آرشیو برای: "آذر 1395"

نمآهنگ "آزادی" با صدای حامد زمانی+ دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آذر, 1395
نمآهنگ "آزادی" با صدای حامد زمانی • زمان : 5:19 دانلود نماهنگ آزادی حامد زمانی با کیفیت بالای Full HD شاعر: قاسم صرافان دانلود نمآهنگ "آزادی" با صدای حامد زمانی متن آهنگ جدید حامد زمانی بنام آزادی: پاک می کنن اشکاتو تا باور کنی شادی گاهی اسیرت می… بیشتر »

پيامدهاى زشت غيبت

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آذر, 1395
آيت الله مجتبى تهرانى(ره): غيبت، پيامدهاى زشت و آزار دهنده‌اى براى غيبت شونده و غيبت كننده به بار خواهد آورد كه آن ها را به دو دسته دنيايى و آخرتى تقسيم كرده اند. الف. پيامدهاى زشت غيبت در دنيا 1. ريختن آبرو و شكستن حريم: غيبت كننده با رفتار ناروايش… بیشتر »

ثبات ایمان امیرالمومنین در کلام رسول خدا صلوات الله علیهم

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آذر, 1395
حجت الاسلام ادیب یزدی؛ خداوند متعال در قرآن به شدت از امیرمومنان علیه السلام تجلیل می کند و حضرت را به عنوان ارزنده ترین عنصر ثباتیه معرفی می کند: يُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذينَ آمَنوا بِالقَولِ الثّابِتِ ؛ امیرالمومنین علیه السلام در سرتاسر عمرشان ذره ای… بیشتر »

تو عاشق شدی!

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آذر, 1395
به روایت مادر شهید مدافع حرم امیر لطفی؛ فرمانده‌اش گفت: امیر، تو عاشق شدی! دو سه ماه بود که فکر رفتن افتاده بود به سرش ولی به‌اش اجازه نمی‌دادند. می‌گفتند این‌جا لازمت داریم ولی امیر کوتاه‌بیا نبود. دو تا از برادرهای امیر، پاسدار هستند. امیر هم فوق… بیشتر »

چگونه بفهمیم عاقبت به خیر می‌شویم یا نه؟

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آذر, 1395
دوست دارید بدانید که آیا در قیامت از پل صراط مستقیم رد می‌شوید یا نه؟ اگر اندکی حوصله به خرج دهید و این سیاهه را تا آخر همراهی کنید، شاقول و شاخصی به دستتان خواهد داد که می توانید از همین اکنون و قبل از برپایی قیامت، دریابید که آیا آخرالامر، اهل نجات… بیشتر »

سر گذشت عجیب بانوی آمریکایی با پوشیه سفید در مترو تهران!

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آذر, 1395
    هر کسی از او سؤالی می‌پرسید و برخی به او تکه می انداختند اما پوز خندها وقتی روی لب ها خشکید که او عکس پسرجوان شهیدش را درآورد و گفت: این عکس پسر دانشجوی من هست که بدون کمترین پوشش خبری صرفا بنا به ظن شریک بودنش در واقعه 11 سپتامبر بدون حتی دادگاه… بیشتر »

پر رنگ شدن ملاک زیبایی در ازدواج در میان تمام اقشار

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آذر, 1395
نوع نگرش مادران به ویژه در میان خانواده های مذهبی هم در این سبک انتخاب تاثیر بسیاری دارد؛ اینکه در ذهن پسر یا دختر این امر را جا بیندازند که در هنگام انتخاب همسر صرفا باید به دنبال زنی زیبا باشند یا به دنبال مادری برگزیده برای فرزندانشان و همسری مناسب… بیشتر »

اگر دشمن در جنگ نرم غلبه کند!

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آذر, 1395
رهبر معظم انقلاب: در جنگ نرم، اگر دشمن غلبه بکند، جسم ها پروار می شوند و سالم می مانند، ولی روحها می روند به قعر جهنم. [دریافت تمام تصاویر (Zip)] بیشتر »

حیف! او را نشناختیم!

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آذر, 1395
به امام خمینی و انقلاب علاقه فراوانی داشت. او حفظ نظام را از اهم واجبات شرعی می دانست. شیفته جوانان بسیجی بود و چهره و روحایت معنوی برخی از آنها را مشابه مرحوم آقاسید علی قاضی می دانست. عالم ربانی و حکیم الهی آیت الله سید محمد حسینی، معروف به آقا نجفی… بیشتر »

چرا افزايش جمعيت برای ايران مهم است؟ /کاهش جمعیت جوان روی خط هشدار!

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آذر, 1395
کاهش جمعیت جوان کشور(در مقایسه یا دهه ها و سال های گذشته)یکی از چالش هایی است که نیروی انسانی جامعه را به عنوان یکی از اصلی ترین سرمایه های این مرز و بوم هدف قرار می دهد نیروی انسانی در هر کشوری به عنوان اصلی ترین ثروت و سرمایه آن جامعه به شمار می رود… بیشتر »

پیامبری که در اولین روز تولدش به داخل تنور آتش انداخته شد!

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آذر, 1395
نام مبارک حضرت موسی علیه السلام 126 بار در 36 سوره قرآن آمده است؛ از این رو می توان گفت قرآن توجه و عنایت ویژه ای به زندگی حضرت موسی علیه السلام دارد. نوزادی که روزی خداوند او را به پیامبری برگزید، در روز تولدش در داخل آتش انداخته شد تا دست ماموران حاکم… بیشتر »

سفارش امام سجاد(علیه السلام) در طلب حوائج قلبی از خداوند

نوشته شده توسطرحیمی 30ام آذر, 1395
دعای سیزدهم کتاب صحیفه سجادیه را به نیت طلب حاجت از خداوند و گشایش حوائج قلبی بخوانید. سیزدهمین دعا از صحیفه سجادیه با 25 فراز در باب طلب حاجت از پروردگار به نکاتی مانند اینکه؛ رسیدن به تمام خواسته‌ها در دست خداست و در ازای نعمت‌های بی‌شمارش از بنده… بیشتر »

گناه و حرام خواری عمر را کوتاه میکند

نوشته شده توسطرحیمی 29ام آذر, 1395
حجت الاسلام دارستانی:      سوره یوسف همه اش بحث امام زمان است. سوره یوسف سوره ایام غیبت و غربت امام زمان عجل الله تعالی فرجه است. سوره یوسف داستان یوسف ما است، برادران یوسف داستان خود ما و علت غیبت یوسف، علت غیبت آقای ماست. زیباترین رابطه عاشق ومعشوق،… بیشتر »

ایران دیگر یتیم نیست /علیه تهرانِ سانتی‌مانتال!

