موضوعات: "مناسبت ها" یا "رمضان" یا "محرم" یا "ذی الحجه" یا "ذیقعده" یا "صفر" یا "پیاده روی اربعین" یا "رجب" یا "شعبان" یا "نوروز"

روی قلب خود نوشتم دوستت دارم حسین

نوشته شده توسطرحیمی 8ام فروردین, 1399

 

 

مدح خوانی حاج سید مجید بنی فاطمه؛

 

روی قلب خود نوشتم دوستت دارم حسین

 

روی قلبم نوشتم دوستت دارم-میلاد حضرت عباس علیه السلام -سال82-حاج حسین سیب سرخی

 

روي قلب خود نوشتم دوستت دارم حسين

اي تمام سرنوشتم دوستت دارم حسين

قدسيان آسمان ديوانه ي روي تواند

سرنشينان زمين سرگشته ي كوي تواند
صد هزاران دل اسير تار گيسوي تواند

محو در رنگين كمان طاق ابروي تواند
حك شده در خشت خشتم دوستت دارم حسين

دوش پرسيدم ز گل اي از تو در دل شور و شين
از تو آب و رنگ پيدا كرده باغ عالمين

اينهمه حسن از كجا آورده اي نور دو عين؟
شبنم اشكي فشاند و گفت از خاك حسين

مجلست باشد بهشتم دوستت دارم حسين
قبله ي من كعبه ي من مهر و محرابم تويي

آسمان و اختر من مهر و مهتابم تويي
روح بخش زندگي در قلب بيتابم تويي

بي نيازم غرق نازم چونكه اربابم تويي
خوب و بد زيبا و زشتم دوستت دارم حسين

صلوات شعبانیه

نوشته شده توسطرحیمی 8ام فروردین, 1399

 

 

یکی از این اعمال با فضیلت ماه شعبان صلواتی منسوب به امام سجاد علیه السلام است که با نام «صلوات شعبانیه» شناخته می‌شود.

دانلود فیلم

 ماه شعبان  از نورانی‌ترین و پرفضلیت‌ترین ماه‌های سال و فرصتی جهت تزکیه روح برای ورود به ماه مبارک رمضان شمرده می‌شود؛ آداب و اعمال متعدد این ماه که از سوی اهل‌بیت عصمت و طهارت علیه السلام صادر شده است، در همین راستا قرار دارد. یکی از این اعمال، صلواتی منسوب به امام سجاد علیه السلام است که با نام «صلوات شعبانیه» شناخته می‌شود. شیخ طوسی در مصباح المتهجدنقل کرده است که امام سجاد علیه السلام در هر روز ماه شعبان هنگام زوال و نیز در شب نیمه شعبان این صلوات را می‌خوانده است.

نماهنگ تصویری صلوات شعبانیه

زمان: 317 ثانیه (05:17)

وارث

موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت

پیوند عجیب ماه شعبان با درخت طوبی؛ درختی که با دستان خدا کاشته شده است

نوشته شده توسطرحیمی 7ام فروردین, 1399

 

ماه شعبان فرصتی ارزشمند است که انسان مسیر بندگی را برای خود هموار کند.

 ماه شعبان فرا رسید. ماهی که به سبب تولد چند امام معصوم و فرزندان چند امام معصوم در آن، قرین با شادی و سرور شده است. عطر ولایت، شعبان را به یکی از دریچه‌های مطمئن به سوی پروردگار تبدیل کرده است و حالا با فرارسیدن این ماه، بندگان خالص در تدارک انجام اعمال مستحب هستند.
 

وقتی زمین و آسمان به هم نزدیک می‌شوند

در جلد ۱۰ وسائل الشیعه چند روایت از ائمه اطهار سلام الله علیها ذکر شده است؛ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: شعبان شهری رحم اللّه من أعاننی علی شعبان ماه من است؛ خدا بیامرزد کسی که من را به ماه من اعانت کند. در حدیثی دیگر رسول اکرم صلی الله علیه و آله می‌فرمایند: ماه شعبان ماهی است که اعمال انسان‌ها بالا می‌رود، در حالیکه مردم از آن غفلت می‌کنند. در جای دیگر از خاتم الانیباء صلی الله علیه و آله نقل شده است: هر کس یک روز از این ماه را روزه بدارد، بهشت بر او واجب می‌شود. همینطور از امام علی علیه السلام روایت شده است که ماه شعبان ماه رسول خدا صلی الله علیه و آله است.

