« عالمی که شبیه جاهل است؟!تنفس در بهشت برای خوشرویان »

فرازی از وصیت نامه سردار خیبر

نوشته شده توسطرحیمی 17ام اسفند, 1395
 
شهید حاج محمد ابراهیم همت فرمانده تیپ 27 محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله ) بود که که بعد ها به لشگر 27 محمد رسول الله صلی الله علیه و آله  ارتقا یافت او در جزیره مجنون و در  جریان عملیات خیبر در 17 اسفند ماه 1362 درجه شهادت نائل آمد.
به همین بهانه فرازی از وصیت نامه این یردار بزرگ اسلام را می خوانیم.
 
 
در جریان عملیات خیبر به برادران گفته بود:
«باید مقاومت كرده و مانع از بازپس‍گیری مناطق تصرف شده، توسط دشمن شد. یا همه این‍جا شهید می‍شویم ویا جزیره مجنون را نگه می‍داریم.» رزمندگان لشكر نیز با تمام توان دربرابر دشمن مردانه ایستادگی كردند. حاجی جلو رفته بود تا وضع جبهه توحید را از نزدیك بررسی كند، كه گلوله توپ در نزدیكی اش اصابت می‍كند و این سردار دلاور به همراه معاونش، شهید اكبر زجاجی، دعوت حق را لبیك گفتند و سرانجام در 24 اسفند سال 62 در عملیات خیبر به لقاء خداوند شتافتند. 
 
فرازی از وصیت نامه شهید حاج محمد ابراهیم همت
 
 پدر و مادر ! من زندگی را دوست دارم ، ولی نه آنقدر که آلوده اش شوم و خویش را فراموش و گم کنم ، علی وار زیستن و علی وارشهید شدن و حسین وار زیستن و حسین وار شهید شدن رادوست دارم . الگوهای جاوید یک مؤمن از بندهای هوی و هوس رستن است و من این الگو را نیزدوست داشتم ، شهادت در قاموس اسلام کاری ترین ضربات را بر پیکر ظلم و شرک و الحاد می زند و خواهد زد ، تاریخ اسلام این را ثابت کرده است .
 
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: افسر جوان...نوری [عضو] 
5 stars

احسنت زیبا بود موفق باشید

1395/12/17 @ 22:53


فرم در حال بارگذاری ...