« سازش با آمریکا مشکلات کشور را به‌هیچ‌وجه حل نمیکندکاروان بندگی در راه خدا »

ما اهل مذاکره‌ایم و با همه مذاکره می‌کنیم جز با آمریکا

نوشته شده توسطرحیمی 12ام آبان, 1395

13 آبان؛ روز مبارزه با استکبار جهانی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری در 18 شهریور سال 94 با اقشار مختلف مردم دیدار کردند.

بیانات ایشان به شرح ذیل است.
 
آمریکا در کشور ما فرعونیّت می‌کرد، مثل فرعون: یستضعف طائفه منهم یذبح ابناءهم و یستحی نساءهم؛ (3) با مردم ما این‌جور رفتار می‌کردند؛ موسای زمان آمد، تخت و بخت این فرعون و دنباله‌روهای او را واژگون کرد و از بین برد؛ انقلاب این است. یک‌ سال و دو ماه بعد از همین حادثه‌ی شهریور- یعنی در آبان 1358- جوانان امام بزرگوار ما، جوانان پیرو خطّ امام، رفتند این جاسوس خانه‌ی آمریکا را فتح کردند؛ آمریکایی‌ها را دست‌بسته و چشم‌بسته اسیر خودشان کردند؛ موسی این دفعه فرعون را این‌جور شکست داد.
 
امام بزرگوار فرمود: آمریکا شیطان بزرگ است؛(4) این «شیطان بزرگ» خیلی حرف پرمغزی است. رئیس همه‌ی شیطانهای عالم، ابلیس است؛ اما ابلیس بنا به تصریح قرآن، تنها کاری که می‌تواند بکند این است که انسانها را اغواء می‌کند؛ بیشتر از اغواء، کاری نمی‌تواند بکند؛ انسانها را اغواء می‌کند، فریب می‌دهد، وسوسه می‌کند؛ امّا آمریکا، هم اغواء می‌کند، هم کشتار می‌کند، هم فریب می‌دهد، هم ریاکاری می‌کند؛ پرچم حقوق بشر را بلند می‌کند، ادّعای طرف‌داری از حقوق بشر می‌کند(اما) هرچند روز یک بار در خیابانهای شهرهای آمریکا یک بی‌گناهی، یک بی‌سلاحی به دست پلیس آمریکا به خاک و خون می‌غلتد؛ غیر از بقیّه‌ی جنایات و فجایعشان. این هم رفتارشان در ایران در دوران رژیم طاغوت و جنگ آفرینی‌هایشان، جنگ افروزی‌هایشان، به راه انداختن جریان‌های جنگ‌افروز از قبیل همینهایی که حالا در عراق و سوریه و بقیّه‌ی جاها مشغول خرابکاری هستند؛ اینها کارهای آمریکا است. حالا بعضی‌ها اصرار دارند این شیطان بزرگ را با این خصوصیّات- که از ابلیس بدتر است- بزک کنند و به شکل فرشته وانمود کنند. چرا؟
 
دین به کنار، انقلابیگری به کنار؛ وفاداری به مصالح کشور چه می‌شود؟ عقل چه می‌شود؟ کدام عقلی و کدام وجدانی اجازه می‌دهد که انسان قدرتی مثل قدرت آمریکا را به عنوان دوست، به عنوان مورد اعتماد، به عنوان فرشته‌ی نجات انتخاب بکند؟
 
با همه‌ی دنیا ما مذاکره می‌کنیم، (امّا) با آمریکا نمی‌کنیم. ما اهل مذاکره‌ایم، اهل تفاهمیم؛ هم مذاکرات در سطح دولتها، هم مذاکرات در سطح اقوام، هم مذاکرات در سطح ادیان؛ ما اهل مذاکره‌ایم و با همه مذاکره می‌کنیم جز با آمریکا؛ و البتّه رژیم صهیونیستی بجای خود محفوظ که اصل وجود رژیم صهیونیستی، وجود نامشروع و دولت جعلی است. 
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: مريم [عضو] 
5 stars

سلام علیکم
بسیارعالی

1395/08/14 @ 09:03
نظر از: جوانه [عضو] 

لعنت به هر کی که حرف رهبری رو نمیشنوه و بی راهه میره
مرگ بر آمریکا

1395/08/12 @ 21:49


فرم در حال بارگذاری ...