« دانلود کتاب " جوانی و اخلاق در نهج البلاغه"این نبش قبر عقده دیرینه شماست! »

فيس‌بوك و توييتر؛ همسو با جنايات وهابيت

نوشته شده توسطرحیمی 19ام اردیبهشت, 1392
 

 مجمع فرا در نامه سرگشاده به دبيركل سازمان كنفرانس اسلامی خواستار شد تا دولت‌های اسلامی با محكوم كردن جنايت‌های وهابيت چه در عالم واقع و چه عملكرد فيسبوك و توييتری كه شيوخ وهابی برای خريد سهام اين بنگاه‌های صهيونيستی اقدام كرده‌اند، ماهيت ضد اسلامی آنها را افشا كنند.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن‌(ايكنا)، نامه سرگشاده مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی(فرا) به دبيركل سازمان كنفرانس اسلامی منتشر شد.

متن اين نامه بدين شرح است؛

بسم الله القاسم الجبارين

رَبَّنا لا تَجْعَلْنا فِتْنَةً لِلْقَوْمِ الظّالِمينَ [يونس/ 85]

دبير كل محترم سازمان كنفرانس اسلامی

جناب آقای اكمل الدين احسان اغلو

سالهاست كه از انعقاد نطفه نامشروعی به نام وهابيت در دل جهان اسلام می‌گذرد. اين گروه انديشه ناميمونی است كه در ظاهر زاييده متحجرينی همچون محمدابن عبدالوهاب و ابن تيميه است ولی حقيقت تاريخی اين است كه وهابيت زاييده تلاش‌های مذبوحانه و درازمدت بريتانيا كه به وسيله جاسوسان نفوذی خود در جهان اسلام همچون «مستر همفر» رويانده شده و اينك همچون غده‌ای چركين در دل جهان اسلام به تراوشات عفونی در قالب گروهك‌های تروريستی همچون القاعده و جبهه النصره می‌پردازد.

اين بدانديشان متحجر كه بويی از اسلام واقعی و احكام آن نبرده‌اند و رانده شده همه علمای اهل سنت و شيعه هستند، اينك دست به فاجعه‌ای هولناك زده‌اند و در عملی شنيع و برخلاف آموزه‌های اسلامی و انسانی، اقدام به نبش قبر صحابه جليل القدر پيامبر گرامی اسلام، جناب حجر ابن عدی كرده‌اند. اين اقدام زشت ادامه جنايت هولناك تخريب قبور بقيع در مدينه و هتك حرمت اقربين و صحابه جليل القدر پيامبر اسلام محسوب می‌شود.

جناب آقای احسان اغلو

همانگونه كه نيك مستحضر هستيد، يكی از ابزارهايی كه به اين تروريست‌های افراطی كمك كرد تا به راحتی فشار دادن يك دكمه توهين به مقدسات مسلمانان را در سراسر جهان ترويج و تبليغ نمايد، شبكه‌های اجتماعی مجازی صهيونيستی از جمله فيس‌بوك و تويتر و… بودند. شبكه اجتماعی فيس‌بوك بر خلاف سياست‌های ذكر شده در مانيفست اين شبكه اجتماعی، اقدام به بستن حساب‌های كاربری تبليغ‌كننده اين اعمال زشت نكرد. سابقاً در جريان فيلم توهين‌آميز درخصوص پيامبر گرامی اسلام(ص) نيز، شبكه اشتراك‌گذاری يوتيوب نيز برخلاف ادعاها و ضوابط داخليش از حذف قطعات ويدئويی اين فيلم سرباز زد. اينها نمونه‌هايی برای عقلا است كه ببينند پشت پرده مديريت اين شبكه‌های زرورق پيچ شده، پنجه‌های خونين استكبار و صهيونيست جهانی است كه امروزه در غزه و بغداد و بستون و حلب و پيشاور و… دست به جنايت می‌زنند.

اينك زمان آن است كه جهان اسلام و به ويژه علمای عزيز اهل تسنن با برائت از اين تفكر در مقابل اين اقدام و اعمال مشابه آن كه آتش زدن بارگاه جعفر ابن ابيطالب در اردن يكی ديگر از اين سلسله اقدامات بود، موضع‌گيری قاطعانه نمايند. همانگونه كه خوشبختانه بسياری از ايشان جنايات مذكور را محكوم كردند. لذا وقت آن است كه دولت‌های اسلامی با محكوم كردن اينگونه حركت‌های تروريستی و حاميان آن چه در عالم واقع توسط دولت صهيونيستی اسرائيل و چه در فضای مجازی توسط مالكان فيسبوك و توييتر كه البته هرچند وقت يكبار اخباری مبنی بر صرف هزينه‌های هنگفت از جيب ملل مسلمان توسط شيوخ وهابی برای خريد سهام اين بنگاه‌های صهيونيستی شنيده می‌شود ماهيت ضد اسلامی و هماهنگی پيچيده اينها با منافع صهيونيستهای غاصب را افشا كنند. سران دول اسلامی بايد بيش از پيش نسبت به دسيسه‌های استكبار جهانی هوشيارانه عمل نمايند كه اگر اينگونه عمل نكنند، آتش خشونت‌های افراطيون تكفيری دامن خودشان را خيلی زود خواهد گرفت.

جناب آقای دبير كل

شايسته است سازمان كنفرانس اسلامی، ضمن برائت از اين اقدامات وحشيانه، سريعاً تدابيری عملی در جهت جلوگيری از ديگر اقدامات فجيع گروهك‌های تكفيری اتخاذ نموده و چهره‌ای را كه اين عده به نام اسلام به نمايش گذاشته‌اند و با نقض بديهی‌ترين اصول اسلامی و انسانی درحال بهره‌گيری غير متعارف از امكانات فضای مجازی در جهت تخريب اذهان جهانيان نسبت به دين مبين اسلام است، ترميم شود.

 

 


فرم در حال بارگذاری ...