ادامه »

بهترین ذکر شعبان

نوشته شده توسطرحیمی 7ام فروردین, 1399

 

راه یاری پیامبر صلی الله علیه و آله در شعبان المعظم

خداوند در روز اول شعبان به درهای بهشت امر می کند که باز شوید

و به شاخه های درخت طوبی امر می کند

که شاخه هایش را نزدیک این دنیا بیاورد،

هر کس دری از خیر و نیکی را در این روز فرا گیرد …

حتماً به شاخه ای از درخت طوبی آویخته می شود.

 «شعبان» از ماه های عظیم الشان در درگاه الهی است و در روایات درباره این شان و منزلت و برکات این ماه معظم بسیار سخن رفته است. چنان که رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: «رجب ماه خدا و شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است.»1

از صفوان جمال روایت شده که می گفت امام صادق علیه السلام به من فرمود: «وادار کن کسانی را که در اطراف تو هستند به روزه ماه شعبان». گفتم فدایتان شوم. مگر در فضیلت آن چیزی می بینید؟، فرمودند: «بلی، به درستی که رسول خدا صلی الله علیه و آله هر گاه می دید هلال ماه شعبان را، امر می فرمود به منادی که در مدینه ندا می کرد: ای اهل مدینه من از جانب خداوند به سوی شما مبعوث شدم آگه باشید که شعبان ماه من است. پس خدا رحمت کند کسی را که مرا بر ماه من یاری کند یعنی روزه بدارد.»

ادامه »

چه آدابی در روز اول شعبان انسان را بهشتی می‌کند؟

نوشته شده توسطرحیمی 7ام فروردین, 1399

 

ماه شعبان یکی از پر فضیلت‌ترین ایام سال محسوب می‌شود؛ چه اینکه این ماه مقارن با ایام ولادت سه امام معصوم علیهم السلام یعنی امام حسین، امام سجاد و موعود رسولان و منجی عالم یعنی امام عصر عج‌الله تعالی فرجه الشریف است. از دیگر سو آنچه به این ماه اهمیت ویژه‌ای می‌دهد، اتصالش به برترین ماه خدا یعنی رمضان است؛ لذا خوبان عالم این ماه را مقدمه‌ای معنوی برای ورود به ماه مبارک رمضان می‌دانستند.

پیامبر و ائمه علیهم‌السلام نیز به دلیل اهمیت معنوی ماه شعبان و لزوم استفاده از برکات آن روایات متعددی را در قالب خطبه‌ها و احادیث بیان می‌فرمودند. در این باره امام حسن عسکری روایتی جالب توجهی را از امیر مؤمنان و ایشان از رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله نقل می‌فرماید.  این روایت را محدث نوری در صفحه 543 از جلد هفتم «مستدرک وسایل الشیعة» به نقل از کتاب «تفسیر امام حسن عسکری علیه السلام » آورده است.

در این روایت می‌خوانیم که پیامبر فرمود:
«قسم به کسی که مرا به حق به نبوت مبعوث کرد، همانا ابلیس هنگامی که روز اول شعبان می‌شود، سربازان خود را در اطراف و آفاق زمین می‌فرستد و به آنها می‌گوید: تلاش کنید در جذب هر یک از بندگان خدا در این روز. خداوند عز و جل نیز ملائک خود را در اطراف و اکناف زمین گسیل می‌دارد و به آنها می‌فرماید بندگان مرا محکم بدارید و آنها را هدایت کنید. تمام آنها به واسطه شما سعادتمند می‌شوند جز آنکه روی بگرداند و تمرد و طغیان ند؛ در این حالت به سوی حزب ابلیس و سربازان او تغییر مسیر می‌دهد.

