« مولا به سجده رفت مداحی حاج مهدی رسولیفقط به خاطر یک شاخه گل! »

هدف آمریکا از تحریم ...

نوشته شده توسطرحیمی 4ام مهر, 1397

 

امروز تحریم‌های آمریکا تنها یک بهانه است که نظام محاسباتی مومنانه مردم ما را تغییر دهد.

 
حجت الاسلام والمسلمین «محمد قمی» شامگاه (جمعه۲۹شهریور) به مناسبت سوگواری شهادت امام حسین علیه السلام در دانشگاه شریف به سخنرانی پرداخت و گفت:
امروز دشمن ایمان جوانان ما را هدف قرار داده است که نظام محاسباتی مومنانه آنها را تغییر دهد.
 

بر اساس آیات قرآن کریم اگر مومنان با ایمان به خدا بر حق ایستادگی کنند 20 نفر بر 200 نفر غلبه می‌کنند؛ اما اگر درباره اتکا به خداوند دچار تزلزل شوید یک نفر به یک نفر غلبه می‌کند. دشمن در تلاش است این اتکار به خداوند را از ما بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه معاون وزیر جنگ و وزیر دارائی آمریکا به صراحت بیان می‌کند تحریم‌ها بهانه است که ما دستگاه محاسباتی ایرانیان را به هم بریزیم، عنوان کرد:

 امام صادق علیه السلام فرمودند:

ابلیس مکر و حلیه‌های خود را درعالم پهن کرده اگرچه سراغ همه مردم می‌رود اما اصلی‌ترین کار او با اولیاء الهی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه کار ابلیس در اغوا خلاصه می‌شود، اظهار داشت: ابلیس برای رسیدن به اهداف شوم خود نقشه‌های دقیق طراحی می‌کند که همه مومنان به خصوص سرداران سپاه حق را از سر راه بردارد، به عنوان مثال او بسیار تلاش می‌کند که اگر شده حتی یک نفر را از پیاده روی اربعین جدا کند.

وی افزود: مردم باید در کنار ولی خدا ایستادگی کنند تا به اهداف بزرگ دست پیدا کرده و به آینده روشن برسند؛ اینکه 25 سال آینده اسرائیل وجود نخواهد داشت شاید الان برای ما ملموس نباشد اما این امر محقق می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین قمی ادامه داد: شما مردم درباره ایستادگی برای حق امتحان می‌شوید در امتحانات سخت از یکدیگر به ویژه ضعفا دستگیری داشته باشید. خداوند به استقامت کنندگان وعده داده که اگر استقامت کنند نصرت خاص خود را شامل حال آنان می‌کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه محبان سیدالشهداء علیه السلام که از الان به فکر پیاده روی اربعین هستند سعی کنند جزو انصارالله باشند، عنوان کرد: انصارالله کسانی هستند که کل زندگی خود را برای دفاع از دین خدا می‌گذارند و در مبارزه با ظلم استقامت می‌کنند.

وی با بیان اینکه استقامت معیار سنجش عیار انسان‌ها است، ابراز کرد: راهبرد خداوند برای تحقق حکومت جهانی جهاد است کسانی که همواره در جهاد هستند جایگاه خاص در سپاه حضرت ولی عصر(عج) دارند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه جهاد و مبارزه با ظالم خشونت نیست، اظهار داشت: پیامبر صلی الله علیه و آله با آن اخلاق حسنه بی‌نظیری که داشتند همواره در جهاد با دشمنان بودند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به بخشی از بیانات امام راحل درباره استقامت، گفت: 

آمریکا در کمین است و تا نابودی ما دست بردار نخواهد بود، دریچه‌های نور و امید به روی همه باز شده و می‌رود تا رعد و برق آن رگبار مرگ بر سر مستکبران بریزد، به فکر رهایی از بردگی باشید که عزت در مبارزه است و تصمیم سیادت آمریکا را برخود حرام کنید ما مظلومان و محرومان همیشه تاریخ هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با استکبار برنمی‎داریم.

شبستان


فرم در حال بارگذاری ...