آرشیو برای: "بهمن 1394, 08"

بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در‌باره بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات و تاکید بر جایگاه شورای محترم نگهبان

نوشته شده توسطرحیمی 8ام بهمن, 1394
بسم الله الرحمن الرحیم انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی و مشارکت عظیم مردم در اداره کشور می‌باشد. تجربه موفق برگزاری دهها انتخابات در طول تاریخ درخشان انقلاب اسلامی گواه صدق، استواری و صلابت این نظام و حضور گسترده مردم در… بیشتر »

دعای فرج

نوشته شده توسطرحیمی 8ام بهمن, 1394
دعای فرج، دعایی است که با عبارت «إلهی عَظُمَ البَلاء» آغاز می‌شود و شیعیان آن را برای رهایی از گرفتاری‌ها می‌خوانند. این دعا در مفاتیح الجنان به نقل از کتاب بلدالامین کفعمی نقل شده و از لحاظ سند، به معصوم اتصال ندارد. گفته‌اند که این دعا تعلیم امام زمان… بیشتر »

راه حل قطعی و تضمینی برای استجابت دعا

نوشته شده توسطرحیمی 8ام بهمن, 1394
سوال: سلام. پاسخ های شما ودیگر آقایان که اسلام شناس هستند نسبی است ودر هیچ مورددوای قطعی نمیدهید.وفقط اعمالی ویا دستوراتی رو میدهی دکه وقتی فردانجام میدهدوبه نتیجه نمیرسد میگوئیدحتما درفلانجانقص داشتی وهزارو یک دلیل دیگر. الیته این مسائل در روایات حضرات… بیشتر »

ای دیوانه لیلایت منم...

نوشته شده توسطرحیمی 8ام بهمن, 1394
یک شبی مجنون نمازش را شکست بی وضو در کوچه لیلا نشست عشق آن شب مست مستش کرده بود فارغ از جام الستش کرده بود سجده ای زد بر لب درگاه او پر زلیلا شد دل پر آه او گفت یا رب از چه خوارم کرده ای بر صلیب عشق دارم کرده ای جام لیلا را به دستم داده ای وندر این بازی… بیشتر »

تنهاترین منتَظر(صاحب هذا امر الامر الشرید الطرید الفرید الوحید)

نوشته شده توسطرحیمی 8ام بهمن, 1394
  بشریت سالهاست که در انتظاری بس بزرگ و نجاتی نهایی بی قرار است. توده های عظیم انسانی هر کدام به فراخور حال و مجال دین و فرهنگ و آگاهی خویش در انتظار اصلاحگر توانمند و بزرگ جهانی به سر می برند. امام باقر علیه السّلام که فرمودند: صَاحِبُ‏ هَذَا… بیشتر »

غنیمت شمردن فرصت

نوشته شده توسطرحیمی 8ام بهمن, 1394
امیرالمومنین علی علیه السلام می فرماید: اَلْفُرْصَةُ تَمُرُّ مَرَّ اَلسَّحَابِ فَانْتَهِزُوا فُرَصَ اَلْخَیر؛ فرصت ها چون ابرها می گذرند، پس فرصت های نیک را غنیمت شمارید. منبع : نهج البلاغه، کلمات قصار21 بیشتر »

انتخابات آینده خبرگان رهبری

نوشته شده توسطرحیمی 8ام بهمن, 1394
بی‌تردید افرادی که در فتنه نقش داشتند یا از آن حمایت می‌کردند، به‌ هیچ‌ وجه صلاحیت عضویت در خبرگان را ندارند و شورای نگهبان باید متوجه اینها باشد که بحمدالله هست. همانگونه که قاعدتاً مستحضر هستید، جریان موسوم به اصلاح طلب و به ویژه طیف هایی از آن که… بیشتر »

یاوران و منتظران مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف

نوشته شده توسطرحیمی 8ام بهمن, 1394
قرآن کریم می فرماید: الَّذِینَ یؤْمِنُونَ بِالْغَیبِ وَ یقِیمُونَ الصَّلاةَ وَ مِمَّا رَزَقْناهُمْ ینْفِقُونَ [1] آنان که به غیب ایمان آورند و نماز را برپای دارند و از آن چه به ایشان روزی داده ایم انفاق کنند.[2] مراد از غیب در آیات ابتدایی سوره بقره… بیشتر »