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص: وَ الَّذِی بَعَثَنِی بِالْحَقِّ نَبِیّاً، إِنَّ إِبْلِیسَ إِذَا كَانَ أَوَّلُ یَوْمٍ مِنْ شَعْبَانَ بَثَّ جُنُودَهُ فِی أَقْطَارِ الْأَرْضِ وَ آفَاقِهَا، یَقُولُ لَهُمْ: اجْتَهِدُوا فِی اجْتِذَابِ بَعْضِ عِبَادِ اللَّهِ- إِلَیْكُمْ فِی هَذَا الْیَوْمِ. وَ إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ بَثَّ الْمَلَائِكَةَ- فِی أَقْطَارِ الْأَرْضِ وَ آفَاقِهَا یَقُولُ [لَهُمْ‏]: سَدِّدُوا عِبَادِی وَ أَرْشِدُوهُمْ. فَكُلُّهُمْ یَسْعَدُ بِكُمْ إِلَّا مَنْ أَبَى‏ وَ تَمَرَّدَ وَ طَغَى، فَإِنَّهُ یَصِیرُ فِی حِزْبِ إِبْلِیسَ وَ جُنُودِهِ.

خداوند عزوجل هنگامی که روز اول ماه شعبان می‎شود امر می‎کند به درهای بهشت پس باز می‎شود و امر می‎کند درخت طوبی را، پس شاخه‎های ‎خود را براین دنیا نزدیک می‎کند؛  آنگاه منادی پروردگار عزوجل صدا می‌زند: ای بندگان خدا این شاخه‎های ‎درخت طوبی است پس به او در آویزید که شما را به سوی بهشت بلند کند و این شاخه‎های ‎درخت زقوم است، بترسید از او که شما را به سوی جهنم هدایت نکند.

إِذَا كَانَ أَوَّلُ‏ یَوْمٍ‏ مِنْ‏ شَعْبَانَ‏ أَمَرَ بِأَبْوَابِ الْجَنَّةِ فَتُفَتَّحُ، وَ یَأْمُرُ شَجَرَةَ طُوبَى فَتُطْلِعُ أَغْصَانَهَا عَلَى هَذِهِ الدُّنْیَا، [ثُمَّ یَأْمُرُ بِأَبْوَابِ النَّارِ فَتُفَتَّحُ، وَ یَأْمُرُ شَجَرَةَ الزَّقُّومِ فَتُطْلِعُ أَغْصَانَهَا عَلَى هَذِهِ الدُّنْیَا] ثُمَّ یُنَادِی مُنَادِی رَبِّنَا عَزَّ وَ جَلَّ: یَا عِبَادَ اللَّهِ هَذِهِ أَغْصَانُ شَجَرَةِ طُوبَى، فَتَمَسَّكُوا بِهَا، تَرْفَعْكُمْ إِلَى الْجَنَّةِ  وَ هَذِهِ أَغْصَانُ شَجَرَةِ الزَّقُّومِ، فَإِیَّاكُمْ وَ إِیَّاهَا، لَا تُؤَدِّیكُمْ إِلَى الْجَحِیمِ.

قسم به آنکه مرا به راستی به رسالت مبعوث کرده که هر که دری از خیر و نیکی در این روز کسب کند، پس به درستی که به شاخه‎ای از شاخه‎های ‎درخت طوبی در آویخته، پس آن درخت او را به سوی بهشت می‎کشاند و هر که کسب کند دری از شرّ را در امروز، پس در آویخته به شاخه‎ای از شاخه‎های ‎درخت زقوم؛ پس آن درخت او را به سوی آتش می‎کشاند؛

فَوَ الَّذِی بَعَثَنِی بِالْحَقِّ نَبِیّاً- إِنَّ مَنْ تَعَاطَى بَاباً مِنَ الْخَیْرِ وَ الْبِرِّ فِی هَذَا الْیَوْمِ، فَقَدْ تَعَلَّقَ بِغُصْنٍ مِنْ أَغْصَانِ شَجَرَةِ طُوبَى، فَهُوَ مُؤَدِّیهِ إِلَى الْجَنَّةِ، وَ مَنْ تَعَاطَى بَاباً مِنَ الشَّرِّ فِی هَذَا الْیَوْمِ، فَقَدْ تَعَلَّقَ بِغُصْنٍ مِنْ أَغْصَانِ شَجَرَةِ الزَّقُّومِ، فَهُوَ مُؤَدِّیهِ إِلَى النَّارِ.


