« اجرای فارسی انگلیسی حامد زمانی«مرگ = آمریکا»+ دانلوداز این بی خبری ها به تو پناه می برم!!! ( تصویر کودک 3 ساله سوری) »

طواف با اسكوتر منعی ندارد!

نوشته شده توسطرحیمی 14ام شهریور, 1394

روزنامه عكاظ نوشت:شیخ عبدالرحمن السدیس رئیس كل امور حرمین شریفین گفت: ما كوتاهی و سهل انگاری در زمینه ارائه خدمات به ضیوف الرحمن را نمی پذیریم.

به نوشته المدینه، السدیس تاكید كرد: خدماتی كه اداره كل امور حرمین شریفین فراهم كرده است در راستای دستورات ملك سلمان و ولیعهد وی رئیس كمیته عالی حج و جانشین ولیعهد قرار دارد.

وی خطاب به مدیران اداره كل امور حرمین گفت ریاست اداره امور حرمین هیچ كوتاهی و سهل انگاری در خدمت به حرمین شریفین و زائران آن نمی پذیرد و اگر چنین موردی اثبات شود فرد متخلف مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.

روزنامه عكاظ نوشت: ورود اسكوتر به داخل مسجدالحرام برای طواف و سعی مانعی ندارد.


مصلح المحمادی مدیركل اداره نقلیه مسجدالحرام گفت: از ورود هر حاجی یا عمره گزاری كه بخواهد با وسیله نقلیه خاص خود وارد مسجدالحرام شود و به طواف و سعی بپردازد از جمله ورود اسكوتر به این شرط كه سبب ایجاد مشكل برای ضیوف الرحمن نشود، جلوگیری به عمل نمی آید.

روزنامه الوطن نوشت مسجدالنبی(صلی الله علیه و آله) این روزها شاهد افزایش حجاجی است كه پیش از رفتن به مكه مكرمه برای ادای مناسك حج، وارد مدینه منوره شده اند.

منبع: خبرگزاری فارس


فرم در حال بارگذاری ...