« کــربلا کعبة دل‌هاست...از کلاس درس برجام تا کلاس درس فساد 8/000/000/000/000 تومانی »

واکنش اهانت آمیز تهمینه میلانی به نذری اهل بیت علیهم السلام + تصویر

نوشته شده توسطرحیمی 5ام آبان, 1395

عکس توهین تهمینه میلانی کارگردان به باورهای عاشورایی مردم

توهین تهمینه میلانی

عکس تهمینه میلانی کارگردان ایرانی سینما که به صورت وقیحانه نذر و توسلات و باورهای عاشورایی را به سخره گرفته است و با کاریکاتوری که منتشر کرده است توهین کرد.

کارگردان فمینیست سینما که خود را مادر معنوی گلشیفته فراهانی میداند و برهنگی او را از برکات وجودی خود تلقی می‌ کند، پس از عقده‌ ای خواندن مردم ایران، تمسخر زنان محجبه، افسانه نامیدن دشمنی آمریکا با ایران و سکوت مسئولین فرهنگی کشور، اکنون وقیحانه نذر و توسلات عاشورایی را به سخره گرفته است.

عکس توهین تهمینه میلانی کارگردان به باورهای عاشورایی مردم

به گزارش هشدارنیوز حمید رسایی در کانال تلگرامی خود نوشت: تهمینه میلانی، کارگردان سینمای ایران که تاکنون چندین بار از طریق صفحات مجازی یا اظهارات خود، تلاش کرده تا نشان دهد که به برخی باورهای دینی ملت ایران زاویه دارد، اخیر در صفحه اینستاگرامش، تصویر کودکی که نیازمند است را در کنار صف نذری گرفتن مردم قابلمه به سر (کور) قرار داده بود. وی با این تصویر - که طراحش همان تصویرگر توهین به شهدای غواص است - می خواهد بگوید که به جای نذری دادن برای امام حسین در ماه محرم ، پولتان را بدهید و به نیازمندان برسید!

سرکار خانم!

1. به جای استهزای اعتقادات پاک و دینی مردم در اعطای هزینه برای نذری مراسم اهل بیت، کسانی را که میلیون ها تومان خرج سرخآب و سفیدآب خود می کنند تا در کوچه و خیابان خودنمایی کنند را به تمسخر می گرفتند.

2. خانم میلانی! می دانید که ایران، دومین مقام مصرف لوزام آرایشی را در خاورمیانه دارد! می دانید سالانه 850 میلیون دلار لوازم آرایشی قاچاق وارد کشور می شود! می دانید میلیون ها زن ایرانی هر ساله 10 تریلیون و 200 میلیارد تومان خرج سرخآب، سفیدآب خود می کنند! و البته بسیاری از این هزینه ها خرج لوازم آرایشی تقلبی می شود.

3.  حالا تصور کنید با چنین هزینه ای که خرج آرایش و خیابان گردی برخی می شود، چند مریض و بی سرپناه را می توان نجات داد، هزینه های عشق و حال در اروپا و آمریکا و آنتالیا بماند.

4. در بسیاری از این هیأت های مذهبی، در کنار اطعام نذری، مشکلات مردم از جمله هزینه درمان بیماران، توسط مردم پرداخت می شود.

5.  ثانیا بسیاری از بیماران در سایه توسل به اهل بیت عصمت و طهارت از پروردگارشان شفا گرفته اند.

6.  بسیاری از همین بیماران در طول سال، سرمایه اندکی از زندگی خود را پس انداز می کنند تا آن را نذر مولای شان حسین بن علی علیه السلام کنند.

اللهم العن الجبت و الطاغوت

تهمینه میلانی صف نذری کاری از محمد طحانی<br />
کودکان کار class=” /></a>صف نذری کاری از محمد طحانی کودکان کار</p>
<div style=

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: متین [عضو] 
5 stars

سلام .

کور دل و کور باطن است هر آن کس که بغض اهل بیت دارد .

اینها کوته بینان روشنفکر نما هستند که آزادی را در شکم و شهوت می بینند و واقعا درد گرسنگان را ندارند، درد مطرح شدن دارند .

1395/08/07 @ 19:05
نظر از: سیده فوزیه موسوی [عضو] 

با سلام وخدا قوت
ایام شهادت امام سجاد (علیه السلام) را به شما تسلیت عرض می کنم انشاالله در تمام مراحل زندگی موفق باشید
یا حسین

1395/08/05 @ 21:51


فرم در حال بارگذاری ...