« ارتباط با امام زمان در عصر غیبت۲۰ نکته کلیدی برای یک تبلیغ موفق دینی »

سرمایه گذاری اخلاقی راه نفوذ دشمن را مسدود می کند

نوشته شده توسطرحیمی 19ام اسفند, 1394

حجت الاسلام هادی حسینخانی  حجت الاسلام والمسلمین هادی حسینخانی، امروز در جلسه شورای حوزه علمیه استان ایلام، با اشاره به ضرورت توجه به بُعد تهذیبی و اخلاقی طلاب، گفت: معاونت تهذیب حوزه تلاش دارد که تهذیب و اخلاق را در بین طلاب توسعه دهد.

  معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با بیان این که با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن، تصریح کرد: باید با تلاش مضاعف و ترویج آموزه های دینی در جامعه، حجم فعالیت های دشمن در زمینه تهاجم فرهنگی و تخریب ستون های معنویی را کنترل و با عنایت پروردگار از میان برداریم .

 حجت الاسلام والمسلمین حسینخانی به مسئله نفوذ دشمن و نقش طلاب و روحانیون در مقابله با آن اشاره کرد و افزود: این امر محتاج سرمایه گذاری بر روی طلاب است تا بتواند تاثیر و آسیب نفوذ دشمن را کند یا نابود کنند، البته نکته مهم آشنایی طلاب با خطرات دشمن در زمینه فکری، فرهنگی و معنوی در سطح فراملی، ملی و استانی است.

 معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور یادآور شد: این معاونت سرمایه گذاری تهذیبی و اخلاقی بر روی طلاب را در دستور کار دارد تا با رشد روحی و فکری، اخلاقی و علمی بتوانند به ماموریت های خود در جامعه عمل کنند.

 وی  با بیان این که معاونت تهذیب همه ظرفیت های خود را بکار گرفته تا از حجم مشکلات معنویی و مادی حوزه های استان ها و شهرستان ها بکاهد، ابراز داشت: ما باید موانع سر راه طلاب را برداریم تا آنان بتوانند با تحصیل علم و تهذیب در جامعه اثرگذار باشند.

 منبع:خبرگزاری «حوزه»


فرم در حال بارگذاری ...