« چه کسی از آخرت نمی‌ترسد؟!بهترین راه کنترل فکر »

عمل به وصیت نامه شهدا حرکت در سیره حسینی است

نوشته شده توسطرحیمی 22ام اسفند, 1395

عمل کردن به وصیت نامه شهدا و پیروی از راه آن ها حرکت در سیره حسینی و فرهنگ عاشورا است.

این روزها مناطق عملیلتی جنوب کشور میزبان مسئولین و دانشجویان و عاشقان رهرو شهدا است که در همین راستا حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی  همزمان با بیستم اسفندماه سالروز حضور مقام معظم رهبری در مناطق عملیاتی جنوب و روز ملی راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید و در جمع ساکنان و زائران این مناطق سخنرانی کرد.
 
تولیت آستان قدس در یادمان شهدای هویزه گفت: عمل به وصیت نامه شهدا و حضور در یادمان های دفاع مقدس حرکت در سیره و فرهنگ حسینی و عاشوراست.
 
برنامه های حجت الاسلام رئیسی با سخنرانی در پادگان شهید محمودوند اهواز آغاز شد.
 
همچنین رئیسی روز گذشته در دومین روز سفر به خوزستان از یادمان های شهدای شلمچه وهویزه بازدید و در همایش روز ملی راهیان نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد سخنرانی کرد.
 
با حضور تولیت آستان قدس رضوی، ساخت اردوگاه امام رضا (علیه السلام) در جمع کاروانهای راهیان نور در مشهد شهدای شلمچه آغاز شد.
 
دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، کاشت نهال توسط تولیت آستان قدس رضوی در بهشت آباد اهواز، بازدید از قرارگاه راهیان نور خراسان رضوی در شهرستان حمیدیه و دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان از دیگر برنامه های تولیت آستان قدس رضوی در این سفر بود. 
باشگاه خبرنگاران
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: خادم المهدی [عضو] 
5 stars

سلام
خدا خیرتون بده

1395/12/22 @ 08:29


فرم در حال بارگذاری ...