نوشته شده توسطرحیمی 29ام آذر, 1395
توجه به این مساله بسیار مهم است که نباید این صراحت فیلم در بیان هدف خود را به نقدهای فنی نظیر «شعارزدگی» تقلیل داد. ابوالقاسم طالبی کاملاً آگاهانه دست به طراحی اغراق شده سکانس نهایی زده تا دستاورد سکانس‌های دردآور و خشم فروخفته تماشاگران از تحقیر تاریخ… بیشتر »

«عفو» بازخوانی موارد عفوهای رهبری

نوشته شده توسطرحیمی 29ام آذر, 1395
  بر اساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی که وظایف و اختیارات رهبر انقلاب اسلامی در آن مشخص شده، «عفو یا تخفیف مجازات‌ محکومین‌ در حدود موازین‌ اسلامی پس‌ از پیشنهاد رئیس‌ قوه‌‌ی قضائیه» از حدود و اختیارات رهبری است. از این رو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از ابتدای… بیشتر »

راه تو بهشت است برادر، به سلامت

نوشته شده توسطرحیمی 29ام آذر, 1395
5 شعر جدید برای مدافعان حرم   علی سلیمانی از شاعران جوان کشور پنج شعر تازه برای شهدای مدافع حرم سروده است که در ادامه می‌آید: 1- به سردار شهید حاج حسین همدانی   خوشم که دیدن تو شوق آخرین سفرم بود فقط هوای تو در کوله‌بار مختصرم بود به اشتیاق به سوی تو… بیشتر »

سنگی که در کنار آتش سرد ماند!

نوشته شده توسطرحیمی 29ام آذر, 1395
موجودات در امور خویش همواره نیازمند توجه خداوند می‌باشند، از جمله آن امور رزق و روزی است البته خداوند حکیم در نظام هوشمندانه و حکیمانه خود رزق و روزی هر شخص و هر موجودی را بدون تغییر در جای خود مشخص و معین کرده است. خداوند متعال در قرآن می‌فرماید:… بیشتر »

انقلابی ماندن حوزه به صرف شعار میسر نمی شود

نوشته شده توسطرحیمی 29ام آذر, 1395
عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با تاکید بر این که انقلابی ماندن حوزه به صرف شعار میسر نمی شود، تصریح کرد: در شرایط کنونی باید به خوبی از میراث عظیم حوزه و روحانیت حراست کنیم. آیت الله علیرضا اعرافی ، شنبه شب طی سخنانی در گردهمایی سالانه طلاب و… بیشتر »

قدردان نعمت طلبگی خود باشیم

نوشته شده توسطرحیمی 29ام آذر, 1395
مدیر حوزه علمیه استان قم با بیان این مطلب که انسان نباید گرفتار و وابسته به القاب و عناوین شود، گفت: مهم، خدمت از روی اخلاص و تواضع است و اگر انسان دلبسته، وابسته و عاشق دنیا شود، قطعا عاقبت به خیر نخواهد شد. حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال، در گردهمایی… بیشتر »

انصاف در گرفتن حق

نوشته شده توسطرحیمی 29ام آذر, 1395
  مرحوم سیدخلیل ضیایی هم ولایتی آقای استاد شیخ حسینعلی راشد در خلال مقاله ای که فضیلت های اخلاقی و انسانی راشد را ستوده، خاطره تأمل برانگیزی را شرح می دهد: «زمانی که می خواستند در منطقه بهارستان تهران، اطراف ساختمان مجلس شورای ملی را بسازند، سی و پنج… بیشتر »

پاداش یک شب دزدی!

نوشته شده توسطرحیمی 29ام آذر, 1395
  دزدی به خانه احمد خضرویه رفت و بسیار بگشت، اما چیزی نیافت که قابل دزدی باشد. خواست که نومید بازگردد که ناگهان احمد، او را صدا زد و گفت ای جوان، سطل را بردار و از چاه، آب بکش و وضو بساز و به نماز مشغول شو تا اگر چیزی از راه رسید به تو بدهم، مباد که… بیشتر »

خوش رفتاری

نوشته شده توسطرحیمی 29ام آذر, 1395
  چگونه مي توانيم اخلاق خوبي داشته باشيم پرخاش نكنيم و با همه با ملايمت برخورد كنيم به خصوص‌ با پدر و مادر و اطرافيان نزديك؟   پاسخ:   ابتدا يك طرح كلي دربارة اين‌كه چگونه مي‌توان اخلاق خوبي داشت ارائه نموده و سپس راهكارهايي در مورد ترك پرخاش در روابط… بیشتر »

شب یلدا بهانه ای برای دید و بازدید و صله ارحام

نوشته شده توسطرحیمی 29ام آذر, 1395
شب یلدا بهانه ای برای دید و بازدید و صله ارحام شب اول چله بزرگ یا شب یلدا که «بلندترین شب سال» بود هر دسته از خویشان و بستگان و همسایه ها در برنامه دورهمی حضور به هم می رساندند. شب یلدا بهانه ای برای دید و بازدید از خویشان و اقوام بود. اقوام و خویشان و… بیشتر »

پشت پرده سخنرانی رهبر انقلاب در دانشگاه امام حسین از زبان سعید قاسمی + فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 29ام آذر, 1395
  نماهنگی حیرت انگیز از سخنرانی سعید قاسمی با عنوان ” از داعش تا سازش ” که در ادامه می توانید مشاهده کنید.     بیشتر »

دمنوش یونجه

نوشته شده توسطرحیمی 29ام آذر, 1395
گیاه یونجه را به دلیل دارا بودن انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروتئین‌ها سلطان گیاهان می‌نامند.  یونجه، گیاهی است غریب که امروزه در اذهان عمومی تنها به درد علوفه دام می‌خورد، درحالی‌که در گذشته استفاده‌های فراوان از این گیاه پرفایده می‌شده است.این… بیشتر »

بهترین دوست کیست؟

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آذر, 1395
پیامبر اکرم، صلی الله علیه و آله و سلم خَيْرُ الْأَصْحَابِ مَنْ قَلَّ شِقَاقُهُ وَ كَثُرَ وِفَاقُه‏. بهترین یاران کسی است که ناسازگاریش اندک و سازگاریش بسیار باشد. بیشتر »

کرسی درس یا روضه خوانی؟!

