« امید بخش ترین آیه قرآن کریم کدام است؟چرا شیخ انصاری درس خود را تعطیل کرد؟ »

ارزشی فراتر از سیمرغ جشنواره

نوشته شده توسطرحیمی 23ام بهمن, 1395

حجاب دختر سید محمود رضوی

حجاب دختر سید محمود رضوی، هنرمند متعهد کشور مان ارزشی فراتر از سیمرغ جشنواره داشت روایتی مستند از سبک زندگی اسلامی بدون هراس از فضای موجود بر جشنواره در میان شلوغی رفت وآمد های غریبه های فرهنگ ایرانی اسلامی حس خوبی را به جامعه هنری افسرده ؛ هدیه کرد .

جشنواره فجر35 با تمام فراز و فرود و انتقادها به پایان رسید تمام سیمرغ ها نیز به پرواز در آمد . انتقادهای بسیاری از اهالی سینما به داوری و هیات داوران در انتخاب بهترین ها در بخش های مختلف بود. حتی این اعتراض ها نیز به برنامه های رسانه ملی نیز کشیده شد .

دربرنامه هفت که از  شبکه 3 پخش می شود با حضور مسعود فراستی و تعدادی از میهمانان  این برنامه انتقادهای زیادی از برگزاری این جشنواره شد. نداشتن حس امید و انگیزه برای کار در عرصه سینما وکارهای هنری و نوع  داوری جشنواره از مهم ترین این انتقاده به شمار میرفت.

حجاب دختر سید محمود رضوی

 

داشتن امید برای رسیدن به اهداف بزرگتر نیازی ضروری در هر عرصه ای است ، بخصوص در عرصه هنری در سینما و تلویزیون  امید و انگیزه ، محرکی است قوی که به خلق آثاری زیبا منتهی خواهد شد.

 

با وجود تمام این انتقادها در موقع مراسم و پخش سیمرغ ها ،شاهد صحنه جالب از یکی از تهیه کنندگان موفق در این جشنواره  بودیم سید محمود رضوی که یکی از تهیه کنندگان متعهد ، موفق و با تجربه در عرصه تلویزیون و سینما است که آثار زیبایی از جمله سیانور، دهلیز و معراجی ها و چندین اثر دیگر را در کارنامه خود دارد در موقع دریافت سیمرغ بهترین فیلم میهمان کوچکی نیز همراه خود روی جایگاه داشت دخترخردسال و باحجاب ایشان همراه با چادر در میان انبوهی از بهترین هنرمندان حضور پیدا کرد.

حجاب دختر سید محمود رضوی هنرمند متعهد کشور مان ارزشی فراتر از سیمرغ جشنواره داشت روایتی مستند از سبک زندگی اسلامی بدون هراس از فضای موجود بر جشنواره در میان شلوغی رفت وآمد های غریبه های فرهنگ ایرانی اسلامی حس خوبی را به جامعه هنری افسرده ؛ هدیه کرد .

تلنگری بسیار زیبا در بین اهالی سینما زده شد هنرمندان و میهمانان حاضر در این مراسم شاید گفت بهترین تصویر را در این مراسم را مشاهده نمودند صحنه ای که نشان از نداشتن ترس از فضای سنگین بر این عرصه دارد حسی که نشان از اعتقاد و ایمان و داشتن حجاب و معتقد بودن به تمام معیارهای اسلامی منافاتی با حضور در این مراسمات و عرصه نداشته و ندارد البته که معاندان برای برخورد با اصل مساله حجاب میخواهند کسانی که داری حجاب هستند را به حاشیه بکشانند.

حضور در این جشنواره با  حجاب مناسب و با پوشش مناسب می تواند دارای نمود زیباتری از این جشنواره در بین عموم مردم داشته باشد.

به امید اینکه شاهد صحنه های زیباتردیگری از حضور هنرمندان با حجاب های مناسبتر در این جشنواره در سالهای بعدی باشیم.

حوزه/ عباس زارعی از طلاب حوزه علمیه قم

نظر از:  

سلام دوست عزیزم

چقدر ذوق کردیم و افتخار کردیم هر بار که به روی سن می رفتند به خود می بالیدم انگار خودم جایزه میگرفتم
خسته نباشی آقای رضوی

1395/11/23 @ 19:50


فرم در حال بارگذاری ...