« شرط ظهور یا نشانه ظهور؟!مناجات شعبانیه + پاورپوینت صوتی »

بیانیۀ جمعی از سخنرانان مطرح کشور در پی هتک حرمت مقام امام رضا علیه السلام

نوشته شده توسطرحیمی 8ام اردیبهشت, 1396

شاگردان امام صادق (علیه السلام) معتقدند همانطور که دفاع از قبور و حرم مطهر اهل بیت (علیهم السلام) در برابر متجاوزینی که قصد تخریب آن اماکن مقدس را دارند واجب است و عده ایی توفیق ملقب شدن به مدافعان حرم را پیدا نمودند دفاع از ساحت منور و مطهر شخصیت اهل بیت عصمت و طهارت و جلوگیری از تخریب ارزشها و قداست مقام منیع و رفیع آنان نیز امری لازم و ضروری است.

روز گذشته در برنامه های تبلیغاتی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، مجری حاضر در برنامه متنی را با ادبیاتی سخیف خطاب به حضرت امام رضا علیه السلام قرائت کرد که موجب خشم جامعۀ مذهبی و هیئتی کشور شد.

در پی این اقدام سخیف، جمعی از سخنرانان مطرح کشور بیانیه ای را منتشر کردند که در ادامه می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا للّه و انّا الیه راجعون

در دورانی که هجمه های همه جانبه حریم آل الله را از هر جهت نشانه رفته است و از یک سو وهابیت خبیث با حمایتهای محیر العقول از سلفی های تکفیری، حریم مطهر حرم اهل بیت عصمت و طهارت را آماج حملات ددمنشانه خود برای تخریب قبور مطهر آنان قرار داده اند ، از سویی دیگر در طراحی های پیچیده و نرم تخریب شخصیت والامقام و افکار بلند آن أئمه هدی را هدف قرار داده اند .اقدام وقیحانه اخیر در فضای انتخاباتی کشور توسط یکی از هواداران یکی از نامزدهای انتخاباتی در جسارت به ساحت مقدس و منور حضرت ثامن الأئمه علی بن موسی الرضا علیه افضل صلوات المصلین موجب جریحه دار شدن قلوب شیفتگان و محبین آن امام همام گردید .

شاگردان امام صادق (علیه السلام) معتقدند همانطور که دفاع از قبور و حرم مطهر اهل بیت (علیهم السلام) در برابر متجاوزینی که قصد تخریب آن اماکن مقدس را دارند واجب است و عده ایی توفیق ملقب شدن به مدافعان حرم را پیدا نمودند دفاع از ساحت منور و مطهر شخصیت اهل بیت عصمت و طهارت و جلوگیری از تخریب ارزشها و قداست مقام منیع و رفیع آنان نیز امری لازم و ضروری است لذا ضمن انزجار از حرکت سخیف و نابخردانه اخیر در جسارت به محضر مبارک امام هشتم حضرت رضا (علیه السلام) فارغ از هر گونه جناح بندی سیاسی از همه کاندیداهای محترم می خواهیم که با دقت در رفتار و گفتار هواداران خود به آنان در جهت حفظ حرمتها و رعایت خطوط قرمز در مباحث اعتقادی و ولایی تذکرات لازم را بدهند و اجازه ندهند برای به قدرت رسیدن چند صباحی در دنیای فانی آخرت خود را به ثمن بخس بفروشند وچنانچه این امر تکرار و یا ادامه یابد جامعه وعاظ و خطباء سکوت نخواهند داشت.


