« نسخه شگفت انگیز برای آرامش دلنماهنگ | سیاه‌نمایی »

تبلیغ به "گربه آوری" بجای "فرزند آوری" توسط بازیگر زن!

نوشته شده توسطرحیمی 9ام بهمن, 1396

 

در بخشی دیگر از گفتگو ظلی پور درباره اینکه آیا بهرام فرزندی دارد پرسید که او گفت:
من بچه ندارم، فقط ۲ تا گربه دارم!
وی در انتها در خصوص مسئله ازدواج خود نیز گفت: بگذارید این مسئله جزئی از اسرار بماند!

پانته‌آ بهرام از بازیگران سینما و تلویزیون، با حضور در برنامه «من و شما»، در پاسخ به این سوال که چقدر دیوانگی در زندگی اش داشته، عنوان کرد:
خیلی زیاد این اتفاق رخ نداده است.

وی سپس درباره سن و سالش گفت:
مدام در فضای مجازی می‌گوییم بیایید این اعداد را از زندگی مان حذف کنیم؛ سن و وزن. هیچکدام به آن عمل نمی‌کنیم. من خوشم نمی‌آید که بپرسند چند سالت است. تو وقتی ١٢ ساله‌ای دوست داری، ١۵ ساله باشی؛ وقتی ١۵ ساله ای، دوست داری ١٨ ساله باشی و هیچ وقت از سنی که در آن هستی رضایت نداری. اما وقتی این مسئله را حذف کنیم، زندگی شادتری خواهیم داشت و من با این مسئله موافقم و مدت هاست این اعداد را از زندگی ام حذف کردم.

بهرام در ادامه درباره نمره انضباطش گفت: من همیشه نمره انضباطم ۱۸ بود. من شخصیت آرام،
به طرز کلافه کننده‌ای معصوم و به طرز حوصله سر بری ساکتی داشتم و برای همین اصلا انضباط من باید بیست می‌شد؛ اما، چون می‌خواستم با بچه‌های دیگر همراهی کنم دو نمره‌ای از من کم می‌شد. بعد‌ها احساس کردم نمی‌خواهم اینطور به زندگی ادامه دهم؛ چون کسالت آور بود و شاید همین یکی از دلایلی بود که باعث شد بازیگر بشوم.
 
پیشنهاد‌های مهران مدیری را رد کردم
ظلی پور درباره تکرار نشدن خیلی از نقش‌های خوب در کارنامه این بازیگر و عدم حضور دوباره در فیلم‌های طنز پرسید. بهرام برای اولین بار اعلام کرد که بعد از «توکیو بدون توقف» از مهران مدیری برای حضور در چند کار پیشنهاد داشته؛ اما قبول نکرده است.

وی گفت: مهران مدیری عزیز برای یکی دو کار خود از من دعوت به همکاری کرد؛ وسوسه جذابی هم بود.
چون کار‌های ایشان همیشه پر مخاطب بوده؛ اما احساس خطر در من باعث شد نپذیرم و برای همین ایشان دیگر از من دعوت نکردند و گفتند برای چی دعوت کنم، وقتی نمی‌آیی! (می خندد)، اما الان دلم یک کار طنز خوب می‌خواهد که آن روی سکه هم کمی مشخص شود.
در بخشی دیگر از گفتگو ظلی پور درباره اینکه آیا بهرام فرزندی دارد پرسید که او گفت: من بچه ندارم، فقط ۲ تا گربه دارم! وی در انتها در خصوص مسئله ازدواج خود نیز گفت: بگذارید این مسئله جزئی از اسرار بماند!
 
پایگاه خبری شهدای ایران
نظر از: متین [عضو] 

با سلام .

شاید نگهداری گربه خیلی هم بد نباشه اما جای تاسف داره که سلبریتی های ما با این میزان از درک از زندگی الگو باشند .

1396/11/09 @ 22:53


فرم در حال بارگذاری ...