر… بیشتر »

با چه نیتی به راهپیمایی اربعین برویم؟

نوشته شده توسطرحیمی 26ام آبان, 1394
  زمانی که برای زیارت امام حسین علیه السلام در ایام اربعین عازم کربلا می شویم نباید نیتمان به منظور عزاداری چهلمین روز شهادت حضرت علیه السلام باشد چرا که چنین نیتی صحیح نیست. حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رمضانی‌نژاد، استاد حوزه و دانشگاه  با اشاره به… بیشتر »

«تقیه» جزء آداب زیارت کربلاست.

نوشته شده توسطرحیمی 25ام آبان, 1394
  حجت الاسلام پناهیان : امام صادق علیه السلام دربارۀ آداب زیارت امام حسین علیه السلام می‌فرماید: «و بر تو لازم است که تقیه را رعایت کنی؛ ... وَ يَلْزَمُكَ التَّقِيَّةُ الَّتِي قِوَامُ دِينِكَ بِهَا»(کامل الزیارت،ص131) تقیه یعنی حرفی نزنی که به خیلی‌ها… بیشتر »

روابط سالم و سازنده بين همسران

نوشته شده توسطرحیمی 25ام آبان, 1394
ارتباط چيست؟ ارتباط انگاره اى است كه با آن دو نفر يكديگر را مى سنجند و همچنين وسيله اى است كه به واسطه آن، اين سطح مى تواند براى هر دو تغيير كند. ارتباط شامل رشته كامل راه هاى ردّ و بدل كردن اطلاعات بين مردم است، و يا اطلاعاتى را كه مى دهند و مى گويند و… بیشتر »

دستگیری‌های اخیر سپاه سیاسی نیست!

نوشته شده توسطرحیمی 25ام آبان, 1394
رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به بازداشت برخی عوامل نفوذی در رسانه های داخلی گفت: این گمانه‌زنی‌ها که گفته می شود این دستگیری‌ها سیاسی و مربوط به برجام است، قضاوت عادلانه و واقع‌بینانه‌ای نیست. علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست داخلی… بیشتر »

راههاي عملي جهت شروع تهذيب نفس چیست ؟

نوشته شده توسطرحیمی 25ام آبان, 1394
اولين راه براي تهذيب نفس، خودشناسي است. يعني انسان بايد بداند كيست؟ و چه جايگاهي در اين عالم و بين موجودات ديگر دارد. بداند چگونه و براي چه به اين دنيا آمده است و نهايت كارش چيست؟ بنابراين، هر انساني بايد بتواند به پرسشهاي فوق كه برگرفته از حديث نبوي… بیشتر »

دیدن فیض خدا با فراموشی نفس

نوشته شده توسطرحیمی 25ام آبان, 1394
ایمان بهترین سرمایه و باعث نجات است، قرآن کریم برای ایمان فضائل و برای مؤمن درجاتی بیان کرده و رستگاری را برای مؤمنان دانسته است «قد افلح المومنون»[1] ما می گوییم مؤمن کسی است که به خدا، رسول، غیب و اصول دین ایمان بیاورد و به فروع عمل کند در حالی که این… بیشتر »

زیارت عاشورا منشور حمایت از جبهه حق و بیزاری از باطل

نوشته شده توسطرحیمی 25ام آبان, 1394
زیارت عاشورا منشوری برای اعلام حمایت از جبهه حق و بیان بیزاری از جبهه باطل است، در حادثه عاشورا جاهلیت قبل از اسلام و ارزش های جاهلی احیا و آرمان های اسلامی منسوخ شده است. با توجه به فراز «لَعَنَ اللهُ اُمَّةً قَتَلَتْکمْ، وَ لَعَنَ اللهُ… بیشتر »

کاروانی بی سر و بی سرپرست

نوشته شده توسطرحیمی 25ام آبان, 1394
در طول تاریخ، کاروان هایی بسیار از شهری به شهر دیگر عزیمت کرده اند؛ کاروان تجارت، کاروان سیاست، کاروان سیاحت، کاروان جنگ، کاروان تبلیغی دین و...و اینک، کاروانی که از کوفه به شام در حرکت است، کاروان تجارت است؛ تجارت خون، تجارت اشک. کاروان سیاست است؛… بیشتر »

اسلام، دینِ مقدس نمایی نیست.

