« اسیر روی ماه توکلام امیر »

فتنه 94 خطرناک‌تر از فتنه 88 است.

نوشته شده توسطرحیمی 10ام دی, 1394

 

نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شمال‌غرب کشور گفت: دشمن در فتنه 94 استفاده از افرادی را که با رهبری زاویه دارند، هدف خود قرار داده است.

حجت‌الاسلام عباس ولایی صبح امروز در جمع بسیجیان بناب، با تأکید بر اینکه ستون و محور وحدت باید در جامعه تبیین شود؛ اظهار داشت: اگر مردم را به محور وحدت دعوت کنیم ولی اساس وحدت را تبیین نکنیم خودش به نوعی دعوت به تفرقه است از این رو اصلی‌ترین موضوع وحدت این است که محور آن باید مشخص شود و این محور وحدت در جامعه توحیدی ولی امر مسلمین است.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان آذربایجان شرقی با تشریح ابعاد و قضایای مختلف فتنه گفت: بحث قومیت‌ها همچنین قضایای مربوط به جمعیت خلق عرب و همچنین جریان بنی‌صدر ملعون و فتنه سال 60 از جمله این فتنه‌ها هستند و در فتنه سال 60 هدف متزلزل کردن جایگاه رهبری در نظام اسلامی بود.

ولایی از جریان کوی دانشگاه در سال 78 نیز به عنوان فتنه دیگر دشمن علیه نظام یاد کرد و گفت: دشمنان در همان سال 78 قصد براندازی نظام را داشتند.

وی اضافه کرد: فتنه 88 بسیار سنگین بود و تدارک دشمن برای سرنگونی نظام بود و کلید واژه فتنه سال 88 تفرقه‌سازی بود و می‌خواستند انقلاب مخملی را در ایران اجرا کنند که از 191 دستورالعملی که برای این فتنه طراحی کرده بودند 180 مورد آن اجرا شد.

نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شمال‌غرب کشور از حرکت‌های دشمنان در فتنه 88 به منظور سرشکنی آرمان‌های انقلاب یاد کرد و گفت: اما دشمن در فتنه 94 افرادی را که با رهبر انقلاب اسلامی زاویه دارند، هدف خود قرار داده زیرا آمریکا می‌داند که این عناصر در هر کجا که باشند خودش حکومت آن بخش از را برعهده خواهد داشت.

ولایی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد خطر نفوذ اظهار داشت: دشمن از نیروهای جاسوسی خود برای نفوذ در انتخابات استفاده نمی‌کند بلکه از افرادی که با رهبر انقلاب اسلامی زاویه دارند به عنوان وسیله نفوذ استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه در فتنه جدید دشمن شورای رهبری را مطرح می‌کند؛ تصریح کرد: اگر کاملاً بررسی کنیم متوجه می‌شویم که چیزی به نام شورای نظارت بر رهبری در جامعه اسلامی نداریم.

نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شمال‌غرب کشور در ادامه «تغییر جایگاه رهبری»، «مدیریت احساس مردم ایران نسبت به آمریکا» و «مردمی نشان دادن چهره آمریکا» را سه هدف عمده دشمنان در فتنه 94 نام برد و افزود: آنها تلاش می‌کنند طوری به مردم القاء کنند که، آمریکا جنایتکار نیست و ناجی ملت‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه از نظر مقام معظم رهبری سطح نفوذ راهبردی شده است؛ گفت: تلاش می‌کنند در نزد مردم ایران برای آمریکا طرفدار و ناجی درست کنند.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها برای دستیابی به اهداف خود 10 تا 15 سال زمان طراحی کرده‌اند؛ تأکید کرد: 9 دی روز با عظمتی است و در این روز مردم بر افکار غلط فتنه گران خط بطلان کشیدند.

وی با تأکید بر اینکه نباید گذاشت آمریکا مجدداً دست طمع به این کشور داشته باشد؛ خاطرنشان کرد: مردم وفادار نظام هستند و آنچه این انقلاب را از تمام بلاها حفظ کرده در درجه اول بصیرت بالای مردم است که دوست و دشمن را زود تشخیص می‌دهند، از این رو ما در بدنه مردم مشکل نداریم و مردم به وظیفه خود عمل می‌کنند و هر جا مشکلی بوده از ناحیه مسئولان است که به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شمال‌غرب کشور به اهمیت انتخابات هفتم اسفند ماه سال جاری نیز اشاره و تصریح کرد: مردم عملکرد کاندیداها را مورد بررسی قرار دهند و سعی کنند افراد معتقد به نظام و پایبند به ولایت فقیه را انتخاب و به مجلس بفرستند.

ولایی در عین حال تأکید کرد: به کوری چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران هر روز با عظمت‌تر از روز قبل مسیر خود را طی کرده تا زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم شود.

 

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: مرکز تخصصی تفسیر شاهین شهر [عضو] 
5 stars

خدا دشمنان اسلام را نابود کند!
منتظر نظرات شما در وبلاگمان هستیم

1394/10/10 @ 13:08


فرم در حال بارگذاری ...