در این روز هر کس برای خدا نماز مستحبی به جا آورد و هرکه در این روز روزه بدارد و هرکه میان زنی با همسرش، یا پدری با فرزندش، یا خویشاوندان، یا زن و شوهری صلح دهد، خود را به درخت طوبی نزدیک کرده است؛ کسی که پریشانی را از بدهکاری که طلبی از او دارد بزداید، یا از طلبش که بر عهده بدهکار است بکاهد و کسی که در حساب خود نظر کند و قرض کهنه‎ای را بر عهده خود ببیند که طلبکارش از به دست آوردنش مأیوس شده، پس آن را به صاحبش برگرداند، خود را به طوبای بهشتی درآویخته است؛ 

فَمَنْ تَطَوَّعَ لِلَّهِ بِصَلَاةٍ فِی هَذَا الْیَوْمِ فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ مَنْ صَامَ هَذَا الْیَوْمَ فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ مَنْ تَصَدَّقَ فِی هَذَا الْیَوْمِ فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ مَنْ عَفَا عَنْ مَظْلَمَةٍ فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ مَنْ أَصْلَحَ بَیْنَ الْمَرْءِ وَ زَوْجِهِ أَوِ الْوَالِدِ وَ وَلَدِهِ أَوْ لِقَرِیبِهِ أَوِ الْجَارِ وَ الْجَارَةِ أَوِ الْأَجْنَبِیِّ وَ الْأَجْنَبِیَّةِ فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ مَنْ خَفَّفَ عَنْ مُعْسِرٍ عَنْ دَیْنِهِ أَوْ حَطَّ عَنْهُ فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْن‏ٍ وَ مَنْ نَظَرَ فِی حِسَابِهِ فَرَأَى دَیْناً عَتِیقاً قَدْ أَیِسَ مِنْهُ صَاحِبُهُ فَأَدَّاهُ فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْن‏.

طوبی سهم کسی خواهد بود که یتیمی را سرپرستی کند و یا سفیهی را از ضربه زدن به آبرو و عِرض مؤمنی باز دارد و کسی که قرآن یا قسمتی از آن را بخواند و خدا را یاد کند، نعمت‌هایش را برشمارد و آنگاه شکر خدا کند. کسی که از بیماری عیادت کند و کسی که به پدر و مادر یا یکی از آنها نیکی کند و آن که پیش از رسیدن روز اول شعبان پدر و مادر خویش را به خشم آورده بود و در این روز خشنودشان کند و نیز هرکه جنازه‌ای را تشییع کند و در این روز مصیبت‌زده‌ای را تسلی بخشد و هر کس در این روز چیزی از ابواب خیر را به جا آورد، در زمره کسانی است که در اول شعبان خود را به درخت طوبی بهشتی نزدیک و از زقوم جهنمی دور داشته است؛

وَ مَنْ تَكَفَّلَ یَتِیماً فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ مَنْ كَفَّ سَفِیهًا عَنْ عِرْضِ مُؤْمِنٍ فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ مَنْ قَرَأَ الْقُرْآنَ أَوْ شَیْئاً مِنْهُ فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ مَنْ قَعَدَ یَذْكُرُ اللَّهَ وَ نَعْمَاءَهُ وَ یَشْكُرُهُ عَلَیْهَا فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ مَنْ عَادَ مَرِیضاً فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ مَنْ بَرَّ وَالِدَیْهِ أَوْ أَحَدَهُمَا فِی هَذَا الْیَوْمِ فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ مَنْ كَانَ أَسْخَطَهُمَا قَبْلَ هَذَا الْیَوْمِ فَأَرْضَاهُمَا فِی هَذَا الْیَوْمِ فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ مَنْ شَیَّعَ جَنَازَةً فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ مَنْ عَزَّى فِیهِ مُصَاباً فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْنٍ وَ كَذَلِكَ مَنْ فَعَلَ شَیْئاً مِنْ سَائِرِ أَبْوَابِ الْخَیْرِ فِی هَذَا الْیَوْمِ فَقَدْ تَعَلَّقَ مِنْهُ بِغُصْن‏.