نوشته شده توسطرحیمی 25ام آبان, 1394
آیت الله فاطمی نیا گفت: از سنین کودکی، خواندن نهج البلاغه را شروع کردم، بارها و بارها آن را خواندم و هیچ گاه سیر نشده ام. آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا، استاد اخلاق حوزه در مراسم رونمایی از ترجمه کتاب "شکوه نهج البلاغه" آخرین نوشته جرج جرداق که شامگاه… بیشتر »

اقتصاد مقاومتي تنها راه سد کردن اتوبان نفوذي است که اقتصاد نئوليبرال ايجاد کرده است.

نوشته شده توسطرحیمی 25ام آبان, 1394
برنامه ثريا همزمان با 13 آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني با موضوع بررسي مدل هاي نفوذ آمريکا براي استحاله انقلاب اسلامي با حضور دکتر شهريار زرشناس، عضو هيئت‌علمي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي و منتقد و پژوهشگر غرب و مدرنيته به روي آنتن رفت. **… بیشتر »

به یاد شهید ادواردو آنیلی/تاملی بر مرگ سوال برانگیز «ثروتمندترین شیعه تاریخ»

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آبان, 1394
24 آبان ماه سالگرد شهادت مهدی ادواردو آنیلی ثروتمندترین شهید تاریخ بشریت است. یاد او را گرامی بداریم. پسر ثروتمند ایتالیایی و مالک کارخانجات اتومبیل سازی فیات، فراری، مازراتی، آلفا رومئو، لانچیا، آبارت، اویکو به همراه چندین کارخانه تولید قطعات صنعتی،… بیشتر »

زیارت حسین علیه السلام مثل تجهیز ۱۰۰۰ مجاهد به اسب جنگی! و مثل آزاد کردن ۱۰۰۰ برده!

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آبان, 1394
  امام صادق(علیه السلام): کسی که با معرفت به زیارت امام حسین علیه السلام برود خداوند برایش پاداش آزاد كردن هزار بنده را مى ‏نويسد و مانند كسى است كه هزار مجاهد را با اسبِ زين كرده و لگام زده تجهیز کند و به جنگ در راه خدا، روانه بدارد. قال الصادق علیه… بیشتر »

رهنمودهای آیت‌الله سیستانی به زائران اربعین حسینی

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آبان, 1394
این مرجع تقلید بر ضرورت اهتمام به مراعات تعالیم دین حنیف اسلام در خصوص نماز، حجاب، اصلاح، عفو، حلم و بردباری، ادب، محرمات مسیر و مفاهیم ارزشی تاكید كرد. گروهی از شیعیان در استفتائی خواستار رهنمودهی آیت الله سیستانی برای تشرف به زیارت اربعین سید الشهدا… بیشتر »

رزق خاص مومن/شیوه های کسب اخلاص

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آبان, 1394
بیانات استاد محمد شجاعی: اخلاص،یعنی خالص کردن و اخلاص در عمل و ایمان یعنی اینکه انگیزه اصلی در انجام کارها، بندگی و رضای ذات حق تعالی باشد، نه رضایت غیر او. از مجموعه آیات و روایات می توان به شیوه هایی برای دسترسی به اخلاص دست یافت ازجمله: 1. تقویت… بیشتر »

هیچ سفری را مانند سفر پیاده به کربلا سراغ ندارم.

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آبان, 1394
  زمانی که انسان فکر می‌کند می‌بیند، در همین راه بچه‌های امام حسین علیه‌السلام را یزیدیان کتک زده‌اند. حتی اگر انسان میلیاردی هم خرج کند می‌ارزد. همه چیز برای انسان عوض می‌شود.  به نقل از پایگاه 598، حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی که در سال های گذشته… بیشتر »

راهکارهای عملی بیماری حسادت

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آبان, 1394
  راه کارهاى درمان حسادت از دیدگاه اسلام و روان شناسى - بخش دوم و پایانی حسادت در حقیقت، اعتراض به عدالت و حکمت خداوند است. این اعتراض به دلیل عدم آگاهى نسبت به حکمتى است که در تفاوت هاى موجود در بین انسان ها نهفته است. 8ـ1. توجه به معاد و نگاه مثبت به… بیشتر »

