« توجه ويژه‏ ى امام رضا عليه‏ السلام به نماز و قرآن‏چند چیز سبب می‌شود که گناه صغیره به گناه کبیر ه تبدیل شود »

دانلود نماهنگ "ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون!" با صدای حسین حقیقی

نوشته شده توسطرحیمی 29ام مرداد, 1395
امروز دغدغه‌های ارشاد کجاست؟
کثیف‌ترین برنامه‌ها در برج میلاد برگزار می‌شود.
آنها با انقلاب 180 درجه فاصله دارند.

کلیپ ایستاده‌ایم کاری از محمدباقر مفید‌ی‌کیا و جمع خوبی از بروبچه‌های متخصص سینمایی،

 

;دریافت نماهنگ بسیار زیبای “تا آخرین قطره خون ایستاده ایم 2 با حجم  22 MB

 

دانلود فایل صوتی “ایستاده ایم"1 با صدای حامد زمانی

“ما ایستاده ایم"، اثر جدید حامد زمانی است شاعر آن میلاد عرفان پور بوده و تنظیم آن به عهده نیما نورمحمدی

 

دانلود نماهنگ “تا آخرین قطره خون ایستاده ایم” (1)

دانلود نماهنگ تا آخرین قطره خون ایستاده ایم”  (2)

 
شرح خبر:
 

رونمایی از محصولات تازه تولید شده باشگاه فیلم سوره حوزه هنری با حضور تعدادی از علاقمندان و مسئولان در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

حسین یکتا در ابتدای این برنامه با ابراز خرسندی از تولید نماهنگ «ایستاده ایم 2» بیان کرد: بسیار خوشحالم که نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی ایران به تولید این اثر ارزشمند اقدام کردند. چنین کاری برای بنده تداعی گر سال های اول انقلاب و گروه های سرودی است که در این زمینه فعالیت های بسیار خوبی داشتند و باعث می شدند که ما از این حس انقلابی احساس غرور داشته باشیم.

وی ادامه داد: وقتی برای اولین بار نماهنگ «ایستاده ایم 2» را تماشا کردم مجذوب آن شدم به طوری که چند بار دیگر نیز آن را مشاهده کردم و این از جمله محصولات فرهنگی بود که بنده به جز فیلم «آژانس شیشه ای» آن را چند بار مشاهده کردم و از دیدن آن لذت بردم. به هر حال بنده معتقدم که یک سرود انقلابی و حماسی در بسیاری از مواقع حساس جنگ می تواند نتیجه آن جنگ را عوض کند کما اینکه در زمان هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما بلندگوهای خودی را نزدیک خاکریز دشمن می بردند تا از طریق آن سرودهای حماسی و عربی پخش کنند تا روحیه دشمن را تضعیف کنند.

 

جوانان انقلابی به مناسبت اربعین به چند زبان نماهنگ بسازند

سردار یکتا گفت: در بخشی از این کلیپ مشاهده کردم که بچه ها از زیر قرآن رد می شوند و این تداعی کننده زمان شروع عملیات ما در زمان جنگ بود که برایم به شدت خاطره انگیز بود. ما امروز بسیار خوشحالیم که چنین آثاری لبخند را بر لبان مقام معظم رهبری آورده است. به همین جهت من از گروه سازنده می خواهم تا نیت کنند و در آینده ای نزدیک به چند زبان زنده دنیا نماهنگی را به مناسبت اربعین تولید کنند و مطمئن باشند اگر چنین نذری را ادا کنند اثر درخشانی در اربعین پیش روی دوستداران ابا عبدالله خواهد بود.

 

توجه با خواسته رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگی

محسن مؤمنی شریف رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی هم در این آیین رونمایی گفت: اینکه اعضای جوان گروه سازنده توانسته اند خواسته رهبر معظم انقلاب را لبیک بگویند کار بسیار ارزشمندی است که از همه آنها تقدیر و تشکر می کنم چرا که حضرت آیت الله خامنه ای در دیداری که چندی پیش با شاعران داشتند خواهان این بودند که تولید محصولات فرهنگی این چنینی حتما ادامه پیدا کند.

وی افزود: در نماهنگ «ایستاده ایم 2» به این موضوع توجه شده که دو کشور ایران و آمریکا شاید به لحاظ قدرت نظامی توانایی های همسانی با هم داشته و در عین حال نقاط ضعف و قوتی نیز داشته باشند اما رزمندگان ایرانی با اتکا بر خداوند، امام و رهبری، شهادت طلبی، توکل و امداد الهی نقاط قوتی دارند که دشمن ندارد. به هر حال امیدوارم چنین راهی که توسط جوانان هنرمند و انقلابی ما انتخاب شده ادامه پیدا کند و شاهد آثار بیشتری از آنها باشیم.

