« "ایام فاطمیه" احیای غدیر و عدم بازگشت به دوران جاهلیت استاندوه و حسرت دائم »

اگر این سه ویژگی حضرت زهرا سلام الله علیها در ما بود اکنون طلاقی نبود + فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 19ام بهمن, 1396

 

حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به آخرین وصیت‌های حضرت زهرا سلام الله علیها در بستر شهادت اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها درشب آخر شهادت خود به حضرت علی سه مطلب از زندگی خودشان فرمودند که اگر امروزه این سه نکته در زندگی‌ها رعایت می‌شد، اثری از طلاق نبود.
اگر این سه ویژگی حضرت زهرا(س) در ما بود اکنون طلاقی نبود + فیلمحجت‌الاسلام رفیعی در بیاناتی با اشاره به برخی ویژگی‌های حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: اگر خطبه فدکیه و حضرت زهرا سلام الله علیها   نبود امروز اثری از اسلام و شیعه نبود، در حقیقت تمام عظمت امروز شیعه از تلاش های حضرت زهرا سلام الله علیها است.
 
وی با اشاره به آخرین وصیت‌های حضرت زهرا سلام الله علیها در بستر شهادت اظهار کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها در شب آخر شهادت خود به حضرت علی سه مطلب از زندگی خودشان فرمودند که اگر امروزه این سه نکته در زندگی‌ها رعایت می‌شد، اثری از طلاق نبود و بسیاری از معضلات اجتماعی در سطح خانواده ها به وجود نمی‌آمد.
 
حجت‌الاسلام رفیعی تصریح کرد:
حضرت زهرا سلام الله علیها به شوهر خود فرمودند یاعلی من در زندگی به تو خیانت نکردم، به تو دروغ نگفتم وهمیشه با تو همراه بودم  و مخالفتی با حرف تو نکرده‌ام.
 
این کارشناس دینی افزود:
به عبارتی حضرت زهرا سلام الله علیها بر سه محور
 
«امانت» «صداقت» «اطاعت»
 
در زندگی تاکید کردند که اگر فقط این سه مطلب در زندگی های جوانان امروز  رعایت می شد، طلاقی وجود نداشت. 
 
فیلم سخنرانی را در ادامه ببینید. 


فرم در حال بارگذاری ...