« قلب، آينه خدانما و پيغمبرنماست.عشق یعنی : داداشت هواتو داشته باشه »

تکریم غرب و توبیخ نیروهای مومن داخلی یکی از مهمترین مصادیق نفوذ است.

نوشته شده توسطرحیمی 26ام تیر, 1395

 

دکتر وحید یامین پور:
 

حقوقدان و صاحبنظر عرصۀ سیاسی-فرهنگی گفت:

نفوذ در دوران ما از مرحله نظامی و امنیتی گذشته و به مرحله فرهنگی و فکری وارد شده.

به دنبال جاسوس نباشید.

هر کس استقلال کشور را قابل معامله بداند در حال نقش آفرینی در سناریوی آمریکاست.

هرکس معامله ی استقلال کشور را جایز بداند، نفوذی است / تکریم غرب و توبیخ نیروهای مومن داخلی یکی از مهمترین مصادیق نفوذ است

iv id="docDiv1" style="text-align: justify;">
 
 دکتر وحید یامین پور حقوقدان و استاد دانشگاه در جمع جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: در موضوع نفوذ به دنبال جاسوس نگردید؛ نفوذ، از نوع بیماری های فکری است؛ هرکس معامله ی استقلال کشور را جایز بداند، نفوذی است.

بخش هایی از سخنان این تحلیلگر سیاسی- فرهنگی را در ادامه از نظر می گذرانید:

**می توانستند پس از احمدشاه ایران را رسماً به مستعمرات خود اضافه کنند. ولی با توصیه صهیونیستهای مسوول در وزارت خارجه خود روش دیگری را انتخاب کردند. از نظر آنها تاسیس یک حکومت دست نشانده کم هزینه تر از حضور ملموس انگلیسی ها در ایران بود. پهلوی ها با ایده ی نفوذ، جایگزین حضور نظامی انگلیسی ها شدند.

**پس از جنگ جهانی دوم آمریکا تصمیم گرفت با بورس روشنفکران و سیاستمداران کشورهای غیرغربی آنها را در متن فرهنگ امریکایی و ارزش های آن هضم کند. امروز بسیاری از سیاستمداران این کشورها با کیفیت خوبی انگلیسی صحبت می کنند و از نظر امریکایی ها افراد قابل تعاملی به حساب می آیند.

**نفوذ در دوران ما از مرحله نظامی و امنیتی گذشته و به مرحله فرهنگی و فکری وارد شده. به دنبال جاسوس نباشید. هر کس استقلال کشور را قابل معامله بداند در حال نقش آفرینی در سناریوی آمریکاست.

**نفوذی ها، لیبرال دموکراسی امریکایی را یگانه ایدئولوژی سعادت بشر می دانند و برای هیچ تفکر آلترناتیوی حق حیات قائل نیستند. ادبیات تند و سرکوبگرانه ی برخی دولتی ها با منتقدان انقلابی از همین مساله ناشی می شود. تکریم غرب و توبیخ نیروهای مومن داخلی یکی از مهمترین مصادیق نفوذ است.

منبع: راهکارنیوز


فرم در حال بارگذاری ...