« امواج موبایل سرطان‌زا است؟سربازان بی جیره و مواجب »

چرا برخی در سخن گفتن از امام زمان (عج) کم فروشی می کنند؟ +صوت

نوشته شده توسطرحیمی 14ام اردیبهشت, 1397

 

بعضی از گفتن دشمنی با دشمنان امام زمان (عج) ابا می کنند؛ وای بر کم فروشان، چرا از معارف حق فقط بخش جزئی آن را می‌گویید؟

حجت الاسلام احمد پناهیان در یکی از سخنرانی های خود درباره وحاکمیت خداوند روی زمین توسط وجود مبارک صاحب الزمان (عج) و کم‌فرشی برخی در اشاره به این مسئله مهم صحبت کرده است.

متن کامل این سخنرانی را در ادامه بخوانید؛

ولادت امام زمان (عج) از بعضی جهات، بسیار به ولادت حضرت محمد (ص) شباهت دارد. یکی از این شباهت ها این است که حضرت حجت (عج) در بدو ولادت، آیات سوره قصص را تلاوت کردند؛

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ».

و ما اراده داشتیم که بر آن طایفه ضعیف و ذلیل شده در آن سرزمین منّت گذارده و آنها را پیشوایان (خلق) قرار دهیم و وارث (ملک و جاه فرعونیان) گردانیم.

بحث اصلی، بحث حاکمیت خداوند روی زمین توسط وجود مبارک صاحب الزمان (عج) است. این بحث از بسیاری از فضایل و ویژگی‌های حضرت مهم تر است. خداوند متعال چرا این مسئله حاکمیت را در بدو ولادت آن حضرت برجسته کرد؟ چون آن منتی که ویژه است نسبت به ولادت حضرت حجت، تحقق حاکمیت خداوند روی زمین است؛ یعنی همه مردم باید در نیمه شعبان، منتقل به قدرت مطلقه خداوند در حاکمیت منتقل شوند. چیز دیگری جز این نیست.

واقعا تعجب می‌کنم؛ چرا برخی از امام زمان (عج) یک ساعت صحبت می‌کنند و کلمه‌ای از حکومت اسلامی امروز نمی گویند؟! آن هم امروز که مسئله اصلی دنیا، این حکومت است. از کدام امام زمان حرف می زنید؟ امام زمانی که اراده حق به حاکمیتش نیست و اگر هست مقدمه حاکمیت او چیست؟ چه کسی می تواند چهل سال قدرت نمایی بقیه الله الاعظم را نادیده بگیرد؟ چقدر باید انسان کور باشد که این قدرت را که الان در عالم ایجاد شده است، قدرت مطلقه حق نبیند؟! چقدر باید انسان جاهل باشد که نداند «ان ذکر الخیر کنتم اوله و اصله و فرعه و معدنه و ماویه و منتهاه»؛ اگر خیری در عالم اتفاق می افتد، منشأ آن امام زمان است و ولی حق. هرکسی که این را نداند، حق بر منبر نشستن ندارد.

اشراف کوفه با امیرالمونین (ع) در جنگ همراه نشدند؛ وقتی ایشان از جنگ برگشتند،  فرمودند اگر شما نسبت به من تردید دارید، و تردید شما منجر شد به اینکه به جبهه نبرد نیایید، شما هم جزو دشمنان به حساب می آیید. بعضی ممکن است خودشان هم ندانند که دشمنی می کنند.

این انقلاب اسلامی - که از همان اول امام خمینی (ره) فرمودند سرآغاز حکومت الهی است به پرچمداری حضرت حجت- جهت گیری هایش هم عیناً جهت گیری حکومت حضرت بقیه الله است. امام زمان (عج) وقتی حکومت می کنند، چه اتفاقاتی را در عالم رقم می زنند؟ جامعه امام زمان چه جامعه ای است؟ اولین ویژگی که درباره ایشان پس از ظهور برشمردند، چیست؟ قلع و قمع مستکبرین.

شما وقتی منتظر امام عصر هستی، یعنی منتظر تجلی قدرت اسلام هستی. قدرت اسلام در کجا خود را نشان می دهد؟ اولین میدان مبارزه با مسکتبران جهان است. امام زمانی که اولین ماموریتش قلع و قمع مستکبرین است، با چه کسی خواهد جنگید؟ اگر با استکبار جهانی نمی‌جنگند، اگر با صهیونیسم نمی جنگند، پس با چه کسی خواهند جنگید؟!

مأموریت ما آمادگی جهان برای مطالبه حاکمیت امام عدل است. آن وقت بعضی از گفتن دشمنی با دشمنان حضرت حجت ابا می کنند. وای بر کم فروشان؛ چرا از معارف حق فقط بخش جزئی آن را می گویید؟ نکند قلب سیاه شما تردید دارد در اینکه امروز جریان سلطه، آمریکا و اسرائیل دشمن درجه یک حکومت مهدی فاطمه هستند؟ چند ماه قبل بن سلمان ملعون گفت که ما اجازه نمی دهیم پای ایران به عربستان باز شود؛ چون معتقد به مهدی (عج) هستند و ظهور مهدی با سیطره بر عالم محقق می شود. 

مسئله حکومت امام زمان امروز اولین مسئله دشمنان اسلام است؛ چرا مسئله اول دوستان ولی عصر (عج) نیست؟!

 

شمادر ادامه می توانید فایل صوتی این سخنرانی را دریافت کنید.

سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان

 


فرم در حال بارگذاری ...