آرشیو برای: "بهمن 1395"

به دعای فرج جمع، اثر نزدیک است

نوشته شده توسطرحیمی 29ام بهمن, 1395
از آنجایی که روز جمعه متعلق به آقا امام زمان (عج) است، بر آن شدیم تا جمعه هایمان را به اشعاری با مضمون انتظار پیوند بزنیم. شعر انتظار این هفته را در سروده «محسن عرب‌خالقی» بخوانید. خبری می رسد از راه، خبر نزدیک است آب و آیینه بیارید سحر نزدیک است طبق… بیشتر »

مردم از چه گله‌مندند؟

نوشته شده توسطرحیمی 29ام بهمن, 1395
مطالبات و گله‌مندی مردم نشان می‌دهد که آنان از وضع موجود ناراضی هستند. از همین رو جریان انقلابی باید با منظومه انقلابیگری، به دنبال تغییر وضع موجود باشد. باید با انقلاب سوم گله‌های مردم را برطرف کرد. رضا سراج طی یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت:… بیشتر »

عفاف و حجاب؛ جهاد کبیر و اکبر

نوشته شده توسطرحیمی 29ام بهمن, 1395
به مناسبت ایام فاطمیه؛    زن مسلمان افزون بر حضور در جبهه جهاد اکبر در جبهه دیگری به نام جهاد کبیر هم حضور فعال دارد ؛ یعنی با رعایت موازین و قوانین شریعت پیامبر فرهنگ‌سازی و فضاسازی دینی رارقم می‌زند.   مصیبت بزرگ دردانه عالم هستی در این ایام از درد… بیشتر »

انقلابی‌ها حاضر نیستند در شرایط سخت دینشان را بفروشند

نوشته شده توسطرحیمی 29ام بهمن, 1395
  حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی نماینده سابق مجلس با بیان اینکه در حال حاضر بچه‌های انقلابی گاهی در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند، اظهار داشت: این‌ها هرگز حاضر نیستند، دینشان را به راحتی بفروشند تا دنیایشان تأمین شود.   حجت الاسلام و المسلمین مرتضی… بیشتر »

حضرت زهرا سلام الله علیها برای دفاع از ولیّ خدا وارد صحنه ی سیاست شد

نوشته شده توسطرحیمی 29ام بهمن, 1395
حضرت زهرا سلام الله علیها کار سیاسی انجام داد بدون اینکه شأنش را از بین ببرد و شخصیتش زیر سوال برود، او برای دفاع از ولیّ خدا وارد صحنه ی سیاسی می شود. عزاداری ایام فاطمیه با سخنرانی حجت الاسلام مومنی و مداحی حاج حسن شیرازی، حاج عباس عسگری، علی اکبری و… بیشتر »

دستاورد جشنواره ی فجر ۹۵،فیلم نامه های ضعیف و زنان سردرگم

نوشته شده توسطرحیمی 29ام بهمن, 1395
در بین ناکامان جشنواره ی امسال دو فیلم نگار و ویلایی ها با وجود ژانرهای متفاوتی که داشتند به چشم می خوردند. قهرمان هر دو فیلم را زنان تشکیل می دادند ولی اثری از زنان دنیای واقعی بدون هیچ اغراقی در آن ها به چشم نمی خورد.. امسال بر خلاف سال های گذشته… بیشتر »

طرح آشتی ملی چراغ سبز به دشمن است

نوشته شده توسطرحیمی 29ام بهمن, 1395
حمید رسایی:   طرح آشتی ملی چراغ سبز به دشمن است.   فراکسیون امید به‌دنبال تصویب طرحی است تا سزای سوال از مسؤولان زندان باشد   سه سال و نیم مردم را سر کار گذاشتند تا با کدخدا توافق کنند   آقای روحانی فقط ثروت یکی از وزرای خود را اعلام کنید.   نماینده… بیشتر »

الهیات جنسیتی، یک حوزه جدید دانشی است.

نوشته شده توسطرحیمی 29ام بهمن, 1395
نویسنده کتاب «الهیات جنسیتی» گفت: این تهدید بالاخره وجود دارد که برخی عقاید انحرافی نظیر فمینیسم اسلامی مجال ابراز یابند که در برخی موارد هم دیده‌ایم تصمیماتی گرفته شده که در ظاهر چندان عریان فمینیستی نیستند بلکه از جنس اندیشه و.. کتاب «الهیات جنسیتی»… بیشتر »

برای حضرت باران...

نوشته شده توسطرحیمی 29ام بهمن, 1395
هیچ عاشقی نیست که شرمسارِ نگون بختی خویش نباشد و هر سپیده، تلخی غیبتت را نچشیده باشد و در غروبِ نیلگون هر روز، شقایق انتظار را نچشیده باشد. آنکه راه، غبار خستگی بر رویش نشاند و چشم، اشک را با خاک بر گونه‌اش درآمیخت و نو به نو، خود را از خاک انتظار بنا… بیشتر »

راه سیدالشهدا علیه السلام

نوشته شده توسطرحیمی 29ام بهمن, 1395
محال است انسانی به جز از راه سیدالشهدا علیه السلام به مقام توحید برسد. سریان فیوضات و خیرات از مسیر حضرت سیدالشهدا علیه السلام است و پیشكار این فضیلت هم حضرت قمر بنی هاشم ابالفضل العباس علیه السلام است. توصیه های  اخلاقی از آیت الله بهجت (ره) مطالب زیر… بیشتر »

این هفته هم گذشت ندیدم نگار را

نوشته شده توسطرحیمی 29ام بهمن, 1395
من گریه می كنم سحر انتظار را تا كه به سینه ام برسانی قرار را دارد بدون تو سپری میكند دلم این جمعه های پرغم و ناسازگار را وقتی كه با قدوم تو ما زنده می شویم باید به پای تو بنویسم بهار را   دارم غروب جمعه به این فكر میكنم این هفته هم گذشت ندیدم نگار را… بیشتر »