والسّلام علی من تبع الهدی

۱- العبدمرتضی ادیب یزدی
۲- العبداحسان بی آزار تهرانی
۳- العبد عبد الامیر پشتکوهی
۴-العبد مسعود تاج لنگرودی
۵-الاحقر سید مهدی حائری زاده
۶-الاحقر سید علیرضا حسینی همدانی
۷-العبد محمد دغانلو
۸-العبد محمود ریاضت
۹-الاحقر سید عبد الحمید شهاب
۱۰-الاحقر سید مرتضی شجاعی
۱۱-الاحقرسید مهدی شجاعی
۱۲-الاحقر سید رضا عمادی
۱۳-العبد میثم علی پناه
۱۴-العبد منصور عین علی
۱۵-العبد مصطفی کرمی
۱۶-الاحقر سید عباس موسوی مطلق
۱۷-العبد محمود معرفت تبریزی

وارث

توهین به امام رضا علیه السلام توسط مجری هتاک برنامه ستاد روحانی در ایلام+ فیلم

توهین به مقدسات شیعیان به بهانه‎های سیاسی و انتخاباتی در جریان افتتاح ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام از جمله موضوعاتی بود که دیروز واکنش‎های بسیاری را به دنبال داشت.
 
افتتاح ستاد انتخاباتی روحانی در ایلام دیروز بهانه‎ای شد برای هتک حرمت به امام هشتم شیعیان علیه السلام . در همین راستا مجری این برنامه زبان به سخنانی وهن‎آمیز گشود و متاسفانه با توهین به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام سعی کرد توجه مخاطبان را جهت رای دادن به حسن روحانی جلب نماید. فیلم کامل این سیاسی‎کاری مفتضحانه و سلمان رشدی مآبانه به شرح زیر است:

گفتنی است که این سخنان موهون با واکنش اکثریت قریب به اتفاق دینداران مواجهه شده که در ادامه به برخی از آن‎ها اشاره می‎کنیم؛ البته این انتظار کاملاً واقع‌بینانه  در بین بسیاری از دینداران وجود دارد که قوه قضائیه نیز هر چه زودتر نسبت به این مسئله اقدام نماید.

نماینده ولی فقیه ایلام: اصلاح طلبان همواره پیشینه سیاه و ظلمانی در هتاکی و اهانت به ارزش های دینی بویژه ساحت حضرات ائمه معصومین دارند.

 
حضرت آیت الله لطفی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به هتاکی مجری اصلاح طلبان در ستاد انتخاباتی نامزد خاص اظهار داشت: این هتاکی آغاز فتنه جدید در استان ایلام است.

 
وی افزود: اصلاح طلبان همواره پیشینه سیاه و ظلمانی در هتاکی و اهانت به ارزش های دینی بویژه ساحت حضرات ائمه معصومین دارند.
 
 امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: اینها در چهار سال دوره ریاست جمهوری با اعتراض های شدید مواجه و عدم تحقق وعده ها و روی زمین ماندن آنها و معضل بیکاری و رکود اقتصادی نیز مزید بر علت شده است.
 
 وی بیان داشت: کارنامه اصلاح طلبان و تجربه نشان می دهد که هر موقع امیدی برای پیروزی ندارند نقاب از صورت برداشته و دست به توهین به ارزش ها و باورهای دینی مردم بزرگ ایران اسلامی می زنند که فتنه ۸۸ نمونه و اوج توهین آنها بود.
 
نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: دستگاه قضائی با ورود به این مساله باید این فرد هتاک و فاسد را دستگیر و به اشد مجازات برسانند.
 
 وی در پایان ابراز کرد: فردا در خطبه های نماز جمعه بطور مفصل راجع به این قضیه که در اتاق فکر  مدیران استان برنامه ریزی شده صحبت خواهم کرد.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از  ايلام بيدار ، ائمه جمعه استان ایلام نسبت به هتاکی که در جریان افتتاح ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ایلام  به ساحت مقدس امام رضا صورت گرفت واکنش نشان دادند.
 
دره شهر
 
سکوت برخی در مقابل این توهین تاسف بار است
 
حجت الاسلام “محمدجواد قنبر بیگی” امام جمعه دره شهر با صدور بیانیه ای اظهار کرد :بدون شک در طول تاریخ جایګاه ائمه اطهار علیه السلام در بین شیعیان، محبان، اهل سنت و جماعت، یهودیان، مسیحیان، صائبین دهریها قابل احترام بوده است.
 