خون‌هایی که دیگر رنگ ندارد + تصاویر و فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آبان, 1394
پنج سال است که انتحاری‌ها منفجر می‌شوند و مردمی بی‌گناه به رگبار بسته‌ می‌شوند. فیلمی از قتل عام 200 کودک منتشر می‌شود. به فاصله چند روز در حملات تروریستی در جنوب بیروت بیش از 250 نفر کشته و زخمی می‌شوند. اما گویا خون این‌ها دیگر رنگی برای دنیا ندارد.… بیشتر »

درد همدردی با فرانسه را کجای دلمان بگذاریم؟؟!!

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آبان, 1394
الان ژست روشنفکری در همدردی با فرانسوی های ازما بهترون ،حسابی داغ شده است ما مدام در حال شعار دادن هستیم... فکر میکنیم اگر هرچه بیشتر در شعار دادن اصرار داشته باشیم باکلاس تر جلوه می کنیم... اما وقتی که پای عمل به میان میآید آبروی شعارها و ژست… بیشتر »

برخی خودشان عوض شده‌اند می‌گویند آمریکا تغییر کرده

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آبان, 1394
حسن رحیم‌پور ازغدی درباره ابعاد وصیت‌نامه امام و نقل خاطرات از ایشان در جامعه امروز گفت: امام می‌گفت که آمریکا و صهیونیسم باید از اسلام بترسند. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی خودشان عوض شده‌اند می‌گویند آمریکا تغییر کرده است. حسن رحیم‌پور ازغدی… بیشتر »

توصیه‌رهبرانقلاب‌برای تسهیل‌حضورمردم‌در زیارت‌اربعین

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آبان, 1394
گفت‌وگو با حجت‌الاسلام پناهیان: رهبر معظم انقلاب درباره‌ی جایگاه ویژه‌ی زیارت اربعین در اوج‌گیری بزرگداشت نهضت حسینی فرموده‌اند: «شروع جاذبه‌ی مغناطیس حسینی، در روز اربعین است. جابربن‌عبداللَّه را از مدینه بلند می‌کند و به کربلا می‌کشد. این، همان… بیشتر »

نقشه شهرها و مسیرهای ویژه راهپیمایی اربعین + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آبان, 1394
زائران عتبات عالیات می‌توانند اطلاعات نقشه راهنمای مسیرهای ویژه راهپیمایی بزرگ اربعین 94 را در گزارش زیر مشاهده کنند. اگر قصد دارید در مراسم پیاده روی بزرگ اربعین 94 شرکت کنید، همه نقشه و مسیرهای مورد نیاز شما شامل مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و خسروی تا… بیشتر »

نرم‌افزار تلفن همراه «جاذبه حسینی» ویژه پیاده‌ روی اربعین

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آبان, 1394
در آستانه‌ی فرارسیدن سالروز اربعین اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام)، نرم‌‌افزار «جاذبه حسینی» ویژه‌ی تلفن‌های همراه (Android) جهت استفاده‌ی زائرانی که با پای پیاده عازم کربلای معلی هستند، تهیه و منتشر شد. دانلود نرم افزار جاذبه حسینی این نرم‌افزار توسط… بیشتر »

قطب‌نما

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آبان, 1394
اینی که من در طول چند سال گذشته همیشه بر روی بصیرت تأکید کرده‌ام، به خاطر این است که یک ملتی که بصیرت دارد، مجموعه‌ی جوانان یک کشور وقتی بصیرت دارند، آگاهانه حرکت می‌کنند و قدم برمی‌دارند، همه‌ی تیغ‌های دشمن در مقابل آن‌ها کند می‌شود. بصیرت این است.… بیشتر »

هشدار پرتکرار

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آبان, 1394
  سرمقاله‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله ( شماره‌ی هفتم) رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنج ماه اخیر، چهار دیدار با فعالان عرصه‌ی علم داشته‌اند. در همه‌ی این دیدارها «پیشرفت علمی» یکی از نکات مورد تأکید ایشان بوده است. این موضوع یکی از محورهای اصلی گفتمان‌سازی و… بیشتر »