در نظام برنامه‌ريزي به سياستهاي رهبري توجهي نميشود

نوشته شده توسطرحیمی 28ام بهمن, 1395
حجت الاسلام کشوری دبیر شورای الگوی ايراني اسلامي پيشرفت در گفت‌‌وگو با 598 تصريح كرد: چيزي كه بايد در نظام برنامه ريزي اصل قرارگيرد اين است كه برنامه ريزي با اسناد بالادستي تطابق داشته باشد و اينكه ما موارد مغاير را احراز كنيم راه درستي نيست در نتيجه… بیشتر »

۱۰ توصیه رهبر انقلاب درباره‌ی آداب نماز

نوشته شده توسطرحیمی 28ام بهمن, 1395
یكی از توصیه‌های رهبر انقلاب به جوانان در سالهای متمادی تقویت ارتباط با خدا و انس با نماز و معنویت بوده است. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در ایام ماه مبارك رمضان برخی از این توصیه‌ها را در گزیده بیانات پیش رو مرور كرده است: ۱. برای حضور قلب در نماز… بیشتر »

عوامل فسادهاي اجتماعی

نوشته شده توسطرحیمی 28ام بهمن, 1395
  بسم الله الرحمن الرحيم آن چه پيش‌رو داريد گزيده‌اي از سخنان حضرت آيت‌الله مصباح‌يزدي (دامت‌بركاته) در دفتر مقام معظم رهبري است كه در تاريخ 6/11/95، مطابق با بیست‌وششم ربیع‌الثانی 1438 ايراد فرموده‌اند. باشد تا اين رهنمودها بر بصيرت ما بيافزايد و چراغ… بیشتر »

دست ما نیست اگر دست به دامان توییم

نوشته شده توسطرحیمی 28ام بهمن, 1395
دست ما نیست اگر دست به دامان توییم فاطمه خواسته که… بی سر و سامان توییم   تا ببینیم کمی از وجنات نبوی… تشنه ی دیدن رخسار درخشان توییم   به نگاهی،” به دعایی دل ما را دریاب!” که اسیر کرم و شیوه ی احسان توییم   مادر تو اگر امروز مدد… بیشتر »

آموزش همجنس‌بازی در برخی شبکه‌های مجازی کشور

نوشته شده توسطرحیمی 27ام بهمن, 1395
استاد رحیم‌پور ازغدی هشدار داد؛ خیانت برخی مسئولان با کانال‌کشی بی‌قید‌و‌بند عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر این لوله‌ها را به منبع فاضلاب وصل کنیم که همان اینترنت بی‌قید و شرط است به مردم خیانت کرده‌ایم. استاد حسن رحیم‌پور ازغدی امروز طی نشستی در… بیشتر »

پایه گذار اشرافی گری

نوشته شده توسطرحیمی 27ام بهمن, 1395
کلیپی از سخنرانی جواد کریمی قدوسی نماینده مردم شریف مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی هاشمی رفسنجانی پایه گذار اشرافی گری دانلود فایل بیشتر »

آشتی ملی؟

نوشته شده توسطرحیمی 27ام بهمن, 1395
صحنه هایی دلخراش از آتش زدن جوان بسیجی+ (فیلم16+) امام خامنه ای: عده‌ای تعبیر آشتی ملی را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مگر مردم باهم قهرند؟ بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت… بیشتر »

دفاع دولت ترامپ از سران فتنه

نوشته شده توسطرحیمی 27ام بهمن, 1395
سایت وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای مداخله‌جویانه خواستار آزادی سران فتنه شد.     به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا، مارک تونر سخنگوی این وزارت‌خانه در بیانیه ای نوشت: این هفته ششمین سالگرد بازداشت بدون اتهام رسمی مهدی کروبی و میر… بیشتر »

وضعیت مؤمن و کافر در هنگام مرگ چگونه است؟

نوشته شده توسطرحیمی 27ام بهمن, 1395
مرگ برای مؤمن مانند بهترین بویی است که آن‌ را استشمام می‌کند.به خاطر بوی خوشش به خواب می‌رود و همه سختی‌ها و دردها به پایان می‌رسد.اما برای کافر مانند نیش افعی و گزش عقرب یا شدیدتر از آن است.   حقیقت مرگ، این است که انسان از عالمی به عالم دیگر منتقل… بیشتر »

افزايش ايمان؛ هدف اصلي انبيا

نوشته شده توسطرحیمی 27ام بهمن, 1395
بسم الله الرحمن الرحيم آن چه پيش‌رو داريد گزيده‌اي از سخنان حضرت آيت‌الله مصباح‌يزدي (دامت‌بركاته) در دفتر مقام معظم رهبري است كه در تاريخ 22/10/95، مطابق با دوازدهم ربيع‌الثاني 1438 ايراد فرموده‌اند. باشد تا اين رهنمودها بر بصيرت ما بيافزايد و چراغ… بیشتر »

لحظه به‌آتش کشیدن جوان بسیجی در سال 88 + فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 27ام بهمن, 1395
دی ماه سال 1388 تصویری زشت ولی آموزنده را در ذهن ایرانیان آشکار می‌سازد. پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 فتنه‌گران به حمایت مالی و رسانه‌ای دولت‌های غربی از جمله آمریکا خطوط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زیرپا گذاشتند و علیه آرمان‌های… بیشتر »

مسئولان دولت و دیگر قوا باید به مردم گزارش دهند، چه کرده‌اند؟

نوشته شده توسطرحیمی 27ام بهمن, 1395
دانلود عکسفيلمصوت دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم آذربایجان، حضور منسجم، مقتدارنه و پرطراوت ملت در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن را «مایه‌ی آبروی انقلاب… بیشتر »

نزدیک بودن خداوند به بندگان به چه معنى است؟

نوشته شده توسطرحیمی 27ام بهمن, 1395
اگر لطف خدانبود هرگز انسان به حقانیت حق، و باطل بودن باطل، پى نمى برد. در این گزارش به این سوال درباره اینکه «نزدیک بودن خداوند به بندگان به چه معنی است »پاسخ داده می شود.  پاسخ این سوال در آیه24 سوره«انفال» آمده است، خداوند مى فرماید: بدانید که خداوند… بیشتر »

منظور از تشبیه امام به کعبه چیست؟

نوشته شده توسطرحیمی 27ام بهمن, 1395
روایاتی بیان می کند که امام، مانند کعبه است و مردم باید به سراغ او بروند. در روایاتی بیان شده است که امام، مانند کعبه است و مردم باید به سراغ او بروند. معنای این تشبیه با کمک از دو حدیث زیر بیان می شود:   عرض كردم: اى آقاى من آیا این امر امامت از آن شما… بیشتر »

