« سه اثر نفاقانتشار اسامی 60 عنصر خطرناک باقیماندۀ منافقین در کمپ آمریکایی »

ثبت فاجعه منا در تاریخ جنایت بار آل سعود

نوشته شده توسطرحیمی 15ام شهریور, 1395
 
  حجت الاسلام لطیف صادقی مازندران

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، جان باختن حجاج بیت الله الحرام در فاجعه منا را مظلومانه خواند و گفت: این فاجعه انسانی در تاریخ ذلت بار آل سعود به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران به سالروز فاجعه تلخ منا اشاره کرد و با بیان این که این فاجعه انسانی لکه ننگی بر پیشانی آل سعود ماند، افزود: متأسفانه به دلیل بی تدبیری آل سعود حجاج 24 کشور دنیا جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: این اتفاق یکی از تلخ ترین و بی سابقه ترین فجایعی بود که در حق مسلمانان به دلیل سوء مدیریت و بی کفایتی دولت عربستان اتفاق افتاد و لک ننگ آن هیچ وقت از دامن آل سعود پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام صادقی، این واقعه غمبار را نشان دهنده ماهیت پلید رژیم آل سعود دانست و افزود: با توجه به جنایت های متعدد این رژیم جنایت کار امروز لعن و نفرین امت اسلام بر آل سعود فراگیر شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، جان باختن حجاج بیت الله الحرام را مظلومانه خواند و با بیان این که این فاجعه انسانی در تاریخ ذلت بار آل سعود به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه علی رغم وقوع چنین حادثه بزرگی، این رژیم سفاک کوچکترین واکنشی نسبت به این جنایت آشکار نشان نداد.

وی با بیان این که آل سعود دست نشانده آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد:

این رژیم مفسد و خبیث، مهره آمریکایی ها به منظور تحقق اهداف شوم صهیونیستی آمریکایی است و دستان آنها آلوده به خون های هزاران انسان بی گناه آلوده است.

وی با اشاره به حملات و جنایات عربستان در کشور یمن، گفت:

مردم یمن تحت سخت ترین جنایات قرار دارند و آل سعود از هر اقدام ضد انسانی بهره گیری می کند و جای تعجب است که کشوری که خود را خادم الحرمین می داند دست به چنین اقداماتی زده و مسلمانان برا می کشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امت اسلامی نباید در برابر جنایت‌های آل سعود سکوت کنند، تصریح کرد: امروز دستان پلید آل سعود به خون های پاک هزاران انسان بی گناه در کشورهای مختلف اسلامی آلوده است.

وی، موضع گیری مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب را در این باره بسیار تاثیر گذار و مهم عنوان کرد و گفت: انتظار می رود مقامات دولتی کشورمان نیز در خصوص احقاق حق شهدای منا پیگیری جدی داشته باشند که البته تا کنون نیز این چنین بوده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، دولت عربستان را مروج وهابیت، تکفیر، تفرقه و تروریسم دانست و افزود: همانطوری که بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در سال ۶۶ به مناسبت شهادت زائران ایرانی بدست آل سعود فرمودند اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانى که به ما بدى کردند بگذریم، نمى توانیم از جنایات آل سعود بگذریم.


فرم در حال بارگذاری ...