« قربانی کردن مهمانان به حج رفته در عید قربانحکام عربستان سعودی بجای فرافکنی از امت اسلامی عذرخواهی کنند/ دنیای اسلام باید برای این مسئله فکر کند. »

آخرین تلاوت محسن حاجی حسنی در حلقه قرآنی مسجد‌الحرام+دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 5ام مهر, 1394

 

محسن حاجی حسنی کارگر قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرآن مالزی است که در جریان فاجعه منا جان به جان آفرین تسلیم کرد و در این گزارش آخرین تلاوت وی در حلقه قرآنی مسجد‌الحرام تقدیم می‌شود.

دانلود آخرین تلاوت محسن حاجی حسنی در حلقه قرآنی مسجد‌الحرام

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس محسن حاجی حسنی کارگر قاری بین‌الملی قرآن کریم در جریان فاجعه منا جان به جان آفرین تسلیم کرد و جامعه قرآنی طی روز‌های اخیر عزادار حاجی حسنی و باوی دو نفر از اعضای کاروان نور هستند.

در این گزارش فیلم تلاوت حاجی حسنی درحلقه قرآنی مسجد‌الحرام که چند شب قبل از وفات اجرا شده تقدیم می‌شود.

دانلود


منبع: خبرگزاری فارس

 

نظر از: فانوس [عضو] 

تسليت بمناسبت حادثه ناگوار منا و اعلام همدردي با بازماندگان باکمال تأثر و تأسف، در ایام باعظمت حج ابراهیمی امسال، شاهدحادثه غمبار منا بودیم که به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از زائران بیت‌الله الحرام منجر شد و امت اسلام را عزادار نمود.
پشتيباني فانوس ضمن تسليت به محضر حضرت ولی‌عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف)، امت اسلامی و خانواده‌های قربانیان، برای جان‌باختگان غفران و رحمت واسعه الهی، برای بازماندگان صبر و اجر، و برای مجروحان شفای عاجل را دارد.

1394/07/05 @ 17:31


فرم در حال بارگذاری ...