تقسیم بندی ارواح در برزخ چگونه است؟

نوشته شده توسطرحیمی 27ام بهمن, 1395
دانستنی های پس از مرگ؛ ارواح در برزخ به چند گروه تقسیم می شوند و این تقسیم بندی بستگی به رفتار انسان ها در این دنیا دارد. ارواح در عالم برزخ سه گروه اند، گروهی در نعمت و شادی و در بهشت برزخی و گروهی در رنج و عذاب و شکنجه های روحی(جهنم برزخی) و گروهی در… بیشتر »

حوزه انقلابي و رسالت‌ها آن

نوشته شده توسطرحیمی 26ام بهمن, 1395
بیانات حضرت آیت‌الله مصباح یزدی در همایش حوزه انقلابی و رسالت‌های آن، قم، مصلی قدس، 7/11/1395  بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم الْحَمْدُللهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ وَالصَّلَوةُ وَالسَّلامُ عَلَي سَيدِ الأنْبِياءِ وَالْمُرسَلِين حَبِيبِ إلَهِ… بیشتر »

اگر ممکن بود، می‌رفتم همدان دیدن این مرد

نوشته شده توسطرحیمی 26ام بهمن, 1395
بیانات رهبر انقلاب درباره راوی نویسنده و محتوای کتاب آب هرگز نمی‌میرد اگر ممکن بود، می‌رفتم همدان دیدن این مرد تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» در ششمین پاسداشت ادبیّات جهاد و مقاومت در همدان منتشر شد. به همین مناسبت پایگاه… بیشتر »

چرا بدن بی حس می شود؟؟؟

نوشته شده توسطرحیمی 26ام بهمن, 1395
بی حسی بدن می تواند در اثر علل مختلفی اتفاق بیفتد، برای مثال نشستن طولانی مدت در یک وضعیت خاص. اما همیشه دلیل آن این قدر پیش پا افتاده نیست. اگر سوزن سوزن شدن و بیحسی بدن شما را اذیت می کند، ممکن است یکی از شرایط زیر مقصر آن باشند.   سیستم ایمنی به… بیشتر »

مرگ نعمت است یا بلا؟

نوشته شده توسطرحیمی 26ام بهمن, 1395
مرگ از جمله سنت های تغییرناپذیر الهی است و هر جانداری روزی می میرد: «کُلُّ نفسٍ ذائِقَةُ المَوتِ»؛ (آل عمران/ 185) و «کُلُّ مَن عَلَیها فانٍ»؛ (الرحمن/ 26) خیلی اوقات دیده ایم که فردی پیر و فرتوت و فرسوده همچون یک تکه گوشت در گوشه ای از بیمارستان… بیشتر »

شیطان تا چه زمانی زنده می‌ ماند؟

نوشته شده توسطرحیمی 26ام بهمن, 1395
در قرآن کریم از شیطان سخن بسیار زده شده … اینکه از چه جنسی است، چه می خواهد، اصلا چه شد که شیطانی که جزو فرشتگان بود از درگاه خداوند رانده شد؛ رمز عاقبت بخیر نشدن شیطان چه بود،‌ ابزار کارش برای فریب آدم ها چیست؟ چه انسان هایی را می تواند فریب دهد… بیشتر »

چگونه با افسردگی ناشی از کمبود سروتونین مقابله کنیم؟

نوشته شده توسطرحیمی 26ام بهمن, 1395
وظیفه اصلی سروتونین حفظ تعادل روحی روانی انسان است و کمبود آن افسردگی ایجاد می کند. گفته می شودکه سروتونین در انقباض عضلات و کنترل برخی از فرآیندهای بدن دخالت دارد. بنابراین لازم است که میزان آن ثابت نگه‌ داشته شود. حتماً نام سروتونین را زیاد شنیده اید.… بیشتر »

چگونه خود را موقع خشم کنترل کنیم؟

نوشته شده توسطرحیمی 26ام بهمن, 1395
حجت الاسلام قرائتی با استفاده از آیات و روایات،راهکارهایی را برای کنترل خشم ارایه کرده است که به آنها اشاره می کنیم.   1.با افراد خوش اخلاق رفیق شویم. با کسانی رفیق نشویم که او هم جوش بیاورد.    2.با آدم های حلیم رفیق شویم. از صحنه هایی که عصبانیت را… بیشتر »

قبيله گرايي درمصاف ولايتمداري

نوشته شده توسطرحیمی 26ام بهمن, 1395
عبرت از تاريخ به عنوان يكي از اصول عملي دين مبين اسلام همواره از سوي معصومين علیه السلام سفارش شده است. در اين بين عبرت از فرازهايي كه انوار مقدس ولايي فضاي جامعه را نورافشان نموده است بيش از برهه هاي ديگر راهگشا است، چه اين كه اكثريتي كوردل از درك… بیشتر »

عدم شرکت صحابه در تشییع جنازۀ حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها

نوشته شده توسطرحیمی 26ام بهمن, 1395
یک نفر بر آنها اعتراض نکرد که: آنهایی که با حضرت رسول صلّی‌اللّه‌علیه‌وآله‌وسلم دوستی داشتند، چرا جنازۀ دخترش فاطمۀ زهرا علیهاالسلام را تشییع نکردند و بر او نماز نخواندند؟! در محضر بهجت، ج۱، ص ۱۵۸ بیشتر »

دعای رهبرانقلاب برای رهایی از بُن‌بست‌ها در زندگی + فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 26ام بهمن, 1395
فیلم دعایی که رهبرانقلاب در دیدار اخیر برای رهایی از بُن‌بست‌ها در زندگی به آن اشاره كردند را مشاهده می‌کنید. لینک دانلود فیلم دعای که رهبرانقلاب بیشتر »

فاطمه سلام الله علیها شاگرد مستقیم پروردگار

نوشته شده توسطرحیمی 25ام بهمن, 1395
  آیت الله جوادی آملی: آن مشکلی که وجود مبارک فاطمه سلام الله علیها به پاس او به مبارزه برخاست، هم در خطبه مسجد، هم در خطبه منزل گلایه کرد، اعتراض کرد، از ولایت دفاع کرد، این بود که جامعه به آن گرفتاری ناکثین و مارقین و قاسطین مبتلا نشود.   آیت آلله… بیشتر »

