« این چهار خانواده اقتصاد رژیم صهیونیستی را می چرخانند +عکسهشت سنت غلط ازدواج از نگاه رهبر انقلاب »

تشیع انگلیسی و آمریکایی همان «گوساله سامری» است

نوشته شده توسطرحیمی 25ام شهریور, 1394

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار عنوان کرد:

هدف کشورهای استکبارگر این است که از دعوای مصنوعی شبکه‌های ماهواره‌ای، دعوای واقعی بین مسلمانان اتفاق بیافتد.

حجت‌الاسلام مهدی طائب در توضیح علت هتاکی برخی شبکه ماهواره‌ای به اصطلاح شیعه به علما و مراجع تشیع اظهار داشت: مدیر این شبکه ها در واقع همان اوباما و نتانیاهو هستند چرا که آنها امروز همان نقش گوساله سامری را برای آمریکا اسرائیل ایفا می‌کنند و معلوم است که سران کشورهای استکبارگر همه علمای ما را فاسد می‌دانند.

وی افزود: سامری گوساله‌ای از طلا ساخته بود و در آن لوله‌ای تعبیه کرده بود که وقتی از پشت گوساله در لوله می‌دمید از دهان آن صدا خارج می‌شد و مردم فکر می‌کردند که خود گوساله صدا در آورده است، در حالی که صدا از سامری بود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به هزینه‌های هنگفت راه‌اندازی و اداره رسانه و شبکه‌های ماهواره‌ای شامل هزینه عوامل اجرایی، تجهیزات و باند انتشار بیان کرد:

اولین سؤالی که باید از هر رسانه فعالی پرسیده شود این است که چه کسی هزینه آنرا تأمین می‌کند؟

وی افزود: این سؤال برای رسانه‌هایی که از آمریکا و انگلیس پخش شده و در آن مطالب دینی ارائه می‌شود، پر رنگ تر است چرا که خرج این رسانه‌ها را افراد متدین و جمهوری اسلامی ایران نداده است، بنابراین باید بررسی شود که این شبکه‌ها از طرف چه کسانی حمایت می‌شوند.

حجت‌الاسلام طائب گفت: برخی از این رسانه‌ها توسط آمریکا و انگلیس حمایت شده و برخی از سوی عربستان سعودی پشتیبانی مالی می‌شوند که بایدتوجه داشته باشیم باز هم همان آمریکا، انگلیس و کشورهای استکباری از عربستان حمایت می‌کنند و عربستان به دستور این کشورها کار می‌کند.

وی افزود: عربستان از شبکه‌هایی حمایت می‌کند که به مقدسات تشیع حمله می‌کنند و در مقابل آن شبکه‌های به اصطلاح شیعی وجود دارد که به مقدسات اهل تسنن هجوم می‌برد که البته این رسانه‌ها از طرف آل سعود پشتیبانی نمی‌شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار ادامه داد: این شبکه‌ها از طرف آمریکا و انگلیس حمایت می‌شود به طوریکه گذشته از هزینه‌های تولید، باند انتشار وسیع و مناسب در اختیار این شبکه قرار می‌دهند و این در حالیست که همین، ماهواره پخش برنامه‌های العالم، پرس تی‌وی و شبکه‌های مرتبط با حزب‌الله را قطع کرده است.

وی اظهار داشت:

پس از روشن شدن حامیان مالی چنین شبکه‌هایی این سؤال مطرح می‌شود که هدف آنها از حمایت‌ مالی چست؟

حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: هر دو طرف رسانه‌های به اصطلاح سنی و شیعه که به مقدسات یکدیگر حمله می‌کنند در واقع انگلیس و آمریکا قرار دارد و هدف کشورهای استکبارگر این است که از دعوای مصنوعی این شبکه‌ها، دعوای واقعی بین مسلمانان اتفاق بیافتد تا اسلحه‌هایی که باید به طرف اسرائیل گرفته می‌شد بر علیه مسلمانان درکشورهای سوریه، لبنان، بحرین، پاکستان و افغانستان استفاده شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار در پایان خاطرنشان کرد: این شبکه‌های ماهواره‌ای منتسب به تشیع آمریکا توهین به مقدسات اهل تسنن را در پوشش اصل «برائت» توجیه می‌کنند و این در حالی است که برائت مورد نظر در قرآن نسبت به مشرکین بوده و امروز نماد اصلی مشرکین صهیونیسم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر از: کمری [بازدید کننده]
کمری

مرگ برآمریکا
مرگ بر اسرائیل..

ممنون بابت مطلب جالبتون..
به تنها زائر قبر بی نشان هم سری بزنید..باتشکر

1394/06/25 @ 09:16


فرم در حال بارگذاری ...