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آذر, 1395
بدون دوستی و محبت اهل‌بیت (علیهم السلام)، رسیدن به کمال معنوی، دست نیافتنی نیست زیرا پذیرفتن اعمال مسلمین منوط به ولایت و عشق به آل محمد (صلی اله علیه و آله) است، و تقرب به حی متعال و رسیدن به سعادت دنیا و آخرت با عشق به سلسله عصمت گره خورده است.… بیشتر »

تهمت به اولیای خدا ممنوع!

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آذر, 1395
یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَکـونُوا کالَّذِینَ آذَوْا مُوسی فَبَرَّأَهُ اللَّهُ مِمَّا قالُوا وَ کانَ عِنْدَ اللَّهِ وَجِیهاً[1] ای کسانی که ایمان آورده اید! مانند کسانی نباشید که موسی را آزار دادند، پس خداوند او را از آنچه(درباره اش به افترا) می… بیشتر »

ذکر عاشقانه

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آذر, 1395
  روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در حسینیه شهدای بسیج؛ حجت الاسلام پناهیان: صلوات؛ یک ذکر عاشقانه/به سیره سیاسی پیامبر(ص) باید توجه بیشتری نمود+گزارش تصویری در سیره ی سیاسی رسول خدا صلی الله علیه و آله باید بیشتر دقت کرد. یک سیاستمدار باید… بیشتر »

صراط مستقيم در بیان آیت الله خوشوقت(ره)

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آذر, 1395
آياتي كه عذاب‌ هاي اخروي و نعمت ‌هاي بهشتي را بيان مي ‌كند به انسان كمك مي ‌كند در دو راهي اطاعت خدا و نافرماني او جانب تقوي را ترجيح دهد. كم آيه ‌اي پيدا مي‌ كنيد كه در آن امر به تقوي وارد نشده باشد. گفتاری از مرحوم آیت الله خوشوقت(ره) دربارۀ تفسیر… بیشتر »

آیا عمل زیبایی بینی حرام است؟ +نظر مراجع تقلید

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آذر, 1395
      این روزها که جراحی زیبایی رواج یافته، این پرسش برای بسیاری ایجاد شده که نظر مراجع معظم در این باره چیست.   آیا عمل کردن بینی، تنها به جهت زیباسازی، حرام و گناه هست؟ این پرسش این روزها که چنین جراحی هایی رواج یافته، در ذهن بسیاری وجود دارد؛ ولی… بیشتر »

پیامبر چه کسانی را عفو نمی‌کرد؟

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آذر, 1395
    اگر جرم جنبه‌ی اجتماعی داشته باشد، حکومت اسلامی نباید از جنبه‌ی عمومی جرم بگذرد تا جرم کردن و پس از آن بخشیده شدن، به یک عادت بد اجتماعی تبدیل نشود. گفت‌وگو با دکتر رجبی دوانی عفو به‌لحاظ لغوی و اصطلاحی به چه معناست و در آموزه‌های دینی چه… بیشتر »

چهار موقعیتی که باید عفو کرد

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آذر, 1395
گفت‌وگو با حجت‌الاسلام دکتر ناصر رفیعی چهار موقعیتی که باید عفو کرد موضوع عفو یکی از چند موضوع اجتماعی است که در بسیاری از آیات و روایات پیرامون آن صحبت شده است، اما آن‌چنان‌که باید در فضای رسانه‌ای کشور به آن پرداخته نشده است. به‌همین دلیل، پایگاه… بیشتر »

شیعه انگلیسی و سنّی آمریکایی دو لبه یک قیچی اند

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آذر, 1395
      صوت   فيلم    عکس   PDF Mobile بیانات در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی در خجسته سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق (صلوات‌الله‌علیهما) (۱) بسم‌الله‌لرّحمن‌الرّحیم والحمدلله ربّ العالمین والصّلاة والسّلام علی… بیشتر »

چهار عمل اساسی برای رستگار شدن !

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آذر, 1395
  خداوند چهار عمل را باعث فلاح می داند و اگر شخصی آنها را انجام دهد، امید فلاح داشته باشد؛ زیرا ممکن است در این مسیر خیلی ها جا بمانند و عاقبت به خیر نشوند.       در این آیه "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ… بیشتر »

​راه ماندگاري شريعت

نوشته شده توسطرحیمی 28ام آذر, 1395
امیر مومنان حضرت امام علي علیه السلام قوام و پایندگی دین را در کلامی حکمت آموز معرفی نمودند: قِوامُ الشَّريعَةِ الأمرُ بِالمَعروفِ، وَالنَّهيُ عَنِ المُنكَرِ، وإقامَةُ الحُدودِ؛(حکمت نامه بسیج: ح 405) پايندگى شريعت به امر به معروف و نهى از منكر و بر… بیشتر »

برتری رسول خدا صلی الله علیه و آله بر همه پیامبران

نوشته شده توسطرحیمی 25ام آذر, 1395
آیا پیامبران الهی در یک رتبه و درجه اند یا میان این فرزانگان بی بدیل جهان خلقت، تفاوت وجود دارد؟ با مراجعه به عقل و نقل، می توان گفت: پیغمبران الهی در مقام و منزلتِ واحدی نیستند بلکه جایگاه های گوناگونی در پیشگاه الهی دارند. قرآن مجید در این خصوص می… بیشتر »