حکم قتل سلمان رشدی از سوی امام خمینی (ره)

نوشته شده توسطرحیمی 25ام بهمن, 1395
  سال روز حکم قتل سلمان رشدی از سوی امام خمینی (ره) از اقدامات مهم امام، صدور فتوای ارتداد سلمان رشدی بود. اهمیت این فتوا به پیشگیری هرگونه هتک مقدسات اسلامی و دیگر ادیان بود و امام با این اقدام، جرات هرگونه توهین به اسلام را گرفت. این فتوا مرز آرمان… بیشتر »

پوستر/السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام اللَّه علیها

نوشته شده توسطرحیمی 25ام بهمن, 1395
برای فاطمه زهرا سلام اللَّه علیها - آن موجود قدسیِ والا، آن انسان برتر و آن معلّم بشر - از آن تعبیری که هر شاعری - چه شاعر درست وحسابی گوی و چه شاعر هرزه گوی - برای محبوب و معشوق خودش ذکر می کند، نباید استفاده کرد؛ برای فاطمه زهرا سلام اللَّه علیها - آن… بیشتر »

اینفوگرافیک وحشتناک ترین محاصره ها در تاریخ جهان کدام اند؟

نوشته شده توسطرحیمی 25ام بهمن, 1395
ابعاد محاصره، محاصره اقتصادی، ممانعت های ورود و خروج، بیکاری و از بین رفتن صنایع، ممانعت از کمک های بشر دوستانه، مشکلات حاد بهداشتی و درمانی و خطر مرگ و مقایسه آن با محاصره های غزه و شعب ابی طالب از جمله موضوعات تشریح شده در اینفوگرافیک «یمن در محاصره»… بیشتر »

شهیدی که خونش عامل نابودی اسرائیل است+عکس وفیلم

نوشته شده توسطرحیمی 25ام بهمن, 1395
به مناسبت نهمین سالگرد شهادت حاج رضوان   مرد سایه، مغز متفکر حزب الله، اسطوره جهاد و مقاومت و عامل دو پیروزی بزرگ مقاومت در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶، لقب‌های شهید عماد مغنیه فرمانده جهادی این حزب است؛ کسی که سید حسن نصرالله خون او را عاملی برای نابودی اسرائیل… بیشتر »

اگرکه یارت تو بسترافتادغمت نباشه +‌ فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 25ام بهمن, 1395
مداحی حاج محمود کریمی به مناسبت ایام فاطمیه؛ اگرکه یارت تو بسترافتادغمت نباشه +‌ فیلم دانلود مداحی حاج محمود کریمی به مناسبت ایام فاطمیه در سال 95 بیشتر »

آنتی اکسیدان ها

نوشته شده توسطرحیمی 25ام بهمن, 1395
  منظور از آنتی اکسیدان ها چیست و در کدام مواد غذایی بیشتر یافت می شوند و چه وظیفه ای در بدن به عهده دارند؟   آنتی اکسیدان ها به خنثی سازی رادیکال های آزاد درون بدن کمک می کنند. رادیکال های آزاد موادی هستند که به طور طبیعی در بدن تولید می شوند اما چربی… بیشتر »

ویژگی های یک تنبل واقعی

نوشته شده توسطرحیمی 25ام بهمن, 1395
  آیا می توانید به تنبلی تان غلبه کنید؟ نکات بسیاری در خصوص افزایش بهره وری می خوانیم، از اپلیکیشن های مختلف استفاده می کنیم و به خود قول می دهیم که تغییر کنیم، اما این تغییر، هیچگاه از راه نمی رسد. برای شما پیشنهاداتی داریم تا بتوانید بالاخره به تنبلی… بیشتر »

نظر امام خمینی در مورد حضرت زهرا سلام الله علیها

نوشته شده توسطرحیمی 25ام بهمن, 1395
  بدون تردید وجود مقدس حضرت زهرا سلام الله علیها و سیره، رفتار و گفتار آن گرامی برای تمام زنان مسلمان مایه مباهات و اسوه کامل می‌باشد. بانوی بزرگواری که حضرت خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله در ستایش او فرمود: أَنَّ ابْنَتِی فَاطِمَةَ سَیِّدَةُ نِسَاءِ… بیشتر »

وقتی قرآن از جوانمردی سخن می گوید

نوشته شده توسطرحیمی 25ام بهمن, 1395
کسی که پیوسته بر سجاده است و دستانش به دعاست اما مروت و صفا را تجربه نکرده و عاطفه و عشق و احساس را تمرین نمی کند، همچون باغبانی است که خرمن خرمن پوست در آغوش خاک می نهد غافل از آنکه حتی یکی کارگر نشده، و از خاک سر بلند نمی کند! اذْ أَوَى الْفِتْیَةُ… بیشتر »

کسی که می تواند موثر باشد وارد فضای مجازی شود

نوشته شده توسطرحیمی 25ام بهمن, 1395
  متن سخنرانی حجت الاسلام مومنی را می خوانید: در فاطمیه زودتر به هدایت می رسیم حضرت زهرا سلام الله علیها فرمود: اللّهم إنّی أسئلُکَ الهُدَی و التُّقی و العِفَاف و الغِنَی و العَمَل بما تُحِبُّ و ترضَی1؛ هدایتی که در اثر انجام واجبات و ترک محرمات و سماجت… بیشتر »

مؤلفه‌های سبک زندگی فاطمی

نوشته شده توسطرحیمی 24ام بهمن, 1395
زندگی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، راهنمای بسیار روشنی است برای کسانی که بخواهند به بهترین حیات دنیوی و اخروی دست یابند. این مسئله آنقدر پر اهمیت است که در برخی احادیث، پیروی از ایشان به التزام و تبعیت عملی از سبک زندگی ایشان بیان شده است. در… بیشتر »

