« نرم افزار چند رسانه ای "غدیرنامه 2" منتشر شدرقم زدن سرنوشت امت »

پاكيزه‌ترين روز خدا

نوشته شده توسطرحیمی 28ام مهر, 1392

ايام گرچه همه از حي قدير است
پاكيزه‌ترين روز خدا روز غدير است


غدير زلال حقيقت هميشه جاري است،

شيعه براي غدير و غدير هم همه‌چيز شيعه مي‌باشد.

شيعه ماهيت وجودي خود را معناي غدير پيدا مي‌كند و با غدير شيعه و تشيع معنا خواهد گرفت.

اين بزرگ عيد شيعيان، خود عامل اصلي ايثارگريها، فدا شدنهآ، شهادت‌ها، سربردار شدنها و عاشوراهاي مكرر است و با‌ آن عاشورا تكامل يافت و عاشورائيان هميشه تاريخ در تدائم اسلام ناب محمدي صل الله عليه و آله و سلم و خط ولايت با غدير قدم برداشت، و در صحنه ايام خود را نمايان كرد تا ببيند رشيدان رام ولايت تا چه حد توانسته‌اند سربرآورد. و قدم در بهار زيباي شيعيان گذاشته و تخت ولايت و امامت را دوباره چگونه تا فراسوي شهادت حمل نمايند.

با غدير است که شيعه سر برداشته و با نام علي عليه السلام عزت و شرافت مي يابدو حق علي عليه السلام چيزي است که شايد شيعه به هيچ طريقي به جا نياورده است ، چون گويند حق علي عليه السلام را فقط همسر بزرگوارش فاطمه الزهرا سلام الله عليها و فرزندان با کرامتش بجا آوردند .

موضوع اين است که طلبه اي که در راه فرزند عزيز فاطمه سلام الله عليها و علي عليه السلام قدم بر مي دارد تا چه حد توانسته علي را بشناسد و حق ولايت را به ولايت مداران امت بشناساند.

ما نيز از ره پويان باب الغدير از خداوند مسئلت داريم تا با قلمي قاصر در وصف او بکوشيم تا شايد مورد عنايت قرار گرفته و با نظر حقانيت علي عليه السلام هر چه بيشتر در اين راه کوشا باشيم.

طلبه رقیه رحیمی

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: طلبه زینبیه [عضو] 
5 stars

سلام خداقوت دوست خوبم یا علی گفتیم وعشق آغاز شد. عید عاشقان بر شما مبارک باد.
یا علی


الحاقیات:
  • 47.jpg -   ضمیمه یافت نشد!
1392/08/01 @ 22:07
نظر از: صدرارحامی [عضو] 

با سلام واحترام

در غدیر خم، ولایت شد قبول / برد بالا دست مولا را رسول /رفت بالا دست خورشید غدیر / شد امام و مقتدای ما، امیر
سرآغاز امامت و ولایت برشما مبارک باد . . .

1392/08/01 @ 20:03
نظر از: پیشنمازی [عضو] 

( من کنت مولا فهذا علی مولا )

حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه ی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان با عرشیان و فرشیان است ، محضر شماپیشاپیش تبریک و تهنیت عرض می نمایم
.
ما نیز به روز هستیم.
منتظر حضورتان.
یاحق

1392/07/30 @ 10:35
نظر از: صدرارحامی [عضو] 
5 stars

با سلام واحترام

سر كار خانم رقیه رحیمی قلم زيبايي داريد موفق و سربلند باشيد.
التماس دعا

1392/07/30 @ 10:20
نظر از: مظلومی [عضو] 
مظلومی

«مَعاشِرَالنّاسِ، إِنَّهُ آخِرُ مَقامٍ أَقُومُهُ فی هذا الْمَشْهَدِ، فَاسْمَعوا وَ أَطیعوا وَانْقادوا لاَِمْرِ(الله) رَبِّکُمْ، فَإِنَّ الله عَزَّوَجَلَّ هُوَ مَوْلاکُمْ وَإِلاهُکُمْ، ثُمَّ مِنْ دونِهِ رَسولُهُ وَنَبِیُهُ الُْمخاطِبُ لَکُمْ، ثُمَّ مِنْ بَعْدی عَلی وَلِیُّکُمْ وَ إِمامُکُمْ بِأَمْرِالله رَبِّکُمْ، ثُمَّ الْإِمامَةُ فی ذُرِّیَّتی مِنْ وُلْدِهِ إِلی یَوْمٍ تَلْقَوْنَ الله وَرَسولَهُ؛ هان مردمان! آخرین بار است که در این اجتماع به پا ایستاده ام. پس بشنوید و فرمان حق را گردن گذارید؛ چرا که خداوند عزّوجلّ صاحب اختیار و ولی و معبود شماست؛ و پس از خداوند ولی شما، فرستاده و پیامبر اوست که اکنون در برابر شماست و با شما سخن می گوید. و پس از من به فرمان پروردگار، علی ولی و صاحب اختیار و امام شماست. آن گاه امامت در فرزندان من از نسل علی خواهد بود. این قانون تا برپایی رستاخیز که خدا و رسول او را دیدار کنید دوام دارد.»(برگرفته از خطبه غدير)
پيشاپيش عيد کمال دين.سالروز اتمام نعمت وهنگامه اعلان وصايت و ولايت امير المومنين عليه السلام بر شيعيان وپيروان ولايت خجسته باد.

1392/07/29 @ 12:58
نظر از: یادگاری [عضو] 

سلام علیکم!من هم از دوست بزرگوارم خانم رحیمی به خاطر این مطلب زیباممنونم. ان شاءالله همیشه در سایه مولا علی علیه السلام در راه تبلیغ دین موفق و پیروز باشند.لحظه به لحظه زندگیتان سر شار از یاد خالق زیبایی ها.عیدتان هم مبارک


الحاقیات:
  • 97.gif -   ضمیمه یافت نشد!
1392/07/28 @ 22:56


فرم در حال بارگذاری ...