مدیحه و مولودی های میلاد حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)+ دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آذر, 1395
برای دانلود کردن مدیحه ها، روی آیکون کلیک راست نموده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید. حاج میثم مطیعی   ردیف موضوع پخش اجرا حجم (KB) زمان 1 صلوات بر پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) (جشن ولادت 93)   1,718 00:03:59 2… بیشتر »

نعمت برادری - ویژه نامه هفته وحدت

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آذر, 1395
  وحدت در قرآن (1)   گفتگو درباره عوامل و عناصر تشکیل دهنده وحدت، یکی از مبرم ترین نیازهای جامعه اسلامی است که باید هم مفهوم از وحدت ...         عزت در سایه ی وحدت این مقاله شامل دو بخش است که در بخش نخست به دانستنی هایی درباره وحدت و اهمیت… بیشتر »

کشورهای اسلامی بر خلاف خواست دشمنان یکدیگر را تقویت کنند.

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آذر, 1395
«جوکو ویدودو» رئیس جمهوری اندونزی و هیأت همراه، ساعتی پیش با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود. بیشتر »

انصاف؛ بالاترین فضیلت اخلاقی

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آذر, 1395
انصاف از مکارم اخلاقی و به تعبیر قرآنی و روائی از مصادیق برترین ها و بهترین های هر چیزی است٬رعایت انصاف بسترساز جامعه آرمانی اسلام است که به همه مسلمانان توصیه شده است. در مطلب حاضر نویسنده با توجه به برخی تعالیم حیات بخش اسلام، به تبیین چیستی و اهمیت… بیشتر »

فردای این کشور متعلق به شماست، آماده شوید...

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آذر, 1395
رهبر معظم انقلاب در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان؛ مراسم روح‌بخش و پر طراوت جشن تکلیف دو هزار تن از دانش‌آموزان پسر مدارس شهر تهران، امشب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در این مراسم که در فضایی آکنده… بیشتر »

برای برطرف شدن ربا از چرخه بانکداری، فکری اساسی شود

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آذر, 1395
آیت الله العظمی سبحانی در دیدار رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: کثرت بانک ها مشکلی را برطرف نمی کند و صرف تجارت با پول مردم، ربا را بر نمی دارد، بنابراین باید برای این مسئله فکری اساسی کرد. حضرت آیت الله سبحانی، امروز در دیدار با دکتر پور ابراهیمی، رئیس… بیشتر »

۱۰ شاخصه و ویژگی روحانیت و حوزه انقلابی

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آذر, 1395
آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر منّویات مقام معظم رهبری پیرامون حوزه انقلابی ۱۰ شاخصه و ویژگی مهم روحانیت و حوزه انقلابی را ترسیم کرد.   آیت الله محسن فقیهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: مکتب ما، یک… بیشتر »

نماز بدون حضور قلب باعث سعادت اخروی شد!

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آذر, 1395
گرچه با توجه به اهمیت نماز، تأکید می‌شود هر شخصی اگرچه گناهکار باشد، این عمل با فضیلت را انجام دهد، اما قطعاً هدف اصلی از این عمل ارزشمند، یاد کردن پروردگار و تقرب به درگاه اوست که جز با حضور قلب در نماز، دست یافتنی نیست. خداوند متعال در قرآن… بیشتر »

تنها راه علاج

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آذر, 1395
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری leader.ir در آستانه هفته وحدت به بازخوانی بیانات معظم له در مورد لزوم وحدت مسلمین و اهمیت همگرایی و اتحاد مسلمانان جهان برای جلوگیری از خدعه های استکبار و صهیونیسم جهانی در قالب کلیپ تصویری با عنوان «تنها راه… بیشتر »

به‌شرط مبارزه و اتحاد رژیم صهیونیستی ۲۵سال آینده وجود نخواهد داشت!

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آذر, 1395
دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز(چهارشنبه) در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه تأکید کردند: با وجود بحران آفرینی مستمر حامیان رژیم صهیونیستی برای به فراموشی سپرده… بیشتر »

اشتیاق چهارمین امام شیعیان به هنگام توبه و طلب آمرزش در پیشگاه خداوند

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آذر, 1395
نهمین دعا از صحیفه سجادیه، در باب اشتیاق مومن به طلب آمرزش و ستایش ما در قبال هدایت و بخشش خداوند به نگارش درآمده است. بخشش، هدایت و کسب رضایت الهی از جمله وظایف مومن است که با عنوان دعای امام الساجدین علیه السلام پیرامون اشتیاق و طلب آمرزش خداوند در… بیشتر »

‌ای که از روز ازل ما را جدا کردی حسین

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آذر, 1395
دانلود ای که از روز ازل ما را جدا کردی حسین  با نوای حاج منصور ارضی زمان : 7:33 مناجات و روضه – شب سوم محرم – حضرت رقیه سلام الله علیها   ‌ای که از روز ازل ما را جدا کردی حسین یک نگه کردی و ما را مبتلا کردی حسین حاجت دنیایی و عقبایی ما را که هیچ حاجت… بیشتر »

علت پنهان بودن اسرار پس از مرگ چیست؟

نوشته شده توسطرحیمی 24ام آذر, 1395
بازخوانی خطبه بیستم نهج البلاغه: امام علی علیه السلام : قیامت پیش روی شما و مرگ در پشت سر، شما را می راند.سبکبار شوید تا برسید.همانا آنان که رفتند در انتظار رسیدن شما هستند. امیرمومنان حضرت علی علیه السلام در خطبه بیستم کتاب نهج البلاغه در مورد علت… بیشتر »

ظهور اصلاح جهان با سنت های الهی است نه معجزه!

