« شاخه گلی که فراموشی می آوردعزت بى تو را نمیخواهیم »

چی شد طلبه شدم

نوشته شده توسطرحیمی 5ام اسفند, 1395

هزار بانوی طلبه خاطرات طلبه شدن خود را بازگو می‌کنند

خبرگزاری فارس: 80 هزار بانوی طلبه خاطرات طلبه شدن خود را بازگو می‌کنند

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران طرح «چی شد طلبه شدم» را با هدف بازگو کردن خاطرات طلاب خواهر در مورد نحوه آشنایی و ورود به حوزه‌های علمیه خواهران اجرا می‌کند.

 

محمدتقی جلیلی مدیر پایگاه‌های اینترنتی حوزه‌های علمیه خواهران با اعلام فراخوان این طرح «چی شد طلبه شدم» گفت:

طلاب شاغل به تحصیل و فارغ‌التحصیل، اساتید، مدیران مدارس علمیه و… از طریق شبکه اجتماعی کوثرنت و سامانه کوثربلاگ خاطرات خود را در مورد نحوه آشنایی با حوزه و ورود به حوزه‌‌های علمیه خواهران بازگو می‌کنند.

وی با اشاره به حضور فعال بانوان طلبه در فضای مجازی اظهار داشت: ‌با انجام این کار مجموعه‌ای از خاطرات در صفحه‌ها و سایت‌های زیرمجموعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران منتشر خواهد شد.

مدیر پایگاه‌های اینترنتی حوزه‌های علمیه خواهران اجرای این طرح را زمینه‌ای برای ایجاد نشاط و همفکری از طریق بازگو کردن خاطرات بانوان طلبه دانست و تصریح کرد: طرح «چی شد طلبه شدم» ایده‌های نابی در مورد نحوه جذب علاقه‌مندان به حوزه‌های علمیه خواهران ارائه خواهد کرد و به صورت ضمنی اطلاعاتی درباره  وضعیت حوزه‌های علمیه خواهران و فضای فکری و اخلاقی طلبگی منتشر خواهد کرد.

وی عنوان کرد: طرح «چی شد طلبه شدم» همزمان با پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شده است، حدود 80 هزار بانوی مرتبط با حوزه‌های علمیه خواهران به شبکه اجتماعی کوثرنت و سامانه کوثربلاگ دسترسی دارند و می‌توانند خاطرات خود را در قالب این طرح منتشر کنند.

جلیلی ابراز داشت: پیش‌بینی شده است بهترین خاطرات طلاب در مورد انگیزه و نحوه ورود به حوزه‌های علمیه خواهران با رصد وبلاگ‌ها و صفحه‌های شبکه اجتماعی کوثرنت انتخاب و در یک سایت جداگانه منتشر شود.

وی خاطرنشان کرد: با گذشت سه روز از اجرای طرح «چی شد طلبه شدم» این موج با استقبال بالای طلاب مواجه شده است و در این مدت نزدیک به 100 خاطره از طلاب سراسر کشور در شبکه کوثرنت منتشر شده است.

فارس

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(0)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(1)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
3.0 stars
(3.0)
نظر از: حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو] 

چه جالب؟!!!
ایده خوبیه
فقط از طریق شبکه کوثر نت نمیشه فراخوان بزارند که تعداد بیشتری از این طرح خبردار بشوند

1395/12/06 @ 15:41
پاسخ از: خادم المهدی [عضو] 

سلام منم با شما موافقم

1395/12/08 @ 08:22
نظر از: پشتیبانی کوثر بلاگ [عضو] 
3 stars

با سلام و احترام
ضمن تشكر مطلب شما در منتخب ها درج گرديد
موفق باشيد
———-
مقام معظم رهبري: 4/4/ 1387
فاطمه‏ ی زهرا (سلام اللَّه علیها) کلمةاللَّهِ پرمضمون و مانند یک دریای ژرف و عمیق است. هر چه فکر انسان، ذوق انسان، طبع ظریف صاحبان طبع در این زمینه کنکاش بیشتری کند، تدبر و تأمل بیشتری کند، گوهرهای بیشتری به دست خواهد آورد.

1395/12/06 @ 01:04


فرم در حال بارگذاری ...