در انتها، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: ” آیا بعد از این سخنی که در عظمت شعبان برایتان بیان کردم، این روز از شعبان را بزرگ نمی‌شمارید؟! پس چه بسیارند کسانی که در آن، خوشبخت شدند و چه بسیارند کسانی که در آن، به بدختی و هلاکت افتادند بکوشید از خوشبخت شدگان این روز باشید نه از بدبخت شدگان آن.”

تسنیم

چهل سال تحقیر اهالی کاخ سفید

نوشته شده توسطرحیمی 15ام بهمن, 1398

 

چهل سال تحقیر اهالی کاخ سفید

چهل سال تحقیر اهالی کاخ سفید

در دورانی که همه انقلاب‌ها وابسته به بلوک غرب و شرق بود و اسلام روزبه‌روز توسط حکام کشورها به حاشیه رانده می‌شد، انقلابی الهی به رهبری روح‌الله به وقوع پیوست. مردم شعاری نو می‌دادند:

«نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی».

از همان ابتدا، غرب و شرق و خصوصاً امریکا که خود را صاحب کشور می‌دانست، هر توطئه‌ای توانستند کردند. جنگ تحمیلی، بحران‌های امنیتی و حمله طبس تنها نمونه‌هایی از این تلاش‌ها هستند. از همه این‌ها با موفقیت گذشتیم. امام خمینی (ره) رحلت کردند. دشمنان گفتند:

دیگر تمام شد؛ اما علم به دست شاگرد روح‌الله افتاد. شوروی از پا درآمد اما امریکا به شیطنت‌هایش ادامه داد؛ اما حالا قضیه فرق کرده است. جوانه انقلاب حالا با گذشت چهل سال، درخت تنومندی شده و در کشورهای اسلامی ریشه زده و اسرائیل را به خاک سیاه نشانده است. دیگر دشمن فکر تغییر نظام را هم نمی‌کند و تنها به فکر کند‌کردن رشد انقلاب و نابودی خود هست که به امید خدا در آن هم شکست خواهند خورد.

مسجد نما

مادر همیشه تاریخ اندوهگین تواییم...

نوشته شده توسطرحیمی 26ام دی, 1398

 

امام صادق علیه السلام:

آنکه برای ظلمی که به ما وارد شده،

اندوهگین باشد،

نفسش تسبیح و حزنش عبادت است.

 

نفس المهموم لظلمنا تسبيح و همّه لنا عبادة.

بحارالانوار؛ج44:ص278

یک مشک از قبیله ی ما یک عمو گرفت

نوشته شده توسطرحیمی 13ام دی, 1398

 

 

یک مشک از قبیله ی ما یک عمو گرفت

 

 

تا می شود ز چشمه ی توحید جو گرفت

از دست هر کسی که نباید سبو گرفت

 

تو آبی و به آب تو را احتیاج نیست

پس این فرات بود که با تو وضو گرفت

 

کوچک نشد مقام تو ،نه! تازه کربلا

با آبروی ریخته ات آبرو گرفت

 

شرم زیاد تو همه را سمت تو کشید

این آفتاب بود که با ماه خو گرفت

 

دیگر برای اهل بهشت آرزو شدی

وقتی عمود ازسر تو آرزو گرفت

 

خیلی گران تمام شد این آب خواستن

یک مشک از قبیله ي ما یک عمو گرفت

 

از آن به بعد بود صداها ضعیف شد

ازآن به بعد بود که راه گلو گرفت

 

زینب شده شکسته غرورش،شنیده ای؟

دست کسی به کنج النگوی او گرفت

 

در کوفه بیشتر به قَدَت احتیاج داشت

با آستین پاره نمی شد که رو گرفت 

 

علي اكبر لطيفيان

به خاطر من آنچنان جان دادی...