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آذر, 1395
تصور اینکه ظهور مساله ای خارج از سنن الهی خواهد بود، کاملا اشتباه است. اگر کارها به خودی خود برای کسی رو به راه می شد مسلما برای رسول خدا صلی الله علیه و آله رخ می داد، آنگاه که دندان های پیشین آن حضرت صلی الله علیه و آله شکست و صورتش زخم برداشت. حجت… بیشتر »

پیش‌بینی رویارویی نظامی آمریکا با ایران در دوره ترامپ + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آذر, 1395
  در این شبیه‌سازی، ناو نیروی دریایی آمریکا در تنگه هرمز پس از برخورد با مین‌های دریایی ایران آسیب جدی می‌بیند؛ دولت جدید آمریکا به تلافی این اتفاق، با یک حمله هوایی تأسیسات نگه‌داری مین‌های دریایی ایران را بمباران می‌کند. با توجه به آغاز قریب‌الوقوع… بیشتر »

وحدت با محور مهدویت ظهور را نزدیک می کند

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آذر, 1395
تا زمانی که یاران امام زمان(عج) به اتحاد نرسند، قطعا ایشان ظهور نخواهند کرد؛ با توجه به اعتقاد همه مسلمانان به مهدویت، وحدت مسلمانان با محور این باور غنی کادرسازی خوبی است که می تواند، ظهور را به تعجیل بیندازد.   حجت الاسلام جواد اکبری مطلق، مدیر گروه… بیشتر »

ازدواج دختران زير ۱۳‌سال باطل است

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آذر, 1395
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و در پاسخ به استفسا عضو هیأت رئیسه کمیسیون فتوایی درباره ازدواج دختران در سنین پایین صادر کرد. فتوای مهم آیت‌الله مکارم: ازدواج دختران زير ۱۳‌سال باطل است فاطمه ذوالقدر در حاشیه دیدار اعضای… بیشتر »

برای حفظ جایگاه روحانیت حسن روحانی را به دادگاه بکشانید

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آذر, 1395
حسن عباسی در مراسم گرامیداشت 16 آذر: آقای آملی لاریجانی! برای حفظ جایگاه روحانیت حسن روحانی را به دادگاه بکشانید روحانی 49 تهمت به ما زد، ما یک بار هم شکایت نکردیم امروز برای اولین بار در تاریخ شیعه قراردادی ننگین توسط یک روحانی امضا شد. آمریکا… بیشتر »

یتیم‌خانه ایران «فرافیلم» است

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آذر, 1395
یتیم‌خانه ایران «فرافیلم» است؛ قابل مقایسه با فیلم‌های دیگر نیست! حجت‌الاسلام پناهیان تولیت مدرسۀ علمیۀ دارالحکمه، در بخشی از سخنرانی هفتگی خود در جمع طلبه‌های، با اشاره به ویژگی‌های فیلم «یتیم‌خانۀ ایران» و شمردن برخی از امتیازات این فیلم، گفت دیدن این… بیشتر »

توصیه‌های رهبر انقلاب به ائتلاف ملی عراق

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آذر, 1395
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و اعضای اصلی تحالف ملی عراق در تاریخ ۹۵/۹/۲۱ وظیفه رئیس و اعضای اصلی و همه جریانهای داخل تحالف ملی عراق را بسیار سنگین و  هرگونه تصمیم و عملکرد آنها را تأثیرگذار بر «عراق، منطقه و اسلام» دانستند.  پایگاه اطلاع رسانی… بیشتر »

سیاست شیطان، نفوذ گام به گام

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آذر, 1395
  یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَتَّبِعُوا خُطُواتِ الشَّیطانِ وَ مَنْ یتَّبِعْ خُطُواتِ الشَّیطانِ فَإِنَّهُ یأْمُرُ بِالْفَحْشاءِ وَ الْمُنْکرِ وَ لَوْلا فَضْلُ اللَّهِ عَلَیکمْ وَ رَحْمَتُهُ ما زَکی مِنْکمْ مِنْ أَحَدٍ أَبَداً وَ لکنَّ اللَّهَ… بیشتر »

آثار خدمت به پدر و مادر

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آذر, 1395
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: قسم به خدایی که جانم دردست اوست هر آینه انس پدر و مادر به تو در یک شبانه روز، از جهاد یک سال بهتر است. برتر از جهاد: 【پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: قسم به خدایی که جانم دردست اوست هر آینه انس پدر و… بیشتر »

مقرّبین از شوق بهشت جان سپرده‌اند و ما...

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آذر, 1395
خداوند، در قرآن و غیر آن (سنت) به‌حدی بهشت و بهشتیان را در توصیف بالا برده که اگر کسی از شوق شنیدن آن، وفات کند استبعاد ندارد! آیات جهنم نیز این‌گونه است، قرآن می‌فرماید: «وَ لَهُمْ مَقامِعُ مِنْ حَديدٍ؛ گرزهای آهنین برای [زدن] آنان فراهم است».۱ که اگر… بیشتر »

فضیلت و کیفیت دعای توسل+ متن دعا

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آذر, 1395
علمای بزرگ، و هر آن کس که در مسیر سلوک قدم بر می دارد، از دعای توسل به عنوان ریسمان محکم برای دستیابی به حاجاتش بهره می برد.   دعای توسل را علامه مجلسی در بحارالانوار آورده است و می فرماید این دعا را محمد بن بابویه از ائمه (علیهم السلام) روایت کرده و… بیشتر »

کار هنرمندان و عالمان هر دو انتقال آگاهی است

نوشته شده توسطرحیمی 23ام آذر, 1395
حجت الاسلام پناهیان: جنس کار هنرمندان را زیاد متفاوت از فیلسوفان، عرفا، ژورنالیست‌ها و اهالی رسانه نمی‌بینم چراکه جنس کار یکی است. مراسم افتتاحیه ترم جدید آموزش فیلمسازی مرکز آموزش آوینی با حضور حجت الاسلام پناهیان، حبیب احمدزاده و همسر محترمه شهید سیاح… بیشتر »

برای فرزند دار شدن چه دعایی بخوانیم؟

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آذر, 1395
حجت الاسلام و المسلمین مهدی شهر باف کارشناس مسائل مذهبی  در خصوص ادعیه برای فرزند آوری اظهار کرد:یکی ازموضوعات چالش برانگیز در زندگی داشتن فرزند است و برخی خانواده ها از این نعمت بی بهره اند، لذا ائمه اطهار علیه السلام برای فرزند دار شدن ادعیه و… بیشتر »