حال چه شده در استان سراسر شیعه اثنی عشری ایلام کسی به خود اجازه می دهد به ساحت مقدس امام هشتم علیه السلام بعنوان ولی نعمت ملت ایران اینګونه توهین کند و در کمال ناباوری هیچکسی بجز پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی به این مسئله واکنشی محسوسی نشان نداده است.
چرا به بهانه رقابتهای انتخاباتی و ترس از رقیب اینچنین بی مهابا به انسان کامل جسارت می کنید؟
 
 چګونه به خودتان اجازه می دهید امام معصوم و خلیفه خداوند بر روی زمین را با اینګونه سخنان سخیف مورد خطاب قرار دهید.
 
چرا تلاش دارید محبت و عشق به امام رضا علیه السلام که با گوشت و خون ملت ایران بخصوص مردم ولایتمدار استان ایلام اجین شده را با الفاظ بی ربط  سیاسی و معنا دار به اصولگراها و اصلاح طلبان گره بزنید.
 
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:
 
شما که به توصیه کاندیدای موردنظرتان قراربود مرغ اخلاق را در انتخابات سرنبرید حال چه شده بر خلاف شعارتان علاوه بریدن سر مرغ اخلاق کبوتر حرم را بی اعتبار می کنید.
 
مگر قرار نشد انتخابات بر مبنی اخلاق باشد نه تخریب، پس چگونه به ساحت مقدس صاحب حرم اینگونه توهین می کنید.
 
رقابت با بی ادبی، بی اخلاقی و بی معرفتی متفاوت است، پس تا دیر نشده خودتان را اصلاح کنید.
 
 اگر متولیان حرم رضوی به فقرا کمک می کنند دقیقا در راستای سیره عملی امام رضا علیه السلام است نه مسائل سیاسی که مورد نظر شما می باشد.
 
خادم امام ضا علیه السلام بودن نه اصولگرا و نه اصلاح طلب می شناسد، پس شما بجای اهانت به ولی نعمت ملت ایران خودتان را با دفاع از عملکردتان ثابت کنید.
 
در ادامه این بیانیه آمده است:
 
کسی که رضایت حزب، گروه و اشخاص را به رضایت خدا ترجیح دهد بدون شک نه گندم و نه جوی ری را نخواهد خورد.
 
امیدواریم  مسئولان با اینگونه افراد به شدت برخورد و نتیجه آن را به مردم اطلاع دهند.
 
در پایان به شما توصیه میکنم به جای خوش خدمتیهای بی مورد دست به دامان اهل بیت علیه السلام شده و با خود این بیت را همیشه زمزمه کنید:
مخلص “پیر مغانم” چونکه که لطفش دائم است   ورنه لطف “شیخ “گاه هست و گاه نیست.
 
ملکشاهی
 
دریای پاک و طاهر هرگز با پوزه سگ نجس العین و خبیثی چون این فرد کذایی نجس نخواهد شد
 
سید عبدالله امینی"، امام جمعه ملکشاهی با صدور بیانیه ای اظهار کرد:متاسفانه شنیدم در آستانه اعیاد مبارکه رجبیه و شعبانیه فردی پست و جیره خوار سفره فتنه گران در یک جلسه ای به ساحت مقدس حضرت ثامن الحجج، سلطان عالم وجود و امام ملک و ملکوت امام رضا علیه السلام توهین کرده است بنده گرچه معتقدم که دریای پاک و طاهر هرگز با پوزه سگ نجس العین و خبیثی چون این فرد کذایی نجس نخواهد شد اما لازم است جهت روشن شدن افکار عمومی، از پشت پرده این هتک حرمت نکاتی را بیان کنم 
 
متاسفانه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 96 عده ای از فتنه گران به دنبال باز طراحی پروژه ای خطرناک هستند تا به وسیله این پروژه به مطامع دنیوی و تامین زندگانی حیوانی خود برسند 
 
این پروژه از این قرار است که این افراد از طریق مطرح کردن شعار آزادی آن هم بدون حساب و کتاب و شکستن به قول خودشان فضای امنیتی کشور افکار عمومی مردم را به سمت و سویی خاص هدایت کنند 
 
