« اصرار قرآن بر مطالعه تاریخ گذشتگاناستفتاء از آیت‌الله سیستانی درباره مصرف داروهای حاوی الکل »

نرم‌افزار «دستیار صوتی احکام» + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 24ام دی, 1394

نرم افزار «دستیار صوتی احکام» این امکان را به کاربر می‌دهد که بر اساس فناوری تشخیص صوت (speech to text) بر بستر اینترنت کلمه کلیدی سوال خود را به گوشی همراه خود به صورت صوتی وارد کند و نرم افزار، نزدیک ترین و مناسب ترین پاسخ ها را به او پیشنهاد می‌دهد.

کاربر با مشاهده و مطالعه پاسخ های پیشنهادی، پاسخی که بیشترین قطعیت را در پاسخ به سوالش دارد انتخاب می کند و در ضمن رسیدن به پاسخ خود می تواند آن را در بایگانی ذخیره کند؛ همچنین این نرم افزار این قابلیت را دارد که انتخاب این کاربر را برای سایر کاربران نیز در اولویت قرار می دهد.

در بخش بایگانی امکان اشتراک گذاری پاسخ از طریق پیام کوتاه و سایر سیستم های پیام رسان نصب شده بر گوشی همراه کاربر وجود دارد.

چنانچه پاسخ مورد نظر او در میان پاسخ ها نباشد با کلیک بر روی کلمه «خیر»، نرم افزار او را به صورت خودکار به بخش ارسال سوال راهنمایی می کند و کاربر می تواند پس از درج عنوان، آدرس الکترونیکی، تعیین جنسیت و سن خود و همچنین درج سوال، سوال خود را ارسال نماید و بلافاصله کد رهگیری سوال خود را دریافت نماید.

در این بخش با توجه به زمان کاری بخش پاسخگویی ایمیل، پاسخ ها از 24 الی 72 ساعت بعد قابل مشاهده است و هر زمان می تواند با کلیک بر کد رهگیری خود از وضعیت سوال خود مطلع شود و چنانچه پاسخ ارسال شده باشد پاسخ خود را مشاهده کند.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه این نرم افزار بر بستر اینترنت فعالیت می‌کند، هر مقدار که اینترنت سرعت بیشتری داشته باشد، بهره وری نرم افزار بیشتر خواهد بود.

این نرم‌افزار اندروید با قابلیت جستجوی صوتی احکام و ارسال و دریافت پاسخ سؤالات شرعی توسط دفتر آیت‌الله مکارم طراحی و ساخته شده است.

دانلود نرم‌افزار اندروید دستیار صوتی احکام را از اینجا دانلود کنید


فرم در حال بارگذاری ...