همراه هوشمند شما در زیارت اربعین + دانلود نرم‌افزار

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آبان, 1394
هر آنچه که زائر کربلا برای راهپیمایی اربعین 94 نیاز دارد از دسترسی آفلاین به نقشه شهرهای عراق و مسیرهای پیاده‌روی گرفته تا راهنمای آموزش مکالمه عربی و فایل های صوتی ادعیه و زیارات در این «نرم‌افزار جامع اربعین» گردآوری شده است. این نرم افزار برای موبایل… بیشتر »

گلچین مداحی ویژه راهپیمایی اربعین 94 + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آبان, 1394
ره‌توشه زائران اربعین؛ مجموعه کامل جدیدترین مداحی‌های اجرا شده با موضوع اربعین و پیاده‌روی زائران حسینی در ادامه گزارش آماده دریافت است. به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان و پیاده‌روی زائران حسینی مجموعه‌ای از بهترین و جدیدترین مداحی‌های… بیشتر »

جملات دکتر شریعتی را چه کسانی می سازند ؟!

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آبان, 1394
مدتی است که فضای مجازی و به خصوص نرم افزارهای تلفن همراه تبدیل به وسیله ای برای ترویج مطالب عجیب و غیر واقعی شده است. وقتی دکتر شریعتی پس از مرگ سخن می‌‌گوید! با روی کارآمدن نسل جدید تلفن‌های همراه گویا رابطه‌ها نیز از حالت سنتی خارج و سبک سوپرمدرن به… بیشتر »

نامه مهران مدیری به عموهای فتیله ای

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آبان, 1394
نامه مهران مدیری برای عمو فیتیله ای های غمگین این روزهایمان در تمام سالهای طولانی که خنده را به لب ما و بچه هایمان نشاندید، کسی برای تقدیر از شما بیانیه ای صادر نکرد. هر چه برای خوشحالی بچه ها، خاک صحنه خوردید و زیر پروژکتورهای داغ استودیوها خیس عرق… بیشتر »

فتوای علمای وهابی در مورد اشکالات عمدی و سهوی نماز و...+ دانلود فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
دانلود فتوای علمای وهابی در مورد اشکالات عمدی و سهوی نماز واقعا مضحکند.... لطفا ببینید و از دست ندهید ... اللهم عجل لولیک الفرج ... بیشتر »

یاران امام حسین (علیه السلام) الگوی یاران امام مهدی (عج)

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
یکی از نیازهای اساسی منتظران در عصر غیبت، لزوم برخورداری از الگوهای عملی، در مسیر خودسازی و نیز همراهی و مساعدت امام معصوم است، کسانی که توانسته باشند در عرصه عمل، برای تحقق اهداف و آرمان های امام خود، جان فشانی کنند و نمونه های روشنی در طریق اطاعت و… بیشتر »

عصرهای جمعه دل انسان می گیــرد، چرا؟

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
♥از آیت الله بهاالدینی رحمه الله علیه پرسیدنــد : علت ایــن که عصرهای جمعه دل انسان می گیــرد وغمگیــن می شود چیست ؟ فرمودنــد: چون در آن لحظه قـلب مقدّس امـام عـصــر ارواحنافداه بــه سبب عرضــه ی اعمال انسان ها ،ناراحت و گرفتــه است، آدم و عالم متأثــر… بیشتر »

تذکر مقام معظم رهبری: عکس من را در مراسم اربعین نبرید!

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
رهبر انقلاب اسلامی با توجه به اختلاف افکنی دشمنان در بین شیعیان، تاکید بر عدم تبلیغ عکس ایشان در اربعین را داشتند. به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام پناهیان در هیئت دانشگاه هنر پیرامون سفر اربعین به عتبات… بیشتر »

چهل روز اندوه

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
درد، روایت هفتاد و دو ستاره خاموش را به توفان سپرده است . چهل غروب، آسمان، خورشید را بارید. چهل بار کوه، پژواک مظلومیت خون شهدا را به آسمان پاشید و گودال خون تراوش کرد. چهل روز غم، دیوارهای کوفه را کوبید و نیزه ها، نیمه جان، پا بر زمین زدند. به یاد آن… بیشتر »

