« حكمت خواندن قرآن در نمازدانلود نرم افزار گلستان برای موبایل »

نمی‌توان با دروغ و پول دادن‌ به مردم کشور را اداره کرد.

نوشته شده توسطرحیمی 5ام اردیبهشت, 1392

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی، عصر روز گذشته در دیدار با اعضای کمیته وحدت فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که رئیس جمهور باید به فکر چگونگی اداره کردن جامعه باشد، گفتند:

مردم را با دروغ و پول دادن و روش‌های کمیته امدادی نمی‌توان اداره کرد.

حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان این که قانونگذاری نظام جمهوری اسلامی ایران ۳ ویژگی اساسی دارد، ادامه دادند: مجالس کشورهای دیگر از این سه ویژگی برخوردار نیستند، از همین‌رو نظام تدوین در آنها ابتر است و بر این اساس نظام سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین‌المللی دیگر هم به دلیل نداشتن این ۳ ویژگی ابتر هستند.

ایشان با بیان این که قانون اساسی حدود و سقور قانونگذاری را در اختیار مجلس قرار می‌دهد، افزودند: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران کلیاتی دارد که مجلس شورای اسلامی براساس آن عهده‌دار تصویب مواد و قانونگذاری است.

این مرجع تقلید با اشاره به این که اصول قانون اساسی مبنای تصویب مواد و قانونگذاری است، تصریح کردند: مسئله تامین رفاه مردم، تامین معیشت، ایجاد شغل و رعایت عدالت جزو مبانی قانون اساسی است که باید در مصوبات مجلس به این مبانی مهم توجه شود.

معظم له با تاکید بر این که ریشه تمام اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران عدل است، یادآورشدند: این اصول دست مجلس را باز می‌گذارد تا چه موادی را تصویب کند و در چه محدوده‌هایی از قانون فراتر نرود و رعایت عدل در همه کشورها جز کشورهای عربی که نوکر آمریکا هستند و مجلس و قوانینی ندارند، رعایت می‌شود، اما عدل یعنی هر چیزی را در جای خود قرار دادن و چه کسی می‌داند جای اشیاء کجاست؟ جای اشخاص کجاست؟ و جای امنیت کجاست؟

صفحات: 1·


فرم در حال بارگذاری ...