حیف است که خطبه صدیقه طاهره سلام الله علیها را «فدکیه» بنامیم

نوشته شده توسطرحیمی 24ام بهمن, 1395
«خطبه فدکیه» از جمله مواردی است که در آن حضرت زهرا سلام‌الله علیها به ایراد سخن پرداخته است. یکی از مواردی که در روایات آمده است هنگامى که خبر غصب فدک به حضرت صدیقه کبری رسید، لباس به تن کرده و چادر بر سر نهاد و با گروهى از زنان فامیل و خدمتکاران خود… بیشتر »

الگوهایی برای نسل امروز

نوشته شده توسطرحیمی 24ام بهمن, 1395
خانم زهرا پناهی‌روا، همسر شهید علی چیت‌سازیان، به گفته‌ی خانم ضرابی‌زاده، نویسنده‌ی کتاب گلستان یازدهم، در ابتدا تمایلی به بیان خاطرات خود نداشت. شاید او تصور می‌کرد که زندگی یک سال‌ و اندی با شهید چیت‌سازیان، آن‌چنان‌که باید از جذابیت برخوردار نباشد.… بیشتر »

منجلابها

نوشته شده توسطرحیمی 24ام بهمن, 1395
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «امامِ انقلابیِ ما کشور را از منجلابها بیرون کشید… از منجلاب وابستگی،  عقب‌ماندگی، فساد سیاسی، فساد اخلاقی و حقارت بین‌المللی». این عباراتی‌ست که رهبر انقلاب در تاریخ ۹۵/۳/۱۴ در حرم امام خمینی رحمه‌الله بیان فرمودند. پایگاه… بیشتر »

سيب ها روي خاک غلطيدند

نوشته شده توسطرحیمی 24ام بهمن, 1395
شعرخوانی «سید حمیدرضا برقعی» به مناسبت «شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)»(3:00)(6.9 MB) زیر باران دوشنبه بعد از ظهر با صدای حاج محمود کریمی زیر باران ، دوشنبه ، بعد از ظهر… با صدای علی فانی دانلود شعرخوانی «سید حمیدرضا برقعی» زير باران… بیشتر »

جان مرا چوب زدن یعنی چه

نوشته شده توسطرحیمی 24ام بهمن, 1395
  آیه الله بهجت بسیار کتوم بود و اسرار خود را با کسی درمیان نمی گذاشت و از احوال خود با کسی سخن نمی گفت. کوچک و بزرگ به این مساله معترف اند و به خوبی می دانند که او حتی با اطرافیان نزدیکش هم از خودش سخن نمی گفت.   آیه الله بهجت را همه می شناسند. چه… بیشتر »

از عسل شیرین تر ، از گرگ درنده تر

نوشته شده توسطرحیمی 24ام بهمن, 1395
گرنه موش دزد در انبان ماست گندم اعمال چل ساله کجاست اول ای جان دفع شر موش کن بعد از آن در جمع گندم جوش کن(1)  چه چیزی اتفاق می افتد که ما هرچه عبادت می کنیم باز اول راهیم؟ هرچه نماز شب می خوانیم باز اندر خم یک کوچه ایم؟ اگر خوب دقت کنیم می بینم بعضی… بیشتر »

فاطمه علیهاالسلام اسوه حیات زیبا

نوشته شده توسطرحیمی 24ام بهمن, 1395
  گاهی شکوه بانوی بزرگ جهان، چنان دل و جان را لبریز می سازد که توان سخن گفتن را از انسان می گیرد. جایگاه رفیع فاطمه اطهر علیهاالسلام خیره کننده دیدگان هر بیناست.   سیره رفتاری حضرت زهرا علیهاالسلام گاهی شکوه بانوی بزرگ جهان، چنان دل و جان را لبریز می… بیشتر »

عالم آزمایشگاه خدا

نوشته شده توسطرحیمی 24ام بهمن, 1395
اگر کسی بیاید و بیان حقایق کند، اثر دارد و می‌شود با بیان حقایق، رشد را از غیّ مشخص کرد. در این صورت انتخاب با خود انسان است.     کسی دلش خواست غیّ را انتخاب می‌کند یعنی طاغوت را و کسی هم رشد و هدایت را برمی‌گزیند. کسی که هدایت را انتخاب کرد، زمینه… بیشتر »

امید بخش ترین آیه قرآن کریم کدام است؟

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
حضرت علی علیه السلام بر جمعی وارد شده و از آنها سؤال فرمودند: ]آیا می دانید امید بخش ترین آیه قرآن کدام است؟! نقل است هرکس به فراخور حال خویش آیه ای را عنوان کرد. بعضی گفتند: آیه «إِنَّ اللّهَ لا یَغْفِرُ أَنْ یُشْرَکَ بِهِ وَ یَغْفِرُ ما دُونَ… بیشتر »

دانلود گاهنامه ظهور (نشریه داخلی حوزه علمیه محدثه سلام الله علیها) شماره 29

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
دانلود گاهنامه ظهور (نشریه داخلی حوزه علمیه محدثه سلام الله علیها) شماره 28 گاهنامه ظهور شماره 29 دیماه95 جهت دانلود برروی تصویر کلیک نمایید. نسخه pdf حجم 8.6 MB بیشتر »

گلچین فاطمیه ۱۳۹۳ با نوای حاج حسن خلج

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
  گلچین فاطمیه ۱۳۹۳ از حاج حسن خلج، ۵ قطعه، ۴۰ دقیقه و ۳۱ ثانیه عید امسال پر از عطر گل یاس شده روضه بشین خونه رو آب و جارو نکن روضه پاشو زهرا پاشو از کجا زمینه جز داغ تو هیچ کس مرا پیر نکرد روضه گل یاس مهربونم روضه بیشتر »

بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حضرت زهرا سلام الله علیها

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: انسان در عجب است که اسلام با چه قدرت عجیبی توانسته است تربیت والای خود را به حدی برساند که یک زن جوان، در آن شرایط دشوار بتواند این منزلت عالی را کسب کند! هم عظمت این انسان والا شگفت‌انگیز است، هم عظمت مکتب. کتاب «قطره از… بیشتر »

نماهنگ حضور مردم ...

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
نماهنگ حضور مردم، به مناسبت سی و نهمین بهار انقلاب؛ نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی دانلود نماهنگ حضور مردم حضور مردم انتشار نماهنگ به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین بهار انقلاب؛ نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ ارزش ها بیشتر »

اغلب توافقات یک‌سال‌و‌نیم اخیر با دولتهای اروپایی عملی نشده است...