اهمیت اربعین حسینی در کلام مقام معظم رهبری

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
اهمیت اربعین از کجاست؟ صرف اینکه چهل روز از شهادت شهید می گذرد، چه خصوصیتی دارد؟ اربعین خصوصیتش به خاطر این است که در اربعین حسینی یاد شهادت حسین زنده شد و این چیز بسیار مهمی است. شما فرض کنید اگر این شهادت عظیم در تاریخ اتفاق می افتاد، یعنی حسین بن… بیشتر »

شرح فرازهایی از زیارت اربعین

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
روز بیستم ماه صفر، روز اربعین و به قول شیخ مفید و شیخ طوسی روز بازگشت اهل حرم امام حسین علیه السلام از شام به مدینه، و روز ورود اولین زائر آن حضرت جابربن عبدالله انصاری به کربلا، جهت زیارت امام حسین علیه السلام است. زیارت آن حضرت در این روز مستحب است.… بیشتر »

آیا علت عدم ظهور نبودن یاران است ؟

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
همان‌گونه كه يك رشته علل و عوامل باعث غيبت شد و مردم از نعمت وجود امام ظاهر محروم شدند، همچنين ظهور امام نيز مشروط به تحقق زمينه‌ها و شرايط آن است و تا اين شرايط فراهم نشود، ظهوري نخواهد بود. يكي از شرايط عمده، وجود ياوراني است كه به همراه امام بار قيام… بیشتر »

عوامل دشمنی غرب با مهدویت!/مهدی ستیزان

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
1. جهل و بى اطلاعى «الناس اعداء ما جهلوا؛ مردم با آنچه نمى‌دانند، دشمن هستند.» پيامبر گرامى اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) در مقابل دشمنى‌ها و ستيزه جويى‌هاى دشمنان چنين با خدا مناجات مى‌كند: اللهم اهد قومى فانهم لايعلمون . نگاهى گذرا به تاريخ… بیشتر »

منکران صبح!(تأملي در واکنش علماي وهابي در قبال موج بيداري جهان اسلام)

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
قال رسول‌الله صلي الله عليه و آله و سلم : «مَن سَمِعَ منادياً يُنادي يا لَلْمسلمين ولم يجبه فليس بمسلم؛[1] هر کس فرياد دادخواهي را بشنود که مسلمانان را به دادخواهي فرا مي‌خواند و به فرياد او پاسخ ندهد مسلمان نيست.» رسانه‌ها رساندند که هيئت علماي بزرگ… بیشتر »

ساقی جمعه

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
بر بام تنهايي نشستم تا بيايي با گريه‌ها دل را شكستم تا بيايي درهاي اين دل را براي سال‌ها سال بر هر كه جز محبوب بستم تا بيايي آري ميان آسمان خاطراتم تنهاي تنها با تو هستم تا بيايي با يك دل پرخون و دستان تمنا چون لاله‌اي ساغر به دستم تا بيايي شرط… بیشتر »

اصلاح نيت و عمل

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
بسم الله الرحمن الرحيم الهي انطقني بالهدي و الهمني التقوي. اللهم وفر بلطفك نيتي و صحح بما عندك يقيني، و استصلح بقدرتك ما فسد مني صندوقچه‌اي است پر از اسرار بنام صحيفه سجاديه که دعاهاي زيادي دارد ما كليد به يكي از دعاها انداخته‌ايم بنام «مكارم الاخلاق »… بیشتر »

شباهت های شهادت حضرت یحیی علیه السلام و امام حسین علیه السلام در منابع شیعه و اهل سنت

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
بین امام حسین علیه السلام و حضرت یحیی علیه السلام ، شباهت های فراوانی، وجود دارد و نحوه شهادت شان، شبیه همدیگر است. از جمله، شقی ترین فرد سر مقدس آنان را از تن جدا نمود و برای فرد ناپاکی هدیه فرستاد و او نیز سر مقدس را داخل طشت طلا گذاشت. حضرت سیدالشهدا… بیشتر »