پیامبری که آرزو داشت شیعه علی بن ابیطالب علیه السلام باشد!؟

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آذر, 1395
جایگاه پیروان واقعی امام علی علیه السلام آنقدر بالاست که حتی پیامبری با شریعتی جهانی، آرزوی شیعه بودن را دارد. شب بود جمعی از اصحاب در محضر رسول خدا صلی الله علیه و آله نشسته بودند و از بیانات آن بزرگوار بهرمند می شدند. آن بزرگوار در آن شب این جریان را… بیشتر »

"ISA"، قانونی با ضمائم «لازم‌الاجرا» و «ناقض برجام»

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آذر, 1395
"ISA"، قانونی با ضمائم «لازم‌الاجرا» و «ناقض برجام» برخی معتقدند که قانون تحریم‌های ضد ایرانی کنگره، تنها در صورت امضا توسط اوباما نقض برجام محسوب می‌شود. خبرگزاری تحلیلی الوقت، تمدید قانون تحریم‌ها علیه ایران(ISA) از سوی کنگره آمریکا که با عنوان قانون… بیشتر »

تفکر سکولار بزرگ‌ترين خطر براي اسلام و خيانت به خون شهيدان است.

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آذر, 1395
علامه مصباح یزدی: تفکر سکولار بزرگ‌ترين خطر براي اسلام و خيانت به خون شهيدان است آن فقیهی که فقط عبایش را روی سر بکشد و زیارت عاشورا بخواند و به منزل برود، نمی تواند ولی فقیه باشد. افرادی برای انقلاب اسلامی قیام کردند، زحمت کشیدند، و حتی در قانون اساسي… بیشتر »

می گویند برجام با هماهنگی رهبر انقلاب بوده ولی ...

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آذر, 1395
  دکتر علی باقری در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد: می گویند برجام با هماهنگی رهبر انقلاب بوده ولی در واقع نتیجه رویکردی است که «عاشورا» را نماد «مذاکره» می داند، نه تفکری که «عاشورا» را مظهر «مبارزه» می داند! باقری با اشاره به این که حامیان… بیشتر »

اولین چیزی که خداوند خلق کرد نور پیامبر (صلی الله علیه و آله) بود

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آذر, 1395
آیت الله قائم مقامی: اولین چیزی که خداوند خلق کرد نور پیامبر (صلی الله علیه و آله) بود  "إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا" در این آیه خداوند خبر می دهد که… بیشتر »

مداحی ما شمشیر دشمن را تیز نکند

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آذر, 1395
  حاج یدالله بهتاش: با امکانات و تجهیزات جدید، مجلس خصوصی مداحی ما دیگر خصوصی نمی ماند. پرهیز از غلو در حال حاضر اهمیت دوچندان دارد. بفرمایش رهبری شمشیر دشمن را تیز نکنیم. توهین به بزرگان اهل سنت منجر به بریدن سر شیعیان در کشورهای دیگر می شود. ما… بیشتر »

آماده‌ باش برای حمله

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آذر, 1395
  بسم رب الشهدا و الصدیقین گاهی خودمان هم نمی‌دانیم چه می‌کنیم! امام خمینی(ره) هنگامی که با بسیجیان مواجه می‌شد، تعبیراتی به‌کار می‌برد که بسیجیان را شرمنده می‌کرد. مثلاً این سخن معروف که «کاش من هم یک بسیجی بودم!». هرکس اندکی امام و صداقتش را… بیشتر »

مطالبات رهبری در جذب جوانان به نماز

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آذر, 1395
یکی از مسائل مهم در باب نماز جمعه ، جذب جامعه‌ی جوان کشور است. ما با اینکه نسبتِ جوانهایمان الان از قبل - سالهای دهه‌ی ۶۰ و اوایل دهه‌ی ۷۰- اندکی کمتر است امّا درعین‌حال جامعه‌ی ما بحمدالله جامعه‌ی جوانی است؛ ما جوان زیاد داریم. جوانها را جذب کنید به… بیشتر »

نعمت الهی

نوشته شده توسطرحیمی 22ام آذر, 1395

هدف آفرینش

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آذر, 1395
انبيا آمدند تا به آدميان بفهمانند که براي اين دنيا آفريده نشده‌اند. اينجا يک جلسه آزمايش است. آري! تمام اين 100 سال عمر ما در اين جهان يک جلسه امتحان است. واقعاً اين جلسه امتحان که 100 سال به طول مي‌انجامد، در مقابل بي‌نهايت آخرت چه نسبتي دارد؟ شما 3… بیشتر »

بیمار سرطانی

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آذر, 1395
  شفای بیمار سرطانی، با آب زمزم و تربت سیدالشهدا علیه‌السلام حجت‌الاسلام اسفندیاری می‌گفت: «یکی از بستگان نزدیک ما، به بیماری سرطان مبتلی گردید. پزشکان گفتند: باید در اولین فرصت، عمل جراحی شود. در غیر این‌صورت، غدّۀ سرطان سراسر بدن را می‌گیرد و دیگر… بیشتر »

به اجدادم سوگند، دروغ می‌گویند...

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آذر, 1395
هفته وحدت گرامی باد خیلی مشکل است که انسان از اول آینده حوادث را ببیند؛ زیرا باطل محض را به‌صورت حق محض به انسان نشان می‌دهند! مرحوم سید از اول درباره مشروطه می‌فرمود: به اجدادم قسم، دروغ می‌گویند؛ «کلِمَةُ حَق یرادُ بِهَا باطِلٌ؛ سخن حقی است که… بیشتر »

مهدویت عنصر وحدت بخش امت اسلامی است.

