« وظایف و مسئولیت های پدر در تربیت فرزندپدرانی که دختر دارند بخوانند ! »

کتاب انسان ۲۵۰ ساله (مقام معظم رهبري) + دانلود

نوشته شده توسطرحیمی 16ام آذر, 1393

«انسان ۲۵۰ ساله» شامل سخنراني ها و مطالب دستنويس مقام معظم رهبري درباره زندگي سياسي ـ مبارزاتي ائمه (علیهم السلام)، از پيش از انقلاب تا سال ۱۳۸۹ است. عنوان کتاب عيناً برگرفته از کلام منور مقام معظم رهبري است و بيانگر نوع نگاه ايشان به زندگي سياسي مبارزاتي ائمه (علیهم السلام) است. علت اين نامگذاري بر روي زندگي ائمه (علیهم السلام)، در مقدمه کتاب به تفصيل از بيانات ايشان آورده شده است.

 

انسان 250 ساله

 

اين کتاب شامل ۱۷ فصل است که نحوه چينش عناوين فصل‌ها، به صورت ترتيب تاريخي زندگي ائمه (علیهم السلام)، از دوران پيامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) تا دوره امام جواد، امام هادي و امام عسکري (علیه السلام) است که بيانات مقام معظم رهبري درباره اين سه امام بزرگوار در يک فصل ارائه شده است. محتواي اين کتاب به دنبال انتقال مفهومي متعالي از مسير و مقصد زندگي مجاهدانه ائمه (علیهم السلام) است و از اين رو بيش از آنکه يک کتاب تاريخيِ صِرف باشد، يک فراتحليل تاريخي است؛ که به جاي شرح و تفصيل وقايع زندگي ائمه، نگاهي کل‌گرا به زندگي هر يک از معصومين با توجه به بستر تاريخي دوره مربوطه و در راستاي مقصود واحدي که همه اين بزرگواران دنبال مي‌کردند، ارائه مي‌دهد. لذا آشنايي هر چه بيشتر خوانندگان محترم با تاريخ زندگي ائمه، تنفس در فضاي انسان ۲۵۰ ساله را دلنشين تر مي کند.

 

 

  
   

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب

نظر از: mohamd [بازدید کننده]
mohamd

سلام علیکم
فایل کتاب انسان 250 ساله بدون اجازه ناشر در اینترنت منتشر شده است.
اگر فقط معرفی کتاب و مراکز خرید باشد خیلی بهتر از قرار دادن لینک دانلود هست. چون با این کار و هدف خیری که دارید به ناشر این کتاب ضربه می زنید و در کمتر چاپ شدن این کتاب شریک می شوید.
والامر الیکم
—————————————————————-
پاسخ:
با سپاس از دقت نظر شما
لینک دانلود حذف شد.

1394/09/16 @ 09:21
نظر از: mohamd [بازدید کننده]
mohamd

سلام این فایل بدون اجازه ناشر مربوطه در محیط اینترنت منتشر شده است. والامر الیکم

1394/08/05 @ 14:03
نظر از: ربیع الانام [عضو] 

سلام
من دانلودش کردم… ولی خودم چندین مرتبه برای دانلود به سایتهای مختلف مراجعه کردم لینک دانلودش رو حذف کرده بودند و گفتند صاحب این کتاب براش خیلی زحمت کشیدهو راضی نیست لذااز دانلود خوداری کنید ، حالا امیدوارم صاحبش راضی باشه .
سنگر مجازی من

1393/09/16 @ 17:38


فرم در حال بارگذاری ...