لذا برای تامین این هدف از این فرد هتاک خواسته شده است این مطالب موهن را مطرح کند تا اولا بگویند آزادی بیان حد و مرز نمی شناسد و ثانیا اگر از طریق مجاری قانونی و قضایی برخوردی صورت گرفت، مظلوم نمایی کرده و آن را عَلَم کنند و دلیلی بر فضای امنیتی خود ساخته نشان دهند تا از این طریق به نان و نوایی برسند 
 
حقیر بر خود لازم می دانم ضمن محکوم کردن این عمل شنیع، از مردم و مسئولین، نکاتی را عاجزانه تقاضا کنم :
 
اولا لازم است که مسئولان استانی اعم از مسئولان ارشد و غیره اعلام موضع کرده و از عمل کثیف و پست این فرد و جریان فتنه پشت پرده برائت پیدا کنند
 
ثانیا از همه رسانه های انقلابی در همه سطوح خواهشمندم از ابعاد مختلف این فتنه و دست تان پشت پرده حامی این جریان، برای مردم شهید پرور و ولایتمدار استان ایلام روشنگری نمایند
 
ثالثا عموم مردم ولایتمدار استان لازم است با تشکیل کمپین هایی در فضای مجازی، در سطح استان و بلکه کشور این عمل مضبوحانه را محکوم کرده و بررسی این مساله و محاکمه کردن افراد موثر در آن را به عنوان یک مطالبه عمومی در سطح استان و کشور از قوه قضائیه بخواهند.
 
دهلران
 
چه معنا دارد برای عزیز کردن خود نزد دیگران به مقدسات اهانت بشود… 
 
حجت الاسلام “سید محسن موسوی"، امام جمعه شهرستان دهلران نیز در بیانیه ای ضمن محکوم کردن هتاکی مجری ستاد انتخاباتی روحانی در ایلام به ساحت امام رضا علیه السلام  گفت: متاسفانه با خبر شدیم در این ساعات پایانی ماه رجب و آستانه اعیاد شعبانیه موالید ائمه معصومین علیهم السلام به ساحت مقدس امام رئوف عالم آل محمد(ص) امام رضا علیه السلام اهانت گردید.
 
ضمن محکوم کردن این اهانت بی شرمانه و بی ادبانه این مصیبت را تسلیت میگوییم .
 
از متولیان ذیربط برخورد قاطع و جدی را با چنین اشخاصی خواهان هستیم. تادیبی آنقدر جدی و محکم، تا درسی برای دیگران شود. 
 
باید بدانیم ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین جایگاه ویژه ای نزد خداوند دارند. حضرات ائمه معصومین علیهم السلام اساس دین ما هستند.
به وسیله ی آنان دنیا به وجود آمد. با نبود آنان عالم برچیده می شود .به وسیله ی امامان خورشید طلوع و غروب می کند. به وسیله ی آنان خداوند باران را میفرستد… 
 
حضرات ائمه معصومین علیهم السلام محل نزول ملائک وهبوط انوار وحی خداوند و معدن رحمت حق هستند. 
 
اسلام بر پایه ی امامت استوار شده است . پیامبر صلی الله علیه و اله و سلم فرمودند من درمیان شما دو شی گران بها گذاشتم یکی قرآن و دیگری اهل بیتم.
 
مثل اهل بیت در جهان آفرینش مثل کشتی نوح است. به وسیله امامان دین کامل گردید و یکی از این انوار مقدس امام رضا علیه السلام است.
 
زیارت امام رضا علیه السلام زیارت کامل می باشد. به وسیله زیارت امام رضا زائر در عرش، خدا را زیارت میکند.
 
در چنین شرایط بسیار معنوی چه کسی جرئت اهانت به ساحت مقدس امام رضا و دیگر امامان را پیدا کرده؟؟؟
دنیا محل گذر است برای این دو روز دنیا چرا دین و دنیای خود را برای خوشحالی دیگران به باد میدهید.. 
 
در پایان با قلبی مالامال از غم و اندوه نسبت به حادثه اخیر برائت خود را اعلام می نمایم و خواهان برخورد قاطعانه ی متولیان ذیربط با چنین افرادی هستیم.
 
