« آموزش دین به سبک امام موسی صدرحضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا »

طایفه زنان نقابدار و مردان سیاه پوش در رژیم صهیونیستی

نوشته شده توسطرحیمی 11ام بهمن, 1394

شاید همه با دیدن زنان نقابدار به یاد خیابان های عربستان سعودی یا افغانستان بیفتند، اما جالب است بدانید که در رژیم صهیونیستی هم طائفه ای هست که زنان آن روبنده یا نقاب می بندند و مردان شان ضمن بلند کردن ریش، پالتوهای بلند سیاه به تن می کنند و کلاه سیاه بر سر می گذارند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زنان طائفه اصولگرای یهودی موسوم به “حریدیم” علاوه بر بستن روبند، لباس ویژه ای به نام “ورومکا” می پوشند.

مردان این طایفه تندروی مذهبی اعتقاد ویژه ای به بلند کردن ریش بدون تمیز و نظافت کردن آن دارند و پالتوهای بلند سیاه به تن می کنند و کلاه سیاه هم بر سر می گذارند.

زنان این طایفه اجازه صحبت کردن با تلفن همراه در خیابان ها یا ایستگاه های اتوبوس و مکان های عمومی را ندارند و در کل این طایفه صدای زن و کل بدن وی را جزء “عورت” وی حساب می کنند.

تعدادی از خاخام های این طایفه یهودی پوسترهایی را در خیابان ها و دیوارهای منازل و مغازه ها می چسبانند که در آنها افکار و عقاید خاص خود را ترویج می دهند و به عنوان مثال بر روی آنها خطاب به زنان نوشته شده است:"صورت تو عورت توست” و “نقاب تو عفاف توست"!!!
این طایفه تندرو تمامی اشکال تمدن و فناوری را بدعت می داند و ضمن تحریم هنر و موسیقی، ادبیات و فلسفه را علوم شیطانی می داند. ویژگی اصلی این طایفه افزایش جمعیت بالای آنهاست؛ چرا که حریدیمی ها اعتقادی به کنترل جمعیت ندارند.

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین


فرم در حال بارگذاری ...