استخاره ای که دیدار خدا را مژده داد

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
به بهانه سالروز عروج آیت الله العظمی حجت کوه کمره ای(ره)  مراجع عظام تقلید در سیر الی الله و در کسب علوم دینی، تنها به جنبۀ اکتسابی آن توجه نداشتند، بلکه در این گونه امور تشنگی خود را از طریق لطف بی نهایت خداوندی و کرم اهل بیت علیهم السلام برطرف می… بیشتر »

استخاره ای که دیدار خدا را مژده داد

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آبان, 1394
به بهانه سالروز عروج آیت الله العظمی حجت کوه کمره ای(ره)  مراجع عظام تقلید در سیر الی الله و در کسب علوم دینی، تنها به جنبۀ اکتسابی آن توجه نداشتند، بلکه در این گونه امور تشنگی خود را از طریق لطف بی نهایت خداوندی و کرم اهل بیت علیهم السلام برطرف می… بیشتر »

گفتاری پیرامون حضرت رقیه سلام الله علیها

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آبان, 1394
یکی از شبهاتی که از چندین سال پیش مطرح شده، پیرامون حضرت رقیه و وجود ایشان در کربلا است؛ که ما در اینجا به طور مختصر آن را بررسی می کنیم. مادر حضرت رقیه سلام الله علیها ، مطابق بعضی از نقل ها، «ام اسحاق» نام داشت که قبلاً همسر امام حسن علیه السلام بوده،… بیشتر »

آداب و اعمال ماه صفر

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آبان, 1394
ماه صفر دومین ماه قمری است که برای نامگذاری آن دو دلیل ذکر می شود: نخست این که از صُفْرَة به معنای زردی گرفته شده، زیرا زمان انتخاب نام با فصل پاییز و زرد شدن برگ درختان مقارن بوده است. دلیل دوم این که از صِفْر به معنای خالی گرفته شده است، چرا که با… بیشتر »

رهنمودهای تربیتی امام کاظم علیه السلام

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آبان, 1394
کودک و وابستگی به والدین پیوند عاطفی والدین و فرزندان از نشانه های خداوند است; پیوند ناگسستنی وبی شائبه ای که بر اساس محبت است نه نیاز و منفعت. وابستگی عاطفی فرزند به والدین بیش از تعلق خاطر والدین به فرزند است. نیاز به عاطفه سراسر وجود کودک را فرا… بیشتر »

برجام اتوبان آسفالته برای نفوذ است.

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آبان, 1394
روایت زاکانی از تهدیدهای برجام و برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای مجلس: رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی با بیان مراحل تقابل آمریکا با انقلاب اسلامی گفت: برجام بدون توجه به شروط رهبر انقلاب، مجلس و ملاحظات ده‌گانه شورای عالی امنیت ملی مانند… بیشتر »

کجای برجام افتخار ملی است؟

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آبان, 1394
منبع:افسران بیشتر »

خائنین و ساده‌اندیشان دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند.

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آبان, 1394
سرلشکر رشید در مراسم بزرگداشت شهید طهرانی مقدم: جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بعد از توافق هسته ای برخی بدنبال بزک کردن چهره منفور امریکا و منتظر فاصله گرفتن سیاسی ایران از مقابله با استکبار هستند. اینها دو دسته اند، یا خائن‌اند یا ساده‌اندیش که… بیشتر »

اربعین نماد محبت انسان‌ها به یکدیگر است

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آبان, 1394
این استاد حوزه گفت: ما در عرضه راهپیمایی عظیم اربعین و محبت متبلور شده در این این مراسم به جهان بی‌رمق و ناتوان هستیم و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم. اربعین نماد محبت انسان‌ها به یکدیگر است؛ اولین همایش ملی ظرفیت‌های فرهنگی تمدنی اربعین صبح روز… بیشتر »

ارتباط‌های نامشروع در فضای مجازی سرچشمه بسیاری از طلاق‌هاست.