آبدانان
 
زمستان میرود روسیاهیش برای ذغال می ماند
 
“حسین حاجیلری"،امام جمعه آبدانان نیز در بیانیهای گفت: رقابت انتخاباتی همیشه باید همراه با اخلاق و رعایت قوانین انتخاباتی باشد و همه ی داوطلبان و طرفداران آنها اخلاق را سرلوحه ی رفتار تبلیغاتی و انتخاباتی خود قرار دهند.
 
در مرکز استان ایلام ، متاسفانه مشاهده گردید که نه تنها مساله اخلاق انتخاباتی رعایت نگردید بلکه به ساحت مقدس شمس الشموس امام هشتم علیه السلام با تعریض و کنایه و خطاب امام معصوم به توهین و منحصر کردن ولی خدا به جریانات سیاسی رایج در کشور با بی شرمی هرچه تمامتر به آن امام همام توهین گردید.
 
آقایانی که این حرکت سخیف را انجام دادند ،مدیرانی که با تشویق خود، کلام نامربوط و توهین آمیز گوینده را تایید کردند در نزد خدای متعال باید پاسخگو باشند.
 
مباحث سیاسی گذرا ، انتخابات گذرا، و اساسا دنیای زودگذر فانی، نباید اجازه دهد افراد از حریم خود تجاوز کرده و به داوطلب یا داوطلبان دیگر انتخابات که هیچ ، به ساحت مقدس و ملکوتی ثامن الحجج علیه السلام کنایه و تعریض زده شود.نستجیربالله
 
مردم در این ایام خود بررسی میکنند و از میان داوطلبان آنکه را برای کشور مفید بدانند رای خواهند داد و لکن به این آقایانی که چنین توهینی کردند باید گفت"زمستان میرود روسیاهیش برای ذغال می ماند".
 
اینجانب فرای از جریانات رایج سیاسی کشور که طبیعتا عده ای طرفدار دارد ، توهین به ساحت امام رضا علیه السلام و نیش و کنایه و تعریض به آن امام عزیز و ولی نعمتان را محکوم کرده و از خداوند متعال میخواهم همه ی ما را بر محبت اهل بیت علیهم السلام علما و عملا حفظ فرماید و انتخابات آینده را با سلامت و امنیت و حضور حداکثری مردم رقم بزند.
 
ایوان
 
مجرم اصلی این اهانتها به ساحت امام رضا مدیریت ارشد فرمانداری واستانداری ایلام است
 
علی محمد لروند"، امام جمعه ایوان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن این حرکت ناپسند گفت: این اهانت که به بهانه افتتاح ستاد انتخابات اقای دکتر روحانی باحضور اقای پزشکیان صورت گرفت انقدر وقیحانه بود که عکس العمل اقای پزشکیان را هم به دنبال داشت.
 
کمال تاسف انجاست که برخی افراد بی فرهنگ وهم فکر سیاسی ایشان در این شهر او را استاد می نامند واداره ارشاد هم این استاد نما را مسئول انجمن شعروادب شهرستان نموده است که علیرغم اعتراض شفاهی اینجانب به مدیر کل ارشاد اوهمچنان ریاست این انجمن را درایوان برعهده دارد .
 
ایشان همان کسی است که درانتخابات مجلس به طرفداری از دکتر میرزایی یک شعر به دور از ادب قرائت کرد وباکلمه حساس روی مقنعه بسان به حجاب که صراحت قرانی دارد اهانت کرد وباعث شده عده ای با کف زدنهای ممتد حریم مسجد امام صادق (ع )ایوان را بشکنند .
 
ایشان همان کسی است که یار غار استاندار ایلام بودند وبا جشنواره شعر منال وملیچک از افکار ناسیونالیستی خودش برای ترویج افکار پژاک ملعون استفاده نمود وبه شاعران اهل سنت نه به نیت وحدت بلکه برای ترویج افکار جدایی طلبانه هدایایی را اهدا نمود تا ابروی شهر ولایت ایوان را بیشتر به تاراج بگذارد .
 
