« جایگاه ازدواج در قرآناحساس ضعف موجب تشویق دشمن به حمله خواهد شد. »

برگزاری دوره تخصصی با رویکرد کوثرنت و کوثر بلاگ

نوشته شده توسطرحیمی 16ام اسفند, 1395

کلاس آموزشی و کارگاه عملی آشنایی تخصصی با کوثرنت و کوثربلاگ در تاریخ شنبه 14 اسفند در استان لرستان(شهر خرم آباد)
برگزار شد.

در این دوره که با شرکت حدود 20 نفر از طلاب از شهرهای استان تشکیل شد، جناب آقای جلیلی پس از معرفی و تعریف پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی به بایسته های وبلاگ نویسی و ذکر ویژگیهای پستهای مفید و موثر پرداختند.بیان لوازم کسب مهارت نویسندگی در فضای مجازی ، ظرفیت ها و ضرورت های حضور طلاب در فضای مجازی از دیگر سرفصل های مطرح شده در کلاس بود که استاد به طور مفصل به آن پرداختند.

همچنین در کلاس وبلاگ نویسی که با حضور جناب آقای کیانی برگزار شد برخی از آفت های وبلاگ نوسی مطرح شد و روشهای بهینه سازی مطالب و تصاویر برای موتورهای جستجوگر شرح داده شد.

روشهای تهیه محتوا به منظور تولیدی بودن محتوا، نحوه انتخاب عنوانهای جذاب و مناسب و کلیدواژه ها از دیگر مباحث مطرح شده در کلاس توسط آقای کیانی بود.

بخش نهایی کلاس به برگزاری کارگاه اختصاص یافت.در طول کارگاه طلاب مشکلات فنی موجود در نرم افزارها و سامانه های کوثرنت و کوثربلاگ را با جناب آقای شاکر(عضو محترم تیم فنی کوثرنت) مطرح نمودند.در این کارگاه و با نظارت جناب آقای کیانی برخی از طلاب وبلاگهای گروهی تشکیل دادند تا با همکاری یکدیگر و به صورت منسجم تر به تبلیغ در فضای مجازی بپردازند.

ارزیابی نهایی دوره حاکی از رضایت بالای طلاب از دوره و دریافت پاسخ بسیاری از سوالات آنها داشت.
برای اساتید عزیزمان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم.


فرم در حال بارگذاری ...