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
رهبر انقلاب با اشاره به رفت‌وآمد و مذاکرات برخی دولت‌های اروپایی در تهران در طول یک‌سال و نیم اخیر و در عین حال عملی نشدن اغلب توافقات انجام‌گرفته، خطاب به نخست‌وزیر سوئد گفتند:با شناختی که از جنابعالی وجود دارد، شما فردی اهل اقدام و عمل هستید و انتظار… بیشتر »

ايمنى از آفات دنيا و آخرت، در گرو توسل به اهل بيت(علیهم السلام)

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
آيت الله محمد تقى مصباح يزدى درنوشتاری رسالت مجالس ذكر اهل بيت(عليهم السلام) و تعظيم و بزرگداشت ياد و خاطره پيشوايان بى همتاى دين به ویژه عظمت و منزلت ايام منسوب به حضرت صدّيقه طاهره (عليها السلام) را بیان کرده است. آنچه در ذیل می خوانید یادداشت این… بیشتر »

امید بخش ترین آیه قرآن کریم کدام است؟

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
نقل است هرکس به فراخور حال خویش آیه ای را عنوان کرد. بعضی گفتند: آیه «إِنَّ اللّهَ لا یَغْفِرُ أَنْ یُشْرَکَ بِهِ وَ یَغْفِرُ ما دُونَ ذلِکَ»[1] یعنی خداوند جز شرک، گناهان دیگر را می بخشد.   بعض دیگر بر آن بودند که این آیه است؛ «وَ مَنْ یَعْمَلْ سُوءًا… بیشتر »

ارزشی فراتر از سیمرغ جشنواره

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
حجاب دختر سید محمود رضوی، هنرمند متعهد کشور مان ارزشی فراتر از سیمرغ جشنواره داشت روایتی مستند از سبک زندگی اسلامی بدون هراس از فضای موجود بر جشنواره در میان شلوغی رفت وآمد های غریبه های فرهنگ ایرانی اسلامی حس خوبی را به جامعه هنری افسرده ؛ هدیه کرد .… بیشتر »

چرا شیخ انصاری درس خود را تعطیل کرد؟

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
حوزه/ قطعاً باید حرمت علمای اسلامی در بین مسلمین رعایت شود، اگرچه در مباحث علمی هیچ جای تعارف نیست و اگر انسان نقد درستی نسبت به نظریه‌ عالمی بزرگ داشت، می‌تواند بیان کند اما این مسئله نباید منجر به بی‌احترامی نسبت به این بزرگان گردد.     آیه: خداوند… بیشتر »

تا زنده ام برای شما گریه میکنم

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
السَّلامُ عَلَيْكِ يَا بِنْتَ حَبِيبِ اللَّهِ… يَا مُمْتَحَنَةُ امْتَحَنَكِ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَكِ قَبْلَ أَنْ يَخْلُقَكِ فَوَجَدَكِ لِمَا امْتَحَنَكِ صَابِرَةً .. تا زنده ام برای شما گریه میکنم در ماتم و عزای شما گریه میکنم سرشار از تنفس امید… بیشتر »

دشمن هم مرجع تقلید می‌سازد هم مداح...

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
حضرت صدیقه طاهره کبری سلام الله علیها از سه جهت چه در ملکوت چه در عالم ناسوت و چه در معاد در بین همه اولیا و مقربان پروردگار عالم یک استثنا است. با دکتر حشمت اله قنبری پژوهش گر و اسلام شناس گفت و گویی ترتیب داده است. در گفتگو با این کارشناس اسلام در… بیشتر »

مداحی حاج سید مجید بنی فاطمه شب اول فاطمیه 95

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
              فایل صوتی مداحی فاطمیه اول با نوای سید مجید بنی فاطمه در اینجا آماده دریافت است. مادر برای عمر کمت گریه می کنم (روضه) مثل مادر هر جا که بری پیدا نمیشه (زمینه) ذکر و شعرخوانی حرمت خواهش چشمای منه (شور) از سر سفره مادر پا گرفتم (شور) بیشتر »

سؤال فلسفی نوه رهبر انقلاب چه بود؟

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395
سؤال فلسفی نوه رهبر انقلاب چه بود؟ کودکان همیشه سؤال‌های زیادی می‌پرسند و علاقه دارند که علت کارهای مختلف را بدانند. مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در 1391/11/23 و در جمع اعضای مجمع عالی حکمت اسلامی در این زمینه با نقل خاطره‌ای می‌فرمایند: یک… بیشتر »

مثلث پول، رسانه و تشکیلات؛ نقشه راه چنددهه فعالیت جریان شیرازی‌ها

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
رمزگشایی از فعالیت‌های تشکیلاتی رسانه‌ای شیرازی‌هامثلث «پول»، «رسانه» و «تشکیلات»؛ نقشه راه چنددهه فعالیت جریان شیرازی‌ها  «مرجعیت»، «امام حسین فارسی، عربی و انگلیسی»، «الانوار»، «المهدی»، «الشعائر» و «‌خدیجه» مهمترین شبکه های رسمی جریان شیرازی هستند که… بیشتر »

علما و نهی از غیبت در مجالس

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
مرحوم حاج آقا حسین قمی خیلی مقید بود که در مجلسش غیبت نشود، حتی بعضی از معاصرین به او اعتراض می‌کردند که تو نمی‌گذاری ما حرف بزنیم، فوراً می‌گویی، غیبت نکن! مرحوم آقا سید عبدالهادی شیرازی، از مراجع تقلید نجف اشرف، نیز تقیّدی را که حاج آقا حسین رحمه‌الله… بیشتر »

مگر می شود ما خدا را بخواهیم و ...