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آبان, 1394
آیت‌الله مکارم گفت: باید به جوانان استفاده از فضای مجازی را آموزش داد؛ مخصوصا تحصیل کرده ها؛ چراکه متأسفانه طلاق در میان آنان بیشتر از بقیه جوانان است.  آیت الله مکارم شیرازی بیستم آبان در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به روایتی از… بیشتر »

چه کسانی امام حسین(ع) را یاری نکردند؟

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
از منظر جریان‌شناسی تاریخی، می‌توان طیف‌ها و افراد مختلف زمانه‌ی سیدالشهدا علیه‌السلام را در سه جریان کلی مورد بررسی قرار داد: جریان اول جریان سیدالشهدا علیه‌السلام شامل خود ایشان و یارانی می‌شد که در صحرای کربلا به‌همراه ایشان به شهادت رسیدند؛ افرادی… بیشتر »

نماز کامل از دیدگاه امام صادق علیه السلام

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
حماد بن عیسی گفت: در محضر امام صادق علیه السّلام بودم، به من فرمود: آیا می توانی نماز را خوب بخوانی؟ عرض کردم: چگونه نمی توانم و حال آنکه کتاب حریز را که درباره نماز نوشته شده است، از حفظ دارم. حضرت فرمود: برای تو ضرر ندارد، برخیز و نمازی بخوان تا من… بیشتر »

مراقب نفوذ سیاسی و اقتصادی دشمن باشید.

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
در قرآن بر دو جنگ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تأکید شده است، هوشمندی و بصیرت لازم را برای جلوگیری از نفوذ دشمن در زمینه‌های فرهنگی از جمله سیاست و اقتصاد را ضروری برشمرد. حضرت آیت‌الله جوادی آملی روز گذشته در درس خارج تفسیر خود در مسجد اعظم به ادامه تفسیر… بیشتر »

نرم افزار اندروید نهج البلاغه نور + دانلود رایگان

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
نرم افزار اندرویدی نهج البلاغه نور بیشتر »

برخی کار فرهنگی را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند!

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
امام سجّاد سلام الله عليه: إذا رَأَى المَريضَ قَد بَرِئَ قالَ : هر گاه مى ديد كه بيمارى بهبود يافته، مى فرمود: لِيَهنِئكَ الطُّهرُ مِنَ الذُّنوبِ، فَاستَأنِفِ العَمَلَ   « پاكى از گناهان، مباركت باد! پس، عمل [خوب] را از سر بگير». امالي مفيد : ص ۳۵… بیشتر »

ریزش گناهان در بیماری

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
امام سجّاد سلام الله عليه: إذا رَأَى المَريضَ قَد بَرِئَ قالَ : هر گاه مى ديد كه بيمارى بهبود يافته، مى فرمود: لِيَهنِئكَ الطُّهرُ مِنَ الذُّنوبِ، فَاستَأنِفِ العَمَلَ   « پاكى از گناهان، مباركت باد! پس، عمل [خوب] را از سر بگير». امالي مفيد : ص ۳۵… بیشتر »

اگر دنیا و آخرت می‌خواهید حتما بخوانید!

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
  نماز شب نماز شب نماز شب. . . ما براى اوقات خواب خود افسوس مى خوریم که چرا براى نماز شب بیدار نمى شویم، در صورتى که اوقات بیدارى را به غفلت مى گذرانیم! زیرا اگر در بیدارى به توجّه و بندگى مشغول بودیم،توفیق بیدارى شب را نیز براى تهجّد و خواندن نافله ى… بیشتر »

راهکار کلیدی برای نجات از فشارهای روحی روانی!

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
 آیت الله مصباح یزدی: باور به همراهی خداوند و اینکه همه امور در برابر دیدگان او انجام می‌شود، خود عامل تقویت روح، در انجام دادن هر کار نیک و تحمل فشارهای روانی از قبیل فشار روحی فقدان در آدمی است. در آیات متعددی خداوند همراهی خویش را با بندگانی که به… بیشتر »

چه کسانی دشمن و نفوذ را نفی می کنند؟/پادوهای غرب می‌خواهند ملت را از تحریم‌ بترسانند.