رییس حوزه هنری با اشاره به این که سلسله نماهنگ‌های «ایستاده‌ایم» ادامه خواهد داشت، گفت: امیدوارم چنین راهی که توسط جوانان هنرمند و انقلابی ما انتخاب شده ادامه پیدا کند و شاهد آثار بیشتری از آنها باشیم.

سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در این برنامه ضمن تقدیر از تولید نماهنگ «ایستاده ایم 2» توضیح داد: بنده طی دو روز گذشته موفق شدم دو بار این کلیپ را تماشا کنم و باور کنید امشب که در کنار شما برای بار سوم این اثر ارزشمند را دیدم نشئه اثری شدم که در آن درک بسیار درستی از بچه های جنگ وجود دارد در حالی که خیلی ها هنوز درک درستی از این بچه ها پیدا نکردند. به هر حال مساله انفجار ناو وینسنس و عملیاتی که منجر به شهادت تعداد زیادی از هم وطنان ما شد در مقاطع پایانی جنگ به وقوع پیوسته زمانی که با ورود آمریکایی ها به خلیج فارس آنها نشان دادند که ما هستیم. در این شرایط بود که تعدادی از مسئولان وقت نظام به محضر حضرت روح الله رفتند و از ایشان کسب تکلیف کردند که پاسخ حضرت امام که در بسیاری از مواقع هم سانسور شده این بود که «اگر من بودم می زدم» این جمله ارزشمند یعنی حالا خودتان می دانید که از این پس چه باید بکنید.

 

قاسمی: مافیا اجازه کار به جوانان انقلابی را نمی‌دهد

وی ادامه داد: ما هم موسیقی را دوست داریم و همین نماهنگ «ایستاده ایم 1 و 2» دارای ارزش های فراوانی است که باید از تولیدکنندگانش تقدیر کرد. من بسیار خوشحالم که بعد از فتنه 88 و داستان عماریون، مافیای فیلم و مستند و موسیقی شکست به طوری که هم اکنون کارهای قوی انقلابی در شبکه مستند سیما پخش می شود و ما دیگر شاهد پخش مستند «راز بقا» نیستیم. ما موظفیم که در شرایط جنگ نرم در بیرون کار تولید کنیم. ما باید شرایطی را به سمتی هدایت کنیم که در مقابل کلیپ دشمن؛ کلیپ، در برابر تئاتر آنها؛ تئاتر و در برابر موسیقی آنها موسیقی تولید کنیم.

قاسمی تصریح کرد: اما اینجا کار کمی مشکل می شود چراکه مافیا در میانه راه اجازه کار به جوان انقلابی را نمی دهد. همین مافیا در این موقعیت نه تنها با جوان انقلابی مقابله می کند بلکه همین جوان برای فراهم کردن امکانات هم با سختی های مواجه می شود که واقعا او را اذیت می کند. من وقتی درباره هزینه ساخت این نماهنگ پرسیدم سرم سوت کشید و گفتم چه هزینه زیادی دارد اما وقتی در دوره «پسا بفرجام» به سر می بریم و در این سه سال نحس خبر از دزدی و چپاول می شنویم که الحمدالله غالب آنها «ذخایر انقلابند» پس باید به سازندگان نماهنگ ما «ایستاده ایم 2» دست مریزاد بگوییم که اگر این پول را هم در اختیار آنها قرار ندهیم همه این پول ها به جیب صفدر و «در صف» می رود.قاسمی: مافیا اجازه کار به جوانان انقلابی را نمی‌دهد

وی ادامه داد: نماهنگ «ایستاده ایم 1 و 2» دارای ارزش های فراوانی است که باید از تولیدکنندگانش تقدیر کرد. ما موظفیم که در شرایط جنگ نرم کار تولید کنیم. باید شرایط را به سمتی هدایت کنیم که در مقابل کلیپ دشمن؛ کلیپ، در برابر تئاتر آنها؛ تئاتر و در برابر موسیقی آنها موسیقی تولید کنیم. اما اینجا کار کمی مشکل می شود چراکه مافیا در میانه راه اجازه کار به جوان انقلابی را نمی دهد.

وی ادامه داد: نماهنگ «ایستاده ایم 1 و 2» دارای ارزش های فراوانی است که باید از تولیدکنندگانش تقدیر کرد. ما موظفیم که در شرایط جنگ نرم کار تولید کنیم. باید شرایط را به سمتی هدایت کنیم که در مقابل کلیپ دشمن؛ کلیپ، در برابر تئاتر آنها؛ تئاتر و در برابر موسیقی آنها موسیقی تولید کنیم. اما اینجا کار کمی مشکل می شود چراکه مافیا در میانه راه اجازه کار به جوان انقلابی را نمی دهد.

این فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدس در ادامه صحبت های خود با انتقاد از کم توجهی فیلمسازان به ساخت آثار انقلابی گفت: خدا وکیلی جا ندارد این همه سال بگذرد اما هنوز نتوانیم برای محسن وزوایی فاتح لانه جاسوسی کاری بسازیم؟ آیا از این زیباتر که خواننده ای مانند حامد زمانی می آید و کاری قوی را درباره استکبار جهانی تولید می کند که صدها هزار نفر در میدان نقش جهان با او جواب می دهند که «عمار داره این خاک»؟ اینکه صدها هزار نفر بتوانند این چنین بر علیه استکبار جواب یک خواننده را با همصدایی بدهند خیلی حرف است و به نظر من می تواند یک برکت به حساب آید. پس این دروغ است که برخی ها می گویند مردم توجهی به ضد استکبار ندارند.من دست علیرضا افتخاری را می بوسم که در همین چند وقت اخیر برای مدافعان حرم قطعه ای را اجرا کرد. اما سوال من این است چند سال از ماجرای حضور مدافعان حرم می گذرد و ما در این چند سال چند موسیقی ارزشمند توانسته ایم تولید کنیم ؟ آیا جا ندارد برای علم الهدی، برای رجب بیگی و برای وزوایی کاری ارائه دهیم؟ آیا جا ندارد در مقابل ناو آمریکایی که یک شهر آهنین است نماهنگی کار کنیم؟

وی ادامه داد: اساسا دغدغه های وزارت ارشاد و آقای جنتی کجاست؟ به هر ترتیب حزب الله باید در عرصه مستندسازی و سینما فعالیت بیشتری کند. این نماهنگ نیز کار بسیار ارزشمندی است که ممکن است غلط هم داشته باشند. به هر حال در این شرایط که فساد، داعش داخلی و داعش بیرونی در دنیا بیداد می کند این وظیفه شماست که باید خط مقدم را نگه بدارید.

وحید جلیلی مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هم در این مراسم گفت: نماهنگ «ایستاده ایم 1 و 2» به ما نشان می دهد که فردوسی های انقلاب اسلامی در حال رسیدن هستند و نشان می دهند که قهرمانان ملت گمنام نخواهند ماند.

 

شفاه: برای این نماهنگ خون دل خوردیم

در ادامه، محمدرضا شفاه مدیر باشگاه فیلم سوره و تهیه کننده نماهنگ «ایستاده ایم 2» نیز بیان کرد: من در اینجا به نمایندگی جمع دوست داشتنی ایستاده ام که تا آخرین لحظه پای کار ایستادند که هنر انقلاب ایستاده و پرقدرت به کار خود ادامه دهد. اینها هنرمندان بسیار پرقدرتی هستند که منتظر کمک هستند اما کسی به آنها کمک نمی کند.

وی افزود: ما دو سال و نیم خون دل خوردیم که بتوانیم این نماهنگ را آماده کنیم و من در اینجا از مدیران حوزه هنری تشکر می کنم که در این راه ما را تنها نگذاشتند و فهیمانه صبر کردند. من از دوستانی که خالصانه به ما نه گفتند و حواسشان به کارهای انقلابی دیگر بود تشکر می کنم. به هر حال این نماهنگ نقطه شروعی برای حرکت های جدید است که این جمع صمیمی به امید فردا با قدرت وارد سینمای ایران می شود.

در بخش پایانی مراسم نیز هدایایی از سوی حوزه هنری به امید روشن بین آهنگساز و تنظیم کننده، حسین حقیقی خواننده، محسن رضوانی شاعر، جواد مطوری مدیر جلوه های کامپیوتری و محمدرضا شفا تهیه کننده نماهنگ «ایستاده ایم 2» و سایر دست‌اندرکاران این نماهنگ تقدیم شد.

نماهنگ ایستاده ایم تا آخرین قطره خون ،‌روایت گروهی از جوانان انقلابی در حاشیه خلیج فارس که در آن به ماجرای تلخ سقوط هواپیمای ایرباس 655به دست ناو آمریکایی درمنطقه پرداخته است.

«ایستاده‌ایم 2» که تولید آن بیش از 2 سال زمان برده است، از جلوه‌های ویژه میدانی و بصری پیچیده و ویژه‌ای برخوردار است که به طور کامل توسط نیروهای ایرانی و در داخل کشور انجام شده است و همین موضوع، تولید آن را طولانی کرد.

نماهنگ معروف «ایستاده ایم 1» سه سال پیش منتشر شد و تقدیر رهبر معظم انقلاب را نیز در پی داشت.

منبع: عمارنامه

نظر از:  

سلام علیکم
احسنت
بسیار زیبا بود

1395/06/02 @ 12:28


فرم در حال بارگذاری ...