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آذر, 1395
حجت الاسلام کریم زاده، با تاکید بر این که مهدویت حلقه وصل امت اسلامی است، گفت: وحدت شیعه و سنی و دیگر مذاهب مختلف موجود در ایران اسلامی، موجب عزتمندی و اقتدار نظام اسلامی در جهان شده است. حجت‌الاسلام اصغر کریم‌زاده، عصر امروز در همایش دانش‌آموزی… بیشتر »

هیچگاه نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد و فریب لبخند آنها را خورد

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آذر, 1395
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس تحالف ملی شیعیان عراق و اعضای اصلی ائتلاف: هیچگاه نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد و فریب لبخند آنها را خورد حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار حجت الاسلام عمار حکیم رئیس تحالف ملی شیعیان عراق و… بیشتر »

انتظار، روحیه همراه با رفتار جهادی است نه فقط دعا و چشم به راهی!

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آذر, 1395
زندگی به سبک انتظار(۱)   این سبک عبارت است از التزام به مجموعه رفتارهای جهادی برخاسته از اعتقاد به امام زمان(عج)و انتظار دولت ایشان در عصر غیبت که با هدف زمینه سازی برای دولت کریمه مهدوی انجام می شود. کتاب «سبک زندگی منتظرانه» اخیراً به قلم حسن ملّایی… بیشتر »

باور كنيم در كنار سفره امام زمان(عج) نشسته ايم!

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آذر, 1395
مرجع تقلید شیعیان گفت: این روزها ایام آغاز خلافت و ولايت مطلقه وجود مبارك وليّ عصر است! بهترين وظيفه منتظران، همان ادب است! ما بايد هر وقت كه حضرت(عج) ظهور كند، آماده باشيم.  وی در بیان چگونگی حصول آمادگی برای ظهور حضرت حجت(عج) گفت: اگر طبق روايات… بیشتر »

تبعیت از ولی فقیه نشانه صدق دعا برای فرج امام عصر(عج) است

نوشته شده توسطرحیمی 21ام آذر, 1395
اگر ما دعا می کنیم که حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف تشریف آورده و حاکمیت جامعه ما را برعهده بگیرند، خدا برای این ادعا و دعای ما، یک نشانه صداقت می خواهد و نشانه صداقت، تبعیت از جانشینان امام (عج) است. حجت الاسلام حسن ملایی، مدیر گروه اخلاق و… بیشتر »

منشور اخلاق رسانه ای از منظر رهبر معظم انقلاب+اینفوگرافی

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آذر, 1395
طرح و تبادل آراء و افکار در جامعه، اطلاع رسانی صادقانه و شفاف، نقد کردن و نظارت کردن که سه وظیفه کلی مطبوعات می باشد از جمله موضوعات مطرح شده در اینفوگرافیک «منشور اخلاق رسانه ای از منظر رهبر معظم انقلاب» می باشد که به همت فرهنگسرای رسانه تبیین و تولید… بیشتر »

هفته وحدت در کلام مقام معظم رهبری

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آذر, 1395
    بیانات در اجتماع مردم پاوه‌ یکی از ابزارهای همیشه مورد استفاده‌ی دشمنان ملتهای مسلمان برای اختلاف، مسئله‌ی اختلافات مذهبی، شیعه و سنی و از این قبیل بوده. دعوا درست کنند، اختلاف ایجاد کنند، برادران را به جان هم بیندازند، اختلافات را بزرگ کنند،… بیشتر »

در مسئله اقامه نماز همه مسئولیم!

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آذر, 1395
پیام به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز، با اشاره به مسئولیت همگانی در اقامه‌ی نماز تأکید کردند: لازم است که همه همّت گماریم تا نماز را در جایگاه شایسته‌ی خود،… بیشتر »

توصیه رهبر انقلاب به دختران شهدا

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آذر, 1395
در جریان دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، رهبر انقلاب در پاسخ به درخواست یکی از فرزندان شهدا برای توصیه‌ای به دختر وی، فرمودند: «خوب درس بخواند و در خودش این روحیه‌ی پدربزرگ را تقویت کند. اینها فردا شیرزنان آینده‌ی کشورند. کشور به این شیرزنان… بیشتر »

بدترین حلال

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آذر, 1395
  در اسلام، مبغوض ترین حلال ها، طلاق است. [1] پیامبر گرامی اسلام می فرماید: ازدواج کنید و طلاق ندهید که با طلاق، عرش خدا به لرزه در می آید: «تزوّجوا و لا تطلّقوا فانّ الطلاق یهتزّ منه العرش»[2] البته طلاق یک راه حلّ و گاهی ضرورت است. در مورد چگونگی طلاق… بیشتر »

بهترین انتخاب برای نام فرزندان

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آذر, 1395
حجت الاسلام فخرالساعه تصریح کرد: انتخاب نام ائمه علیهم السلام برای فرزندان خاری در چشم دشمنان است، زیرا آنان به اسامی اهل بیت علیهم السلام نیز دشمنی می ورزند.   حجت الاسلام محمد علی فخرالساعه  به روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در کتاب مکارم… بیشتر »

بادبادک، بی دنباله بالا نمیره

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آذر, 1395
آیت الله مجتهدی تهرانی(ره): سعی کنید بعد از نماز مقداری تعقیب بخوانید و زود بلند نشوید و بروید حضرت آیت الله حاج میرزا علی هسته ای(ره) با همان لهجه شیرین اصفهانی خود می فرمود: بادبادک، بی دنباله بالا نمیره، نماز هم بدون تعقیب بالا نمی رود. برخی… بیشتر »

معرفی ۲ کتاب معتبر برای روضه‌خوانی

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آذر, 1395
    محمدحسین رجبی‌دوانی استاد تاریخ اسلام ضمن انتقاد از برخی روضه‌های بی‌پایه گفت: «دانشنامه امام حسین علیه السلام » و «تاریخ قیام و مقتل جامع سیدالشهداءعلیه السلام » دو منبع معتبر و کاملی است که ذاکران را از دیگر منابع و مقاتل بی‌نیاز می‌کند.   مقام… بیشتر »

ثمره ازدواج پیامبر (صلی الله علیه و آله) با حضرت خدیجه(علیهاالسلام)