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395

این هیزم از کدام جهنم رسیده است

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
ای روزگار چند صباحی به کام باش  بر زخم ما به جای نمک التیام باش   جمعیتی رسید ز دارالنّفاق شهر  روح الامین مراقب دارالسّلام باش   فریاد بی طهارت نامحترم خموش  پشت در است طاهره با احترام باش   این هیزم از کدام جهنم رسیده است  ای در مسوز مثل دلم، با دوام… بیشتر »

راه نجات امت اسلامی پیروی از الگوی‌های انقلاب است

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
استاد حوزه علمیه پاکستان: راه نجات امت اسلامی پیروی از الگوی‌های انقلاب است یکی از روحانیان شیعه پاکستان تصریح کرد که راه نجات امت اسلامی این است که از الگوی‌های انقلاب اسلامی ایران پیروی کند.   حجت الاسلام شیخ رمضان علی حری از اساتید حوزه علمیه… بیشتر »

حوزه علمیه چه زمانی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه خواهد کرد؟

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
****************************************************** معظم‌له همواره تأکید داشته‌اند تا مدت تحصیل طلاب تا رسیدن به دروس خارج بیش از 4 تا 5 سال نشود درحالی که طلاب در گذشته پس از گذراندن 10 سال به دروس خارج می‌رسیدند، اما شنیده‌ایم این 10 سال به 12 سال… بیشتر »

حوزه انقلابی بایستی آسیب ها را رصد کرده و...

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
علامه مصباح یزدی در جمع بیش از پنج هزار طلبه همایش حوزه انقلابی: امروز شیاطین همواره بدنبال توطئه افکنی علیه جمهوری اسلامی هستند حوزه انقلابی بایستی آسیب ها را رصد کرده و اقدام مدبرانه و حکیمانه در برابر آن ها داشته باشد این مرجع عالیقدر با بیان اینکه… بیشتر »

وعده هاي از حرف تا عمل (1)

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
قاسم روان‌بخش   1. «به جاي مهند‌سي فرهنگي بايد‌ از واژه معماري فرهنگي استفاد‌ه كرد‌، عد‌ه‌اي از اين كلمه مهند‌سي فرهنگي سوءاستفاد‌ه مي‌كنند‌؛ بنابراين مقصود ما همان معماري و طراحي است كه اسلام و فرهنگ ايراني از آن سخن مي‌گويد‌.» بعد از 4 سال نه از… بیشتر »

شهیدی که هیچ‌گاه لباس نو نپوشید

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
شهید «ابراهیم هادی» از شهدای جاویدالاثر عملیات والفجر مقدماتی ست که کتاب خاطراتش از محبوب‌ترین کتاب‌های چندسال اخیر میان جوان‌هاست. اما «ابراهیم هادی» چرا تا این اندازه محبوب است؟ اهالی خیابان ۱۷شهریور تهران سال ها عادت داشتند به یکی از دیوارنگاری‌های… بیشتر »

دوربین مخفی کودک یخ زده در سرمای شدید که اشک شما رو در میاره !

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
دوربین مخفی که اشک شما رو در میاره ! این کلیپ تاثیرگذار که به صورت دوربین مخفی تهیه شده، مربوط میشه به یک کودک یخ زده در سرمای شدید. در بخش اول این دوربین مخفی می بینید که هیچ کس به این کودک توجه نمیکنه. در بخش دوم واکنش یک فرد بی خانمان رو به این موضوع… بیشتر »

طنز سیاسی «دکتر سلام» - قسمت139/چالش های دولت+دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
ویژه دوران روحانی مچکریم   سری جدید مجموعه طنز سیاسی «دکتر سلام» با انتشار قسمت صد و سی و نهم، ویژه دوران روحانی مچکریم منتشر شد. دکتر سلام مجموعه طنزیست که با ورود خود به زمینه سیاست سبکی جدید در نقد و اطلاع رسانی تاسیس کرد. دکتر سلام را می توان معروف… بیشتر »

آقای خامنه ای اگر نجنبد مثل زمان شاه می رود!

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
فائزه هاشمی : آقای خامنه ای اگر نجنبد مثل زمان شاه می رود! فائزه هاشمی : تقصیر خاتمی است که آقای خامنه ای نقشه ما را فهمید و هوشیار شد!!! عمارنامه بیشتر »

دانلود مداحی فاطمیه حاج محمد رضا طاهری و حاج محمود کریمی

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
فایل صوتی مداحی ویژه ایام فاطمیه با نوای ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) حاج محمدرضا طاهری،حاج محمود کریمی و کربلایی حسین طاهری در اینجا آماده دریافت است.   حاج محمد رضا طاهری : روضه   حاج محمد رضا طاهری : یا من اسمه دوا (زمینه)   کربلایی حسین طاهری : رفتی… بیشتر »

جان به قربانِ ترک های لبِ تشنه تو

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
ای مسیحا که کنی زنده دو صد عیسی را ای که چشم تو کند کار دو صد موسی را تو حسینی که خدا گشته بهای دم تو تو حسینی که شدی آینه، بی‌همتا را گفته احمد که حسین از من و من از اویم جان شیرین شده‌ای جان و تن طاها را گفته‌ای هر چه پسر هست علی بگذاری تا کنی زنده به… بیشتر »

بهترین الگو برای بانوان تاریخ حضرت زهراست

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
حضرت زهرا سلام الله علیها از نظر حجاب، تقوا و سایر ویژگی های برجسته، الگویی برای همه زنان تاریخ بشریت است. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن کمالی، کارشناس مسائل مذهبی پیرامون بارزترین سجایای اخلاقی حضرت زهرا سلام ‌الله‌ علیها اظهار داشت: یکی از مهمترین ویژگی… بیشتر »

شعرخوانی صابر خراسانی برای ایران + فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
فیلمی از شعرخوانی صابر خراسانی درباره ایران را مشاهده می‌کنید. صابر خراسانی شاعر و مدیحه سرای اهل بیت(علیهم السلام) درباره دهه فجر و ایران شعری اجرا کرده که فیلم آن را مشاهده می‌کنید. بیشتر »

چه کسانی بدون حساب وارد بـهـشـت می‌شوند؟

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
رسول خدا (صلی الله علیه و آله) در مورد کسانی که بدون حساب وارد بهشت می شوند می فرماید: روز قیامت که فرا می رسد خداوند متعال دو بال به بعضی انسان ها مرحمت می کند. همچون جعفر طیار، با بال هایشان پرواز می کنند ، از این طرف به آن طرف.   ملائکه می گویند: شما… بیشتر »

یک عاشقانه‌ آسمانی

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
معرفی کتاب گلستان یازدهم یک عاشقانه‌ آسمانی «یک لحظه چشمم افتاد توی آینه. علی آقا داشت نگاهم می‌کرد. خجالت کشیدم. زود نگاهم را دزدیدم و سرم را پایین انداختم. این اولین باری بود که علی آقا درست و حسابی مرا می‌دید». این جملات، روایت نخستین لحظه‌های زندگی… بیشتر »

پاسخ مردم به «ترامپ» : «مرگ بر آمریکا»

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
تصاویری از راهپیمایی 22 بهمن   مردم پاسخ «ترامپ» را دادند   شعار «مرگ بر آمریکا» در بزرگترین تجمع سالیانه ایرانیان بیشتر »

یک چیزی بگویید تا دلمان آرام شود...

