« آفت هاى انقلاب را بشناسیم ( 5- خوف از اشتباه رجال علمى ، سياسى و روشنفكر )مانده گار ترین حقیقت »

خبر: برگزاری جلسه هفتگی فرهنگی (مراسم جشن عید غدیر همزمان با میلاد مسعود حضرت هادی علیه السلام) + تصویر

نوشته شده توسطرحیمی 10ام آبان, 1391

       در تاریخ 91/08/10 جشن پر شکوهی به مناسبت عید الله الاکبر، روزغدیر ، همزمان با میلاد فرخنده حضرت هادی علیه السلام برگزار گردید.

     این مراسم چهارشنبه 10 آبانماه مصادف با 16 ذی الحجه ساعت 14:30 الی 16 در بيت مرحوم حضرت آیت الله حاج شيخ علي محمد نجفي بروجردي با حضور طلاب مدرسه علمیه محدثه سلام الله علیها و جمع کثیری از بانوان محترمه و ولایت مدار بروجرد برگزار گردید.

     ایراد سخنرانی توسط مؤسس محترم حوزه علمیه محدثه _ حجه الاسلام حاج سعید نجفی بروجردی یکی از برنامه های این مراسم بود.

     حجه الاسلام بروجردی با اشاره به برکت و قدر و منزلت ایام ذی الحجه خاطر نشان کرد: این ماه ،ماه ولایت است و در بسیاری از ایام آن وقایعی در ارتباط با اهل بیت و ائمه معصومین علیهم السلام صورت گرفته است. ایشان همچنین به این نکته اشاره کردند که در روز عرفه اتفاق مهم دیگری رخ داده است و آن ،بسته شدن درهای خانه های اصحاب به سمت مسجد النبی است که طی آن خانه حضرت علی و زهرا سلام الله علیهما از این قاعده مستثنی شد و به این ترتیب یکی دیگر از جلوه های شأن و منزلت این خانواده به نمایش گذاشته شد.

     محور کلی سخنان حجه الاسلام بروجردی ولایت امام هادی علیه السلام -،اشاره ای گذرا به سیره ایشان و تأکید بر توسل به مقام والای ایشان بود.مراسم مولودی خوانی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های این مراسم بود. همچنین در این مراسم به برگزیده مسابقه قربان تا غدیر” خانم لیلا جوادی ضمن تقدیر جایزه ای اهدا شد.

گزارش تصویری مراسم در ادامه مطلب

صفحات: 1·

نظر از: الزهراء(سلام الله علیها) [عضو] 

عید کمال دین ، سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین علیه السلام بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد

1391/08/11 @ 11:12


فرم در حال بارگذاری ...