« حرف ها را به صرف شنیدن، منتشر نکنیم /زبان شیرین موجب جلب عشق و محبت می کند.حضرت عيسى(علیه السلام) به حال این افراد غبطه می خورد. »

اهتمام به اقتصاد مقاومتی، ریشه دینی و قرآنی دارد

نوشته شده توسطرحیمی 9ام فروردین, 1395

حجت الاسلام مجید حبیبیان - اقتصاددان عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد:

اهتمام به اقتصاد مقاومتی و تلاش برای اجرایی کردن آن ریشه دینی و قرآنی دارد.

 حجت الاسلام و المسلمین مجید حبیبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید دیگری است بر لزوم عمل کردن به شعارها و وعده ها ابراز داشت: بر اساس آموزه های دینی و به ویژه آیات نورانی قرآن مجید ، جامعه اسلامی باید از درون قوی و قدرتمند شده و بکارگیری هر آن چه در استطاعتش قرار دارد را در دستور کار جدی خود بگذارد.

وی افزود: یکی از مهم ترین الزامات قدرتمند شدن ناظر به مساله اقتصاد است که اگر این امر محقق شود ، اقتدار نظام و جامعه اسلامی باعث هراس و سردرگمی دشمنان خواهد شد.

این کارشناس مسایل اقتصادی با تاکید بر این که همدلی ملی و عزم جدی برای اجرای اقتصاد مقاومتی بیش از هر زمان دیگری نیاز است، خاطرنشان کرد: برای این که فرمایش مقام معظم رهبری را عملی کنیم گذشته از همدلی ملی، نیازمند مجاهدت و اقدام عملی هستیم و این که بدانیم هیچ موفقیتی برای فرد و جامعه، بدون تلاش و کوشش میسر نمی شود.

وی گفت: البته باید توجه داشت که قبل از عمل و اقدام، نیاز به درک صحیح و مشترک از اقتصاد مقاومتی داریم؛ چرا که این امر از جمله لوازمی است که زمینه تحقق اهداف بلند اقتصادی را در کشور فراهم می کند.


فرم در حال بارگذاری ...