نوشته شده توسطرحیمی 22ام بهمن, 1395
  آقای علی خوش‌لفظ، بسیجی جانباز دوران دفاع مقدّس و راوی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» روز پنجشنبه ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار نمود. گزیده دیدار: یک چیزی بگویید تا دلمان آرام شود… با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می… بیشتر »

پویشی مجازی برای حماسه‌ای فراموش نشدنی: فردا همه می آییم

نوشته شده توسطرحیمی 21ام بهمن, 1395
با فرارسیدن 22 بهمن روز پیروزی  انقلاب اسلامی ایران  چهره ی شهید و نقش خونین شهادت، در برابر چشم ها پدیدار می گردد و حضور یکپارچه مردم در این راهپیمایی عظیم نماد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های مقدس امام خمینی (ره) و رهبرمعظم… بیشتر »

کاهش وزن به سبک استوایی

نوشته شده توسطرحیمی 21ام بهمن, 1395
میوه انبه دارای خواص درمانی شگفت انگیزی است که کاهش وزن، پاکسازی پوست، پایین آوردن قند خون، مبارزه با ابتلا به سرطان و کمک به هضم مواد غذایی و کمک به عملکرد دستگاه گوارش تنها بخشی از فواید آن محسوب می‌شود.   این میوه دارای مقادیر بالایی از انواع ویتامین… بیشتر »

انواع صبر از منظر قرآن

نوشته شده توسطرحیمی 21ام بهمن, 1395
صبر در لغت به حبس، امساک ودرمحدودیت قراردادن اطلاق می شود. صبر در اصطلاح علم اخلاق به حفظ نفس از اضطراب، اعتراض و شکایت و همچنین به آرامش و طمأنینه گفته می‌شود. [۳] صبر انواع مختلفی دارد، از جمله صبر در خوداری از سخن گفتن را “کتمان” و صبر در… بیشتر »

چه کسانی مشمول لعنت ملائکه هستند؟

نوشته شده توسطرحیمی 21ام بهمن, 1395
آیت الله مجتهدی تهرانی(ره)در مورد نفرین خدا و فرشتگان بر برخی از بندگان می گوید:(چند نفر) هستند که خدا آنها را لعنت می کند و ملائکه هم آمین می گویند.    اگر خدا لعنت کند و ملائکه هم آمین بگویند، یعنی دعا مستجاب است. حال این افراد چه کسانی هستند:    اول:… بیشتر »

ترامپ به( خودشیفتگی بدخیم) مبتلا است

نوشته شده توسطرحیمی 20ام بهمن, 1395
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم ؛ جان دی. گارتنر ، روانشناس باليني اعلام كرده ترامپ به‌طرز خطرناکی بیماری روانی دارد و از نظر رفتاری نمی‌تواند رئیس‌جمهور باشد.   وی معتقد است که ترامپ نشانه‌های “خودشیفتگی… بیشتر »

ماجرای خواندنی جفت کردن کفش علما از سوی آیت الله العظمی بروجردی

نوشته شده توسطرحیمی 20ام بهمن, 1395
به گزارش تبیان به نقل ازخبرگزاری «حوزه»، آیت الله علوی بروجردی در نشست اعضای کمیسیون «درایت اجتماعی آیت الله سید حسین طباطبایی بروجردی»، گفت: بنده در ابتدای سخن خود به دو نکته دربارۀ سیره و روش آیت الله بروجردی که با امر حوزه مرتبط است، اشاره می‌کنم.… بیشتر »

رسیدن به آرامش؛ دغدغه ی دیروز و امروز بشر

نوشته شده توسطرحیمی 20ام بهمن, 1395
  از جمله دغدغه های بشر از گذشته تاکنون، رسیدن به آرامش بوده که برای آن نیز تلاش های بسیاری کرده و راه های مختلفی طی نموده است. در این مسیر برخی رسیدن به آرامش را در به قدرت رسیدن و زیباترین شدن و یا ثروتمند شدن می دانند.   ولی از آنجا که طبع آدمی حریص… بیشتر »

زیارت حضرت زهرا سلام الله علیها +‌ دانلود صوت

نوشته شده توسطرحیمی 20ام بهمن, 1395
به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا ( سلام الله علیها)،‌بخش‌هایی از زیارت این حضرت را باهم می‌خوانیم و می‌شنویم. دانلود فایل صوتی همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت جانسوز حضرت زهرا‌ ( سلام الله علیها)،‌ ضمن عرض تسلیت به‌خاطر این غم جانسوز،… بیشتر »

اشعار ویژه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها / افضل الاعمال من گریه برای فاطمه است

نوشته شده توسطرحیمی 20ام بهمن, 1395
شاعران با زبان شعر، عشق و ارادت خود را به بهترین بانوی عالم حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) به تصویر می کشند. ما نیز به مناسبت شهادت آن یگانه بانوی بزرگوار بخشی از اشعاری که در وصف ایشان سروده شده را در این گزارش آورده ایم.   افضل الاعمال من گریه… بیشتر »

ویژگی همسر خوب چیست؟ بهترین زنان

نوشته شده توسطرحیمی 20ام بهمن, 1395
پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در توصیه ای زیبا به پسران جامعه برای انتخاب همسر می فرمایند:   بهترین زنان، زنی که دارای این ویژگی ها باشد:   1. آمادگی ( ذاتی و ارادی ) برای بارداری بسیار داشته باشد.   2. با محبت باشد.   3. با عفت و پاکدامن باشد.   4.… بیشتر »