« شورای عالی فضای مجازی عزیزم کجایی؟حکم بازی با آلات قمار در کامپیوتر »

انقلابی بودن سیره همه انبیاء علیهم السلام

نوشته شده توسطرحیمی 19ام فروردین, 1395

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم  ما باید انقلابی بودن را از خودمان شروع کنیم، مردم از ما انتظار دارند.

  حجت الاسلام صبوحی چهارشنبه شب در نشست نماینده طلاب و فضلای استان اصفهان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه رهبری فرمود، اگر بخواهیم نظام اسلامی انقلابی بماند باید حوزه انقلابی بماند، گفت: باید با فکر و تدبیر و برنامه‌ریزی حکمت آمیز با خطر کمرنگ شدن انقلاب در حوزه برخورد کنیم.

وی وجود اتاق فکر در حوزه را بسیار مهم دانست و افزود: باید یک اتاق فکر در مجمع نمایندگان داشته باشیم تا زمینه‌های مختلف خصوصاً بیانات رهبری و بحث انقلابی بودن حوزه را بررسی کند و شاخصه انقلابی بودن را تعریف نماید.

نماینده طلاب و فضلای استان اصفهان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان کرد: نمایندگان شهرستان‌ها علاوه بر تشکیل جلسات عمومی، باید با اساتید و طلابی که به‌گونه‌ای خود را از انقلاب کنار کشیده‌اند، جلساتی داشته باشند و مسائل را بهتر تبیین کنند.

وی ابراز داشت: نباید به صورت جزیره‌ای برخورد کرد و به این صورت نباشد که هر مدرسه‌ای یک برنامه جدا داشته باشد.

حجت الاسلام صبوحی با بیان اینکه انقلابی بودن سیره همه انبیا است، گفت: ما باید انقلابی بودن را از خودمان شروع کنیم، مردم از ما انتظار ندارند به عنوان یک انقلابی به دنبال تجملات باشیم و دروغ و توهین بگوییم.

وی با اشاره به اینکه حوزه باید از برخوردهای جناحی و باندی فاصله بگیرد، عنوان کرد: اگر برخورد ما در حد حزب و جناح باشد برد ما در جامعه کاهش خواهد یافت.

نماینده طلاب و فضلای استان اصفهان تأکید کرد: حوزه باید مستقل بوده و فراتر از همه جناح‌ها باشد و همه را با میزان دین و ولایت‌فقیه نقد کند.

منبع:خبرگزاری «حوزه»


فرم در حال بارگذاری ...