« قبله خود را آنلاین جستجو کنید!دیدارحضرت آیت الله العظمی نوری همدانی با مردم ولایت مدار بروجرد »

«خاطرات آيت‌الله خامنه‌ای» در صدر پرفروش‌ترين آثار نمايشگاه كتاب

نوشته شده توسطرحیمی 14ام اردیبهشت, 1392

 كتاب «خاطرات آيت‌الله خامنه‌ای» در دومين روز نمايشگاه كتاب، عنوان پرفروش‌ترين كتاب را طی دو روز برپايی اين دوره نمايشگاه به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، كتاب «خاطرات آيت‌الله خامنه‌ای» در دومين روز از بيست و ششمين نمايشگاه كتاب، عنوان پرفروش‌ترين كتاب را طی دو روز برگزاری نمايشگاه به خود اختصاص داد.

براساس اعلام مركز اسناد، پس از كتاب «خاطرات آيت‌الله خامنه‌ای»، «8 سال بحران‌آفرينی اطلاح‌طلبان» در مقام دوم پرفروش‌ها قرار دارد كه سلمان علوی‌نيك آن را به رشته تحرير درآورده است.

در اين كتاب با استناد به آثار بر جای مانده از مهمترين اعضای حزب چپ به تحليل عملكرد آنها در چارچوب انديشه‌ها و افكار بنيانگذار جمهوری اسلامی به عنوان معيار اصلی هويت اين نظام نوپا پرداخته شده است.

اين مركز در گروه بين‌الملل نيز دو كتاب با عناوين «حزب‌الله لبنان و بيداری اسلامی» با موضوع نقش لبنان در زمينه‌سازی تحولات منطقه و «پايان عراق» با موضوع تحولات عراق بعد از اشغال توسط آمريكايی‌ها و تحولاتی كه منجر به تشكيل دولت جديد در عراق شد، به نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران می‌آورد.

«سفرنامه مقام معظم رهبری به خراسان شمالی» هم يكی ديگر از كتاب‌های مركز است كه تا پايان نمايشگاه كتاب چاپ نخست آن به نمايشگاه كتاب می‌رسد.

مركز اسناد انقلاب اسلامی در شبستان اصلی، راهروی 12، غرفه شماره 3 بيست و ششمين نمايشگاه كتاب تهران در مصلی امام خمينی(ره) قرار دارد.


فرم در حال بارگذاری ...