« سه ویژگی که باعث میشود خدا با بنده خود دشمن شود+گزارش تصویریوظیفه دولت اسلام در فراهم کردن تسهیلات ازدواج »

کسانی که می‌خواهند با شبکه‌ها و کانال‌های مفسد مقابله کنند باید متخصص باشند

نوشته شده توسطرحیمی 27ام اردیبهشت, 1395

حجت الاسلام و المسلمین بی آزار تهرانی در گفت و گو با وارث بیان کرد: کسانی که می‌خواهند با شبکه‌ها و کانال‌های مفسد مقابله کنند باید متخصص باشند.

کسانی که می‌خواهند با شبکه‌ها و کانال‌های مفسد مقابله کنند باید متخصص باشندلزوم توقف و جلوگیری ازگسترش تعداد کانال‌ها و شبکه‌های مبتذل با به روزرسانی جدید نرم افزارهای پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی بیش از پیش احساس می شود.

 در همین زمینه حجت الاسلام و المسلمین احسان بی آزار تهرانی با بیان اینکه طبق فرموده حضرت آقا واقعا یک جنگ واقعی در فضای مجازی وجود دارد، گفت:

« این نکته مهمی است که وقتی جنگ شد سرباز هم نیاز است. این جبهه هم که راه افتاده است باید با چند اولویت کار خودش را انجام دهد. »

وی در مورد اولویت بندی فعالین این عرصه افزود: « ادبیات این جبهه  باید تاثیرگزار باشد. اگر قرار است ورودی توسط عده‌ای صورت گیرد باید خیلی قوی و مستدل و با برهان باشد. »

کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد:

« ادبیات این جبهه نباید چکشی باشد. زیرا بالاخره همه طغیان گری‌ها از فرعونیت نفس است.» بی آزا تهرانی با اشاره به داستان حضرت موسی علیه السلام افزود: « خداوند وقتی حضرت موسی را به سوی فرعون می فرستد به او می گوید که با فرعون با زبان لین صحبت کند. آن فرعونی که طغیان و ادعای خدایی می‌کند.»

حجت الاسلام بی آزار در زمینه بحث تخصصی این کار نیز گفت: « عزیزانی که می‌خواهند وارد فضای این مقابله شوند، باید دست پر باشند و تخصص این کار را داشته باشند و در وهله دوم اینکه با ملاطفتی که ادبیات خیر خواهانه از آن موج بزند عمل کنند.»

وی با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر در سیره اهل بیت (علیهم السلام) افزود:« به فرموده اهل بیت علیه السلام دفع المنکر بالمعروف. بهترین شیوه نهی از منکر این است که به خوبی بدی پاسخ داده شود.»

منبع: وارث

 

نظر از:  

سلام عزیزم مطلب خیلی مفیدی بود خدا قوت

1395/02/27 @ 23:08


فرم در حال بارگذاری ...