آری کسی که بنای طنز واهانت به امام رضاع را به عنوان مجری افتتاحیه ستاد روحانی بنانهاده همان کسی بود که بادوست دیگرش دنبال نامگذاری میدان شهر زرنه به اسم شاکه وخانمنصور بودند که با قاطعیت اینجانب از موضوع مذکور عقب نشینی کردند.
 
ایشان همان کسی بود که باسرودن شعرش کلیه نیروهای ارزشی واصولگرای کشور را به عنوان دزد ودروغگو معرفی کردند وکسی متعرض اونشد .
 
ایشان همان کسی است که باتشکیل انجمن مختلط شعر ودهها مورد دیگر که این نوشتار مجال پرداختن به انها را نمیدهدوجلسات سیاسی شبانه وبه ظاهر ادبی برای فریب افکار عمومی برنامه ریزی میکنند وخیال میکنند کسی از ان جلسات خبر ندارد .
 
گرچه مجرم اصلی این اهانتها به ساحت امام رضا در اصل مدیریت ارشد فرمانداری واستانداری ایلام است که علیرغم خبر از تفکرات انحرافی این فرد اورا به عنوان مجری دعوت میکنند تا بتوانند با ایجاد اشوب در استان از اب گل الود بهره ببرند اما بدانید سیاست توهین واهانت به مقدسات همیشه نتیجه عکس داشته ومردم باغیرت استان روز انتخابات جواب دندان شکن خودشان را خواهند داد .
 
درپایان امیدوارم دادستان قاطع شهرستان واداره اطلاعات واطلاعات سپاه مقتدر بیش از این اجازه هنجارشکنی به چنین افرادی را ندهند.
امیدوارم گروهی از مردم شهرستان از خواب بیدارشوند ودر انتخابات پیش رو جواب دندان شکنی به این تفکر فساد انگیز بدهند واین افراد را از صحنه سیاسی شهرستان کنار بگذارند وبیشتر از این با ابروی شهر سرداران و۳۶۴ شهید بازی نکنند .
 
همه مردم ایوان نیک میدانید که اینجانب در مدت دو سال گذشته بارها وبارها صدای محرومیت ومظلومیت شمامردم را فریاد زده ام وخودم را به اب واتش زده ام واز این شهر دفاع کرده ام وخود این اقای استادنما هم سه مرتبه بر علیه اینجانب نامه نگاری نموده ودریکی از انها به اینجانب اقامحمدخان قاجار لقب داده است امااینجانب اهانت به خودم را تحمل کرده ام ولی اجازه نخواهم داد که حریم اهل بیت عصمت وطهارت مورد تاخت وتاز قرار بگیرد واگر دیگران سکوت کنند اینجانب سکوت نخواهم کرد.
 
کاملا مشخص است که این مجری وهم فکران سیاسی کارش از ورود سید فرزند پیامبر به صحنه انتخابات بدجور وحشت کرده اند.درحالی که درانتخابات گذشته همین تفکر ازسید بد حمایت میکردند ومیگفتند اگر خاتمی وموسوی بد هستند به خاطر جد انها ازشون حمایت میکنیم پس حضرات هزار رنگ امروز چه شده که یک سید خوب را مورد بی حرمتی قرار می دهید وبه خودش وجدش گستاخی میکنید ایا سخنان خودتان را فراموش کردید .
 
لزومی ندارد به خاطر یک سید کاندید به امام رضاع اهانت شود ولذا به اقای فرماندار محترم که مجری انتخابات است ودوهفته گذشته در خانه این مجری هتاک واستاد نما حضور پیدا کرده وکلیه مسئولین استان که دست از سیاسی کاری برنمیدارند هشدار میدهم که مردم اگر هرچیزی را تحمل کنندهتک حرمت به امام غریب خود را تحمل نمی کنند .پس بدانید چراغی را که ایزد برفروزد چو ابله پف کند ریشش بسوزد …
 
وبهتر بگم با ال علی هرکه در افتاد ورافتاد…
 
روز ورافتادن کنایه زنندگان به ولی امر نزدیک است فقط یک یاحسین دیگر انشاءالله .
 
