« چرا من را صدا کردی؟مشکل غیر قابل حل نداریم »

فتنۀ جدید کلید خورد!

نوشته شده توسطرحیمی 14ام اردیبهشت, 1396
 
pic کلیپ تصویری | متاسفانه فتنه جدید کلید خورد! پناهیان
 
چه کسانی همیشه باعت تحمیل جنگ و تحریم شدهاند؟
 
تنها راه دورکردن سایۀ جنگ و تحریم…
 

 

6:18دقیقه | کیفیت (پایین(8 مگابایت) | متوسط(44 مگابایت) | بالا(90 مگابایت) 

 

متن کلیپ:

متأسفانه این فتنه را از دیروز کلید زدند. برای چی؟

برای اینکه دستشان خالی است دربارۀ پروندۀ چهار سال گذشته. دیروز برگشتند گفتند که ما سایۀ جنگ را از سر این مملکت برطرف کردیم،

هر کی جنگ نمی‌خواهد بیاید به ما رأی بدهد.

 

حسن روحانی: اساس سخن این است که آیا می‌خواهیم دو مرتبه تقابل با جهان را آغاز کنیم و سایۀ شوم جنگ را به کشور برگردانیم؟

استاد پناهیان: و امروز مقام معظم رهبری جواب دادند.

مقام معظم رهبری:

گاهی می‌شنویم، شنفتیم در گذشته بعضی‌ها گفتند که ما که آمدیم فرض کنید مسئولیت پیدا کردیم توانستیم سایۀ جنگ را از سر کشور.

نه! این حرف‌ها حرف‌های درستی نیست. از بنده بشنوید. آنچه که سایۀ جنگ را، سایۀ تعرّض دشمن را در طول این سال‌های متمادی از سر این کشور رفع کرده است حضور مردم بوده.

استاد پناهیان: این بازی خطرناکی است که بعضی‌ها شروع می‌کنند، بازی جنگ و صلح! از ماه‌ها قبل از انتخابات معلوم بود، بر اساس گراهایی که سرویس‌ها در رسانه‌های خودشان می‌دادند. این دفعه یک عده‌ای می‌خواهند بازی جنگ و صلح راه بیندازند. بگویند چی؟ بگویند اگر جنگ نمی‌خواهید باید به ما رأی بدهید، اگر به آنها رأی بدهید جنگ می‌شود. این دروغ بسیار بزرگ است. آنها اگر می‌توانستند جنگ راه بیندازند، علیه یک گروه بدون پادگان بدون دولت بدون حصار به نام حزب‌الله لبنان که در کوه‌های مختصر لبنان مخفی هستند جنگ راه می‌انداختند، که موشک‌ها را از دست آنها بگیرند. آنها هیچ غلطی نه علیه گروه حزب‌الله لبنان بلکه علیه نوچه‌های حزب‌الله لبنان نتوانستند انجام بدهند، آن‌وقت جنگ را به ما تحمیل کنند؟!

هر موقع غربگراها در این کشور قدرت پیدا کنند، پایگاه اجتماعی پیدا کنند! نه اینکه بر مسند قدرت بنشینند! احتمال جنگ، تحریم و فشار بر این مملکت اضافه می‌شود. در آغاز وقتی غربگراهای لیبرال در دولت بازرگان کار را به عهده گرفتند این کشور داشت تجزیه می‌شد. وقتی دلت غربزدۀ بنی‌صدر و دولت لیبرال بنی‌صدر حاکم شد، جنگ تحمیلی به این کشور تحمیل شد. اگر دولت بنی‌صدر حاکم نبود و اگر لیبرال‌ها حاکم نبودند، ابدا قدرت‌ها غلط می‌کردند جنگ را به این کشور تحمیل بکنند! جنگ جنایتی بود که لیبرال‌ها در حقّ این کشور انجام دادند.

کِی شهرهای ما را شروع کردند شیمیایی زدن و هواپیمای مسافری ما را زدند؟ فشار خودشان را رسماً در جنگ اضافه کردند؛ وقتی بوی سازش از میان لیبرال‌ها در زمان حضرت امام به مشام آنها رسید. و الّا غلط می‌کردند هواپیمای مسافری ما را بزنند! غلط می‌کردند شهرهای ما را شیمیایی بزنند! کِی جنایتکاران منافق تروریست شروع کردند به حمله کردن در عملیات مرصاد که به خیال خام احمقانۀ خودشان به تهران برسند؟ وقتی یک کسی نامه نوشت به امام، که امام دیگر کسی حاضر نیست به جبهه برود و به دروغ تحلیل کرد و به امام نامه داد.

هر موقع در میان سیاسیون این کشور غربزدگی، لیبرال‌منشی فراوان شده یا جنگ تحمیل شده یا خونریزی شده یا جنایت‌های مختلف صورت گرفته. تحریم‌های اخیر کِِی تشدید شد؟ زمان تکنوکرات‌هایی که حاکم بودند. زمان دولت سازندگی تحریم‌ها شدّت گرفت. چون امید به منش لیبرال‌گونۀ آنها داشتند! و بعد زمان دولت اصلاحات تحریم‌ها تشدید شد! چون به غربزدگی آنها امید داشتند. و بعد در فتنۀ 88 آنها یک قدرت اجتماعی از خودشان نشان دادند تحریم‌ها دو سه برابر شد. بروید برای مردم خودتان این حرف را جا بیاندازید. می‌خواهید مشکلات این مملکت از جانب اجانب کم بشود، یک دانه به اینها رأی ندهید ببینید چه‌جوری آمریکا در مقابل شما تواضع خواهد کرد.

مقام معظم رهبری: جنگ تحمیلی به خاطر این اتفاق افتاد که دشمن در ما احساس ضعف کرد. اگر دشمن بعثی و محرّکینش خاطر جمع نبودند که سر چند روز به تهران خواهند رسید، این جنگ انجام نمی‌گرفت. آنها در ما احساس ضعف کردند. احساس ضعف شما موجب تشویق دشمن به حملۀ به شماست. این یک قاعدۀ کلّی است.

استاد پناهیان: هر موقع در میان سیاسیون این کشور، غربزدگی، لیبرال‌منشی فراوان شده، یا جنگ تحمیل شده یا جنایت‌های مختلف صورت گرفته!

 بیان معنوی


فرم در حال بارگذاری ...