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: اکنون برخی بوق‌های استکباری اصل وجود دشمن را هم مورد تردید قرار می‌دهند و می‌گویند، دشمن و نفوذ وجود ندارد. سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی که به شهرستان طبس سفر کرده است… بیشتر »

چند نکته درباره فیتیله و حواشی آن

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
در ماجرای مورد اشاره، به یقین قصد اهانتی در میان نبوده و با خطای یاد شده نیز برخورد قاطعی صورت گرفته است. بنابراین نباید با ادامه ماجرا، به دشمنان گوش خوابانده این مرز و بوم اجازه سوءاستفاده و تفرقه‌آفرینی داده شود. به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی… بیشتر »

مدافع چادر حضرت زهرا سلام الله علیها

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
اگر مدافع حـــــرم حضرت زینــــب سلام الله علیها نمیتونم باشم ... مدافع چــــادر حضرت زهـــــرا سلام الله علیها که میتونم باشم... بیشتر »

جشن مشترک فتنه‌گران طرفدار میرحسین موسوی و ابوبکر البغدادی/ شهادت یک «ایرانی» و رسوایی جدید «سبزی‌ها»/ نانَجیبان وطن‌فروش را بشناسید+‏تصاویر

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
انتشار خبر شهادت مهدی نوروزی شهید مدافع حرم در فضای مجازی رسوایی جدیدی برای فتنه‌گران رقم زد. مهدی نوروزی 4 روز پیش در دفاع از حرمین شریفین سامرا و مردم مظلوم عراق به شهادت می‌رسد؛ وی نخستین شهید مدافع حرم از کشورمان نبود، اما انتشار خبر شهادتش در… بیشتر »

وقتی اینستاگرام اسپانسر زنان و دختران محجبه می‌شود!+تصاویر

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
کمپین‌های مدعی ترویج حجاب با برچسب «اسلام»، «زن مسلمان» و «حجاب زیبا» اقدام به جذب و تشویق دختران محجبه برای انتشار تصاویر خود در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.  به تازگی چندین کمپین در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده است که از زنان محجبه می‌خواهد با هدف… بیشتر »

«بوسیدن دست والدین»؛ چالشی برای جوانان خجالتی

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
«بوسیدن دست والدین» شاید برای بسیاری از جوانان امروزی کار سختی باشد اما عمو پورنگ با راه‌اندازی چالشی قصد دارد این مهم را برای افراد راحت‌تر کند. چالش «بوسیدن دست والدین»؛ چالشی است که این روزها در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام طرفداران زیادی را… بیشتر »

مراقب گوساله‌های سامری در فضای مجازی باشیم!

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آبان, 1394
حجت الاسلام قرائتی گفت: اگر دانشمندان، اساتید دانشگاه، علماء، طلاب فاضل، دانشجویان و اهل فرهنگ، فضای مجازی را از حق پر کنند، قطعاً حضور باطل در این فضا کم‌رنگ‌تر خواهد شد. مراقب گوساله‌های سامری در فضای مجازی باشیم: بحث فضای مجازی و روش‌های نوین… بیشتر »

آموزش گام به گام و تصویری پیاده روی اربعین

نوشته شده توسطرحیمی 19ام آبان, 1394
دانلود: کیفیت پایین(9 مگابایت) کیفیت خوب( 19.7 مگا بایت) کلیپ فوق خیلی ساده و خلاصه آموزش گام به گام نحوه حضور در پیاده روی میلیونی و عظیم اربعین توضیح داده شده است. از نحوه گرفتن ویزا تا رفتن به مرز و حتی هزینه سفر به عراق و هزینه اسکان در کربلا و… بیشتر »

همسایگان بی آزار

نوشته شده توسطرحیمی 19ام آبان, 1394
    شخصى از گورستان مى‏ گذشت؛ بهلول را ديد كه بالاى قبرى نشسته با خاك، بازى مى ‏كند. گفت: سبب چيست كه بيشتر اوقات در گورستان به سر مى‏ برى؟ گفت: نزد قومى به سر مى‏ برم كه مرا آزار نمى‏ رسانند و اگر از پيش ايشان غايب شوم، مرا غيبت نمى‏ كنند. منبع : نکته… بیشتر »

مرگ بر آمریکا، شعاری آزموده شده

نوشته شده توسطرحیمی 19ام آبان, 1394
اوباما ادعا کرده که با شعار مرگ بر آمریکا امنیت بیشتر برای ایران فراهم نمی شود. نگاهی گذرا به وضعیت کشورهایی در منطقه که مرگ بر آمریکا نگفته اند و نمی گویند و نیز کشورهایی که آمریکا برای برقراری امنیت به آنجا ورود کرده است، میزان توّهم اوباما را نشان می… بیشتر »