« ‌بی‌بصیرت‌ها فریب می‌خورند! + دانلودغریب گیر آوردنت + دانلود صوت و کلیپ تصویری »

دانلود نماهنگ | این حسین کیست که عالم همه دیوانه‌ی اوست

نوشته شده توسطرحیمی 28ام مهر, 1395


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در ایام محرم فرموده‌اند:

«میگویند چرا ماتم و گریه و اشک را در بین مردم رواج میدهید؟ این ماتم و اشک برای ماتم و اشک نیست، برای ارزشهاست. آنچه پشت سر این عزاداریها، بر سر و سینه زدنها، اشک ریختنها وجود دارد، عزیزترین چیزهائی است که در گنجینه‌ی بشریت ممکن است وجود داشته باشد؛ او همان ارزشهای معنوىِ الهی است. اینها را میخواهند نگه دارند که حسین‌بن‌علی مظهر این ارزشها بود. یادِ آنهاست؛ زنده نگه داشتن آنهاست.

و ملت اسلام اگر نام حسین را و یاد حسین را زنده نگه بدارد و آن را الگو قرار بدهد برای خود، از همه‌ی موانع و مشکلات عبور خواهد کرد. لذاست که ما در انقلاب اسلامی، در نظام جمهوری اسلامی از صدر تا ذیل، همه -مردم، مسئولین، بزرگان، شخص امام بزرگوار ما- بر روی مسئله‌ی امام حسین و مسئله‌ی عاشورا و همین عزاداریهای مردمی، تکیه کردند و جا دارد. این عزاداریها جنبه‌ی نمادین دارد، جنبه‌ی حقیقی هم دارد؛ دلها را نزدیک میکند، معارف را روشن میکند.» ۱۳۸۶/۱۰/۱۹

امسال نیز همچون سال‌های گذشته، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و یاران باوفای آن حضرت، در ایام عزای ایشان، از شب هفتم تا دوازدهم محرم به مدت شش شب، با حضور رهبر انقلاب، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان کشور در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.

به همین مناسبت و در پایان این برنامه، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR گلچینی از این مراسم عزاداری را در نماهنگ «این حسین کیست که عالم همه دیوانه‌ی اوست» منتشر می‌کند.

 نماهنگ: نماهنگ | این حسین کیست که عالم همه دیوانه‌ی اوست

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :


فرم در حال بارگذاری ...