نوشته شده توسطرحیمی 11ام دی, 1398

 

 

مدیونتم حسین…

 

امام صادق علیه السلام:

حسین خون قلبش را در راه خدا بخشید تا بندگان از گمراهی نجات دهد.

 

وَ بَذَلَ مُهجَتَهُ فی الله لِیَستَنقِذَ عِبادَهُ مِنَ الجَهالَةِ وحَیرَةِ .

زیارت اربعین

 

 

مداحی حاج منصور ارضی؛ روضه قتلگاه

مداحی حاج محمودکریمی:

ظهر عاشورا شد در سراشیبی گودال تک و تنها شد

 

مقتل خوانی “عصر عاشورای حسینی” با نوای حاج میثم مطیعی

عزیز فاطمه از اسب سرنگون گردید (زمزمه و مقتل)

دارن میکشن به خدا برادرمو (زمزمه و مقتل)

مقتل خوانی عصر عاشورا (فرازهایی از زیارت ناحیه مقدّسه)

الشمر جالسٌ.. جگر ما کباب شد (روضه)

 

مداحی حاج امیر عباسی:

زمزمه روضه گودال قتلگاه زبانحال حضرت زینب سلام الله علیها

 
روضه قتلگاه امام حسین با نوای حاج حسن خلج
 
 

مداحی  سینه زنی حاج سید مجید بنی فاطمه
 

مداحی حاج محمودکریمی:روضه ی گودال قتلگاه امام حسین علیه السلام

 

روضه قتلگاه با صدای «محمد باقر منصوری» (به زبان آذری) محرم 1389 (14:54)

الحمد لله الذی خلق الحسین...

نوشته شده توسطرحیمی 11ام دی, 1398

 

مداحی حاج محمود کریمی؛

صوتی:

الحمدلله الذّی خلق الحسین…

تصویری:

الحمدلله الذّی خلق الحسین…

 

متن نوحه الحمدلله الذی خلق الحسین محمود کریمی

نوری تو عالم نبود نوری تو عالم نبود دین خدا هم نبود

نوری تو عالم نبود دین خدا هم نبود
بیچاره بودیم اگه ماه محرم نبود

الحمد لله الذی خلق الحسین نور ازل حسین و سلام علی الحسین
الحمد لله الذی خلق الحسین نور ازل حسین و سلام علی الحسین

از آسمان آید ندا اهلا و سهلا حسین رسید به کربلا اهلا و سهلا
از آسمان آید ندا اهلا و سهلا حسین رسید به کربلا اهلا و سهلا


با دختر شیر خدا اهلا و سهلا با ماه آل مصطفی اهلا و سهلا
نور علی نور سلام علی سلام او شاه و همه غلام هو العشق هو الامام
نور علی نور سلام علی سلام او شاه و همه غلام هو العشق هو الامام
یه کاروان شیر دلیر اهلا و سهلا یل های حضرت امیر اهلا و سهلا
فرمانده و فرمان پذیر اهلا و سهلا معصوم و منصور و بصیر اهلا و سهلا

اکبر اذان گوید و مرکب شده ماذنه اکبر اذان گوید و مرکب شده ماذنه
الله اکبر به این اذان پر تن تنه
هو المحمد و العلی و هو العلی و الحق مع العلی یا علی یا ابالعلی
لیلای دلها اومده اهلا و سهلا اکبر لیلا اومده اهلا و سهلا
دریا به صحرا اومده اهلا و سهلا شمیم مولا اومده
الحمد لله الذی خلق الحسین نور ازل حسین و سلام علی الحسین
الحمد لله الذی خلق الحسین نور ازل حسین و سلام علی الحسین
حسین

بیچاره بودیم اگه ماه محرم نبود