چوار
 
ستاد انتخاباتی روحانی انزجار و برائت از مجری معلوم الحال را اعلام کند
 
“الیاسی"،امام جمعه چواردر بیانیه ای گفت: از شنیدن نامه آن مجری کذایی وهتاک به ساحت امام رئوف ثامن الحجج بسیار ناراحت ومتاثر شدم وجای بسیار تاسف است که چنین افراد معلوم الهویت با گستاخی تمام برای اهداف باطل سیاسی وشخصی خود به ساحت مقدس ونورانی ائمه معصوم علیهم السلام اهانت میکنند 
 
البته این گروه فتنه گر بار اول آنها نیست که چنین میکنند وقلب امت اسلامی ما را بدرد می آورند ومقدسات اسلامی ودینی را به سخره میگیرند 
 
مگر افتتاحیه یک ستاد انتخاباتی چقدر ارزش دارد که بانیان این مجلس اجازه چنین جسارتهایی را به مجری هتاک آن میدهند خاک بر سر این دنیا زدگانی که بهای آخرتشان را به گندم نسیه ری میفروشند که هرگز ازآن هم نخورند- 
 
امیدوارم که هرچه زودتر دست اندر کاران آن ستاد انتخاباتی انزجار خود را از نامه مجری که قطعا سیاه نامه دل شخص هتاک بوده ، برائت خود را اعلام نمایند والا خشم ملت دامن آنها در این دنیا وآخرتشان راخواهد گرفت -
 
 
مهران
 
 ادب مرد به ز دولت اوست
“روح الله ولدبيگي"، امام جمعه شهرستان مهران با صدور بیانیهای ضمنعرض تسليت به پيشگاه امام عصر و شيعيان و محبان ائمه اطهار عليهم السلام ، گفت: با كمال تاسف و تاثر حركتي قبيح و مذموم در استان شيعه نشين ايلام قلب همگان را بدرد آورد،
 
حركتي كه براي رسيدن به دنياي دني و پستي صورت گرفت كه در نگاه حضرت امير از آب دماغ بز و استخوان خوک در دست جزامی بی ارزشتر است. 
 
حال عده اي براي رسيدن ديگران به اب دماغ بز و دست يابي انان به استخوان خوك در دست جزامي ، خسر الدنيا و الاخره شده و به ساحت مقدس و ملكوتي امام هشتم اسائه أدب نموده و دستور أوليه دين را در تخاطب با أوليا الهي مراعات نكردند،آنجا كه فرمود:«لا تَجْعَلُوا دُعاءَ الرَّسُولِ بَیْنَکُمْ کَدُعاءِ بَعْضِکُمْ بَعْضاً))
 
بايد به اين مدعيان ادب و اخلاق ياداور شد كه ادب مرد به ز دولت اوست.
 
طبق انچه كه تاريخ در سينه دارد بوده اند هتاكاني كه حيا را خورده و آبرو را قي كرده بودند و علنا چون ان شب تلخِ مجتمع افتاب، امام رضا را مورد اهانت قرار ميدادندو حضرت با جهاني از أدب و وقار جواب در خور شان نثارشان ميكردند ، لذا براي دور نماندن از سيره ان ولي الهي حقير نيز به همان جواب بسنده ميكنم كه:
 
«اگر گرفتار جهالت کسی شوم که شخصیتش پایین تر از من است، نفس خویش را باز می دارم از اینکه با نادانی او به مقابله برخیزد))
اما بايد گفت اگر مدعي رأفت امام بوده و بدان جهت سخن رانده ايي ، حركتت تداعي گر ان ضرب المثل است كه درب ديزي باز است …………..
ضمن اينكه از دستگاه قضايي خواهان برخورد قضائي با هتاك به پيشگاه امام غريب هستيم از كميته تبليغات و اطلاع رساني خواهان برخورد قانوني با ستادهاي متخلف مي باشيم.
 
و در پايان بدور از هر نگاه سياسي و تقسيمات جناحي كه حاكم بر فضاي سياسي جامعه است از همه أقشار و گروه هاي موجود در انتخابات خواستار رعايت اخلاق و أدب بوده و مي طلبد كه از چنين روش غلط و غير حرفه ايي إعلام انزجار و برائت نمايند تا دامن جريان خود را از كساني كه دين را افيون ملت ها. مي دانستند پاك نماييند..
 
