« دادگاه آمریکایی حکم غارت برج بنیاد علوی را صادر کرد۲۸۴ سال جنایات آل‌سعود علیه مسلمانان »

بازخوانی «چهره نفاق» در کلام رهبر معظم انقلاب + فیلم

نوشته شده توسطرحیمی 9ام تیر, 1396

 

پاسداشت شهدای هفتم تیر

امام خامنه ای

شما می‌بینید همان کسانی که این جنایت را مرتکب شده‌اند و جنایات دیگر که گفته می‌شود حدود ۱۷ هزار شهید ترور در این چند سال در کشور بودند؛ همان‌هایی که این جنایات عظیم و تکان‌دهنده را مرتکب شدند، رفتند در آغوش غربی‌ها و از سوی آنها استقبال شدند.

مقام معظم رهبری در دیدار خانواده شهدای هفتم تیر که در تیرماه سال 93 به نکاتی درباره چهره نفاق و کفر اشاره کردند که آن را مورد بازخوانی قرار می‌دهیم. 

«چون منطق، منطق قوی‌ای است در این طرف؛ در طرف مقابل احساس ضعف منطق آنها را می‌کشاند به کارهای خشن؛ به اینطور جنایات. بعد از آنی هم که این جنایت اتفاق می‌افتد، باز عرصه رسواییِ مدعیان حقوق بشر بیشتر آشکار می‌شود. 

شما می‌بینید همان کسانی که این جنایت را مرتکب شده‌اند و جنایات دیگر که گفته می‌شود حدود 17 هزار شهید ترور در این چند سال در کشور بودند؛ همان‌هایی که این جنایات عظیم و تکان‌دهنده را مرتکب شدند، رفتند در آغوش غربی‌ها و از سوی آنها استقبال شدند؛‌ امروز هم به پارلمان‌های غربی می‌روند، در آمریکا، در اروپا، در مراکز دولتی این‌ها و در مراکز سیاسی اینها حضور پیدا می‌کنند و از طرف آنها استقبال می‌شوند؛ این نشان‌دهنده حقیقت ادعای دشمنان جمهوری اسلامی است. 

امروز شما ملاحظه می‌کنید در منطقه ما، دشمنان مسائل جنگ‌های داخلی میان ملت‌ها را عمده کرده‌اند و روی آن دارند سرمایه‌گذاری می‌کنند. ملت‌ها را از درون خودشان به جان یکدیگر می‌اندازند با عناوین گوناگون، عناوین قومی و مذهبی. امروز آنچه در تبلیغات دشمن دیده می‌شود، به طور وضوح نشان می‌دهد که آنها چشم امید به جنگ شیعه و سنی دوخته‌اند؛ چه در عراق و چه در بقیه نقاط اسلام. در عراق دنباله‌ها و تفاله‌های رژیم صدام به همراه یک مشت انسان‌های غافل و جاهل و دور از فهم و بصیرت و معنویت، دست به این جنایاتی می‌زنند که می‌شنوید و مشاهده می‌کنید و اسم این را دشمنان مسأله جنگ شیعه و سنی می‌گذارند. امروز جنگ شیعه و سنی وجود ندارد، جنگ تروریست با مخالفین تروریسم است. جنگ دلبستگان به اهداف آمریکا و غرب، با طرفداران استقلال ملت‌هاست.»

تسنيم


فرم در حال بارگذاری ...