« کلیپ های صوتی و جذاب حاج مهدی سلحشوراسب لاغر میان به کار آید . »

اطلاعیه ( دعوت به همکاری )

نوشته شده توسطرحیمی 22ام مهر, 1391

 

بسمه تعالی

     از آنجا که مهمترین رسالت حوزه های علمیه حفظ ، ترویج و اشاعه فرهنگ اسلام و معارف والای آن است ، لذا فعالیت های فرهنگی در کنار امور آموزشی، امری بس مهم است و در واقع آموزش در حوزه های علمیه ، مقدمه فعالیت های فرهنگی طلاب در جامعه است.

     یکی از اقدامات فرهنگی حوزه علمیه محدثه، چاپ نشریه ای با نام«ظهور» است که اعتلا و فراگیری پیام آن در شهرمان- به عنوان پیام حوزه علمیه محدثه- نیازمند همکاری مجدانه و قلبی طلاب و دوستان عزیز می باشد.همچنین وبلاگ و سایت مدرسه علمیه محدثه از دیگر زمینه های فرهنگی است که بازدهی مطلوب آن ، نیازمند همکاری طلاب مدرسه محدثه است.

     معهذا ازتمامی دوستان عزیزی که عشق به ترویج معارف در قالب نشریه،سایت و وبلاگ و از زبان حوزه محدثه دارند،دعوت به همکاری می شود تا با به کار بستن ذوق ادبی و توان علمی خود در این مسیر، در شکوفایی و اعتلای امور فرهنگی و ترویجی و انتقال پیام حوزه سهمی داشته باشند.

     مستدعی است دوستانی که خواهان همکاری هستند،نکته های زیر را در تنظیم و ارائه مطالب خود رعایت نمایند:

1. مطالب ترجیحاً به قلم خود نویسندگان باشد و سعی شود کمتر از مطالب اقتباسی استفاده شود.

2. موضوع مطالب آزاد است و بستگی به ذوق و سلیقه طلاب دارد و از آنجا که تنوع در تنظیم مطالب نشریه،سایت و وبلاگ اهمیت دارد، ارائه مطالبی با موضوعات متنوع همچون اخلاقی، تاریخی،علمی، اجتماعی و هنری و ادبی و در قالبهای مقاله ،گزارش ،مصاحبه ،خبر و دلنوشته مطلوب است (به منظور تنوع بخشیدن ، ارائه مطالبی در زمینه هایی چون شعر، داستان، دانستنیهای پزشکی، و …. مورداستقبال قرار می گیرد.)

3. لازم است مطالب با خط و خوانا ،ذکر نام و نام خانوادگی و پایه و همچنین مشخصات دقیق منبع و نویسنده آن (در مطالب اقتباسی) ارائه شوند. در صورت عدم رعایت شرایط، مطالب ناقص محسوب شده و چاپ نخواهند شد و یا در سایت و وبلاگ قرار داده نخواهند شد.

4. دوستان می توانند دل نوشته ها و مطالب تنظیمی را به معاونت پژوهشی تحویل دهند.

5. از آنجایی که یکی از صفحات نشریه به اخبار حوزه اختصاص می یابد،لذا نیاز به سرویس خبری ایجاب می کند که دوستان علاقمند به همکاری، مساعدت خود را به معاونت پژوهشی اعلام نمایند.طلبه عزیزی که این مسئولیت را تقبل می نماید،به عنوان سرویس خبری نشریه موظف است اخبار وقایع هر ماه حوزه را همراه با عکس های مربوطه شرح و تنظیم و به معاونت پژوهشی ارائه نماید.

6.دوستان در مطالب، مناسبت های فرهنگی و مذهبی ماه جاری و آینده را مد نظر قرار دهند.

7. جهت هماهنگی با شماره تلفن 09168706781  تماس حاصل نمایند.

8. در ضمن سامانه پیامک مدرسه به شماره 30005399008800 ،آماده دریافت نظرات و پیشنهادات طلاب عزیز می باشد.

     در پایان توفیق همه دوستان در راه خدمت در پایگاه صاحب العصر و الزمان را از خداوند منان مسألت می نمایم .

                                                                                  رقیه رحیمی

 

نظر از: پشتیبانی 2 کوثر بلاگ [عضو] 

با سلام. از ایمیل سازمانی برای مدرسه استفاده کنید. اگر ندارید مدیریت مدرسه نامه بزنند به دفتر فناوری اطلاعات و درخواست کنند. یاعلی

1391/07/23 @ 09:09


فرم در حال بارگذاری ...