 
بیانیه حاج حسین سازور
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
مطالب توهین آمیز و جسارت سخیف به مولا و آقا حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام توسط مجری برنامه تبلیغاتی در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در شهر ایلام قهرمان و غیور چنان سخیف و هتاکانه بود که زبان از بیان آن جملات موهن لال می شود، لذا توجه عزیزان را به موارد ذیل معطوف می نماید:
 
١- لازم است تمام کسانی که فیلم و عبارات مجری این برنامه را دیده و شنیده اند از سر تعصب و غیرت دینی مراتب اعتراض و انزجار و برائت خود را به مسئولین محترم نظام از دفتر مقام معظم رهبری گرفته تا مسئولین قوا و خصوصا علمای اَعلام ، اعلام دارند و متذکر شوند که بایستی بدون فوت وقت قوه قضائیه با این شخص هتاک (که بعید است ذره ای اعتقادات مذهبی داشته باشد) برخورد شدید قانونی و شرعی بعمل آورد.
 
٢- علمای بزرگوار ایلام خصوصا امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهر بایستی شدیدا در این خصوص در نماز جمعه از این شخص اعلام برائت نموده و خواستار مجازات این شخص خاطی شوند.
 
٣- یکبار دیگر بر همگان ثابت شد که سلمان رشدی مرتد هم زاد و ولد دارد و نطفه گندیده او هر از چندگاهی به اعتقادات جهان اسلام بی حرمتی روا می دارد و این می رساند که بایستی ریشۀ هتاکی به اسلام خشکیده شود. اگر دیروز اصلاح طلبانِ بر مسندِ قدرت نشسته با هتاکان به قرآن و اسلام و ائمه معصومین علیهم صلوات الله اجمعین همراهی نمی کردند امروز شاهد این فجایع در کشور اسلامی ایران و ام القری جهان اسلام نبودیم.
 
٤- بعید نیست که این قضیه جرقۀ آتش فتنه ای باشد که دشمنان برای تخریب انتخابات و تاثیر گذاری بر آن برنامه ریزی کرده اند و می طلبد که عزیزان دستگاه امنیتی پیگیر آن باشند.
 
٥- اگر این شخص هتاک و خاطی به ستاد انتخاباتی رئیس جمهور محترم وابسته است جا دارد شخص ایشان که خود را بر اساس شرع و قانون مدافع مذهب و اسلام و قرآن و اهل بیت علیه السلام می داند ، شدیدترین برخورد را با این فرد بی غیرت داشته باشد و از اینگونه افراد و اعتقادات آنها برائت بجویند.
 
٦- ای کاش آنهایی که سالهاست در صدا و سیما برای مردم از قرآن درس می گویند بجای درس “منکرات عزاداری سید الشهداء علیه السلام ” که بسیار توهین آمیز بود و دستگاه اهل بیت را به سخره گرفته بودند ، این روزها درسی از منکرات تبلیغات انتخابات را بازگو کنند تا چنین اشخاص بی حیایی با اعتقادات ملت عزیز بازی نکنند.
 
٧- خود آقایان اصلاح طلب فارق از جناح بندی های سیاسی اگر خود را شیعۀ امیر المومنین علیه السلام می دانند که می دانند جا دارد از سر غیرت و تعصب دینی با این فرد معلوم الحال برخورد لازم را داشته باشند تا مردم اعتقادات آنها را پای جناح بندی های سیاسی حساب نکنند.
 
در خاتمه به سهم خودم از ساحت مقدس و نورانی مولا و ولی نعمت ایران ، تمام هستی این مملکت ، وجود نازنین امام الرئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء عاجزانه طلب بخشش دارم ، امید دارم الطاف بی کران آن حضرت همواره بر ملت ایران مستدام باشد.
 
حاج_حسين_سازور
٩٦/٠٢/٠٧
 
رجانیوز


فرم در حال بارگذاری ...