« مداحی با صدای حاج عماد مغنیه +فیلمقصاص خون عماد برچیدن بنیان رژیم صهیونیستی است »

انتقاد مرضیه برومند از مسیح علی‌نژاد/ این خانم "وزوزی" از جان زنان ما چه می‌خواهد؟

نوشته شده توسطرحیمی 26ام بهمن, 1396
 

مرضیه برومند در یکی از برنامه های اینترنتی به انتقاد از افرادی پرداخت که در خارج از کشور برای زنان ایرانی راهکار ارائه می‌دهند.

انتقاد مرضیه برومند به مسیح علی‌نژاد/ این خانم مرضیه برومند، کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر در یکی از برنامه‌های اینترنتی در خصوص زوایای پنهان حوزه فرهنگ، سینما، هنر و ادبیات به گفت‌وگو پرداخت.

برومند در این گفت‌وگو به انتقاد از زنانی از جمله “مسیح علی‌نژاد” پرداخت که در خارج از کشور در برنامه‌های تلویزیونی چیزهایی را تبلیغ می‌کنند که نه تنها راهگشا نخواهد بود بلکه وضع را بدتر خواهد کرد.

مرضیه برومند در این گفت‌وگو درباره فعالیت برخی گروه‌ها در خارج از کشور در رابطه با زنان گفت: “برخی از این‌ها را که من می‌بینم حالم بد می‌شود. مثلا یک خانم اسمش رو نبرم، خانم مو وزوزی، بد ریخت، بد دهن هست که من می‌بینم چندشم می‌شود. این چه چیزی است که از خانم‌های ما می‌خواهد؟

چهارشنبه‌ها سفید بپوشند بیایند بیرون که چه کار کنند؟!

خود ما هم که قبل از انقلاب حجاب به این معنا را نداشتیم، همیشه یک‌سری مسائل را رعایت می‌کردیم و می‌دانستیم که در یک جامعه شرقی و اسلامی زندگی می‌کنیم. اصلا قبل از اسلام هم ما پوشش داشتیم. اما اینکه ما بخواهیم هتاکی کنیم اصلا درست نیست".

 در ادامه می توانید ویدئویی از این گفت‌وگو را مشاهده کنید.

دانلود

باشگاه خبرنگاران

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: مستاجر خدا:) [عضو] 
5 stars

سلام خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید
http://blogroga.kowsarblog.ir/
یا علی(علیه السلام)

1396/11/26 @ 22:55


فرم در حال بارگذاری ...