« بیاکه بی تو چه سرد است فصل ایمانمبصیرت در فضای مجازی(10) »

بصیرت در فضای مجازی(11)

نوشته شده توسطرحیمی 9ام دی, 1395

ساکن قلعه های خیالی نباش!

تمام امکانات و پیشرفتها جهت راحتی انسان اختراع و ایجاد شده اند.فضای سایبر هم جزیی از امکانات پیشرفته نسل حاضر است .این فضا اکنون ابزار قدرتمند دشمن برای نابودی ارزشها و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی است گر چه در آغاز شاید چنین هدفی در پس طراحی آن نبوده است.

“خانواده” مهم ترین نهادی است که دشمن در پی نابودی آن است تا در پی آن زنان و مردان را فارغ از مسئولیتهای زندگی مشترک سرگرم لودگی و هوسرانی کند.لذا مراقب باشیم غرق شدن در این دریای بی انتها ما را از مسئولیتهای خانوادگی غافل نکند.زنان و ودختران ما به هوش باشند که پرداختن به “پو” آنها را از پوهای حقیقی باز ندارد.جوانان ما به هوش باشند ساختن برج و باروهای موهوم ، آنها را از ساختن خانه ای محقر و باصفا در فضای حقیقی بازندارد.

بخشی از بیانات رهبری درباره اهمیت خانواده:

اگر جامعه ای خانواده نداشته باشد یا خانواده در آن متزلزل باشد، انسان در بهترین پرورشگاه های خود هم پرورش پیدا نمی کند. جوامعی که در آن، خانواده سست و بی نیاز است یا خانواده اصلاً تشکیل نمی شود یا کم تشکیل می شود، یا اگر تشکیل می شود، متزلزل و در معرض فنا و نابودی است، در این جوامع، مشکلات روانی و عصبی، بسیار بیشتر از آن جوامعی است که در آنها خانواده هایی مستقر است و زن و مرد به یک نقطه و کانونی متصل هستند.

مطلب از : رقیه رحیمی


فرم در حال بارگذاری ...