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آذر, 1395
پیوندی آسمانی پیوند مبارک پیامبر صلی الله علیه و آله و حضرت خدیجه علیهاالسلام پیوندی الهی بود که در به ثمر رساندن رسالت عظیم و پرخطر پروردگار نقش عظیمی داشت و زمانی اتفاق افتاد که جهل و بت پرستی در شهر مکه رایج بود، خداوند نیز در سایه رحمت خویش در دل… بیشتر »

تشبیه همسر به لباس

نوشته شده توسطرحیمی 20ام آذر, 1395
  «هُنَّ لِباسٌ لَکمْ وَ أَنْتُمْ لِباسٌ لَهُن»[1] «آنها لباس شما هستند؛ و شما لباس آنها» در تشبیه همسر به لباس، نکات و لطایف بسیاری نهفته است، از جمله: * باید لباس در طرح و رنگ و جنس، مناسب انسان باشد، همسر نیز باید هم کفو انسان و متناسب با فکر و شخصیت… بیشتر »

چگونه از اعتیاد به فضای مجازی خلاص شویم؟

نوشته شده توسطرحیمی 17ام آذر, 1395
این روزها با ورود تکنولوژی و تلفن های همراه هوشمند و در دسترس بودن این ابزار برای همه اقشار جامعه شاهد رواج روابط اجتماعی سرد میان افراد هستیم. اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هسنید که بیشتر وقت خود را به استفاده از ابزار مربوط به تکنولوژی دنیای مجازی… بیشتر »

عزاداری محسنیه، آری یا خیر؟ /آیا برگزاری «ایام محسنیه» بدعت است؟

نوشته شده توسطرحیمی 16ام آذر, 1395
همان طور که ادبیات محفلی با ادبیات عمومی تفاوت دارد و اقتضائات یک سخنرانی محلی با برنامه تلویزیونی فرق می کند به همان ترتیب نیز وقتی قرار است در یک موضوع سیاست گذاری برای مخاطبان مختلف صورت گیرد ماجرا با زمانی که برنامه ای محدود به مخاطبان خاص بوده… بیشتر »

"غیرت" به سبک امام حسین علیه السلام(دانلود صوت و متن سخنرانی)

نوشته شده توسطرحیمی 15ام آذر, 1395
آخرین نفس حسین علیه السلام خرج غیرتش شد ان لم یکن لکم دین فکونوا احرارا فی دنیاکم . . . السلام علیک یا اباعبدالله   برای دریافت تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید   بخشی از سخنرانی شب پنجم محرم حجه الاسلام والمسلمین عبداللهی؛ هیأت روضه الزهراء… بیشتر »

دوره های مختلف مداحی ایران(رنگ و بوی مقاومت جهانی در دوران جدید مداحی های ایران)

نوشته شده توسطرحیمی 15ام آذر, 1395
    دهه ۹۰ دوران تازه‌‌ای برای مداحی انقلابی است. دورانی که محتوا مهم است، جذابیتِ سبک مهم است البته نه به هر قیمتی، روضه خوانی اصالت دارد. دوران جدید، دورانی برای کنش‌های فعال هیأت‌ در جبهه مقاومت اسلامی است.     1- می‌توان گفت… بیشتر »

چرا مؤذّن بر انسان حق پیدا می کند؟

نوشته شده توسطرحیمی 15ام آذر, 1395
مؤذّن بهترين ياور انسان است تا او بر فرايض خود تنبه پيدا كند؛ چون هميشه براى همه انسان ها ابتلائات معمول وجود داشته و دارد و گاهى اين اشتغالات زندگى و ابتلائات مادى چنان انسان را سرگرم مى كند... دانلود 114 فایل صوتی اذان با صدای قاریان مشهور جهان آيت… بیشتر »

حضرت آدم کدام زمین را نفرین کرد؟

نوشته شده توسطرحیمی 15ام آذر, 1395
حضرت آدم چهل روز در فراق فرزندش گریست تا اینکه خداوند به او بشارتی داد.   داستان های قرآنی همواره پر است از نکات آموزنده.یکی از این داستان ها ماجرای هابیل و قابیل و کینه ای است که  قابیل از برادرش هابیل داشت.   پس از کش مکش های طولانی بین هابیل و قابیل… بیشتر »

اگر امام خمینی بود، شما ازش چی می‌خواستین؟

نوشته شده توسطرحیمی 15ام آذر, 1395
    روایتی از دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رهبر انقلاب   فرزند شهید مدافع حرم: اگر امام خمینی بود، شما ازش چی می‌خواستین؟   پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR گزارش کاملی از دیدار هشت خانواده شهدای مدافع حرم با رهبر انقلاب را منتشر… بیشتر »

نماز شب و اجر بیدار کردن دیگران(خاطره ای خواندنی)

نوشته شده توسطرحیمی 15ام آذر, 1395
  یکی از طلاب نسل اول فیضیه بابل ( دهه 60) نقل میکرد که شبها حاج آقا (حاج آقا فاضل استر آبادی) عبا به سر میکشیدن و میومدن ساختمان یکی یکی درب میزدن و میگفتن "عمو الله اکبر نماز شب"  با این ندا طلبه ها رو واسه نماز شب بیدار میکردن یه روز متوجه شدیم… بیشتر »

اضطرار امام زمان...

نوشته شده توسطرحیمی 15ام آذر, 1395
      وقتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می آیند نمی گویند: من فرزند امام حسن عسگری و نرجس خاتون هستم بلکه می گویند: «یا اهل العالم ان جدی الحسین قتلوه عطشانا» تا آن زمان که امام ظهور کنند، سیدالشهدا بین المللی می شوند و تمام عالم ایشان را… بیشتر »

دعای روز دوشنبه(دانلود صوت + دریافت متن)

نوشته شده توسطرحیمی 15ام آذر, 1395
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الَّرحِیمِ به نام خداوند بخشنده بخشایگر ألْحَمْدُ للهِ الَّذِی لَمْ یُشْهَدْ أحَداً حِینَ فَطَرَ السَّمَاواتِ وَالأرْضَ وَلا اتَّخَذَ مُعِینَاً حِینَ سپاس آن خدایی که گواه نیاورد احدی هنگامی که بسرشت آسمانها وزمین را وکمک نگرفت… بیشتر »